Re: Predor Karavanke
Objavljeno: 21.11.2019, 19:29
Za 2020 namenja vlada 10 - 20 milijonov evrov, vse ostalo pride v letu 2021.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
nagibni napisal/-a:A se kaj ve če se bo se tir v predoru delalo na togi podlagi ali z lesenimi pragovi?
Oblika zgornjega ustroja, nadze mnega in podzemnega dela proge bo enaka in bo sestavljena iz lesenih pragovi dimenzije 16x26x260 cm , gramozne grede debeline v predoru 46 cm oz. 35 cm pod zgornjim praga.
inVarnostno-tehnična nadgradnja odseka proge od železniške postaje Jesenice do južnega portala predora obsega:
− preureditev železniške proge, ki je danes na tem odseku dvotirna, na en tir, kar obsega demontažo obstoječih dveh tirov vključno z vozno mrežo in vzpostavitev enotirne proge (delno zamenjan zmrzlinski sloj spodnjega ustroja, zamenjava tirne grede, vgradnja novih pragov in tirnic);
- zamenjava dotrajane vozne mrežo (15kV) in signalno varnostnih (SVTK) naprav
Uvede se GSM-R, kasneje ETCS, drugi tir do Jesenic pa šele tam 2040.Po podatkih investitorja oz. njegovega inženirja je v okviru železniške postaje Jesenice predvidena tudi njena sanacija. Vsi predvideni ukrepi so omejeni na trenutno območje postaje Jesenice. Prenova postaje je zaradi kompleksnosti predvidena v več fazah. V času zapore se zaradi racionalnosti in dotrajanosti tirnih naprav izvedejo le nujno potrebna vzdrževalna dela. Predvideni ukrepi so:
- zamenjava kretnic na glavnih tirih, saj trenutne niso ustrezne,
− zagotovitev potrebnega števila postajnih tirov koristne dolžine 740 metrov (predvidena dva tira), vključno z obnovo teh tirov,
− ureditev peronske infrastrukture (upoštevanje zadnje veljavne zakonodaje in prilagoditev invalidom in funkcionalno oviranim osebam),
− odstranitev nerabnih tirov. Dela se bodo izvajala kot vzdrževalna dela v javno korist.
preglednik napisal/-a:Ali ni GSMR že uveden?
Leta 2025 pa drugega tira ne ti ne jaz ne bova videla. No, nobeden ga ne bo videl, da ne bi slučajno pomislil na zaključek življenja.suha napisal/-a:Dokler ni poštiman drugi tir ter Tivolski lok in nato še celotna proga proti Primorski, najbrž res ni velikega smisla po drugem tiru gorenjske proge. Razen na območju Ljubljane za namene mestne železnice. Tam bi moral biti drugi tir narejen že 15 let nazaj
Mimogrede, Primorska dvotirna proga napaja tri tire (Gorenjska in proti Štajerski in Prekmurju). Če pa štejemo še proti Dobovi, Dolenjski in novem drugem tiru do Šentilja, itd. pa 7 in več. Seveda bo tu novo ozko grlo. Če bo
2025 naj bi bil zgrajen drugi tir. Pa nato še ene 10 let za obnovo Primoske proge.... Jap 2040 bo hitro tu.... Žal se bojim da se bodo naša življenja prej zaključila
Še dobro da smo se pri garniturah drugače odločili. Naši razpisi...nedokončana zgodba.Ljubitelj napisal/-a:Trenutno slabo kaže za obnovo karavanškega tunela, razpis je padel v vodo, samo en ponudnik in ta predrag. Vir današnji Dnevnik.
Pa saj ni naš razpis v tem primeru nič kriv. Ta je potekal enotno, preko avstrijskega portala. Vprašaj se raje, zakaj je na naši strani celotni predor kulturna dediščina, na avstrijski pa samo portal. Čemu je lahko dediščina notranjnost, zaradi katerih bodo spet leseni pragovi v vlažnem okolju? Še dobro da jim je kapnilo, da so na koperskih predorih predvideni ÖBB-PORR.TGV Lyria napisal/-a:Še dobro da smo se pri garniturah drugače odločili. Naši razpisi...nedokončana zgodba)Ljubitelj napisal/-a:Trenutno slabo kaže za obnovo karavanškega tunela, razpis je padel v vodo, samo en ponudnik in ta predrag. Vir današnji Dnevnik.
Mislim, da so v projektni dokumentaciji že predvideni leseni pragovi. Upam, da je tukaj še prostor za kako last-minute spremembo.anzovc napisal/-a:Na ZVKD imajo osebe, ki so odločevalci in ti se odločajo po svoji strokovni presoji, kot npr. sodniki. Zato je zadeva tukaj zelo gnetljiva. Če je odločevalec (ka) bolj pečene sorte potem lahko zahteva lesene pragove, če se njemu zdi, ali pa, npr. obod tunela s kamnom obzidan in to ni vseeno s kakšnim kamnom. Ampak praviloma se pa da dogovoriti, ker njih zanima zunanji izgled predvsem in ne notranjost. Se pravi, portal bodo že hoteli, da izgleda tako kot bodo hoteli, ostalo pa verjetno ne.