Ali ni na več koncih zapisano (med drugim v članku g. Ceneta), da ima 541 kritično hitrost 80 km/h (oziroma 83 km/h kadar je pod AC)? Torej ne drži bodisi prvi ali drugi stavek v zgornjem citatu (moja stava je na neresničnosti prvega stavka).541 napisal/-a:1) Pri Brižitah je verjetno kritična hitrost tista, ki ne dovoljuje dlje časa trajajoče vožnje pod polno obremenitvijo v vzpon pri nižji hitrosti (nekje imam v spominu 38 km/h, pa ne vem če je res). 541 pa lahko teoretično neomejen čas vozi 1 km/h.
Logatec - Verd
Re: Logatec - Verd
LP, Metod
Re: Logatec - Verd
Tista hitrost je od oka,ker nekej more pisat v bukvah.Ampermeter je alfa in omega,ker ti amperi topijo motor ne hitrost.In tudi na enih bogih 11 promilih v 10 km jih ne boš skuru.Ventilacija na Brižiti je super tako motorjev kot uporov.Če bi blo vse tko ku piše v knjigah in tko ku vi razumete te stvari,bi lahko že kdaj zaprli barako.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Logatec - Verd
Je mogoče počasna vožnja Borovnica-Verd povezana z gradnjo kanalizacije do naselja Laze? Na tem območju se bo podvrtavalo progo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Logatec - Verd
Nurmi ima prav. Tok greje motor. Če se vrti počasneje, rotorski tok raste. Navor (vlečna sila) pri serijskem DC motorju je sorazmeren produktu rotorskega in statorskega toka. Pri nizkih vrtljajih je torej tok in navor velik, zato vlečna sila lahko prevlada nad adhezijsko, kar se ujema z definicijo kritične hitrosti, ki jo je našel Ljubitelj. Spodrsavanju pod v krit. se izogne z omejevanjem vlečne sile. v kritična je največja hitrost, pri kateri lokomotiva še razvije nazivno vlečno silo. Od te hitrosti navzgor vlečna sila pada.Nurmi napisal/-a:Tista hitrost je od oka,ker nekej more pisat v bukvah.Ampermeter je alfa in omega,ker ti amperi topijo motor ne hitrost.In tudi na enih bogih 11 promilih v 10 km jih ne boš skuru.Ventilacija na Brižiti je super tako motorjev kot uporov.Če bi blo vse tko ku piše v knjigah in tko ku vi razumete te stvari,bi lahko že kdaj zaprli barako.
lp
Zadnjič spremenil električar, dne 08.05.2013, 23:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Logatec - Verd
Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Re: Logatec - Verd
k meni na Bohinjko te bo poslal Balki! Ti boš pilu Herculesa,jaz pa Regana.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Logatec - Verd
Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Re: Logatec - Verd
Borovnica - Verd desni tir je bil remont narejen leta 1995? Po 18 letih je proga sposobna le še za 50 km/h?
Re: Logatec - Verd
Ja in če delaš remont na krajših odsekih je na drugem odprtem tiru zato kaj boljša prepustnost.trance0 napisal/-a:Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Re: Logatec - Verd
Glede na stanje stvari, kakršno je na glavnih progah, ki so na nekaterih odsekih "pogojno" prevozne, beri s hitrostjo kolesarja, na kakšni tretjini ni dovolj osne obremnitve, in dejstva, da se vlaga v remonte stranskih, s stališča ekonomije prevoza minornih prog je najpametneje da se vso stvar prepusti (tudi upravljanje infrastrukture, oziroma še posebej to) tujcem. Kajti če ti po 18 letih od remonta razpade proga na dobro nosilnem terenu, in je nisi sposoben vzdrževati je najbolje omejene solde dati boljšemu opravitelju ali pa stvar zapret!
LPL
LPL
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Logatec - Verd
dingo napisal/-a:Je mogoče počasna vožnja Borovnica-Verd povezana z gradnjo kanalizacije do naselja Laze? Na tem območju se bo podvrtavalo progo.
Odkod pa tebi ideja o kanalizaciji do Laz? Tam imamo vikend in še ni nobenega govora o kanalizaciji. Nekaj se je govorilo o njej, pol pa je vse obstalo.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Logatec - Verd
1216-001 napisal/-a:Ja in če delaš remont na krajših odsekih je na drugem odprtem tiru zato kaj boljša prepustnost.trance0 napisal/-a:Enkrat bo v vsakem primeru treba narediti remont proge, sploh je pa očitno v že precej slabem stanju! Kdaj pa bi ga ti delal, čez 10 let, ko bo predvidoma še več prometa iz Kopra? Saj ni treba delati remonta na celotnem odseku naenkrat, lahko se dela po manjših kosih, na ostalih odsekih pač veljajo počasne vožnje, če ne gre drugače zaradi stanja tirov. Enkrat se bo treba lotiti in bolje prej kot kasneje!1216-001 napisal/-a:Ste se zapičil v kritično hitrost Brižite ko tele v nova vrata.Bistvena pa je prepustnost proge pri taki hitrosti.Za odsek Borovnica-Verd rabiš skoraj 15 minut to je v idealih razmerah štirje vlaki na uro pa raje recimo trije.Obratno pa je iz Logatca do Verda pri 30km še daljši čas vožnje in še manjša prepustnost.In to naj bi bila glavna žila Slovenije. .Če pa se bo začel remont Borovnica-Verd in enotirni promet takoj nato pa tako dolg odsek do Logatca pa tko najboljše ,da v Kopru kar zaprejo štacuno in se preusmerijo v Trst.
Saj ne more biti in tudi nikoli ne bo, razen če bodo pred remontom na tem odseku naredili še tretji tir za čas trajanja remonta. V vsakem primeru se ti zmanjša propustnost, če opravljaš remont na progi.
Kar se pa tiče upravljanja in vzdrževanja železniške infrastrukture pri nas, se pa moram žal strinjati z Ljubiteljem. Pri nas nima država nobene strategije, če pa jo že ima, je le-ta povsem zgrešena. Najbolje bi bilo res dati koncesijo nekomu za celotno omrežje SŽ, da naredi vse potrebne remonte in nadgradnje, da bo zadeva zadostila vsaj minimalnim standardom, trenutno namreč država še tega ni sposobna urediti v doglednem času. Kako se dela pri nas remonte vse pove primer remonta med med Litijo in Kresnicami, ko je bila po remontu uvedena počasna vožnja na odseku od mosta čez Savo skozi predor proti Kresnicam, kot razlog je pa naveden slab spodnji ustroj!
Zadnjič spremenil trance0, dne 09.05.2013, 9:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Logatec - Verd
Kdaj pa se je izvajal remont na tem delu proge?trance0 napisal/-a:Kako se dela pri nas vse pove primer remonta med med Litijo in Kresnicami, ko je bila po remontu uvedena počasna vožnja na odseku od mosta čez Savo skozi predor proti Kresnicam, kot razlog je pa naveden slab spodnji ustroj!
Lep dan
Tomaž
Re: Logatec - Verd
Mislim, da je bil remont na tem odseku narejen kakšnih 10 let nazaj, točno naj pove kakšen železničar.
Re: Logatec - Verd
Naveden je bil že vzrok slab spodnji ustroj.....je bil pa vzrok bolj premali svetli profil skozi predor in drsenje tira. Po zabetoniranju spodnjega ustroja v tunelu je hitrost redna.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )