Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Pragi so spokali en mesec po končanem remontu.Štorija je že stara in zlajdrana.Je nadzornik že takrat povedal,lesene prage notri pa naklone zrihtat kakor mora biti,pa je za enega Kristusa mir.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Kateri nesrečnik je pa izdelal te betonske pragove? A dajo kaj garancije na njih?
Me pa zanima kako rešujejo te probleme drugod, kjer vozijo veliko težji vlaki?
Me pa zanima kako rešujejo te probleme drugod, kjer vozijo veliko težji vlaki?
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Težava ni v teži vlakov ampak v nekvalitetnih izdelkih...anzovc napisal/-a: Me pa zanima kako rešujejo te probleme drugod, kjer vozijo veliko težji vlaki?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Pred časom sem bral v Pomurskem Vestniku intervju z g.Ružič Tadej-em, ki je direktor gradbenega podjetja POMGRAD iz Murske Sobote. V tem članku, se je na veliko hvalil kako dobro jim gre. Med drugim se je pohvalil, da so podpisali pogodbo z SŽ o izdelavi in dobavi betonskih pragov, in tu gre za kar nekaj 100 000 komadov !!!???...Da je izdelovalec teh pragov res firma ki sem jo omenil, priča tudi tale fotografija, ki je bila posneta ali v MS ali pa v Lipovcih, kjer ima omenjena firma obrat izdelave betonskih izdelkov. Če se slučajno motim o lokaciji narejene fotke, me naj @igor72 prosim popravi.anzovc napisal/-a:Kateri nesrečnik je pa izdelal te betonske pragove?
L.P.igor72 napisal/-a:Če bi vedu da so za Primorsko, bi jih že prpelu, samo še doprega je manjkala
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Je, je...je Igor z njim naredil že kar nekaj kilometrov...karbidovka napisal/-a:Kaj pa o tem kar pravi Cokla?
Je tudi kvaliteta?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Vse se vrti okoli denarja!Pred cca. 20 leti (ne me držat za leta nisem čist ziher) so naredili vijačno vzmet iz betona,seveda z dodatki!Tako da kvaliteta se plača!
Sicer pa kako se obnesejo pragi na progi proti Hodošu,delal jih je SCT v Btc?
Sicer pa kako se obnesejo pragi na progi proti Hodošu,delal jih je SCT v Btc?
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Mislim, da je te pragove izdeloval Gradis po italijanski licenci....bronz napisal/-a:Vse se vrti okoli denarja!Pred cca. 20 leti (ne me držat za leta nisem čist ziher) so naredili vijačno vzmet iz betona,seveda z dodatki!Tako da kvaliteta se plača!
Sicer pa kako se obnesejo pragi na progi proti Hodošu,delal jih je SCT v Btc?
Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...
... podpisali pogodbo s SŽ za 100.000 pragov ???
To bi mogoče lahko z Direkcijo, SŽ vodi samo investicije za dela v javno korist, tega pa ni ravno veliko ....
Drugače pa je to za 60 km proge in čisto nič več ....
+
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
V zadnji rundi remonta Ptuj - Mekotnjak se že vgrajujejo Pomgradovi....trdijo, da imajo celo certifikat.Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Zdaj, če je bila pogodba podpisana z SŽ ali Direkcijo se ne spomnim čisto natančno. Sicer pa se mi to ne zdi niti toliko pomembno. Pragi bodo v glavnem "šli" na Slovenske! proge pa naj bo pogodba, ki sem jo omenil, podpisana z tem ali onim...mario napisal/-a:... podpisali pogodbo s SŽ za 100.000 pragov ???To bi mogoče lahko z Direkcijo, SŽ vodi samo investicije za dela v javno korist, tega pa ni ravno veliko ....Če dobro prebereš moj post boš videl, da sem napisal NEKAJ 100 000 kom. To lahko pomeni tudi 1 000 000..Točne številke se žal ne spomnim, toda vem da je šlo za kar precejšnje količine.
Drugače pa je to za 60 km proge in čisto nič več ....
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
O če pa imajo certifikat, pol pa ni problema. Samo zdi se da so pragovi spokani.grikos napisal/-a:V zadnji rundi remonta Ptuj - Mekotnjak se že vgrajujejo Pomgradovi....trdijo, da imajo celo certifikat.Madžarski betonski pragovi izgledajo mnogo bolje kot Pomgradovi ...
mmg: bi bilo lepo videt te pragove...tako, da če se bo kdo nahajal v bližini, le škljocnite.
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Sicer nima ravno veze z omenjenim delom proge(čeprav se sam veliko prevozim točno na tem odseku) ampak imam bolj splošno vprašanje...
Glede na to, da so tirnice zvarjene, me zanima kako oz. kje se kompenzira temperaturni raztezek tirov? Temperaturna nihanja so kar velika, posledično tudi raztezki tako dolgih profilov niso ravno majhni....
Glede na to, da so tirnice zvarjene, me zanima kako oz. kje se kompenzira temperaturni raztezek tirov? Temperaturna nihanja so kar velika, posledično tudi raztezki tako dolgih profilov niso ravno majhni....
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Prosto stoječe tirnice bi se res raztezale. Če pa se poskrbi, da se ne raztezajo, so v njih pač ustrezno velike mehanske napetosti.Kus:
Temperaturna nihanja so kar velika, posledično tudi raztezki tako dolgih profilov niso ravno majhni....
LPL
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako...
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Morebiti TU, kjer je @Marlo o NZT vse zelo poučno prikazal.Kus napisal/-a:Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako...
MMG. ali so pragovi, katere že nekaj dni veselo štancajo v Lazah namenjeni za popravilo Rakek-Postojna?
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Tako je...točno tam, kjer je napisal @gapi-1...in ker sem dober---->gapi_1 napisal/-a:Morebiti TU, kjer je @Marlo o NZT vse zelo poučno prikazal.Kus napisal/-a:Lahko kdo potrdi tole? Ker kar malo težko verjamem, da je tako...
Marlo napisal/-a:3/4
Kako se sprošča NZT – zaključno varjenje pri srednji temperaturi.
Iz 90 metrskih tirnic se naredijo odseki dolgi 360 m. Potem, ko je tir zreguliran ter smerno in višinsko stabiliziran, se pristopi k sproščanju tira (varjenju ob srednji temperaturi: + 22,5 °C ± 3 °C). Tirnica se odvije (oz. osvobodi pritrditve na prag) in dvigne na valjčke. Potem se gre od fiksnega konca proti sprostilnemu varu (zaključnemu varu), ter se po tirnici tolče z lesenimi ali plastičnimi 'macolami', da se tirnica strese in premakne. Za njimi se tirnica spusti nazaj na prage in pritrdi. Na sprostilnem varu se tirnica odreže na pravo dolžino in zavari skupaj.
Ujeti pravo temperaturo je kar , še posebno, če je treba zaporo proge napovedati 2 meseca v naprej. Če nam 'zmanjka' nekaj stopinj, si lahko pomagamo s tenzorji – hidravlična naprava, ki potegne (raztegne, nategne) tirnico na pravo dolžino.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )