Slabost regionalnih prog
Re: Slabost regionalnih prog
Vi se morate vprašati koliko pride vozovnica od vstopne do iztopne postaje! Potem če je sploh zanimanje potnikov na tej relaciji?!! Razen če bi se veliko ljudi odločilo za javni prevoz z vlakom (kaj je zelo mala verjetnost), tisti kateri pa so se odločili za vlak (prevoz v službo), pa so večinoma jutranje in popoldanske vožnje ko so regioonalci nekoliko bolj polni.. In zdaj če seštejemo število potnikov in jih pomnožimo z ceno vstopnice moramo dobiti saj relativno 0, da se dobiček pokriva z izgubo. Pri tem pa moramo gledati da sta na vlaku (npr. Kannarček) strojevodja in stric za vozovnice ki njima pripada mesečna plača, pa še kanarček nekaj popije.. gre skozi pri 10 potnikih na vožnjo? Pa nepozabimo da del cene vozovnice subvencionira država.
Re: Slabost regionalnih prog
Na to sem pa čisto pozabil;
Kako to, da na Kamniški progi vozijo Kanarčki, ko pa je toliko pritoževanja (zjutraj) okoli tega, koliko potnikov je. Recimo Fiati imajo 156 sedežev, Kanarčki pa manj-128 (vir: Tinetova stran). Ali je tukaj vmes kakšen drug problem (recimo, da gre lahko Kanarčkov v sprego 4 (512 sedežev)-videl sem jih največ 2- Fiatov pa le 2 (312 sedežev)).
Sicer pa bi se tako ali tako morali fokusirati na to progo, če je že toliko potnikov (2 tira, elektrificirana, mogoče podaljšek do V.Planine in višje omejitve).
Koliko potnikov mora biti, da je vlak rentabilen
Kako to, da na Kamniški progi vozijo Kanarčki, ko pa je toliko pritoževanja (zjutraj) okoli tega, koliko potnikov je. Recimo Fiati imajo 156 sedežev, Kanarčki pa manj-128 (vir: Tinetova stran). Ali je tukaj vmes kakšen drug problem (recimo, da gre lahko Kanarčkov v sprego 4 (512 sedežev)-videl sem jih največ 2- Fiatov pa le 2 (312 sedežev)).
Sicer pa bi se tako ali tako morali fokusirati na to progo, če je že toliko potnikov (2 tira, elektrificirana, mogoče podaljšek do V.Planine in višje omejitve).
Koliko potnikov mora biti, da je vlak rentabilen
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabost regionalnih prog
Problem je že v samem strojnem osebju, saj jima redkokateri Ljubljanski strojevodja izpit za fiata, poleg tega le ti že vozijo na drugih progah, strojevodje ki pa jih vozijo pa najverjetneje nimajo izpita za 713, tako da zamenjava ni možna.zelencek napisal/-a:Na to sem pa čisto pozabil;
Kako to, da na Kamniški progi vozijo Kanarčki, ko pa je toliko pritoževanja (zjutraj) okoli tega, koliko potnikov je. Recimo Fiati imajo 156 sedežev, Kanarčki pa manj-128 (vir: Tinetova stran). Ali je tukaj vmes kakšen drug problem (recimo, da gre lahko Kanarčkov v sprego 4 (512 sedežev)-videl sem jih največ 2- Fiatov pa le 2 (312 sedežev)).
Sicer pa bi se tako ali tako morali fokusirati na to progo, če je že toliko potnikov (2 tira, elektrificirana, mogoče podaljšek do V.Planine in višje omejitve).
Koliko potnikov mora biti, da je vlak rentabilen
Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Slabost regionalnih prog
Tako je Nejc....na dva 713 en strojevodja....desiro napisal/-a:
Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.
