Obnova postaje Divača
Re: Obnova postaje Divača
Nov most v uporabi...provizorični v odstranjevanju.
Štromarji...
Kablovod, skoznji izolatorji in prenapetostni odvodniki že motnirani.
Stranski tir Uic 60, glavni prevozni še vedno S49.
Štromarji...
Kablovod, skoznji izolatorji in prenapetostni odvodniki že motnirani.
Stranski tir Uic 60, glavni prevozni še vedno S49.
Re: Obnova postaje Divača
Ta dva strička sta bila tam očitno med celotno gradnjo, vključno z asfaltiranjem in risanjem črt ... izgleda, kot da so se ju izogibali in naredili eno mini šikanoEG 3100 napisal/-a:Nov most v uporabi...provizorični v odstranjevanju.
http://i953.photobucket.com/albums/ae20 ... 1384719143
LP, Metod
Re: Obnova postaje Divača
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova postaje Divača
Tukaj se začneta dva nova tira....Gorchi napisal/-a:A bo to nov štuc?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova postaje Divača
Kretnici 5 in 7 sta že na svojem novem delovnem mestu:
MMG: mimovoz mi je na široko razprl zenice ; namreč radij teh dveh je zelo hud.....obstaja možnost, da bomo nekoč tudi proti Kopru vozili z spodobno hitrostjo?....@lenoba
Provizorji se je preselil na novo lokacijo, kje bo v naslednjih dneh nameščen preko proge....zato se takile prizori, kamnitega veterana počasi poslavljajo
MMG: mimovoz mi je na široko razprl zenice ; namreč radij teh dveh je zelo hud.....obstaja možnost, da bomo nekoč tudi proti Kopru vozili z spodobno hitrostjo?....@lenoba
Provizorji se je preselil na novo lokacijo, kje bo v naslednjih dneh nameščen preko proge....zato se takile prizori, kamnitega veterana počasi poslavljajo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
Zakaj pa ni spomeniško zaščiteno?igor72 napisal/-a: Provizorji se je preselil na novo lokacijo, kje bo v naslednjih dneh nameščen preko proge....zato se takile prizori, kamnitega veterana počasi poslavljajo
[http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Divaca_rekonstrukcija/2013_11_2315_28_172140copy.jpg
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Obnova postaje Divača
kretnice 5,6,7 in 9 so 500 1:14, za hitrost pa verjetno 50km/h, ker so vseeno kretnice 1,2,3 in 4 z radijem 300 :/
tehnični opis v projektu:
''Projektirana hitrost na glavnih prevoznih tirih v smeri Sežana je 75km/h, v smeri Koper pa 70km/h in velja za vse vake. Hitrost na ostalih tirih je enaka dopustni odklonski hitrosti vgrajene kretnice v tiru. Pri kretnicah z R=500 je maksimalna odklonska hitrost 65km/h, R=300 - 50km/h, pri kretnicah R=200 pa je maksimalna hitrost 40km/h''
@igor72 upam da sem bil v pomoč
tehnični opis v projektu:
''Projektirana hitrost na glavnih prevoznih tirih v smeri Sežana je 75km/h, v smeri Koper pa 70km/h in velja za vse vake. Hitrost na ostalih tirih je enaka dopustni odklonski hitrosti vgrajene kretnice v tiru. Pri kretnicah z R=500 je maksimalna odklonska hitrost 65km/h, R=300 - 50km/h, pri kretnicah R=200 pa je maksimalna hitrost 40km/h''
@igor72 upam da sem bil v pomoč
Re: Obnova postaje Divača
Vsekakor hvala za pojasnilo; ampak se že bojim, da bo vse skupaj podobno naši šlampariji ....Lenoba napisal/-a:kretnice 5,6,7 in 9 so 500 1:14, za hitrost pa verjetno 50km/h, ker so vseeno kretnice 1,2,3 in 4 z radijem 300 :/
tehnični opis v projektu:
''Projektirana hitrost na glavnih prevoznih tirih v smeri Sežana je 75km/h, v smeri Koper pa 70km/h in velja za vse vake. Hitrost na ostalih tirih je enaka dopustni odklonski hitrosti vgrajene kretnice v tiru. Pri kretnicah z R=500 je maksimalna odklonska hitrost 65km/h, R=300 - 50km/h, pri kretnicah R=200 pa je maksimalna hitrost 40km/h''
@igor72 upam da sem bil v pomoč
Prevoz po glavnem prevoznem tiru (raba kretnic 6,7 in 9) za Koper, bi MORALA biti smatrana kot vožnja v premo, in s tem redna hitrost...če pelješ po 1,2,3,4 v premo, ni potrebe po nižanju hitrosti. Na B strani pa je itak prema.
