Logatec - Verd

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Dirigent napisal/-a:Kaj pa štrom?
Štrom nima kaj veliko veze s tem flikanjem, oziroma nič, sicer pa o njem govorimo v drugi temi: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &start=945


Najprej da se popravim: še vedno se krpa L50!
Tokrat pa menda res zadnji košček, v dožini dobrega kilometra, med Štampetovim mostom in PS Verd, naslednjih 11 dni neprekinjene zapore.....
Slika


Slika


Slika
LEP DAN
Igor
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 443
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a suha »

Ljubitelj napisal/-a:Tudi ministerstvo za infrastrukturo še nima razjasnjeno kaj narediti z vozno mrežo med Prestankom in Borovnico (se pravi od kod vzeti potrebne finance), saj sodeč po pisanju v sobotnem DELU.
Prve izjave ob ledeni nesreči, so bile, da je železniška infrastruktura zavarovana... Koliko je te resnice potemtakem sploh na tem?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4114
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a mkx »

suha napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:Tudi ministerstvo za infrastrukturo še nima razjasnjeno kaj narediti z vozno mrežo med Prestankom in Borovnico (se pravi od kod vzeti potrebne finance), saj sodeč po pisanju v sobotnem DELU.
Prve izjave ob ledeni nesreči, so bile, da je železniška infrastruktura zavarovana... Koliko je te resnice potemtakem sploh na tem?
Pri zavarovanjih sta običajno dve omejitvi: najvišja višina škode, ki jo zavarovanje krije, ter vrednost zavarovanega predmeta. Škoda na infrastrukturi je bila ogromna in vprašanje je, ali je bilo zavarovanje dovolj veliko. Poleg tega pa je bila VM na tem odseku stara in amortizirana in torej (po zavarovalniško) malo vredna.
LP, Metod
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a holding »

igor72 napisal/-a: Najprej da se popravim: še vedno se krpa L50!
Tokrat pa menda res zadnji košček, v dožini dobrega kilometra, med Štampetovim mostom in PS Verd, naslednjih 11 dni neprekinjene zapore.....
...prav zanimivo bo pogledat rezultate opravljenega (transportnega) dela (prevozov) v tem obdobju.... :roll: ...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a holding »

..no, teden je mimo... :D ...pa poglejmo...
..termin zapore je bil izbran zelo premišljeno (vsaj upam, da ni bilo zgolj slučajno tako), saj je zapora začela v soboto, 31. 05. in se bo končala menda 11.06....... :idea: ...
...četrtek 29. 05. ("Vnebohod") praznik v Avstriji in Nemčiji, (podaljšan vikend), 02. 06. praznik v Italiji (podaljšan vikend),.... :roll: ....09.06. praznik Avstrija, Madžarska, Nemčija) in ustrezno "nedeloven" vikend.....
...kljub temu se dnevno zvozi cca 80 tovornih vlakov, ... =D> ...kar je tudi maksimalna propustnost ob zapori enega tira, pa imej dizlov kar jih hočeš...
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Po preživetih "Zaplana" in "Zaplana1" so v teku priprave za "Zaplana2"
Slika


Slika


...približuje se namreč 16.dnevna neprekinjena zapora D50!
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a holding »

...ali je stojišče prostornih signalov pri vsaki zapori drugje.... :?: ....al'..??..v čem je fora...
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a igor72 »

holding napisal/-a:...ali je stojišče prostornih signalov pri vsaki zapori drugje.... :?: ....al'..??..v čem je fora...
Ja, za kakšen meter jih tudi premaknejo :) ....sicer pa:
Zaplana: odjavnica na D50 pri obnovi odseka Verd-Borovnica
Zaplana1: Odjavnica na D50 pri obnovi in stalni zapori L50 Logatec-Verd in obojestranskem prometu po D50
Zaplana2: kompletno mašinerijo preselili na L50, zaradi stalne zapore D50 v naslednjih dneh
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

V P13 pa pol A4 formata vpisa kateri signal velja kateri ne.Signali pa na 20 metrov. Kot cela stran počasnih voženj za postajo Divača lopar pa pred uvozno kretnico in za izvozno.Za vožnjo vlaka iz Jesenic do Kopra pa potem dobiš P13 kot cel roman.
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Ni težko bit pameten, a tale dela so zelo daleč od tega filmčka, ki je posnet malo čez mejo ...

