Obnova postaje Divača
Re: Obnova postaje Divača
Ista kot pred prenovo.
Re: Obnova postaje Divača
Vsaj v odklon ne.1216-001 napisal/-a:Ista kot pred prenovo.
Re: Obnova postaje Divača
In koliko je ta hitrost ?
Re: Obnova postaje Divača
Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon
....sicer pa, čez 7h bo za večno ugasnila Divača, v taki podobi kot smo jo poznali.
V naslednjih dneh, tednih, mesecih, se bo počasi prebujala v novi podobi....
....sicer pa, čez 7h bo za večno ugasnila Divača, v taki podobi kot smo jo poznali.
V naslednjih dneh, tednih, mesecih, se bo počasi prebujala v novi podobi....
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
A je to več kot prej? Meni se to zdi sramotno nizko, če je res samo toliko.
Re: Obnova postaje Divača
Na sž obstaja dosti odsekov ,kjer bi se lahko vozilo dosti hitreje od obstoječih hitrosti ampak tako zadevo mora nekdo podpisati in stati za njo,zdaj zakaj ti ljudje nočejo podpisati,verjetno nimajo poguma,si mislijo bolje pustiti stvari kot so,ampak to ni rešitev,če je človek plačan za neko delo ga naj tudi temu primerno izvaja.
Re: Obnova postaje Divača
Potem so odgovorni po tvojem nesposobni strahopetni lenuhi?
Re: Obnova postaje Divača
Jaz bi temu rekel da so nedorasli odgovornosti ki jih prinaša njihova služba.
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Obnova postaje Divača
Kako se je do sedaj vozilo proti Kopru v premo ali vedno v odklon? Če se je vozilo v odklon, upam, da so sedaj pri obnovi uredili tako, da se da peljati v Koper v premo??igor72 napisal/-a:Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon
Re: Obnova postaje Divača
Ne. Dosedaj se je proti Kopru vozilo 35 km/h v odklon, v bodoče naj bi se 50 km/h (radij kretnice 300m). Glavni prevozni tir v smeri Kopra pa omogoča 60 km/h(65km/h), saj so cepne kretnice radija 500m.Dvoja hitrost v smeri Kopra, pa bi se lahko rešila z hitrostnimi kazali.petindvajsetka napisal/-a:Kako se je do sedaj vozilo proti Kopru v premo ali vedno v odklon? Če se je vozilo v odklon, upam, da so sedaj pri obnovi uredili tako, da se da peljati v Koper v premo??igor72 napisal/-a:Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon
Re: Obnova postaje Divača
Sem čakal na še aktivne »drotarje«, pa se ne oglasijo. Na sliki je zatezni mehanizem, ki preko (urne) vzmeti v bobnu drži enakomerno napet vodnik , na glede na temperaturo. Skala , ki je vidna ,pa je potrebna ob montaži, da pravilno nastaviš položaj kolesa glede na temperaturo ob vpetju vodnikov, zaradi krčenja ali raztezanja vodnikov ob spremembi temperature. Tudi pozneje ob kontroli lahko preko zateznih vijakov v vodnikih na mestu vpetja na zatezanje lahko popraviš položaj na skali zaradi pravilnega položaja glede na temperaturo. V tem primeru je zatezna sila na mestu vpetja na zatezanje za dve vozni žici 1500 kg (2 x 750 kg). Zaradi prenosa preko škripčevja v razmerju 1/2 na mehanizem, pa je obremenitev na vzmet 750 kg. Za koliko pa se spremeni odčitek na skali ob spremembi temperature npr. za 10 stopinj pa morda lahko pojasni »Napajalc« iz navodil za montažo tega sklopa.mkx napisal/-a:Ali lahko kdo od znalcev na kratko opiše, kako tale stvar deluje oz. kaj je na njej posebnega? Meni se zdi, da tam nekje piše da je skala v milimetrih, kar ima smisel sedaj, ko vidimo dimenzijo tega "bobna". Ampak zakaj bi bil relevanten podatek "za koliko milimetrov" smo ga nategnili (vozni vod namreč), na koncu je pomembna sila, s katero je VV zategnjen.igor72 napisal/-a:Zatezanje voznega voda...prvič videl v Divači
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/Divaca_rekonstrukcija/2015_03_1412_00_002319%20copy.jpg.html
Ali pač ne?
Ta tip zateznega sklopa se po navadi uporablja v predorih zaradi pomanjkanja prostora za uteži. V Sloveniji so verjetno samo zaradi spoznavanja nekaj novega in reklame in ne iz potrebe na tem mestu.. Obstaja še en tip zateznega sklopa na vijačno vzmet, ki pa je tudi na videz drugačen. Ker je glede na konstrukcijo vozne mreže za večje hitrosti tudi zatezna sila za nosilno vrv ali vozni vod lahko večja , se predvidena zatezna sila nastavlja v tovarni. Podrobnosti pa so verjetno predolge za opis.
