Predor Karavanke

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Urban91 » 21.11.2019, 19:29

Za 2020 namenja vlada 10 - 20 milijonov evrov, vse ostalo pride v letu 2021. #-o :cry:
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 333
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a andre85 » 21.11.2019, 19:55

Kot sem tudi zadnjič napovedal.
zvitorepec11
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 28
Pridružen: 29.05.2016, 7:41

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a zvitorepec11 » 22.11.2019, 18:00

Iz strani: http://www.krajsamorazdalje.si/projekti ... j-jesenice

V času nadgradnje obstoječe cevi železniškega predora Karavanke, predvidoma v drugi polovici leta 2020 in prvi polovici 2021, je predvidena zapora železniške proge oziroma odseka Jesenice–državna meja. V času zapore je predvideno, da se bodo po postopku izvajanja vzdrževalnih del v javno korist (VDJK) sočasno obnovili oziroma nadgradili najbolj kritični odseki obstoječe železniške proge in glavni prevozni tiri na železniških postajah.

Se pravi v drugi polovici 2020 bo 10-20 mio dovolj, dražja dela pa bodo izvedena v prvi polovici 2021 in se ne rabi toliko sredstev?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 14.12.2019, 13:50

nagibni napisal/-a:A se kaj ve če se bo se tir v predoru delalo na togi podlagi ali z lesenimi pragovi?


Oblika zgornjega ustroja, nadze mnega in podzemnega dela proge bo enaka in bo sestavljena iz lesenih pragovi dimenzije 16x26x260 cm , gramozne grede debeline v predoru 46 cm oz. 35 cm pod zgornjim praga.

Zapora se predvideva v štirih terminih:
Od 7.9. - 5.10.2020: dnevna zapora
Od 5.10.2020 - 4.4.2021: popolna zapora
Od 4.4. - 10.7.2021: dnevna zapora
Od 10.7.2021 naprej: elektro vleka in dnevne zapore
Če do novega voznega reda ne bo sairano, se po avstrijski zakonodaji odsek proge do nadaljnega zapre za promet, brez izjem.
Poleg tega še:
Varnostno-tehnična nadgradnja odseka proge od železniške postaje Jesenice do južnega portala predora obsega:
− preureditev železniške proge, ki je danes na tem odseku dvotirna, na en tir, kar obsega demontažo obstoječih dveh tirov vključno z vozno mrežo in vzpostavitev enotirne proge (delno zamenjan zmrzlinski sloj spodnjega ustroja, zamenjava tirne grede, vgradnja novih pragov in tirnic);
- zamenjava dotrajane vozne mrežo (15kV) in signalno varnostnih (SVTK) naprav


in
Po podatkih investitorja oz. njegovega inženirja je v okviru železniške postaje Jesenice predvidena tudi njena sanacija. Vsi predvideni ukrepi so omejeni na trenutno območje postaje Jesenice. Prenova postaje je zaradi kompleksnosti predvidena v več fazah. V času zapore se zaradi racionalnosti in dotrajanosti tirnih naprav izvedejo le nujno potrebna vzdrževalna dela. Predvideni ukrepi so:
- zamenjava kretnic na glavnih tirih, saj trenutne niso ustrezne,
− zagotovitev potrebnega števila postajnih tirov koristne dolžine 740 metrov (predvidena dva tira), vključno z obnovo teh tirov,
− ureditev peronske infrastrukture (upoštevanje zadnje veljavne zakonodaje in prilagoditev invalidom in funkcionalno oviranim osebam),
− odstranitev nerabnih tirov. Dela se bodo izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist.


Uvede se GSM-R, kasneje ETCS, drugi tir do Jesenic pa šele tam 2040.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1403
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a preglednik » 14.12.2019, 15:09

Ali ni GSMR že uveden?
preglednik
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 410
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a suha » 15.12.2019, 0:55

Dokler ni poštiman drugi tir ter Tivolski lok in nato še celotna proga proti Primorski, najbrž res ni velikega smisla po drugem tiru gorenjske proge. Razen na območju Ljubljane za namene mestne železnice. Tam bi moral biti drugi tir narejen že 15 let nazaj ](*,)

Mimogrede, Primorska dvotirna proga napaja tri tire (Gorenjska in proti Štajerski in Prekmurju). Če pa štejemo še proti Dobovi, Dolenjski in novem drugem tiru do Šentilja, itd. pa 7 in več. Seveda bo tu novo ozko grlo. Če bo #-o

2025 naj bi bil zgrajen drugi tir. Pa nato še ene 10 let za obnovo Primoske proge.... Jap 2040 bo hitro tu.... Žal se bojim da se bodo naša življenja prej zaključila ](*,) ](*,) ](*,)
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11398
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a cokla » 15.12.2019, 8:10

preglednik napisal/-a:Ali ni GSMR že uveden?



Je.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 601
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Predor Karavanke

OdgovorNapisal/-a trocken » 15.12.2019, 14:20

suha napisal/-a:Dokler ni poštiman drugi tir ter Tivolski lok in nato še celotna proga proti Primorski, najbrž res ni velikega smisla po drugem tiru gorenjske proge. Razen na območju Ljubljane za namene mestne železnice. Tam bi moral biti drugi tir narejen že 15 let nazaj ](*,)

Mimogrede, Primorska dvotirna proga napaja tri tire (Gorenjska in proti Štajerski in Prekmurju). Če pa štejemo še proti Dobovi, Dolenjski in novem drugem tiru do Šentilja, itd. pa 7 in več. Seveda bo tu novo ozko grlo. Če bo #-o

2025 naj bi bil zgrajen drugi tir. Pa nato še ene 10 let za obnovo Primoske proge.... Jap 2040 bo hitro tu.... Žal se bojim da se bodo naša življenja prej zaključila ](*,) ](*,) ](*,)


Leta 2025 pa drugega tira ne ti ne jaz ne bova videla. No, nobeden ga ne bo videl, da ne bi slučajno pomislil na zaključek življenja. :P

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: prometnik 54 in 9 gostov