Predpisi na slovenskih železnicah v praksi

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a mkx »

Dolfe napisal/-a:... puščica pa, da ni zagotovljene 50m prepeljevalne poti.
Hmmm :-k ... obljubim, da sem vprašal strička Guglja, ampak koncept 'prepeljevalne poti' mi ni čisto jasen. Ali mi lahko kdo razloži, kaj to je, in za kaj je dobra? [-o<
LP, Metod
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gugl še marsikaj ne vé. Še vedno se uči od http://www.vlaki.info. :lol:

Prepeljevalna pot je del prostega tira za ločnico, premikalnim signalom, mejnim tirnim signalom, oz., glavnim signalom, ki so v legi STOJ. Ta pot mora biti zagotovljena za vlakovne vožnje in mora znašati v dolžini najmanj 50 metrov.
V praksi na SŽ, se običajno zagotavlja prepeljevalna pot v dolžini med 50 in 100 m.

MMG, na ÖBB te prepeljevalne poti sploh ne poznajo, oziroma je čisto kratka.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:hmm jbg...! Kolkor so plačani,lahko tudi bolj ziher bremzajo kot mi!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:Gugl še marsikaj ne vé. Še vedno se uči od http://www.vlaki.info. :lol:

MMG, na ÖBB te prepeljevalne poti sploh ne poznajo, oziroma je čisto kratka.
....jo poznajo, jo...le da zadeva takole izgleda:
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. :!: ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. :!: ...
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

holding napisal/-a: ...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. :!: ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. :!: ...
Potem imajo postavitev uvoza v premo lahko signalizirano tudi kot "Omejena hitrost"?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Uvozni signal ni dvopomenski ampak signalizira prosto na istem stebru spodaj je pa še predsignal za izvozni signal ,ki ti pravi pričakuj stoj .Če bi rekli po naše oba pojma skupaj previdno pričakuj stoj.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Potem takem sploh ni bistvene razlike o prepeljevalni poti, le malo drugače je signalizirano.

Kako pa je s prepeljevalno potjo za uvoznim, oz., kritnim signalom, kadar je v legi stoj. Sklepam, da je zagotovljena?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Jembah »

To kar je na sliki signalizirano z dopolnilnimi signali kratkomalo pomeni, da vozis v slepi tir.

@Dolfe, tako je tudi v premo lahko vozis z "omejeno hitrostjo" oz. v Srediscu se to dogaja kar redno :) Kar se pa tice prepeljevalne poti za signalom, kadar ni zagotovljena, na dopolnilnem signalu sveti puscica.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

@Jembah, moja replika leti na @1216-001 in @holdinga, ter na prepeljevalno pot na železnicah ÖBB.

Domači predpisi so mi še vedno nekje v spominu. In vožnja s puščico ni vedno v štuc. Teritorij SŽ je kar velik, kar se specifičnosti postaj in prog tiče. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a draganm »

Kombinacija obeh je vožnja na slepi tir.
Na kateri postaji je pa ta kombinacija in ni uvoz na slepi tir. Če pa je, je to kontra določil sign. pravilnika.

Kazalo za uvoz na tir, kjer ni zagotovljene prepeljevalne poti se pa uporablja samo za tovorne vlake,kjer zaradi rednega premika ni možno zagotoviti le to.
Zadnjič spremenil draganm, dne 30.05.2012, 13:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Zalog "U" naprimer. Vsaj imel je. Kar težko verjamem, da bi jih zmetali dol.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a draganm »

A jih je samo imel oz. ima gor,za vsak primer posebej( kratki uvoz posebej , prepeljevalna pot za dolgi uvoz posebej) , al so tud skupaj v kombinaciji svetili.

Če svetijo skupaj in ni uvoz na slepi tir, vsekakor ni v skladu z sedanjim sig. pravilnikom, ki točno določa ,kaj pomeni ta kominacija dopolnilnih signalov. Popravki... popravki ... na terenu pa stvari niso pošlihtane.

Ali pa primer v Divači ,ko so pobrali dol kazala na MTS po ... letih.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

Dolfe napisal/-a:
holding napisal/-a: ...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 60 km/h" ali "Prosto" = prepeljevalna pot zagotovljena.. :!: ...
...---na glavnem signalu:"Omejena hitrost 40 km/h = prepeljevalne poti NI.. :!: ...
Potem imajo postavitev uvoza v premo lahko signalizirano tudi kot "Omejena hitrost"?
...točno, @dolfe!!...točno tako. V premo brez prepeljevalne poti: "Omejena hitrost 40 km/h" na glavnem (npr. uvoznem) signalu, na drugi (tvoji izvozni) strani pa istočasno uvoz, čeprav je od tvojega IS-a do ločnice kontra uvoza le 10 ali 20 metrov....

..."omejena hitrost" je pač omejena hitrost, ki je največkrat zaradi odklonske vožnje preko kretnic, ni pa to edini vzrok, pa tudi odklonska vožnja ni nujno "omejena hitrost"..(kretnice z velikim radijem)..... to smo že večkrat polemizirali....

...na ÖBB (pa mogoče še kje)...so "normalne" kretnice v odklon sposobne 60 km/h.....tiste, ki so manj (zelo redko) in tiste, ki so več, so dodatno signalizirane s hitrostnimi kazali na glavnih signali, kateri jih krijejo ....
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Signal »

MMG, @holding, ali lahko potniški vlaki na ÖBB uvažajo brez zagotovljene prepeljevalne poti :?:

Hmm, kaj pa v Novi Gorici :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-k Kej je v Novi Gorici :?:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori