Predpisi slovenskih železnic
Re: Predpisi slovenskih železnic
Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. Zanima me ali še velja da more biti prva postaja na cepni progi ščitna? Trenutno je prva postaja na cepni progi z Jesenic, Bled Jezero in ta nima 24 urne zasedenosti, brez izvoznih signalov. Kako mislijo rešiti ta problem, mogoče z medpostajno odvisnostjo ?
Re: Predpisi slovenskih železnic
Medpostajna odvisnost ne pride v poštev, dokler je postaja Bled - jezero zavarovana z elektromehansko bločno SVN (ni števcev osi).Urban91 napisal/-a:Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. Zanima me ali še velja da more biti prva postaja na cepni progi ščitna? Trenutno je prva postaja na cepni progi z Jesenic, Bled Jezero in ta nima 24 urne zasedenosti, brez izvoznih signalov. Kako mislijo rešiti ta problem, mogoče z medpostajno odvisnostjo ?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi slovenskih železnic
Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Re: Predpisi slovenskih železnic
Žalec je zavarovan z ERSVN (ima skupinska IS). Z nadgraditvijo slednje in elektronske SVN Ce bi bilo možno izvesti MO na odseku Ce - Žalec.kitak napisal/-a:Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Med Stranjem in Grobelnim se nahaja cepišče industrijskega tira Šmarje pri jelšah (nekoč postaja, zavarovana z ERSVN, brez IS), ki ni zavarovano s kritnima signaloma. Kako bo to rešno
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi slovenskih železnic
Poznam Šmarje pri Jelšah, zdaj je nezasedeno nakladišče, meni se zdi zanimivo vprašanje kako bodo to rešili. Samo če je zdaj odjavni odsek Grobelno-Stranje nebi moglo na cepisču ostati tako kot je 40km/h progovna hitrost ker ni kritnih signalov?Signal napisal/-a:Žalec je zavarovan z ERSVN (ima skupinska IS). Z nadgraditvijo slednje in elektronske SVN Ce bi bilo možno izvesti MO na odseku Ce - Žalec.kitak napisal/-a:Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Med Stranjem in Grobelnim se nahaja cepišče industrijskega tira Šmarje pri jelšah (nekoč postaja, zavarovana z ERSVN, brez IS), ki ni zavarovano s kritnima signaloma. Kako bo to rešno
Re: Predpisi slovenskih železnic
Drži podatek, da ni več dovoljeno vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?
Zadnjič spremenil Urban91, dne 14.08.2019, 11:25, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Predpisi slovenskih železnic
Ne ne smejo se, samo v Žalcu se že od prej ko je blo se dovoljeno enako kot Šmartno ob Paki, Polzela, NG...Urban91 napisal/-a:A ni bilo rečeno da po novem se ne sme vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?
Re: Predpisi slovenskih železnic
Obstajajo izjeme, Ormož, Poljčane, . . . (novejše posodobitve).kitak napisal/-a:Ne ne smejo se, samo v Žalcu se že od prej ko je blo se dovoljeno enako kot Šmartno ob Paki, Polzela, NG...Urban91 napisal/-a:A ni bilo rečeno da po novem se ne sme vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?
So pa ob tirih, s katerih odreja izvoze skupinski IS, vgrajeni mejni tirni signali.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi slovenskih železnic
Kaj pa če je med postajami medpostajna odvisnost, a mora biti recimo vmesna postaja zasedena, ali je lahko vključen APR ?
Re: Predpisi slovenskih železnic
Ja primorska proga je daljinsko vodena in je MO, torej postaje niso zasedene mislim da je lahko vkjučen APR sploh v času ko ni toliko prometa pomojem progovni prometnik vključi APR, na postaji Podgorje je ponavadi skos vklučen. Za Goresko progo točno vem da se kamot vključi APR no samo tam je APB.Urban91 napisal/-a:Kaj pa če je med postajami medpostajna odvisnost, a mora biti recimo vmesna postaja zasedena, ali je lahko vključen APR ?
Re: Predpisi slovenskih železnic
OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.[/quote]
Območje Javljanja Prostosti.
Deluje pa enako kot števec osi.
Območje Javljanja Prostosti.
Deluje pa enako kot števec osi.
Re: Predpisi slovenskih železnic
Območje Javljanja Prostosti.ŽAT32 napisal/-a:OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Deluje pa enako kot števec osi.[/quote]
Naljepša hvala
Re: Predpisi slovenskih železnic
Ojp je odsek javljanja prostosti preko stevcev osi
Apr na primorki je v stanjelu in v podgorju, ki sta mejni postaji elektronskih svn v sezani in presnici
Apr na primorki je v stanjelu in v podgorju, ki sta mejni postaji elektronskih svn v sezani in presnici
Re: Predpisi slovenskih železnic
MMG, kdaj bomo dočakali posodobitev JesenicUrban91 napisal/-a:Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. . . .
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi slovenskih železnic
Istočasno z zaporo predora Karavanke. Druga polovica leta 2020.MMG, kdaj bomo dočakali posodobitev Jesenic
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html