Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Uvoz potniških vlakov v NG iz smeri Je na dopolnilni znak prepeljevalna pot ni zagotovljena.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Delovni čas strojevodje
Zakaj pa?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Nobenih križcev,krožcev in puščic ne rabiš v Gorici.Potniški vlaki vozijo na tir 1 in 3,tir dva so zaprli in naredili štuc.V obeh primerih imaš prepeljevalno pot do potnega prehoda na Erjavčevi.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Še ne tako dolgo nazaj je bila "2" na UsA/PsA.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Tud jaz sem se počutil mlad še ne dolgo nazaj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Zanimiva kombinacija signalnih loparjev.
Pa da ne bo kdo mislil, stala sta več let.
Pa da ne bo kdo mislil, stala sta več let.
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Ortnek, ja. Nekdo je nekoč še celo neke reklame obešal na njih....ŽAT32 napisal/-a:Zanimiva kombinacija signalnih loparjev.
Pa da ne bo kdo mislil, stala sta več let.
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Klemen, verjetno si imel v mislih tole:
Je pa po objavi na tem forumu reklama hitro izginila, pa naj še kdo reče, da tudi taglavni ne spremljajo tega foruma.Tin€ napisal/-a:Ali je to mogoče v novem signalnem pravilniku
upsss... najprej je bila narejena fotka v hrbet
no pa še odspredaj
še malce od bližje
na drugi strani postajnih tirov pa je še vse postarem (ni pogleda iz ceste)
Očitno ne prenavljajo le nekaj kilometrov proge med Grosupljem in Slivnico temveč v Ortneku tudi signalne označbe.
Tine
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
no pa še odspredaj
Je pa po objavi na tem forumu reklama hitro izginila, pa naj še kdo reče, da tudi taglavni ne spremljajo tega foruma.[/quote]
Če ga res spremljajo, bi se do sedaj že lahko česa naučili A si kdo predstavlja kako bi se Pahor znašel v vlogi sprevodnika, ali pa strojevodje sedaj ko se predstavlja vsepovsod?
Je pa po objavi na tem forumu reklama hitro izginila, pa naj še kdo reče, da tudi taglavni ne spremljajo tega foruma.[/quote]
Če ga res spremljajo, bi se do sedaj že lahko česa naučili A si kdo predstavlja kako bi se Pahor znašel v vlogi sprevodnika, ali pa strojevodje sedaj ko se predstavlja vsepovsod?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Ta nekdo se točno ve kdo, železničar....Regan 664 napisal/-a:Ortnek, ja. Nekdo je nekoč še celo neke reklame obešal na njih....ŽAT32 napisal/-a:Zanimiva kombinacija signalnih loparjev.
Pa da ne bo kdo mislil, stala sta več let.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Imamo še en nov signalni znak.
Sicer ga ni v pravilniku, na progi je pa že.
Izgleda takole:
Da ne bo pomote, mislim tegale
Zdaj se je treba samo še zmenit, kaj naj pomeni.
Ali pa malarju dati kanto z pravo barvo, da popravi.
Sicer ga ni v pravilniku, na progi je pa že.
Izgleda takole:
Da ne bo pomote, mislim tegale
Zdaj se je treba samo še zmenit, kaj naj pomeni.
Ali pa malarju dati kanto z pravo barvo, da popravi.
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
......je recesija,pač ostaja modre barve od premikalnih mejnikov.
.....samo še retorično vprašanje,a so pozabili tudi KS ugraditi?
.....samo še retorično vprašanje,a so pozabili tudi KS ugraditi?
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Seveda so ga vgradili. In to v predpisani obliki in kaže predpisane signalne znake, saj imamo vendar pravilinike.
Re: Predpisi na slovenskih železnicah v praksi
Samo vprašam.Ker naj bi bil viden iz vklopne točke in je verjetno skrit za tablo.
Če ne znajo stebra pobarvat,kdo bi vedel,lahko so tudi KS pozabili.
Če ne znajo stebra pobarvat,kdo bi vedel,lahko so tudi KS pozabili.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!