Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Pragi so spokali en mesec po končanem remontu.Štorija je že stara in zlajdrana.Je nadzornik že takrat povedal,lesene prage notri pa naklone zrihtat kakor mora biti,pa je za enega Kristusa mir.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a anzovc »

Kateri nesrečnik je pa izdelal te betonske pragove? A dajo kaj garancije na njih?
Me pa zanima kako rešujejo te probleme drugod, kjer vozijo veliko težji vlaki?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a cokla »

anzovc napisal/-a: Me pa zanima kako rešujejo te probleme drugod, kjer vozijo veliko težji vlaki?
Težava ni v teži vlakov ampak v nekvalitetnih izdelkih...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a mmatja »

anzovc napisal/-a:Kateri nesrečnik je pa izdelal te betonske pragove?
Pred časom sem bral v Pomurskem Vestniku intervju z g.Ružič Tadej-em, ki je direktor gradbenega podjetja POMGRAD iz Murske Sobote. V tem članku, se je na veliko hvalil kako dobro jim gre. Med drugim se je pohvalil, da so podpisali pogodbo z SŽ o izdelavi in dobavi betonskih pragov, in tu gre za kar nekaj 100 000 komadov !!!???...Da je izdelovalec teh pragov res firma ki sem jo omenil, priča tudi tale fotografija, ki je bila posneta ali v MS ali pa v Lipovcih, kjer ima omenjena firma obrat izdelave betonskih izdelkov. Če se slučajno motim o lokaciji narejene fotke, me naj @igor72 prosim popravi.
igor72 napisal/-a:Če bi vedu da so za Primorsko, bi jih že prpelu, samo še doprega je manjkala 8)
Slika
L.P.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a cokla »

karbidovka napisal/-a:Kaj pa o tem kar pravi Cokla?
Je tudi kvaliteta?
Je, je...je Igor z njim naredil že kar nekaj kilometrov... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a bronz »

Vse se vrti okoli denarja!Pred cca. 20 leti (ne me držat za leta nisem čist ziher) so naredili vijačno vzmet iz betona,seveda z dodatki!Tako da kvaliteta se plača!
Sicer pa kako se obnesejo pragi na progi proti Hodošu,delal jih je SCT v Btc?
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a mario »

bronz napisal/-a:Vse se vrti okoli denarja!Pred cca. 20 leti (ne me držat za leta nisem čist ziher) so naredili vijačno vzmet iz betona,seveda z dodatki!Tako da kvaliteta se plača!
Sicer pa kako se obnesejo pragi na progi proti Hodošu,delal jih je SCT v Btc?
Mislim, da je te pragove izdeloval Gradis po italijanski licenci....
Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...

... podpisali pogodbo s SŽ za 100.000 pragov ???
To bi mogoče lahko z Direkcijo, SŽ vodi samo investicije za dela v javno korist, tega pa ni ravno veliko ....
Drugače pa je to za 60 km proge in čisto nič več ....
+
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a grikos »

Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...
V zadnji rundi remonta Ptuj - Mekotnjak se že vgrajujejo Pomgradovi....trdijo, da imajo celo certifikat.
mmatja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1613
Pridružen: 16.05.2009, 19:41
Kraj: Lendava

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a mmatja »

mario napisal/-a:... podpisali pogodbo s SŽ za 100.000 pragov ???
Če dobro prebereš moj post boš videl, da sem napisal NEKAJ 100 000 kom. To lahko pomeni tudi 1 000 000..Točne številke se žal ne spomnim, toda vem da je šlo za kar precejšnje količine.
To bi mogoče lahko z Direkcijo, SŽ vodi samo investicije za dela v javno korist, tega pa ni ravno veliko ....
Drugače pa je to za 60 km proge in čisto nič več ....
Zdaj, če je bila pogodba podpisana z SŽ ali Direkcijo se ne spomnim čisto natančno. Sicer pa se mi to ne zdi niti toliko pomembno. Pragi bodo v glavnem "šli" na Slovenske! proge pa naj bo pogodba, ki sem jo omenil, podpisana z tem ali onim...
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 314
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a anzovc »

grikos napisal/-a:
Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...
V zadnji rundi remonta Ptuj - Mekotnjak se že vgrajujejo Pomgradovi....trdijo, da imajo celo certifikat.
O če pa imajo certifikat, pol pa ni problema. Samo zdi se da so pragovi spokani. :lol:

mmg: bi bilo lepo videt te pragove...tako, da če se bo kdo nahajal v bližini, le škljocnite.
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a Kus »

Sicer nima ravno veze z omenjenim delom proge(čeprav se sam veliko prevozim točno na tem odseku) ampak imam bolj splošno vprašanje...

Glede na to, da so tirnice zvarjene, me zanima kako oz. kje se kompenzira temperaturni raztezek tirov? Temperaturna nihanja so kar velika, posledično tudi raztezki tako dolgih profilov niso ravno majhni....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kus:
Temperaturna nihanja so kar velika, posledično tudi raztezki tako dolgih profilov niso ravno majhni....
Prosto stoječe tirnice bi se res raztezale. Če pa se poskrbi, da se ne raztezajo, so v njih pač ustrezno velike mehanske napetosti.

LPL
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a Kus »

Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako... :?
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Kus napisal/-a:Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako... :?
Morebiti TU, kjer je @Marlo o NZT vse zelo poučno prikazal. =D>


MMG. ali so pragovi, katere že nekaj dni veselo štancajo v Lazah namenjeni za popravilo Rakek-Postojna?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna

Odgovor Napisal/-a cokla »

gapi_1 napisal/-a:
Kus napisal/-a:Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako... :?
Morebiti TU, kjer je @Marlo o NZT vse zelo poučno prikazal. =D>
Tako je...točno tam, kjer je napisal @gapi-1...in ker sem dober---->
Marlo napisal/-a:3/4
Kako se sprošča NZT – zaključno varjenje pri srednji temperaturi.
Iz 90 metrskih tirnic se naredijo odseki dolgi 360 m. Potem, ko je tir zreguliran ter smerno in višinsko stabiliziran, se pristopi k sproščanju tira (varjenju ob srednji temperaturi: + 22,5 °C ± 3 °C). Tirnica se odvije (oz. osvobodi pritrditve na prag) in dvigne na valjčke. Potem se gre od fiksnega konca proti sprostilnemu varu (zaključnemu varu), ter se po tirnici tolče z lesenimi ali plastičnimi 'macolami', da se tirnica strese in premakne. Za njimi se tirnica spusti nazaj na prage in pritrdi. Na sprostilnem varu se tirnica odreže na pravo dolžino in zavari skupaj.
Ujeti pravo temperaturo je kar [-o< , še posebno, če je treba zaporo proge napovedati 2 meseca v naprej. Če nam 'zmanjka' nekaj stopinj, si lahko pomagamo s tenzorji – hidravlična naprava, ki potegne (raztegne, nategne) tirnico na pravo dolžino.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori