Logatec - Verd

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Naj dodam še tele slike - sicer je tudi tole neke vrste reciklaža ... a ne po EU normativih.

Najbližji ekološki otok od tega mesta je bil oddaljen cca 200m ...


Slika
Slika
Slika

Če pomislim kaj ve mi je prvi dan slikanja rekel vodja gradbišča, da je za vse odgovoren itd .... No za ekologijo mu je očitno kaj malo mar ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Šta je to ekologija!? Neka Bosanska pita? :)o~~
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

POŽARI IN EKSPLOZIJE
28.6.2013 21:20

Požari na prometnih sredstvih - požari na sredstvih železniškega prometa

Ob 21.20 je v kraju Verd, občina Vrhnika, na drugem železniškem tiru, zagorelo v prezračevalnem jašku elektromotorjev lokomotive tovorne kompozicije. Operaterji slovenskih železnic so ustavili železniški promet med Borovnico in Logatcem v obe smeri ter izklopili vso elektriko na tirih. Posredovali so gasilci iz PGD Verd, Vrhnika in Stara Vrhnika, ki so požar lokomotive omejili ter ga dokončno pogasili. Do prihoda zdravnika ZD Vrhnika so nudili zdravniško pomoč in oskrbo s kisikom vlakovodji, ki so ga nato reševalci NMP Ljubljana odpeljali v KC na dodatni pregled.
VIR: SPIN

----------------------------------------------------------------------------------------

Upam, da je z voznikom blo vse OK...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Goran
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

urednik napisal/-a:POŽARI IN EKSPLOZIJE
Požari na prometnih sredstvih - požari na sredstvih železniškega prometa

Ob 21.20 je v kraju Verd, občina Vrhnika, na drugem železniškem tiru,...
Tole ni bil reden vlak, Brižitka je premikala vagone iz kamnoloma Verd, pa ji je "zdravje" nagaju ...

Tako da ni povezani z počasno vožnjo na tem odseku ... Izvedu iz prve roke,,,,
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ni prva,ki je zagorela v Verdu.Mašina je konstantno na uporih,vlečeš po 2000 ton v klanec in ovinek proti Štampetu.Je samo vprašanje časa kdaj naleti kaka,ki je že malo "načeta",da jo spali do konca.Čisto navaden dan v pisarni,mogoče za oboževalce razočaranje,ker je tokrat naletela 005.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Vse skupaj naj bi bilo narejeno do konca junija. Kaj je zdaj? Počasna vožnja je še vedno. Bo še to leto odpravljena?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a 541 »

zelencek napisal/-a:Vse skupaj naj bi bilo narejeno do konca junija. Kaj je zdaj? Počasna vožnja je še vedno. Bo še to leto odpravljena?
Borovnica - Verd je na progi L50 ukinjena počasna vožnja.
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Dva milijona evrov za popravilo proge

Slika
Jelenov viadukt bo na temeljito sanacijo očitno moral še malce počakati.

Slabo stanje železniške proge v strmem odseku med Verdom in Borovnico je Slovenske železnice prisililo, da so sredi maja vendarle pristopile k obsežnim sanacijskim delom. Delalo se je predvsem na levem tiru (od Borovnice proti Verdu), saj je nasprotno stran sanacija "doletela" že pred kakim desetletjem. Vzrok za hudo dotrajanost proge gre seveda iskati v zahtevni konfiguraciji terena, kjer se mora železnica z Ljubljanskega barja (od Borovnice) do postaje Verd v razdalji samo 11,3 km povzpeti za kar 110 metrov. Še posebno težje, tovorne kompozicije vlakov pri tem v klancu spodrsavajo in zdelujejo tirnice, med spustom pa z zaviranjem (še posebno poleti) nemalokrat zažgejo lesene pragove. Temeljita obnova, ocenjena na dobra dva milijona evrov, je bila neizogibna. Do sredine julija so tako železniški gradbinci (oz. njihovi podizvajalci) intenzivno menjali lesene pragove z novimi in nov pritrdilni material v lokih (ovinkih), menjali tolčenec z novim oziroma sejali obstoječe tirne grede in le dodajali novega, menjali tirnice z novimi oziroma jih le medsebojno menjali v lokih, urejali geometrijske lege tira s stroji za regulacijo tira ter odvodne jarke. Borovničani in drugi uporabniki železniških storitev smo sanacijo odseka proge, ki je bil med deli povsem zaprt, občutili predvsem ob daljših zamudah upočasnjenih potniških vlakov. Čeprav zlobni jeziki na to porečejo, da so železnice le dobile opravičilo za že utečene vsakodnevne zamude … Med delovnikom, ki je tekel na petek in svetek, od zore do mraka, na žgočem soncu ali v dežju, pa se je po dolini razlegal tudi zvočni signal, ki je delavce opozarjal na prihajajoče vlake. Precej pozornosti je med drugim vzbudila sanacija proge na Jelenovem viaduktu, saj res ne vidimo prav pogosto, da bi po njem poleg vlakov vozili tovornjaki, bagri in buldožerji. No, glede na stanje 157-letnega starčka pa se bi znala težka mehanizacija nanj v nekem srednjeročnem obdobju vrniti. Svojevrstne pridobitve so bile v tem času deležne tudi Laze, kjer so vzpostavili začasno železniško postajališče – resda zgolj za nekaj mesecev in le za prevoz delavcev, a upanje o čem trajnejšem v okviru idej o primestni železnici ostaja. Tako kot so v Borovnici ostale gore rabljenih (a kakovostnih) železniških pragov, ki jih je po ugodni ceni mogoče kupiti na železniški postaji pri uradu sekcije za vzdrževanje proge.