Ta tip zatezanja je bil v Divači montiran že približno pred 14 leti na drogu pred prometnim uradom na drugem peronu,verjetno je to isti zatezni sklop , samo prestavljen na drugi drog ob spremembi vpetja vodnikov. Tudi v Zidanem Mostu je še eden takšen zatezni sklop ob tiru 1.
LP Drotar
Re: Obnova postaje Divača
Drotar, hvala lepa za razlago in
LPL
LPL
Re: Obnova postaje Divača
Danes.
Dizel je naznanil, da je napetost izklopljena.
Baliza in števec osi nakazujeta bližajoč se vklop postaje.
Nekaj panoramskih... Podporni zid bo kmalu narejen. Tir 6 še čaka.
Eden redkih starih stebrov vozne mreže, ki še stojijo.
Odstranjevali so kretnice. Angleža na 6. tiru so razrezali.
Dizel je naznanil, da je napetost izklopljena.
Baliza in števec osi nakazujeta bližajoč se vklop postaje.
Nekaj panoramskih... Podporni zid bo kmalu narejen. Tir 6 še čaka.
Eden redkih starih stebrov vozne mreže, ki še stojijo.
Odstranjevali so kretnice. Angleža na 6. tiru so razrezali.
Re: Obnova postaje Divača
Se opravičavam za mojo ne aktivnost na tem forumu...ma imamo gužvo sez Penp M Bukovica, Divači, žledom in zdaj še Gpp na Tpk... Kdr bo kej več cajta bom opisal nastavitve za zdaj pa tale filmčk https://youtu.be/sPhPd8One8cDrotar napisal/-a:Sem čakal na še aktivne »drotarje«, pa se ne oglasijo. Na sliki je zatezni mehanizem, ki preko (urne) vzmeti v bobnu drži enakomerno napet vodnik , na glede na temperaturo. Skala , ki je vidna ,pa je potrebna ob montaži, da pravilno nastaviš položaj kolesa glede na temperaturo ob vpetju vodnikov, zaradi krčenja ali raztezanja vodnikov ob spremembi temperature. Tudi pozneje ob kontroli lahko preko zateznih vijakov v vodnikih na mestu vpetja na zatezanje lahko popraviš položaj na skali zaradi pravilnega položaja glede na temperaturo. V tem primeru je zatezna sila na mestu vpetja na zatezanje za dve vozni žici 1500 kg (2 x 750 kg). Zaradi prenosa preko škripčevja v razmerju 1/2 na mehanizem, pa je obremenitev na vzmet 750 kg. Za koliko pa se spremeni odčitek na skali ob spremembi temperature npr. za 10 stopinj pa morda lahko pojasni »Napajalc« iz navodil za montažo tega sklopa.mkx napisal/-a:Ali lahko kdo od znalcev na kratko opiše, kako tale stvar deluje oz. kaj je na njej posebnega? Meni se zdi, da tam nekje piše da je skala v milimetrih, kar ima smisel sedaj, ko vidimo dimenzijo tega "bobna". Ampak zakaj bi bil relevanten podatek "za koliko milimetrov" smo ga nategnili (vozni vod namreč), na koncu je pomembna sila, s katero je VV zategnjen.igor72 napisal/-a:Zatezanje voznega voda...prvič videl v Divači
http://s963.photobucket.com/user/leechen7/media/Divaca_rekonstrukcija/2015_03_1412_00_002319%20copy.jpg.html
Ali pač ne?
Ta tip zateznega sklopa se po navadi uporablja v predorih zaradi pomanjkanja prostora za uteži. V Sloveniji so verjetno samo zaradi spoznavanja nekaj novega in reklame in ne iz potrebe na tem mestu.. Obstaja še en tip zateznega sklopa na vijačno vzmet, ki pa je tudi na videz drugačen. Ker je glede na konstrukcijo vozne mreže za večje hitrosti tudi zatezna sila za nosilno vrv ali vozni vod lahko večja , se predvidena zatezna sila nastavlja v tovarni. Podrobnosti pa so verjetno predolge za opis.
Ta tip zatezanja je bil v Divači montiran že približno pred 14 leti na drogu pred prometnim uradom na drugem peronu,verjetno je to isti zatezni sklop , samo prestavljen na drugi drog ob spremembi vpetja vodnikov. Tudi v Zidanem Mostu je še eden takšen zatezni sklop ob tiru 1.
LP Drotar
Re: Obnova postaje Divača
LEP DAN
Igor
Igor