Predpisi na slovenskih železnicah v praksi

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Drotar »

Tono napisal/-a:
Zdravo,

na ta dokument sem naletel pred nekaj časa. V priročniku je en kup zanimivh podatkov, tudi ta, koliko loja pripada na posamezno parno lokomotivo.

Lp,

T

PS: Ciril, super tema, le tako naprej!
[/quote]


Kje je pa navodilo, koliko masla imajo lahko nekateri na glavah zaradi odnosa do muzejskega vlaka in do železnice nasploh.
Za loj pa si enkrat omenil, da je za "glancanje" lokomotive.

Lp
Drotar
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a draganm »

holding napisal/-a:
Signal napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Signal a veš koliko ne maram komu v zobe skakati,ampak streljaš mimo to rundo.
Imaš prav.
Kaj pa 2. člen, 42. odstavek, 7. alineja :?: :roll:
...no, no, usklajevanje z Europo že počas kaplja.... :roll: ...sosedje imajo npr. že dolgo časa "omejeno 40km/h" ne glede na lego kretnic, kadar ni prepeljevalne poti....

Strelja pa še kako.....kake veze ima 2.člen in kar je v njem napisano s tem kar si ti napisal.
Kaj pa pomeni to - ne glede na lego kretnic(kje ,kdaj,kako...)
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

...pa pojdiva po vrsti:natančno preberi 2.člen točka 46 "starega" (2008), trenutno še veljavnega Prometnega Pravilnika in jo primerjaj z 2. členom 42. točko "novega" Prometnega Pravilnika... :idea: ...

...obe zgoraj navedeni točki razlagata pojem "omejena hitrost", le da novejša formulacija točno predvideva, kako se signalizira....in če razmišljam še naprej... :?: ....mi ta formulacija daje možnosti za postopno ukinjanje prepeljevalne poti...

...predstavljaj si postaje na Koprčanki (Črnotiče, Hrastovlje, Rižana), kjer imaš na US-ih kazalo "uvoz brez prepeljevalne poti", pa v primeru, da ne veš kateri bo prej, oba uvoza postaviš sočasno in potem, ko se eden stegne notr, ta drugemu takoj postaviš še izvoz..... :shock: ...in če ta ta drugi še ni mimo US-a, mu kazalo že ugasne, US preide iz "Omejena hitrost, pričakuj Stoj" v "Prosto, pričakuj Prosto ali Previdno" ali "Omejena hitrost, pričakuj omejitev hitrosti" in leti skoz normalno.....sicer pa leze notr in mu ni treba stat na US-u, ampak eventualno na postaji ali pa gre celo skoz.... :idea: ...

...sosedje imajo zadevo urejeno takole:
-uvoz "Prosto" - uvoz v premo brez omejene hitrosti, prepeljevalna pot zagotovljena...
-uvoz "40 km/h - uvoz v PREMO ali ODKLON z omejeno hitrostjo BREZ prepeljevalne poti...
-uvoz "60 km/h - uvoz v odklon z omejeno hitrostjo in z zagotovljeno prepeljevalno potjo... :D ...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Uvoz brez prepeljevalne poti se točno ve kdaj se uporablja.Niti najmanj za to da bi prometarji frizirali in stiskali križanja,ampak za uvoz tovornih vlakov na postaje,kjer zaradi REDNEGA premika na izvozni strani ni zagotovljena prepeljevalna pot.
Pa še to mora biti naprej predvideno in objavljeno v elementih voznega reda.
Za kake prometarske ČIRULE-ČARULE sočasnih uvozov,bo treba pa še na novo predelati varnostne naprave,ker s to logiko sedaj tega hvala Bogu ne omogočajo.
:-k Ali pa celo kje mogoče!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
mladika
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 50
Pridružen: 27.01.2011, 18:36

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a mladika »

Nurmi imaš prav =D> glede uporabe uvoza na tir, kjer na izvozni strani ni zagotovljene prepelljevalne poti. Holding, da pomirim tvoje možgančke, [-o< ki kar nekam hiperaktivno razmišljajo.... dopolnilni signali na postajah koprske proge in pa menjava programske opreme je predrago, tako da se vam ni treba obremenjevati s takšnimi razmišljanji :roll:
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a draganm »

=D> =D>
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

holding napisal/-a:...pa pojdiva po vrsti:natančno preberi 2.člen točka 46 "starega" (2008), trenutno še veljavnega Prometnega Pravilnika in jo primerjaj z 2. členom 42. točko "novega" Prometnega Pravilnika... :idea: ...

...obe zgoraj navedeni točki razlagata pojem "omejena hitrost", le da novejša formulacija točno predvideva, kako se signalizira....in če razmišljam še naprej... :?: ....mi ta formulacija daje možnosti za postopno ukinjanje prepeljevalne poti...