Damjan Debevec
Slika

Vir: http://www.mojaobcina.si/borovnica/novi ... a7b32af0f9
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

.....Vzrok za hudo dotrajanost proge gre seveda iskati v zahtevni konfiguraciji terena, kjer se mora železnica z Ljubljanskega barja (od Borovnice) do postaje Verd v razdalji samo 11,3 km povzpeti za kar 110 metrov.....
Če je pa 10%o hud klanec, ki zdeluje proge, potem železnicam dolgoročno ni pomoči.........

LPL
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Ljubitelj napisal/-a:
.....Vzrok za hudo dotrajanost proge gre seveda iskati v zahtevni konfiguraciji terena, kjer se mora železnica z Ljubljanskega barja (od Borovnice) do postaje Verd v razdalji samo 11,3 km povzpeti za kar 110 metrov.....
Če je pa 10%o hud klanec, ki zdeluje proge, potem železnicam dolgoročno ni pomoči.........

LPL
Mi imamo glede tega očitno svoje parametre. V Avstriji veljajo za strme proge tiste, katerih nagib je večji od 25 promilov, ICE-Neubaustrecke med Frankfurtom in Kölnom ima vzpone okrog 40 promilov, da ne govorimo o Berninski progi v Švici, ki brez zobov grize v hrib s 70 promili, pa po njej med drugim prevažajo cisterne z nafto ...
Tako počasi se prebujamo ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Tudi jaz se strinjam s tem. Vspon 25 promil je v svetu nekaj normalnega, mi pa na takšne odseke gledamo kot na svetovni fenomen. Res pa je, da so vsponi 30-40 promil na hitrih progah nekaj drugega. Ti so po navadi krajši in jih lahki hitri vlaki vlaki prevozijo že s pomočjo lastne inercije. Hitre proge že tako niso namenjene za težki tovorni promet.
preglednik
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Ljubitelj napisal/-a:
.....Vzrok za hudo dotrajanost proge gre seveda iskati v zahtevni konfiguraciji terena, kjer se mora železnica z Ljubljanskega barja (od Borovnice) do postaje Verd v razdalji samo 11,3 km povzpeti za kar 110 metrov.....
Če je pa 10%o hud klanec, ki zdeluje proge, potem železnicam dolgoročno ni pomoči.........

LPL
Je razlika iti v +20‰ s 3kV ali pa s 15kV :!:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Je razlika iti v +20‰ s 3kV ali pa s 15kV
1.) Borovnica-Logatec ni nikjer 20%o
2.) Kakšno zvezo ima napetost/usmerjenost štroma z obrabo tirov
3.) Če je 3kV DC tako zanič, zakaj so pa potem konec 50 let izbrali ta sistem za napajanje. Ekonomske ocene na skupnosti JŽ so pokazale, da bi bilo ceneje obstoječe odseke preelektrificirati na 25 kV AC, kot pa nadaljevati s 3kV. Takrat so namreč vsi v svetu že spoznali, da v 3kV ni bodočnosti. Francozi so tako sredi 50 let nekoliko prekinili elektrifikacijo in nadaljevali s 25 kV AC. Mi smo pač nadaljevali zmote ljubljanskega župana I.H., ki je postavil enosmerno termoelektrarno v času, ko so vsi že napeljevali izmenični tok.

LPL
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Logatec - Verd

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ljubitelj,
si dobil v roke spodnjo knjigo:
Slika
(slika sposojena s strani http://http://dlz.ilbis.com/ )
Ravno o tem (točka 3) je mali ocvirek. Sicer pa je knjiga naravnost krasna in vredna svojega denarja.
Goran
Odgovori