Slabost regionalnih prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a sikos »

Evo slik kolikor 'češ, vendar na njih ni RG 603, ampak garniture, ki tudi vozijo ta vlak. :wink:
Sami eni in isti...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a sikos »

A mogoče kdo ve zakaj vlaki RG 602, 603 in 609 ki vozijo na relaciji LJ - NM - METLIKA, potujejo skoraj enak čas kot LP-ji, glede na to, da imajo pol manj postaj kot LP-ji???

V čem je sploh fora imeti te vlake kot regionalne oz. vlake z manj postajami, če pa se vozijo skoraj enak čas...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ni čisto skoraj enak vozni čas ... RG 603 ima recimo vozni čas od Ljubljane do Novega mesta 13 minut krajši, kot LP za njim. RG 609 pa še za 2 minuti krajšega kot RG 603 (razlika je v čakanju RG 603 na križanje z LP 3214 - res ne vem, zakaj lokalni ne bi mogel startati iz NM 2 minuti prej pa da ga regionalec ne čaka toliko časa). 15 minut pri voznem času 98 minut (LP 3217) pa niti ni tako slabo skrajšanje.

Vsa stvar dokazuje dvoje:
  • vozne hitrosti LP so maksimalne progovne hitrosti večino časa
  • RGji imajo preveč postankov
Predvsem prvo žalostno dokazuje slabo stanje proge, ki ne dopušča "sodobnih" hitrosti, drugo pa slabo prepustnost proge zaradi zastarelih SVN in ostale infrastrukture (ročne kretnice!!!).
LP, Metod
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a sikos »

mkx napisal/-a:Ni čisto skoraj enak vozni čas ... RG 603 ima recimo vozni čas od Ljubljane do Novega mesta 13 minut krajši, kot LP za njim. RG 609 pa še za 2 minuti krajšega kot RG 603 (razlika je v čakanju RG 603 na križanje z LP 3214 - res ne vem, zakaj lokalni ne bi mogel startati iz NM 2 minuti prej pa da ga regionalec ne čaka toliko časa). 15 minut pri voznem času 98 minut (LP 3217) pa niti ni tako slabo skrajšanje.

Vsa stvar dokazuje dvoje:
  • vozne hitrosti LP so maksimalne progovne hitrosti večino časa
  • RGji imajo preveč postankov
Predvsem prvo žalostno dokazuje slabo stanje proge, ki ne dopušča "sodobnih" hitrosti, drugo pa slabo prepustnost proge zaradi zastarelih SVN in ostale infrastrukture (ročne kretnice!!!).
Vem, sam useen je (pre)dolga vožnja z RG-ji. Recimo: RG 609 ima 12 postaj, sodeč po voznem redu ima postanek na vsaki postaji 1 minuto, skupen čas vožnje pa je 1.23h, LP 3225 pa ima 23 postaj, od tega v Grosupljem stoji 6min, v Trebnjem pa 4min, skupen čas vožnje pa je 1.42h. RG bi moral imeti čas vožnje vsaj 1uro ne pa 1h in 23 minut! Kr neki... #-o
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

sikos napisal/-a:Vem, sam useen je (pre)dolga vožnja z RG-ji. Recimo: RG 609 ima 12 postaj, sodeč po voznem redu ima postanek na vsaki postaji 1 minuto, skupen čas vožnje pa je 1.23h, LP 3225 pa ima 23 postaj, od tega v Grosupljem stoji 6min, v Trebnjem pa 4min, skupen čas vožnje pa je 1.42h. RG bi moral imeti čas vožnje vsaj 1uro ne pa 1h in 23 minut! Kr neki... #-o
V Grosupljem morajo nekateri vlaki čakati na potnike iz Kočevja :^o
LP, Metod
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2576
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Bom kar tole temo izkoristil za vprašanje oziroma prošnjo.

Ima kdo pri sebi vozni red iz 80-ih let, ko je na relaciji Ljubljana - Novo mesto (- Metlika?) vozil poslovni, tj. zeleni vlak?
Ker bi rad naredil primerjavo voznih časov po dolenjski progi skozi desetletja, pridejo v poštev samo konkretni podatki.

Podatke sem že poskušal iskati preko forumskega iskalnika in Googla, vendar pa nisem našel nič posebej uporabnega.
Aljaž
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 12:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

jaz imam vozni red za 1991-92 za vso jugo

morda je ta zate
PT 118 Metlika 5.50 Ljubljana 8.00
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2576
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Super, hvala za podatek!

Predvidevam, da ima ta vlak tudi povratno povezavo (Ljubljana - Metlika)? Lahko prosim podatke še za njega?

Pa še to, na katerih postajah je ustavljal PT 118?
Aljaž
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 12:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

mislim [-X
še boš kranjsko...
ok ... dobiš
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 12:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

takole... PT 118 Metlika 5.50-Črnomelj 6.06 -Semič 6.17- Kandija 6.40- N.mesto center 6.42 Novo mesto 6.44-
Trebnje 7.04 Lj 8.00

PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19

vozil pon-pet
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2576
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Še enkrat hvala!
Aljaž
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 12:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

ni problem =D>

če bo še kdo rabil informacijo voznega reda
imam za 1991/92 celo jugoslavijo
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 21:16

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Kaj pa Grosuplje in Ivančna Gorica? Ali tam ni ustavljal?
bohinjc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 20.04.2012, 12:27

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a bohinjc »

ni bilo postanka v Ivančni in Grosuplju [-X
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Slabost regionalnih prog

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kaj pa Polževo in Šentvid pri Stični? Ali tam ni ustavljal? #-o ](*,) Včasih so vedeli, zakaj se vlaku reče Regionalni. Namig: ne zato, ker vozi samo znotraj ene regije.
LP, Metod
Odgovori