Lp Nejc
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slabost regionalnih prog
Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?cokla napisal/-a:Tako je Nejc....na dva 713 en strojevodja....desiro napisal/-a: Glede sprege 4ih kanarčkov je pa kolikor jaz vem (natančneje lahko @cokla pove) potreben po en strojevodja na 2 kanarčka, čeprav z vsemi štirimi upravlja strojevodja prvega kanarčka.
LP, Metod
Re: Slabost regionalnih prog
Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje....mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slabost regionalnih prog
Ah. Ali se vé, zakaj se je tako v predpis zapisalo? Najbrž je tisti, ki je predpis pisal, imel kakšen razlog za to? Ali pa tudi ne ...cokla napisal/-a:Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje....mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
LP, Metod
Re: Slabost regionalnih prog
Glej...razlog je predvsem v tehniki. Strojevodja mora imeti na komandnem mestu vpogled v delovanje in možnost deblokade raznih zaščit....tega na Kanarčku ni zgotovljeno....zato....mkx napisal/-a:Ah. Ali se vé, zakaj se je tako v predpis zapisalo? Najbrž je tisti, ki je predpis pisal, imel kakšen razlog za to? Ali pa tudi ne ...cokla napisal/-a:Ja...predvsem tehničen. In predpis to zapoveduje....mkx napisal/-a: Ali je kakšen tehnični razlog za to, da en strojevodja ne more sam peljati cele kompozicije?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slabost regionalnih prog
Torej drugi strojevodja sedi za komandnim pultom nekje v drugi polovici kompozicije? To mora biti dolgčas ....cokla napisal/-a:Glej...razlog je predvsem v tehniki. Strojevodja mora imeti na komandnem mestu vpogled v delovanje in možnost deblokade raznih zaščit....tega na Kanarčku ni zgotovljeno....zato....
LP, Metod
Re: Slabost regionalnih prog
Nikakor ni dolgčas. Vedno se kaj zanimivega dogaja, relacije pa kratke ....mkx napisal/-a: Torej drugi strojevodja sedi za komandnim pultom nekje v drugi polovici kompozicije? To mora biti dolgčas ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Slabost regionalnih prog
Kako pa je to pri Desiroju rešeno, vsaj vpogled v statuse itd? Za Desiro tudi velja, da en strojevodja lahko pelje po dve speti garnituri, mar ne?
Goran
Re: Slabost regionalnih prog
Štiri....Gorchi napisal/-a:Kako pa je to pri Desiroju rešeno, vsaj vpogled v statuse itd? Za Desiro tudi velja, da en strojevodja lahko pelje po dve speti garnituri, mar ne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slabost regionalnih prog
Res je, skoraj na vsaki postaji ustavlja (RG 603), tudi čas vožnje ni veliko krajši od LP-jev. Nevem zakaj ne dajo takšnega vlaka, magari 711 ki bi ustavljal na najpomembnejših postajah in bi imel krajši čas vožnje?dingo napisal/-a:Malo sem računal, pa sem ugotovil, da če bi v Novo mesto peljali tudi taki vlaki (in bi vmas ustavljali na postajah Grosuplje, Ivančna G., Trebnje)
Svoj čas je bil glede hitrosti zakon RG 602/603. Ustavljal samo na postajah pa še dvojnik je bil (seveda oba nabito polna). Sedaj ta vlak ustavlja tudi na postajališčih... čemu potem naziv RG
Čas potovanja RG 603, smer LJ-NM na dan 31. 1. 2012
Vsi vlaki na relaciji LJ-NM na dan 31. 1. 2012. Ni krajše vožnje od 1 ure in 20 minut.
Dejmo SŽ, dejmo kej narest!
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Slabost regionalnih prog
Kakšen pa zgleda RG 603 ali pa RG 602?
Lahko prosim kakšno sliko?
Lahko prosim kakšno sliko?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Slabost regionalnih prog
sikos napisal/-a:Kakšen pa zgleda RG 603 ali pa RG 602?
Lahko prosim kakšno sliko?
Evo slik kolikor 'češ, vendar na njih ni RG 603, ampak garniture, ki tudi vozijo ta vlak.