Stran 2 od 5

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 13.08.2019, 17:08
Napisal/-a Urban91
Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. Zanima me ali še velja da more biti prva postaja na cepni progi ščitna? Trenutno je prva postaja na cepni progi z Jesenic, Bled Jezero in ta nima 24 urne zasedenosti, brez izvoznih signalov. Kako mislijo rešiti ta problem, mogoče z medpostajno odvisnostjo ?

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 13.08.2019, 21:23
Napisal/-a Signal
Urban91 napisal/-a:Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. Zanima me ali še velja da more biti prva postaja na cepni progi ščitna? Trenutno je prva postaja na cepni progi z Jesenic, Bled Jezero in ta nima 24 urne zasedenosti, brez izvoznih signalov. Kako mislijo rešiti ta problem, mogoče z medpostajno odvisnostjo ?
Medpostajna odvisnost ne pride v poštev, dokler je postaja Bled - jezero zavarovana z elektromehansko bločno SVN (ni števcev osi).

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 9:00
Napisal/-a kitak
Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 10:13
Napisal/-a Signal
kitak napisal/-a:Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Žalec je zavarovan z ERSVN (ima skupinska IS). Z nadgraditvijo slednje in elektronske SVN Ce bi bilo možno izvesti MO na odseku Ce - Žalec.

Med Stranjem in Grobelnim se nahaja cepišče industrijskega tira Šmarje pri jelšah (nekoč postaja, zavarovana z ERSVN, brez IS), ki ni zavarovano s kritnima signaloma. Kako bo to rešno :?:

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 10:55
Napisal/-a kitak
Signal napisal/-a:
kitak napisal/-a:Ko sem bral naročilo uvedba daljinskega vodenje prometa na progi Zidani Most-Šentilj, bosta medpostajna odseka Žalec-Celje in Grobelno-Stranje opremljena s napravo blokovne odvisnosti: OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Žalec je zavarovan z ERSVN (ima skupinska IS). Z nadgraditvijo slednje in elektronske SVN Ce bi bilo možno izvesti MO na odseku Ce - Žalec.

Med Stranjem in Grobelnim se nahaja cepišče industrijskega tira Šmarje pri jelšah (nekoč postaja, zavarovana z ERSVN, brez IS), ki ni zavarovano s kritnima signaloma. Kako bo to rešno :?:
Poznam Šmarje pri Jelšah, zdaj je nezasedeno nakladišče, meni se zdi zanimivo vprašanje kako bodo to rešili. Samo če je zdaj odjavni odsek Grobelno-Stranje nebi moglo na cepisču ostati tako kot je 40km/h progovna hitrost ker ni kritnih signalov?

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 11:22
Napisal/-a Urban91
Drži podatek, da ni več dovoljeno vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 11:23
Napisal/-a kitak
Urban91 napisal/-a:A ni bilo rečeno da po novem se ne sme vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?
Ne ne smejo se, samo v Žalcu se že od prej ko je blo se dovoljeno enako kot Šmartno ob Paki, Polzela, NG...

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 14:08
Napisal/-a Signal
kitak napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:A ni bilo rečeno da po novem se ne sme vgrajevati skupinskih izvoznih signalov ?
Ne ne smejo se, samo v Žalcu se že od prej ko je blo se dovoljeno enako kot Šmartno ob Paki, Polzela, NG...
Obstajajo izjeme, Ormož, Poljčane, . . . (novejše posodobitve).
So pa ob tirih, s katerih odreja izvoze skupinski IS, vgrajeni mejni tirni signali.

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 15:16
Napisal/-a Urban91
Kaj pa če je med postajami medpostajna odvisnost, a mora biti recimo vmesna postaja zasedena, ali je lahko vključen APR ?

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 17:25
Napisal/-a kitak
Urban91 napisal/-a:Kaj pa če je med postajami medpostajna odvisnost, a mora biti recimo vmesna postaja zasedena, ali je lahko vključen APR ?
Ja primorska proga je daljinsko vodena in je MO, torej postaje niso zasedene mislim da je lahko vkjučen APR sploh v času ko ni toliko prometa pomojem progovni prometnik vključi APR, na postaji Podgorje je ponavadi skos vklučen. Za Goresko progo točno vem da se kamot vključi APR no samo tam je APB.

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 18:29
Napisal/-a ŽAT32
OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.[/quote]

Območje Javljanja Prostosti.
Deluje pa enako kot števec osi.

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 14.08.2019, 18:57
Napisal/-a kitak
ŽAT32 napisal/-a:OJP* kaj pomenita ta kratica kakšni posebni odjavni odsek ali prostor? Sam sem pa mislil da bo uvedena MO.
Območje Javljanja Prostosti.
Deluje pa enako kot števec osi.[/quote]

Naljepša hvala

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 15.08.2019, 6:20
Napisal/-a Regan 664
Ojp je odsek javljanja prostosti preko stevcev osi
Apr na primorki je v stanjelu in v podgorju, ki sta mejni postaji elektronskih svn v sezani in presnici

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 15.08.2019, 9:01
Napisal/-a Signal
Urban91 napisal/-a:Pozdravljeni. Ko bodo posodabljali postajo Jesenice, bodo po novem verjetno elektronske SVN. . . .
MMG, kdaj bomo dočakali posodobitev Jesenic :?:

Re: Predpisi slovenskih železnic

Objavljeno: 15.08.2019, 11:16
Napisal/-a Urban91
MMG, kdaj bomo dočakali posodobitev Jesenic :?:
Istočasno z zaporo predora Karavanke. Druga polovica leta 2020.
http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html