Povezava na video

Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
zigc0601
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 167
Pridružen: 25.08.2011, 17:48

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a zigc0601 »

Odličen in drag postopek, ki se dobro obnese na odprti progi z malo ali nič nivojskimi križanji, malo ali nič ostalimi inženirskimi objekti,..., saj vse te zadeve motijo mehanizacijo in resno ovirajo delo.

Sistem omogoča tudi velik odstotek reciklaže, kar postaja tudi v gradbeništvu sedaj ključno. Zanima me ali morda kdo ve, ali pripeljejo presejan drobljenec nazaj pri običajni obnovi proge?

Je pa proti koncu predstavljeno zanimivo varjenje po elektrouporovnemu postopku (če se ne motim), za katerega so nas učili, da je možno samo v delavnici in ne na terenu. Postopek zgleda precej hitrejši kot običajno varjenje po alumotermijskem postopku, saj je skoraj v celoti avtomatiziran.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Tole je gotovo prihodnost obnavljanja železniških prog. Kdor se temu ne bo prilagodil bo to drago plačeval. Neprimerne prepuste se mora zamenjati, zgraditi podvoze in nadvoze etc.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Odličen in drag postopek, ki se dobro obnese na odprti progi z malo ali nič nivojskimi križanji, malo ali nič ostalimi inženirskimi objekti,...,
Ti torej hočeš povedati, da proge v Evropi, tudi v sosednji Hrvaški, nimajo skoraj nič inženirskih objektov in nimajo nivojskih prehodov, ker se prikazana tehnologija masovno uporablja (Glej Swietelsky Hrvaška naprimer). Glede na to, da sem prepotoval od Ukrajine do konca sveta in od polarnega kroga do Istanbula in Aten ne bi delil tega mnenja.
Nivojska križanja? Nisem gradbeni strokovnjak, toda med remontom je v vsakem primeru potrebno nivojski prehod zapret za določen čas, ne glede na tehnologijo dela. Hitreje ko se obnovi proga na območju prehoda, manj časa je zaprt.
nženirski objekti? Prepusti so v glavnem armirano betonski, železnih se skorajda ne vidi več, tako ostanejo samo še železni mostovi. Na normalnih železnicah se pa tudi ti zamenjujejo z mostovi, na katerih je položen tolčenec, videno na češkem, proga cesarja Franca Jožefa iz Cheba na Dunaj. Ne vidim v čem bi bil problem, razen da se mašinerija pravočasno ustavi.

Tako je navedeni film perfektna ilustracija razmer na muzejski železnici in sodobnih evropskih progah.

O ceni pa samo to, vsak remont je drag, dragi so tudi zastoji, toda nedvomno je v okolju, kjer je delovna sila draga in se vrednoti točnost prometa, prikazan postopek cenovno ugodnejši od onih poznanih na JŽI RS!

LPL
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Zanimiv video, sem videl nekaj tega na železnici med Selzthalom in Bischofshofnom (Ennstalbahn). Za varjenje pa mislim (po tem, kar sem videl) da gre za elektoobžigalno varjenje. Samo varjenje po tem postopku je v osnovi kvalitetnejše od aluminotermičnega (termitnega), ker se vnese manj energije in je toplotno vplivana cona zvara precej manjša....

http://www2.sts.si/arhiv/tehno/varjenje/var07.htm

http://sl.wikipedia.org/wiki/Varjenje#O ... o_varjenje

LP

Jože
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

zigc0601 napisal/-a:Sistem omogoča tudi velik odstotek reciklaže, kar postaja tudi v gradbeništvu sedaj ključno. Zanima me ali morda kdo ve, ali pripeljejo presejan drobljenec nazaj pri običajni obnovi proge?
Lani so na odseku Borovnica-Verd bolj malo reciklirali, deponija na postaji v Borovnici je še vedno, največ pa se je trosilo po nasipih... Da bi pa oprali ... ni varjante... Da bi presejali spodnji ustroj.... Filc .... No pa sej večina ve kako je šlo ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Odgovori