Tiri na p.Ljubljana
Ob sedanjem tiru 8 bosta še dva prevozna tira (nisem si zapomnil novih številk tirov) za tovorne vlake Zalog-jesenice-kamnik in obratno.
Pod CP pridejo trije tiri s štuci za gariranje lokomotiv.
Novi trapez bo povezal levi in desni tir odseka Brezovica-Ljubljana, zaradi tega bo potrebno premakniti signale proti Brezovici.
Proga 5 (strojni tir) se naveže na tir iz dolenjske, kretnica na progo 2pa še vedno ostane, kot je danes.
Dopolniti bo potrebno tudi SV napravo v CP.
Pa še je kup malenkosti. Bi moral načrt pogledat....
Pod CP pridejo trije tiri s štuci za gariranje lokomotiv.
Novi trapez bo povezal levi in desni tir odseka Brezovica-Ljubljana, zaradi tega bo potrebno premakniti signale proti Brezovici.
Proga 5 (strojni tir) se naveže na tir iz dolenjske, kretnica na progo 2pa še vedno ostane, kot je danes.
Dopolniti bo potrebno tudi SV napravo v CP.
Pa še je kup malenkosti. Bi moral načrt pogledat....
Regan 664 napisal/-a:Ob sedanjem tiru 8 bosta še dva prevozna tira (nisem si zapomnil novih številk tirov) za tovorne vlake Zalog-jesenice-kamnik in obratno.
Pod CP pridejo trije tiri s štuci za gariranje lokomotiv.
Novi trapez bo povezal levi in desni tir odseka Brezovica-Ljubljana, zaradi tega bo potrebno premakniti signale proti Brezovici.
Proga 5 (strojni tir) se naveže na tir iz dolenjske, kretnica na progo 2pa še vedno ostane, kot je danes.
Dopolniti bo potrebno tudi SV napravo v CP.
Pa še je kup malenkosti. Bi moral načrt pogledat....
Potem sem prav slišal...
cokla napisal/-a:
Kolikor sem jaz obveščen bo na severni nov garažni tir za Elok-e in ostale lok. in bo nekakšen slepi tir , odprt proti Zalogu.Če sem prav razumel... Na obstoječem "kurilniškem " območju pa bosta tira 9 in 10 služila kot obvozna tira. Kdaj ? Vse je v .... rokah.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
mmg, Regan664, mogoče veš:
- če je bil sprejet tudi predlog, da se v levi tir Ljubljana-Sežana pred podvozom Dunajske, vgradi desno kretnico, ki se z novim tirom poveže v obstoječi tir 2a?
- če je predvidena tudi nova zveza postajnega tira št. 10 m s postajnima tiroma št. 3 in 4?
- se bo novi povezovalni postajni tir s progo 5 (strojni tir – CD Moste) gradil že sedaj, v sklopu preureditve tirne sheme, ali morda šele kasneje?
- je predvidena tudi elektrifikacija tirov 1a, 2a in 1m?
lp
- če je bil sprejet tudi predlog, da se v levi tir Ljubljana-Sežana pred podvozom Dunajske, vgradi desno kretnico, ki se z novim tirom poveže v obstoječi tir 2a?
- če je predvidena tudi nova zveza postajnega tira št. 10 m s postajnima tiroma št. 3 in 4?
- se bo novi povezovalni postajni tir s progo 5 (strojni tir – CD Moste) gradil že sedaj, v sklopu preureditve tirne sheme, ali morda šele kasneje?
- je predvidena tudi elektrifikacija tirov 1a, 2a in 1m?
lp
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Trenutna situacija je takšna, da nimamo v SLO človeka, ekipe, ki bi bila sposobna celovito pogledati na razvoj prometa v SLO in s tem povezanega razvoja v Ljubljani...
Promet pomeni vse vrste prometa...
Celovito pomeni upoštevati vse vidike ravnoteženo, predvsem pa upoštevati razvoj družbe in okolja v naslednjih sto letih.
Kdo bo prerezal gordijski vozel se še ne ve. Vmes bomo delali pa napake in škodo...
Promet pomeni vse vrste prometa...
Celovito pomeni upoštevati vse vidike ravnoteženo, predvsem pa upoštevati razvoj družbe in okolja v naslednjih sto letih.
Kdo bo prerezal gordijski vozel se še ne ve. Vmes bomo delali pa napake in škodo...
Ta ideja je le ideja in nič drugega. Sproducirana je bila le v nekaterih javnih medijih, brez resne osnove.Signal napisal/-a:MMG, ali je ideja poglobitvi potniških tirov p. LJ že odpisana?
Lp Signal
Prej bo vladni falcon z ministri vred letel na luno, kot pa bo Ljubljana ugledala podzemno železniško postajo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
1 - po dokumentaciji je predvidenagapi_1 napisal/-a: - če je bil sprejet tudi predlog, da se v levi tir Ljubljana-Sežana pred podvozom Dunajske, vgradi desno kretnico, ki se z novim tirom poveže v obstoječi tir 2a?
- če je predvidena tudi nova zveza postajnega tira št. 10 m s postajnima tiroma št. 3 in 4?
- se bo novi povezovalni postajni tir s progo 5 (strojni tir – CD Moste) gradil že sedaj, v sklopu preureditve tirne sheme, ali morda šele kasneje?
- je predvidena tudi elektrifikacija tirov 1a, 2a in 1m?
2 - preko tira 10m lahko že sedaj prideš na 3 in 4, smiselna direktna povezava (tudi zaradi prepeljevalnih voznih poti) ni predvidena
3 - predvideno je v sklopu rekonstrukcije postaje
4 - vsi tiri, ki si jih naštel se bodo elektrificirali
Re: Tiri na p.Ljubljana
Glede nato, da na zunaj ni več videti, da bi se v sklopu rekonstrukcije postaja Ljubljana še kaj dogajalo, me zanima ali je projekt rekonstrukcije ljubljanske postaje že zaključen. So bila izvedena vsa predvidena dela (nove povezave...)?
Se je glede na nove tire prilagodila obstoječa postavljalna miza ali gre za kakšno drugačno rešitev?
Hvala za odg.
Se je glede na nove tire prilagodila obstoječa postavljalna miza ali gre za kakšno drugačno rešitev?
Hvala za odg.
Re: Tiri na p.Ljubljana
Malo spremljaj tole temo...:gapi_1 napisal/-a:Glede nato, da na zunaj ni več videti, da bi se v sklopu rekonstrukcije postaja Ljubljana še kaj dogajalo, me zanima ali je projekt rekonstrukcije ljubljanske postaje že zaključen. So bila izvedena vsa predvidena dela (nove povezave...)?
Se je glede na nove tire prilagodila obstoječa postavljalna miza ali gre za kakšno drugačno rešitev?
Hvala za odg.
viewtopic.php?f=33&t=3303