Tiri na p.Ljubljana
Tiri na p.Ljubljana
Zakaj je na ljubljanski železniški postaji prvi tir imenovan 1a in ne 1? pa 2a in ne 2? sj ni nobenga tira umes, da bi zmankalo številk... Imel sem preveč časa danes in sem se v to upiču
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.Dolfe napisal/-a:Označevanje tirov na postajah je določeno med drugim tudi s postajnim poslovnim redom.
Omenjeni tiri so tako označeni tudi za to, ker niso glavni prevozni postajni tiri.
lp
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Naj laže se to razloži tako:
Najprej se naredijo neki tiri, ki se potem ustrezno označijo, naredi se vsa potrebna dokumentacija, napiše postajni poslovni red, itd.
Zatem pride potreba po novem tiru ali celo več tirih. Najlaže jih je nekako na novo označiti in pripisati obstoječi dokumentaciji. Cel postopek označevanja narediti z nova je dolgotrajen in drag postopek in povezan z velikimi stroški.
Birokracija nam še vedno kroji usodo.
lp
Najprej se naredijo neki tiri, ki se potem ustrezno označijo, naredi se vsa potrebna dokumentacija, napiše postajni poslovni red, itd.
Zatem pride potreba po novem tiru ali celo več tirih. Najlaže jih je nekako na novo označiti in pripisati obstoječi dokumentaciji. Cel postopek označevanja narediti z nova je dolgotrajen in drag postopek in povezan z velikimi stroški.
Birokracija nam še vedno kroji usodo.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Tako hudo spet ni ... Najprej so tiri 1a, 2a in 3a, tem pa sledijo tiri od 1 do 9. Kar je za 9. tirom, je pa že kurilnica oz. kurilniški tiri. Vsaj mislim, da je tako, če se motim, pa naj me kdo popravi.OrientExpress napisal/-a:Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.
A ni le takole: 1a, 2a, 3a, eden ali dva sta vmes (za tovorne), potem pa od 3 do 8 (oz.9), zopet z nekaj vmesnimi, ki nimajo dostopa na peron.gomulka014 napisal/-a:Tako hudo spet ni ... Najprej so tiri 1a, 2a in 3a, tem pa sledijo tiri od 1 do 9. Kar je za 9. tirom, je pa že kurilnica oz. kurilniški tiri. Vsaj mislim, da je tako, če se motim, pa naj me kdo popravi.OrientExpress napisal/-a:Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Pa dajmo detajlno opisat tire na potniškem delu žel. postaje Ljubljana:
Tira 1a in 2a nista elektrificirana. Koristita se za uvoz in izvoz dolenjskih vlakov. (Kanarčki in Fiati).
Tir 3a je elektrificiran in je nekakšna rezerva za uvoz in izvoz vseh potniških vlakov.
Tira 1 in 2 sta glavna prevozna tira za vlake ki nimajo postanka v postaji, Če se že tam vlak ustavi, je to iz "prometnih ozirov".
Tiri 3,4,5,6,7, in 8 so peronski tiri.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tira 9 in 10 sta strojna tira v kurilnici. Ravno tako ostali kurilniški tiri. Vsi ti tiri so ločeni od prometa na postaji s premikalnim mejnikom
(modro bel steber - sig. znak št. 37).
Toliko o postajnih tirih na potniškem delu postaje.
lp
Tira 1a in 2a nista elektrificirana. Koristita se za uvoz in izvoz dolenjskih vlakov. (Kanarčki in Fiati).
Tir 3a je elektrificiran in je nekakšna rezerva za uvoz in izvoz vseh potniških vlakov.
Tira 1 in 2 sta glavna prevozna tira za vlake ki nimajo postanka v postaji, Če se že tam vlak ustavi, je to iz "prometnih ozirov".
Tiri 3,4,5,6,7, in 8 so peronski tiri.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tira 9 in 10 sta strojna tira v kurilnici. Ravno tako ostali kurilniški tiri. Vsi ti tiri so ločeni od prometa na postaji s premikalnim mejnikom
(modro bel steber - sig. znak št. 37).
Toliko o postajnih tirih na potniškem delu postaje.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Še eno vprašanje z moje strani
gledam tole tirno shemo ljubljanske postaje http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf (stran pa me zanima, kaj pomen črkovna oznaka "n" tirov ja severnem delu postaje? Mogoče n - north, ali gre za kakšno zelezničarsko poimenovanje?
gledam tole tirno shemo ljubljanske postaje http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf (stran pa me zanima, kaj pomen črkovna oznaka "n" tirov ja severnem delu postaje? Mogoče n - north, ali gre za kakšno zelezničarsko poimenovanje?
To je črka M.gapi_1 napisal/-a:Še eno vprašanje z moje strani
gledam tole tirno shemo ljubljanske postaje http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf (stran pa me zanima, kaj pomen črkovna oznaka "n" tirov ja severnem delu postaje? Mogoče n - north, ali gre za kakšno zelezničarsko poimenovanje?
Na "severni" (tovorni del postaje) so označeni tiri z 1M, 2M,.......in 13M. Ta črkovna oznaka je predvsem zato, da se ti tiri ločijo od peronskih, ki imajo sicer iste številke.
Podobna situacija je na ranžirni postaji Zalog. Tam so uvozni tiri poimenovani s črko U, izvozni s črko I, postajni s P, obvozni z O in smerni s S. Pa še bi se kaj našlo.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ko smo že pri tirih na postajah sem našel eno napako na postaji Zidani most. Ni vrisana kretnica s tira 1 na 2 tik pred postajnim poslopjem.Ali je načrt tako star? Kdaj je bila vgrajena ta dodatna kretnica?
http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf
http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf
Vlakci so kul
Princip označevanja tirov na postaji velja še vedno enako od Franca Jožefa naprej. Tir, kateri je od postaje prvi (kjer potnik stopi na peron) je 1. tir, poten je 2. tir, 3. tir itd... Ko se tiri na čelni strani končajo, se prične z štetjem tirov za postajo (na večjih postajah se posamezne tirne skupine lahko označujejo drugače). To je v bistvu osnovni princip označevanja tirov.
L.P.: Glasnik
L.P.: Glasnik