Obnova postaje Divača
Re: Obnova postaje Divača
Še dobro, Igor, da si ažuren. Če ne bi jaz moral na ogled .
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova postaje Divača
Vse za vascokla napisal/-a:Še dobro, Igor, da si ažuren. Če ne bi jaz moral na ogled .
MMG:Naša knjiga odredb je pa itak eno veliko (debelo) sranje...."vsak dan" nas filajo s začasnimi spremembami stikalnih shem, za katere me prav malo briga, da bi pa ljudi obvestili, da so v Kozini signal premaknili, TO PA NE
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
A je to pomembno ? Eh....to so ja malenkosti....igor72 napisal/-a:
MMG:Naša knjiga odredb je pa itak eno veliko (debelo) sranje...."vsak dan" nas filajo s začasnimi spremembami stikalnih shem, za katere me prav malo briga, da bi pa ljudi obvestili, da so v Kozini signal premaknili, TO PA NE
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova postaje Divača
Vsi trije signali (prednji, ponavljalnik in uvozni) na strani B3 žesvetijo; v ozadju nemi spomenik
Uvoz na postajo po novem.....tira 3. ni več
Trenutna situacija ne podpira niti enega premikalca na postaji, zato so pa na vseh kretnicah nastavki. Ponovno je mogoče križanje.
Ena cvetka
Začasni peron za koprčanko in dostop do njega
Uvoz na postajo po novem.....tira 3. ni več
Trenutna situacija ne podpira niti enega premikalca na postaji, zato so pa na vseh kretnicah nastavki. Ponovno je mogoče križanje.
Ena cvetka
Začasni peron za koprčanko in dostop do njega
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
Včeraj...
Levo lok proti Sežani...
Kretnice radija 300m za 50 km/h v odklon. Tirinice UIC 60, pritrditev pandrol. Pragi leseni. Proizvajačec Vossloh.
Začasno vpetje vozne mreže.
Prvi stroji na vidiku.
Novi stebri vozne mreže.
Po loku do napajalne.
Dva nova vodnika po 185mm2. Napajanje proti Kozini.
Dve stojni mesti 2X110kV daljnovoda za potrebe nove ENP.
Se nadaljuje...
Levo lok proti Sežani...
Kretnice radija 300m za 50 km/h v odklon. Tirinice UIC 60, pritrditev pandrol. Pragi leseni. Proizvajačec Vossloh.
Začasno vpetje vozne mreže.
Prvi stroji na vidiku.
Novi stebri vozne mreže.
Po loku do napajalne.
Dva nova vodnika po 185mm2. Napajanje proti Kozini.
Dve stojni mesti 2X110kV daljnovoda za potrebe nove ENP.
Se nadaljuje...
Re: Obnova postaje Divača
Lenoba napisal/-a:začasni, dokler se ne uredi nov peronigor72 napisal/-a:
Ena cvetka
http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Divaca_rekonstrukcija/2013_09_1207_40_311168copy.jpg
Adijo projektant....nov steber in nova kretnica....nekompatibilna. A je sploh projekt obnove narejen?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova postaje Divača
Mnogokrat izvedba na terenu ne ustreza projektu. Konkretno ta kretnica naj bi stala na koncu perona kot zveza drugega in tretjega tira...cokla napisal/-a:Lenoba napisal/-a:začasni, dokler se ne uredi nov peronigor72 napisal/-a:
Ena cvetka
http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Divaca_rekonstrukcija/2013_09_1207_40_311168copy.jpg
Adijo projektant....nov steber in nova kretnica....nekompatibilna. A je sploh projekt obnove narejen?
Re: Obnova postaje Divača
11o kV daljnovod se bo zaključil v cca 50 m kablovod, ki bo potekal pod progo do zunanjega stikališča. Do ENP poteka trenutno 2X35kV daljnovod.
35 kV vpetje, skoznji izolatorji, katodni odvodniki
Stojišče transformatorja s protipožarno steno.
