Sami eni in isti...Evo slik kolikor 'češ, vendar na njih ni RG 603, ampak garniture, ki tudi vozijo ta vlak.
Slabost regionalnih prog
Re: Slabost regionalnih prog
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Slabost regionalnih prog
A mogoče kdo ve zakaj vlaki RG 602, 603 in 609 ki vozijo na relaciji LJ - NM - METLIKA, potujejo skoraj enak čas kot LP-ji, glede na to, da imajo pol manj postaj kot LP-ji???
V čem je sploh fora imeti te vlake kot regionalne oz. vlake z manj postajami, če pa se vozijo skoraj enak čas...
V čem je sploh fora imeti te vlake kot regionalne oz. vlake z manj postajami, če pa se vozijo skoraj enak čas...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Slabost regionalnih prog
Ni čisto skoraj enak vozni čas ... RG 603 ima recimo vozni čas od Ljubljane do Novega mesta 13 minut krajši, kot LP za njim. RG 609 pa še za 2 minuti krajšega kot RG 603 (razlika je v čakanju RG 603 na križanje z LP 3214 - res ne vem, zakaj lokalni ne bi mogel startati iz NM 2 minuti prej pa da ga regionalec ne čaka toliko časa). 15 minut pri voznem času 98 minut (LP 3217) pa niti ni tako slabo skrajšanje.
Vsa stvar dokazuje dvoje:
Vsa stvar dokazuje dvoje:
- vozne hitrosti LP so maksimalne progovne hitrosti večino časa
- RGji imajo preveč postankov
LP, Metod
Re: Slabost regionalnih prog
Vem, sam useen je (pre)dolga vožnja z RG-ji. Recimo: RG 609 ima 12 postaj, sodeč po voznem redu ima postanek na vsaki postaji 1 minuto, skupen čas vožnje pa je 1.23h, LP 3225 pa ima 23 postaj, od tega v Grosupljem stoji 6min, v Trebnjem pa 4min, skupen čas vožnje pa je 1.42h. RG bi moral imeti čas vožnje vsaj 1uro ne pa 1h in 23 minut! Kr neki...mkx napisal/-a:Ni čisto skoraj enak vozni čas ... RG 603 ima recimo vozni čas od Ljubljane do Novega mesta 13 minut krajši, kot LP za njim. RG 609 pa še za 2 minuti krajšega kot RG 603 (razlika je v čakanju RG 603 na križanje z LP 3214 - res ne vem, zakaj lokalni ne bi mogel startati iz NM 2 minuti prej pa da ga regionalec ne čaka toliko časa). 15 minut pri voznem času 98 minut (LP 3217) pa niti ni tako slabo skrajšanje.
Vsa stvar dokazuje dvoje:Predvsem prvo žalostno dokazuje slabo stanje proge, ki ne dopušča "sodobnih" hitrosti, drugo pa slabo prepustnost proge zaradi zastarelih SVN in ostale infrastrukture (ročne kretnice!!!).
- vozne hitrosti LP so maksimalne progovne hitrosti večino časa
- RGji imajo preveč postankov
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Slabost regionalnih prog
V Grosupljem morajo nekateri vlaki čakati na potnike iz Kočevjasikos napisal/-a:Vem, sam useen je (pre)dolga vožnja z RG-ji. Recimo: RG 609 ima 12 postaj, sodeč po voznem redu ima postanek na vsaki postaji 1 minuto, skupen čas vožnje pa je 1.23h, LP 3225 pa ima 23 postaj, od tega v Grosupljem stoji 6min, v Trebnjem pa 4min, skupen čas vožnje pa je 1.42h. RG bi moral imeti čas vožnje vsaj 1uro ne pa 1h in 23 minut! Kr neki...
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Slabost regionalnih prog
Bom kar tole temo izkoristil za vprašanje oziroma prošnjo.
Ima kdo pri sebi vozni red iz 80-ih let, ko je na relaciji Ljubljana - Novo mesto (- Metlika?) vozil poslovni, tj. zeleni vlak?
Ker bi rad naredil primerjavo voznih časov po dolenjski progi skozi desetletja, pridejo v poštev samo konkretni podatki.
Podatke sem že poskušal iskati preko forumskega iskalnika in Googla, vendar pa nisem našel nič posebej uporabnega.
Ima kdo pri sebi vozni red iz 80-ih let, ko je na relaciji Ljubljana - Novo mesto (- Metlika?) vozil poslovni, tj. zeleni vlak?
Ker bi rad naredil primerjavo voznih časov po dolenjski progi skozi desetletja, pridejo v poštev samo konkretni podatki.
Podatke sem že poskušal iskati preko forumskega iskalnika in Googla, vendar pa nisem našel nič posebej uporabnega.
Aljaž
Re: Slabost regionalnih prog
jaz imam vozni red za 1991-92 za vso jugo
morda je ta zate
PT 118 Metlika 5.50 Ljubljana 8.00
morda je ta zate
PT 118 Metlika 5.50 Ljubljana 8.00
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Slabost regionalnih prog
Super, hvala za podatek!
Predvidevam, da ima ta vlak tudi povratno povezavo (Ljubljana - Metlika)? Lahko prosim podatke še za njega?
Pa še to, na katerih postajah je ustavljal PT 118?
Predvidevam, da ima ta vlak tudi povratno povezavo (Ljubljana - Metlika)? Lahko prosim podatke še za njega?
Pa še to, na katerih postajah je ustavljal PT 118?
Aljaž
Re: Slabost regionalnih prog
mislim
še boš kranjsko...
ok ... dobiš
še boš kranjsko...
ok ... dobiš
Re: Slabost regionalnih prog
takole... PT 118 Metlika 5.50-Črnomelj 6.06 -Semič 6.17- Kandija 6.40- N.mesto center 6.42 Novo mesto 6.44-
Trebnje 7.04 Lj 8.00
PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19
vozil pon-pet
Trebnje 7.04 Lj 8.00
PT 119 Lj 14.05- Trebnje 15.01 -NM 15.20 odhod 15.25 -Nm.center 15.27- Kandija 15.29
Semič 15.52 - Črnomelj 16.03 - Metlika 16.19
vozil pon-pet
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2576
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Slabost regionalnih prog
ni problem
če bo še kdo rabil informacijo voznega reda
imam za 1991/92 celo jugoslavijo
če bo še kdo rabil informacijo voznega reda
imam za 1991/92 celo jugoslavijo
Re: Slabost regionalnih prog
Kaj pa Grosuplje in Ivančna Gorica? Ali tam ni ustavljal?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Slabost regionalnih prog
ni bilo postanka v Ivančni in Grosuplju
Re: Slabost regionalnih prog
Kaj pa Polževo in Šentvid pri Stični? Ali tam ni ustavljal? Včasih so vedeli, zakaj se vlaku reče Regionalni. Namig: ne zato, ker vozi samo znotraj ene regije.
LP, Metod