To ni več cepišče glavne in stranske/industrijske proge, ampak je stičišče dveh (najmanj) enakovrednih prog. Pri rekonstrukciji take postaje, bi se morali pogovarjati "ali odklon 120 ali 160km/h"....ne pa 50....FrancJožef nas bi dal vse na grmado....in prav bi bilo tako
in še......Če je projektirana hitrost za Koper 70km/h, kako lahko za vraga vgradijo kretnico, ki dopušča hitrosti do 65??
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
Verjetno bi nekateri radi, da kar celo JŽI v Sloveniji spomeniško zaščitimo ali kako? Pa od kod sploh take ideje, infrastruktura mora služiti svojemu namenu in se s časom razvijati, ne pa da se njena modernizacija onemogoča na vse načine, poleg večnega pomanjkanja financ, neživljenjske zakonodaje javnih razpisov itd., še s spomeniško zaščito in potem recimo nekje v Sloveniji pri rekonstrukciji postaje ostane tir 350 metrov namesto da bi ga podaljšali na 700 metrov, kot je predvideno v projektu, ker je tam nekje nek objekt spomeniško zaščiten ...ivy napisal/-a:Zakaj pa ni spomeniško zaščiteno?igor72 napisal/-a: Provizorji se je preselil na novo lokacijo, kje bo v naslednjih dneh nameščen preko proge....zato se takile prizori, kamnitega veterana počasi poslavljajo
[http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Divaca_rekonstrukcija/2013_11_2315_28_172140copy.jpg
Re: Obnova postaje Divača
igor72 napisal/-a:in še......Če je projektirana hitrost za Koper 70km/h, kako lahko za vraga vgradijo kretnico, ki dopušča hitrosti do 65??
hmm mogoče recesija...če nemorejo več plač nižat, pa nižajo hitrost
Re: Obnova postaje Divača
Celo Slovenijo je potrebno spomeniško zaščititi, ali pa uvrstiti v Naravo 2000. Ljudi pa zaposliti kot eksponate na razstavi, recimo kakor sem nekoč videl v muzeju v Yosemitih indijance kot žive eksponate pri njihovem ročnem delu. To je cilj nekaterih, vprašanje pa je, koliko ljudi bi se šlo žive eksponate, ali pa bi raje glasovali z nogami, kar nekateri že počno.Zakaj pa ni spomeniško zaščiteno?
LPL
Re: Obnova postaje Divača
Zakaj pa bi moralo biti spomeniško zaščiteno? Kaj ima razvoj železniške infrastrukture z raznimi nostalgiki in konzervativci...sej je že itak vse u q...u...pa še s tem, da bi zajebavali izvajalce. Tipično po našeivy napisal/-a:Zakaj pa ni spomeniško zaščiteno?igor72 napisal/-a: Provizorji se je preselil na novo lokacijo, kje bo v naslednjih dneh nameščen preko proge....zato se takile prizori, kamnitega veterana počasi poslavljajo
[http://i963.photobucket.com/albums/ae117/leechen7/Divaca_rekonstrukcija/2013_11_2315_28_172140copy.jpg
Re: Obnova postaje Divača
Širijo se nova obzorja proti celini....
Žal se ni dalo boljše, ampak za redosled dogodkov bo....provizorij nameščen
Žal se ni dalo boljše, ampak za redosled dogodkov bo....provizorij nameščen
LEP DAN
Igor
Igor