Obstoječe 3KV stikališče. Že vgrajen 6K skoznjik za bodoči drugi tir (desno sredina na stavbi).
Dobra improvizacija.
Gradi se peron za vsaj 500 potnikov naenkrat.
Improviziran peron... Samo suhi ljudje so resnično varni.
Podhod v nastajanju.
Pripravlja se elektrifikacija za nove tire.
Obisk.
Se nadaljuje...
35 kV vpetje, skoznji izolatorji, katodni odvodniki
Stojišče transformatorja s protipožarno steno.
Obstoječe 3KV stikališče. Že vgrajen 6K skoznjik za bodoči drugi tir (desno sredina na stavbi).
Dobra improvizacija.
Gradi se peron za vsaj 500 potnikov naenkrat.
Improviziran peron... Samo suhi ljudje so resnično varni.
Podhod v nastajanju.
Pripravlja se elektrifikacija za nove tire.
Obisk.
Se nadaljuje...
Re: Obnova postaje Divača
....vem ja, zato sem smeškota zraven pripopal. Tudi v Kopru je bilo par takih; eden je še zdaj.Lenoba napisal/-a:začasni, dokler se ne uredi nov peronigor72 napisal/-a: Ena cvetka
[url=http://s963.photobucket.com/user/leeche ... y.jpg.html]
Tukaj pride še en tir, No.4, levo od njega bo pa res peron....recimo za dobrih 400.....hkratiEG 3100 napisal/-a: Gradi se peron za vsaj 500 potnikov naenkrat.
http://i953.photobucket.com/albums/ae20 ... a0ac44.jpg
MMG: pridn, da si šel malo n'Kras
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
In vendar so jo porušli...
Nončki ne razumeta signala...
Križanje rude...
..in križanje Pohorca...
Bi se našel prostor za še en tir.
Priprava spodnjega ustroja.
in...RCA.
Novi most no počasi "skuhan".
Toliko za zdaj.
Nončki ne razumeta signala...
Križanje rude...
..in križanje Pohorca...
Bi se našel prostor za še en tir.
Priprava spodnjega ustroja.
in...RCA.
Novi most no počasi "skuhan".
Toliko za zdaj.
Re: Obnova postaje Divača
čudovito....EG 3100 napisal/-a:In vendar so jo porušli...
http://i953.photobucket.com/albums/ae20 ... 49fa88.jpg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
Lepo
Zdaj lahko spet podpišem poznavanje proge do Divače.
Zdaj lahko spet podpišem poznavanje proge do Divače.
Re: Obnova postaje Divača
no ja sej vem, ampak se vedno kdo najde ki tega ne razume...sej če bereš komentarje po moji objavi ti bo jasnoigor72 napisal/-a:....vem ja, zato sem smeškota zraven pripopal. Tudi v Kopru je bilo par takih; eden je še zdaj.Lenoba napisal/-a:začasni, dokler se ne uredi nov peronigor72 napisal/-a: Ena cvetka
[url=http://s963.photobucket.com/user/leeche ... y.jpg.html]
drugače pa še enkrat pohvala za slike
Re: Obnova postaje Divača
Zdaj pa res, čisto sam stoji
Prvi zametki dostopa na peron 2
Proti Sežani pa vse po starem
Počasi se zaključuje še zadnji (No.3) tir, ki ga bomo imeli na razpolago proti Kopru
Vagoni s tolčencem že čakajo....na prvo priliko
Po novem se proti Kopru fajn nagibamo....upejmo da bo prevoz skozi postajo vsaj 100km/h
Prvi zametki dostopa na peron 2
Proti Sežani pa vse po starem
Počasi se zaključuje še zadnji (No.3) tir, ki ga bomo imeli na razpolago proti Kopru
Vagoni s tolčencem že čakajo....na prvo priliko
Po novem se proti Kopru fajn nagibamo....upejmo da bo prevoz skozi postajo vsaj 100km/h
LEP DAN
Igor
Igor