...pa pojdiva po vrsti:natančno preberi 2.člen točka 46 "starega" (2008), trenutno še veljavnega Prometnega Pravilnika in jo primerjaj z 2. členom 42. točko "novega" Prometnega Pravilnika...
...
...obe zgoraj navedeni točki razlagata pojem "omejena hitrost", le da novejša formulacija točno predvideva, kako se signalizira....in če razmišljam še naprej...
....mi ta formulacija daje možnosti za postopno ukinjanje prepeljevalne poti...
...predstavljaj si postaje na Koprčanki (Črnotiče, Hrastovlje, Rižana), kjer imaš na US-ih kazalo "uvoz brez prepeljevalne poti", pa v primeru, da ne veš kateri bo prej, oba uvoza postaviš sočasno in potem, ko se eden stegne notr, ta drugemu takoj postaviš še izvoz.....
...in če ta ta drugi še ni mimo US-a, mu kazalo že ugasne, US preide iz "Omejena hitrost, pričakuj Stoj" v "Prosto, pričakuj Prosto ali Previdno" ali "Omejena hitrost, pričakuj omejitev hitrosti" in leti skoz normalno.....sicer pa leze notr in mu ni treba stat na US-u, ampak eventualno na postaji ali pa gre celo skoz....
...
...sosedje imajo zadevo urejeno takole:
-uvoz "Prosto" - uvoz v premo brez omejene hitrosti, prepeljevalna pot zagotovljena...
-uvoz "40 km/h - uvoz v PREMO ali ODKLON z omejeno hitrostjo BREZ prepeljevalne poti...
-uvoz "60 km/h - uvoz v odklon z omejeno hitrostjo in z zagotovljeno prepeljevalno potjo...
...