Tiri na p.Ljubljana

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Tiri na p.Ljubljana

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Zakaj je na ljubljanski železniški postaji prvi tir imenovan 1a in ne 1? pa 2a in ne 2? sj ni nobenga tira umes, da bi zmankalo številk... Imel sem preveč časa danes in sem se v to upiču :lol:
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Ta del postaje je posebaj za dizelske potniške vlake in je ločen od drugega dela, za ekektro mašine.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Označevanje tirov na postajah je določeno med drugim tudi s postajnim poslovnim redom.
Omenjeni tiri so tako označeni tudi za to, ker niso glavni prevozni postajni tiri.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Dolfe napisal/-a:Označevanje tirov na postajah je določeno med drugim tudi s postajnim poslovnim redom.
Omenjeni tiri so tako označeni tudi za to, ker niso glavni prevozni postajni tiri.

lp
Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Naj laže se to razloži tako:

Najprej se naredijo neki tiri, ki se potem ustrezno označijo, naredi se vsa potrebna dokumentacija, napiše postajni poslovni red, itd.

Zatem pride potreba po novem tiru ali celo več tirih. Najlaže jih je nekako na novo označiti in pripisati obstoječi dokumentaciji. Cel postopek označevanja narediti z nova je dolgotrajen in drag postopek in povezan z velikimi stroški.

Birokracija nam še vedno kroji usodo. :-$

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

OrientExpress napisal/-a:Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.
Tako hudo spet ni ... Najprej so tiri 1a, 2a in 3a, tem pa sledijo tiri od 1 do 9. Kar je za 9. tirom, je pa že kurilnica oz. kurilniški tiri. Vsaj mislim, da je tako, če se motim, pa naj me kdo popravi.
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

gomulka014 napisal/-a:
OrientExpress napisal/-a:Odkar pomnim me to označevanje spravlja v obup zaradi nelogičnosti ... in potem se nadaljuje s tirom 3, čeprav so, če se prav spomnim, vmes vsaj 4 tiri.
Tako hudo spet ni ... Najprej so tiri 1a, 2a in 3a, tem pa sledijo tiri od 1 do 9. Kar je za 9. tirom, je pa že kurilnica oz. kurilniški tiri. Vsaj mislim, da je tako, če se motim, pa naj me kdo popravi.
A ni le takole: 1a, 2a, 3a, eden ali dva sta vmes (za tovorne), potem pa od 3 do 8 (oz.9), zopet z nekaj vmesnimi, ki nimajo dostopa na peron. :-k
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

N€jc napisal/-a:A ni le takole: 1a, 2a, 3a, eden ali dva sta vmes (za tovorne), potem pa od 3 do 8 (oz.9), zopet z nekaj vmesnimi, ki nimajo dostopa na peron. :-k
Ja no, saj ... med tiroma 3a in 3 sta dva tira za tovorne vlake ... tira 1 in 2! Med tiroma 3 in 8 pa ni neperoniziranih tirov.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Železniške Postaje v LJ!

1,2,3 za Postaje potinške vlake in 4 za Tovorni vlaki Mimo za zraven stari Hiši pred postaje in še 1,2 za Tovorni vlaki mimo in 3,4,5,6,7 in 8 za Potinški vlaki ( model postaje)

tir 9 je nima postaje potinške,da samo garažo za E-LOK....! :>
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Pa dajmo detajlno opisat tire na potniškem delu žel. postaje Ljubljana:

Tira 1a in 2a nista elektrificirana. Koristita se za uvoz in izvoz dolenjskih vlakov. (Kanarčki in Fiati).

Tir 3a je elektrificiran in je nekakšna rezerva za uvoz in izvoz vseh potniških vlakov.

Tira 1 in 2 sta glavna prevozna tira za vlake ki nimajo postanka v postaji, Če se že tam vlak ustavi, je to iz "prometnih ozirov".

Tiri 3,4,5,6,7, in 8 so peronski tiri.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tira 9 in 10 sta strojna tira v kurilnici. Ravno tako ostali kurilniški tiri. Vsi ti tiri so ločeni od prometa na postaji s premikalnim mejnikom
(modro bel steber - sig. znak št. 37).

Toliko o postajnih tirih na potniškem delu postaje.


lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Še eno vprašanje z moje strani :wink:
gledam tole tirno shemo ljubljanske postaje http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf (stran 8) pa me zanima, kaj pomen črkovna oznaka "n" tirov ja severnem delu postaje? Mogoče n - north, ali gre za kakšno zelezničarsko poimenovanje?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gapi_1 napisal/-a:Še eno vprašanje z moje strani :wink:
gledam tole tirno shemo ljubljanske postaje http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf (stran 8) pa me zanima, kaj pomen črkovna oznaka "n" tirov ja severnem delu postaje? Mogoče n - north, ali gre za kakšno zelezničarsko poimenovanje?
To je črka M.
Na "severni" (tovorni del postaje) so označeni tiri z 1M, 2M,.......in 13M. Ta črkovna oznaka je predvsem zato, da se ti tiri ločijo od peronskih, ki imajo sicer iste številke.

Podobna situacija je na ranžirni postaji Zalog. Tam so uvozni tiri poimenovani s črko U, izvozni s črko I, postajni s P, obvozni z O in smerni s S. Pa še bi se kaj našlo.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Trainz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 102
Pridružen: 27.12.2005, 23:46

Odgovor Napisal/-a Trainz »

Ko smo že pri tirih na postajah sem našel eno napako na postaji Zidani most. Ni vrisana kretnica s tira 1 na 2 tik pred postajnim poslopjem.Ali je načrt tako star? Kdaj je bila vgrajena ta dodatna kretnica?
http://www.azp.si/datoteke/razno/2007_P ... postaj.pdf
Vlakci so kul
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Saj je vrisana. :D
Kretnica je shematsko prikazana na vogalu perona. :wink:

Ta kretnica je stara kot.... Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Princip označevanja tirov na postaji velja še vedno enako od Franca Jožefa naprej. Tir, kateri je od postaje prvi (kjer potnik stopi na peron) je 1. tir, poten je 2. tir, 3. tir itd... Ko se tiri na čelni strani končajo, se prične z štetjem tirov za postajo (na večjih postajah se posamezne tirne skupine lahko označujejo drugače). To je v bistvu osnovni princip označevanja tirov.

L.P.: Glasnik
Odgovori