...predstavljaj si postaje na Koprčanki (Črnotiče, Hrastovlje, Rižana), kjer imaš na US-ih kazalo "uvoz brez prepeljevalne poti", pa v primeru, da ne veš kateri bo prej, oba uvoza postaviš sočasno in potem, ko se eden stegne notr, ta drugemu takoj postaviš še izvoz..... :shock: ...in če ta ta drugi še ni mimo US-a, mu kazalo že ugasne, US preide iz "Omejena hitrost, pričakuj Stoj" v "Prosto, pričakuj Prosto ali Previdno" ali "Omejena hitrost, pričakuj omejitev hitrosti" in leti skoz normalno.....sicer pa leze notr in mu ni treba stat na US-u, ampak eventualno na postaji ali pa gre celo skoz.... :idea: ...

...sosedje imajo zadevo urejeno takole:
-uvoz "Prosto" - uvoz v premo brez omejene hitrosti, prepeljevalna pot zagotovljena...
-uvoz "40 km/h - uvoz v PREMO ali ODKLON z omejeno hitrostjo BREZ prepeljevalne poti...
-uvoz "60 km/h - uvoz v odklon z omejeno hitrostjo in z zagotovljeno prepeljevalno potjo... :D ...
Ne glede na vrsto signalizacije so sočasni uvozi tam kjer se vozne poti križajo ali le dotikajo prepovedani,niti jih varnostna naprava ne sme omogočati.Torej na Koperčanki ne pridejo v poštev.Vsaj dokler ne bo drugega tira.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a draganm »

Pa tudi potem ne. :mrgreen:
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a holding »

..no, no, ne bodite tako konzervativni..... :lol: ....napisal sem samo, da je s PP dana možnost za POSTOPNO ukinjanje prepeljevalne poti (res je, da sem navedel najbolj drastičen primer.....)....pa razmišljajmo naprej: zakaj je potrebno kazalo "ni prepeljevalne poti",ki bo enkrat svetilo, drugič ne, itd., če se ta način ne sme uporabljati razen za točno določene primere, katere lahko voznoredno določimo (kot je bilo to do sedaj)?

....pa mal' ne tako daljne preteklosti: si je kdo pred desetimi leti predstavljal, da bodo vlaki s postaj odhajali BREZ neposredne odprave prometnika?.......da bodo vlaki z večsistemskimi lokomotivami med različnimi upravami (državami) in različnimi prevozniki na nekoč strogo varovanih mejnih prehodih nadaljevali vožnjo kljub menjavanju osebja v treh minutah brez tehničnega pregleda, zavornega preizkusa..... #-o ....itd. itd.....
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a 541 »

Kako pa je s prepeljevalnimi potmi v drugih državah?
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

holding napisal/-a:..no, no, ne bodite tako konzervativni..... :lol: ....napisal sem samo, da je s PP dana možnost za POSTOPNO ukinjanje prepeljevalne poti (res je, da sem navedel najbolj drastičen primer.....)....pa razmišljajmo naprej: zakaj je potrebno kazalo "ni prepeljevalne poti",ki bo enkrat svetilo, drugič ne, itd., če se ta način ne sme uporabljati razen za točno določene primere, katere lahko voznoredno določimo (kot je bilo to do sedaj)?

....pa mal' ne tako daljne preteklosti: si je kdo pred desetimi leti predstavljal, da bodo vlaki s postaj odhajali BREZ neposredne odprave prometnika?.......da bodo vlaki z večsistemskimi lokomotivami med različnimi upravami (državami) in različnimi prevozniki na nekoč strogo varovanih mejnih prehodih nadaljevali vožnjo kljub menjavanju osebja v treh minutah brez tehničnega pregleda, zavornega preizkusa..... #-o ....itd. itd.....
To je vse res,ampak varnostna oprema je ista.So zato železnice varnejše ker smo "manj rdeči in bolj Evropski" vsaj na papirju?
Podpiram napredek absolutno.Ampak ne za vsako ceno,sploh pa ne na račun varnosti.
Je pa res Holding kar si napisal.Čudno ne bi bilo nič,če bi nekega dne priletela odredba,izredno poučevanje,Signalni znak 23. vožnja v štuc hitrost redna.

541 saj ni važno kako imajo drugje to urejeno.Če si bodo začeli švabi pri vseh LZB-jih in PZB-jih s prstom rit brisati,si jo moramo še mi :?:
Prepeljevalna pot dokler ni drugih naprav,je varna in je OK.Pa bo znal kak star prometnik ali strojevodja povedati,kolikokrat bi počilo,če jo ne bi bilo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

So pa gospodje pozabili vnesti v pravilnike še nekatere signalne znake s katerimi se srečujemo na Bohinjki.
:-k .....pričakuj prosto ali pričakuj stoj :?:

Slika

Ne eno ne drugo ampak...pričakuj omejitev hitrosti na likovnem signalu. \:D/ :lol: :lol: :lol:

Slika
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Tudi mnogi svetlobni predsignali na Bohinjki znajo pokazati samo mirno zeleno......
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:lol: malo razmislite kaj sem hotel povedati v tem postu. :wink:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Predpisi slovenskih železnic

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:-k .....fantje bi vozili vlake,pa nobenemu nič čudnega,niti nenavadnega.Ogledov polno ampak....
Jejtata,jejtata..... nekaj ni v Wikipediji,pa postane forum klub "Mutastih"!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Odgovori