Logatec - Verd

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a mkx »

541 napisal/-a:1) Pri Brižitah je verjetno kritična hitrost tista, ki ne dovoljuje dlje časa trajajoče vožnje pod polno obremenitvijo v vzpon pri nižji hitrosti (nekje imam v spominu 38 km/h, pa ne vem če je res). 541 pa lahko teoretično neomejen čas vozi 1 km/h.
Ali ni na več koncih zapisano (med drugim v članku g. Ceneta), da ima 541 kritično hitrost 80 km/h (oziroma 83 km/h kadar je pod AC)? Torej ne drži bodisi prvi ali drugi stavek v zgornjem citatu (moja stava je na neresničnosti prvega stavka).
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Tista hitrost je od oka,ker nekej more pisat v bukvah.Ampermeter je alfa in omega,ker ti amperi topijo motor ne hitrost.In tudi na enih bogih 11 promilih v 10 km jih ne boš skuru.Ventilacija na Brižiti je super tako motorjev kot uporov.Če bi blo vse tko ku piše v knjigah in tko ku vi razumete te stvari,bi lahko že kdaj zaprli barako.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a dingo »

Je mogoče počasna vožnja Borovnica-Verd povezana z gradnjo kanalizacije do naselja Laze? Na tem območju se bo podvrtavalo progo.
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 317
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a električar »

Nurmi napisal/-a:Tista hitrost je od oka,ker nekej more pisat v bukvah.Ampermeter je alfa in omega,ker ti amperi topijo motor ne hitrost.In tudi na enih bogih 11 promilih v 10 km jih ne boš skuru.Ventilacija na Brižiti je super tako motorjev kot uporov.Če bi blo vse tko ku piše v knjigah in tko ku vi razumete te stvari,bi lahko že kdaj zaprli barako.
Nurmi ima prav. Tok greje motor. Če se vrti počasneje, rotorski tok raste. Navor (vlečna sila) pri serijskem DC motorju je sorazmeren produktu rotorskega in statorskega toka. Pri nizkih vrtljajih je torej tok in navor velik, zato vlečna sila lahko prevlada nad adhezijsko, kar se ujema z definicijo kritične hitrosti, ki jo je našel Ljubitelj. Spodrsavanju pod v krit. se izogne z omejevanjem vlečne sile. v kritična je največja hitrost, pri kateri lokomotiva še razvije nazivno vlečno silo. Od te hitrosti navzgor vlečna sila pada.

lp
Zadnjič spremenil električar, dne 08.05.2013, 23:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. [-o< [-o< .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:P k meni na Bohinjko te bo poslal Balki! Ti boš pilu Herculesa,jaz pa Regana. :D
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a trance0 »

1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. [-o< [-o< .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a 541 »

Borovnica - Verd desni tir je bil remont narejen leta 1995? Po 18 letih je proga sposobna le še za 50 km/h?
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

trance0 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. [-o< [-o< .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!
Ja in če delaš remont na krajših odsekih je na drugem odprtem tiru zato kaj boljša prepustnost.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Glede na stanje stvari, kakršno je na glavnih progah, ki so na nekaterih odsekih "pogojno" prevozne, beri s hitrostjo kolesarja, na kakšni tretjini ni dovolj osne obremnitve, in dejstva, da se vlaga v remonte stranskih, s stališča ekonomije prevoza minornih prog je najpametneje da se vso stvar prepusti (tudi upravljanje infrastrukture, oziroma še posebej to) tujcem. Kajti če ti po 18 letih od remonta razpade proga na dobro nosilnem terenu, in je nisi sposoben vzdrževati je najbolje omejene solde dati boljšemu opravitelju ali pa stvar zapret!

LPL
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

dingo napisal/-a:Je mogoče počasna vožnja Borovnica-Verd povezana z gradnjo kanalizacije do naselja Laze? Na tem območju se bo podvrtavalo progo.


Odkod pa tebi ideja o kanalizaciji do Laz? Tam imamo vikend in še ni nobenega govora o kanalizaciji. Nekaj se je govorilo o njej, pol pa je vse obstalo.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a trance0 »

1216-001 napisal/-a:
trance0 napisal/-a:
1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. [-o< [-o< .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!
Ja in če delaš remont na krajših odsekih je na drugem odprtem tiru zato kaj boljša prepustnost.

Saj ne more biti in tudi nikoli ne bo, razen če bodo pred remontom na tem odseku naredili še tretji tir za čas trajanja remonta. :roll: V vsakem primeru se ti zmanjša propustnost, če opravljaš remont na progi.

Kar se pa tiče upravljanja in vzdrževanja železniške infrastrukture pri nas, se pa moram žal strinjati z Ljubiteljem. Pri nas nima država nobene strategije, če pa jo že ima, je le-ta povsem zgrešena. Najbolje bi bilo res dati koncesijo nekomu za celotno omrežje SŽ, da naredi vse potrebne remonte in nadgradnje, da bo zadeva zadostila vsaj minimalnim standardom, trenutno namreč država še tega ni sposobna urediti v doglednem času. Kako se dela pri nas remonte vse pove primer remonta med med Litijo in Kresnicami, ko je bila po remontu uvedena počasna vožnja na odseku od mosta čez Savo skozi predor proti Kresnicam, kot razlog je pa naveden slab spodnji ustroj! #-o
Zadnjič spremenil trance0, dne 09.05.2013, 9:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Tomy »

trance0 napisal/-a:Kako se dela pri nas vse pove primer remonta med med Litijo in Kresnicami, ko je bila po remontu uvedena počasna vožnja na odseku od mosta čez Savo skozi predor proti Kresnicam, kot razlog je pa naveden slab spodnji ustroj! #-o
Kdaj pa se je izvajal remont na tem delu proge?

Lep dan
Tomaž
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Mislim, da je bil remont na tem odseku narejen kakšnih 10 let nazaj, točno naj pove kakšen železničar.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a cokla »

Naveden je bil že vzrok slab spodnji ustroj.....je bil pa vzrok bolj premali svetli profil skozi predor in drsenje tira. Po zabetoniranju spodnjega ustroja v tunelu je hitrost redna.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori