"Miklavžev" muzejski vlak 2011
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Dolf,
v novi sezoni bomo baje prešaltali na šparglje in podobno robo. Naš Rudi baje ima tržne viške zelenjave
v novi sezoni bomo baje prešaltali na šparglje in podobno robo. Naš Rudi baje ima tržne viške zelenjave
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Nisem kak ing., ampak glede na mojo delovno dobo na muzejcu si drznem zadevo komentirati. In sicer se 100% strinjam z Nurmijem. 06 je že imela probleme s prednjo tekalno osjo in vozičkom Krauss-Helmhotz, baje prav zaradi voženj po Bohinjki. Pri tem pa je potrebno upoštevati še eno zelooo pomembno dejstvo, namreč: v časih, ko se je 06 "muzejsko pasla" po naših grapah, smo jo v NG redno obračali. Kot vemo, je danes novogoriška okretnica odrezana, zato lokomotiva po progi vozi vedno enako obrnjena, z dimnikom proti Jesenicam. Posledica tega je neenakomerna obraba tekalne površine koles in sledilnih vencev in s tem bolj pogosto struženje. Daljša kot je lokomotiva, bolj to občuti; konkretno 33 bolj kot 25. Levi sledilni venec prednje proste osi 33-037 je bil pred zamenjavo bandažev stanjšan skoraj na debelino noža ...Nurmi napisal/-a:Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance.Na Bohinjki pa je 95% muzejskih voženj.To so povedali tisti,ki so ga že vozili tu,pa se z njim zajebavali v klancih še kje drugje,pa so (so bili) Kurjači z velikim "K".To je mašina,da zapneš nekaj pulmanov in letiš do Maribora ali pa v Dobovo.
Borsig je res čudovita mašina in slovenski endemit, toda na Bohinjski progi nikoli ni redno vozila. Zato je 25 veliko bolj primerna, saj na progo prinese vsaj malo staroavstrijskega pridiha. Od leta 1999, ko je začela kot muzejska ponovno voziti, z njo ni bilo nekih večjih problemov in najbrž je neumnost razdirati stroj na prafaktorje zaradi nekih neživljenjskih predpisov. Ampak za to so najbrž kakšni drugi razlogi (interno pranje denarja na SŽ ...).
Za Borsiga pa bo prilika že konec naslednjega leta, ko poteče revizija 33-037 ...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Ni kaj za dodati!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Ker nisem neki specialist, mi prosim razložet neki..
Zakaj je mogla parna đurico vlečt za sabo ??
Zakaj je mogla parna đurico vlečt za sabo ??
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Urednik, za gviht je bila đuricaurednik napisal/-a:Ker nisem neki specialist, mi prosim razložet neki..
Zakaj je mogla parna đurico vlečt za sabo ??
Gre za naslednje: iz Lb kolodvora je do Most potegnila Đura, 25-026 je bila na sklepu. Nato je v BTC naprej potegnila 25-026, Đura se je tako nahajala na sklepu. Iz BTC je nato spet potegnila Đura do Most, od koder je na Lb kolodvor vlekla 25-026. Prepenjanje lokomotive in s tem povezana telovadba in preizkusi bi namreč vzelo preveč časa.
So pa v BTCju razni mojstrovalci filozofirali in spraševali, ali vlak dejansko vleče dizel, para pa je samo za šminko, pa da 25-026 ziher ni več delujoča, ker na vseh koncih teče z nje olje in voda pa take. Majster Rudi je samo zavijal z očmi
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Aha, rikverc se je pokvaru...Tono napisal/-a: Urednik, za gviht je bila đurica
Gre za naslednje: iz Lb kolodvora je do Most potegnila Đura, 25-026 je bila na sklepu. Nato je v BTC naprej potegnila 25-026, Đura se je tako nahajala na sklepu. Iz BTC je nato spet potegnila Đura do Most, od koder je na Lb kolodvor vlekla 25-026. Prepenjanje lokomotive in s tem povezana telovadba in preizkusi bi namreč vzelo preveč časa.
So pa v BTCju razni mojstrovalci filozofirali in spraševali, ali vlak dejansko vleče dizel, para pa je samo za šminko, pa da 25-026 ziher ni več delujoča, ker na vseh koncih teče z nje olje in voda pa take. Majster Rudi je samo zavijal z očmi
Lp,
T
Al je pravilo, da rikverc ne sme in mora bit vedno spredi mašina.
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Okoli rikvercanja oz. tiščanja vlaka s potniki je bojda huda reč, zato praktično mora biti mašina vedno na čelu. Profiji naj povedo, kako je s tem. Na 25-026 pa rivkerc dela, pol voženj po bohinjki se itak opravi s tenderjem naprej.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Tono je strokovno razložil, uredniku pa svetujem, da si ogleda tirno situacijo na postaji Moste-tovorna.
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
"Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance"
Mogoče pa bodo preselili del muzejskih voženj na SV konec.
Mogoče pa bodo preselili del muzejskih voženj na SV konec.
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
"Da se ti rječi pozlate"!038 napisal/-a:"Borsig ni narejen za Bohinjko,niti za gorske ovinkaste klance"
Mogoče pa bodo preselili del muzejskih voženj na SV konec.
Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Mamo kar nekaj ravninskih prog!
Samo most G.Radgona - BAd Radkersburg postavimo nazaj, pa bomo vozili krožno: Maribor - Špilje - Bad Radkersburg - G.Radgona - Ormož - Pragersko (mogoče še Ptuj vmes - a ne @Tono ) - Maribor!
Staciniran bo pa v šupi na Pragerskem! KLIK
Vagoni so pa tek že not!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
Ja kaj še res nič ne veste???_Borsig_ napisal/-a: Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: "Miklavžev" muzejski vlak 2011
NE! Nič še nisem slišal!Tono napisal/-a:Ja kaj še res nič ne veste???_Borsig_ napisal/-a: Dobimo "Štajerski muzejski vlak" nazaj?
Se mi je pa čudno zdelo, zakaj že "nazaj rihtajo" okretnico v Pragerskem trikotu!
(na sliki pod št. 2)
Pa ono rampo za oskrbo parnih tudi (na sliki pod št.3) !!!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!