Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Cokla pa ne, da si ga ti vozil? Če sliko malo zumiram je res glava tebi podobna....
Pragi so res leseni
V premi pa ostajajo betonski..... bo treba čez nekaj let spet razkopavat.....
Pragi so res leseni
V premi pa ostajajo betonski..... bo treba čez nekaj let spet razkopavat.....
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Sem se trudil...in trepetal za dobro kondicijo preostalega motorja.Regan 664 napisal/-a:Cokla pa ne, da si ga ti vozil?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Mnja, zadnjič ko smo se peljali mimo, so stare betonske pragove, ki so jih vzeli iz starega tira in za katere verjetno domnevajo, da so še dobri, zlagali lepo na kup na delu tira, ki ga niso razkopali... Če jih bodo res dali nazaj, potem bodo kmalu menjali enega po enega... Razen če bodo, kot je nekdo napisal, spomladi remont nadaljevali z zamenjavo le teh in bodo sedaj le začasna rešitev..Regan 664 napisal/-a:V premi pa ostajajo betonski..... bo treba čez nekaj let spet razkopavat.....
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Na kakšnem odseku pa to delajo?Regan 664 napisal/-a:Cokla pa ne, da si ga ti vozil? Če sliko malo zumiram je res glava tebi podobna....
Pragi so res leseni
V premi pa ostajajo betonski..... bo treba čez nekaj let spet razkopavat.....
MMG, Cokla ni samo vozil Pohorca, v "posz" piše, da je tam nekje na Koperbahnu tudi lokomotivo "šraufal".
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
In to pošteno...bemo.541 napisal/-a:
Na kakšnem odseku pa to delajo?
MMG, Cokla ni samo vozil Pohorca, v "posz" piše, da je tam nekje na Koperbahnu tudi lokomotivo "šraufal".
MMG- delajo na dveh odsekih , ki star dolga cca. 1 km...počasna vožnja pa je dolga 3 km....,
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Kako to, da novi tir polagajo nižje ali se meni samo zdi
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
podobno vprašnje sem zastavil v tej temi in dobil odgovor, k iga lahko prebereš spodajivy napisal/-a:Kako to, da novi tir polagajo nižje ali se meni samo zdi
MMG mam mal preveč časa541 napisal/-a:Če si kdaj opazoval strojno regulacijo tira z "nivelirnim ravnalnikom" (saj se menda podbijalki tako reče ), si lahko opazil, da tir poravna višinsko tako, da ga dviguje. Torej po vsaki strojni regulaciji je tir nekoliko višje.grega napisal/-a: 3. Na nekaterih slikah se vidi, da je novi tir nižje od starega zakaj?
In ko pa začnejo kontejnerji po vozni mreži rajsat, je pa čas za remont.press
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
delovni vlak na zapori.....
samo flikajo....
dela pa se tudi na gospodov dan...
pripravljeni za vgradnjo ( ponovno ) ali za odpis....
spet " štuc "...
naš Klemen budno spremlja obnovo...
samo flikajo....
dela pa se tudi na gospodov dan...
pripravljeni za vgradnjo ( ponovno ) ali za odpis....
spet " štuc "...
naš Klemen budno spremlja obnovo...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Hvala Grega, da si našel odgovor!grega napisal/-a:
podobno vprašnje sem zastavil v tej temi in dobil odgovor, k iga lahko prebereš spodaj
MMG mam mal preveč časa
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Odgovor je žal napačen!ivy napisal/-a:Hvala Grega, da si našel odgovor!grega napisal/-a:
podobno vprašnje sem zastavil v tej temi in dobil odgovor, k iga lahko prebereš spodaj
MMG mam mal preveč časa
Že res, da Plasser pri strojni regulaciji dvigne tir minimalno za 2 cm, vendar ta sčasoma pod obremenitvijo vlakov pade nazaj - sploh če zraven ne dosujejo tolčenca.
Če pogledamo slike levega in desnega tira, opazimo da levi (nov) tir sploh še nima profilirane tirne grede. Položen je namreč na cca 15-20 cm debelo plast uvaljanega tolčenca. Tako položen tir je sedaj pripravljen, da se nanj zapeljejo Facc vagoni ( BTW: najpogostejši stavek nadzornika proge je: pošlji mi dva "fada" tolčenca!!! ), ki zasipajo zvezan tir s tolčencem. Nato sledi strojna regulacija, s katero se tir dvigne na ustrezno višino - ponavadi kar na višno sosednjega, če je z njim vse v redu. Nato sledi pluženje in tir je načeloma vozen za 30 km/h...
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
...prva runda čakanja v koloni je mimo....kmalu se začne druga... ...Mirče napisal/-a:Igor s tremi skupinami v nočni čudežev ne bodo delali.Dve sta za 53331(Divača delavnica 53320) oziroma 53321(pelej 51082 in po potrebi še 53326).Ena skupin ostane še za Jesenice in smo končali.
....z vsakim vlakom via Nova Gorica - Jesenice se skrajša čakanje vsem ostalim za petnajst minut, štirje vlaki pomenijo eno uro.... ...krat 40 vlakov (lokomotiv in strojevodij), ki čakajo = 40 strojnih ur...samo za čakanje...
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Kakšne so kaj zamude potniških vlakov iz Sežanske/Divaške smeri proti Ljubljani, zaradi teh del?
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Iz mojih osebnih izkušenj do pol ure ,predvsem zaradi avtobusnega prevoza.
Re: Popravilo sfušanega levega tira Rakek - Postojna
Zaradi prestopanja potnikov na bus je povprečna zamuda tja 10 min, tov elja tudi za odsek Pivka-Divača.Kus napisal/-a:Kakšne so kaj zamude potniških vlakov iz Sežanske/Divaške smeri proti Ljubljani, zaradi teh del?
Da o tovornih pa niti ne govorimo....