Obnova postaje Divača

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Ista kot pred prenovo.
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

1216-001 napisal/-a:Ista kot pred prenovo.
Vsaj v odklon ne. 8)
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a gorican »

In koliko je ta hitrost ? :)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon

....sicer pa, čez 7h bo za večno ugasnila Divača, v taki podobi kot smo jo poznali.
V naslednjih dneh, tednih, mesecih, se bo počasi prebujala v novi podobi....
LEP DAN
Igor
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a trance0 »

A je to več kot prej? Meni se to zdi sramotno nizko, če je res samo toliko.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Na sž obstaja dosti odsekov ,kjer bi se lahko vozilo dosti hitreje od obstoječih hitrosti ampak tako zadevo mora nekdo podpisati in stati za njo,zdaj zakaj ti ljudje nočejo podpisati,verjetno nimajo poguma,si mislijo bolje pustiti stvari kot so,ampak to ni rešitev,če je človek plačan za neko delo ga naj tudi temu primerno izvaja.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Potem so odgovorni po tvojem nesposobni strahopetni lenuhi?
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Jaz bi temu rekel da so nedorasli odgovornosti ki jih prinaša njihova služba.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

igor72 napisal/-a:Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon
Kako se je do sedaj vozilo proti Kopru v premo ali vedno v odklon? Če se je vozilo v odklon, upam, da so sedaj pri obnovi uredili tako, da se da peljati v Koper v premo??
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

petindvajsetka napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Žalostno ali resnično: 75 km/h v premo, 50 km/h v odklon
Kako se je do sedaj vozilo proti Kopru v premo ali vedno v odklon? Če se je vozilo v odklon, upam, da so sedaj pri obnovi uredili tako, da se da peljati v Koper v premo??
Ne. Dosedaj se je proti Kopru vozilo 35 km/h v odklon, v bodoče naj bi se 50 km/h (radij kretnice 300m). Glavni prevozni tir v smeri Kopra pa omogoča 60 km/h(65km/h), saj so cepne kretnice radija 500m.Dvoja hitrost v smeri Kopra, pa bi se lahko rešila z hitrostnimi kazali.
Drotar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 234
Pridružen: 21.02.2011, 17:47

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Drotar »

mkx napisal/-a:
Ali lahko kdo od znalcev na kratko opiše, kako tale stvar deluje oz. kaj je na njej posebnega? Meni se zdi, da tam nekje piše da je skala v milimetrih, kar ima smisel sedaj, ko vidimo dimenzijo tega "bobna". Ampak zakaj bi bil relevanten podatek "za koliko milimetrov" smo ga nategnili (vozni vod namreč), na koncu je pomembna sila, s katero je VV zategnjen.

Ali pač ne?
Sem čakal na še aktivne »drotarje«, pa se ne oglasijo. Na sliki je zatezni mehanizem, ki preko (urne) vzmeti v bobnu drži enakomerno napet vodnik , na glede na temperaturo. Skala , ki je vidna ,pa je potrebna ob montaži, da pravilno nastaviš položaj kolesa glede na temperaturo ob vpetju vodnikov, zaradi krčenja ali raztezanja vodnikov ob spremembi temperature. Tudi pozneje ob kontroli lahko preko zateznih vijakov v vodnikih na mestu vpetja na zatezanje lahko popraviš položaj na skali zaradi pravilnega položaja glede na temperaturo. V tem primeru je zatezna sila na mestu vpetja na zatezanje za dve vozni žici 1500 kg (2 x 750 kg). Zaradi prenosa preko škripčevja v razmerju 1/2 na mehanizem, pa je obremenitev na vzmet 750 kg. Za koliko pa se spremeni odčitek na skali ob spremembi temperature npr. za 10 stopinj pa morda lahko pojasni »Napajalc« iz navodil za montažo tega sklopa.
Ta tip zateznega sklopa se po navadi uporablja v predorih zaradi pomanjkanja prostora za uteži. V Sloveniji so verjetno samo zaradi spoznavanja nekaj novega in reklame in ne iz potrebe na tem mestu.. Obstaja še en tip zateznega sklopa na vijačno vzmet, ki pa je tudi na videz drugačen. Ker je glede na konstrukcijo vozne mreže za večje hitrosti tudi zatezna sila za nosilno vrv ali vozni vod lahko večja , se predvidena zatezna sila nastavlja v tovarni. Podrobnosti pa so verjetno predolge za opis.
Ta tip zatezanja je bil v Divači montiran že približno pred 14 leti na drogu pred prometnim uradom na drugem peronu,verjetno je to isti zatezni sklop , samo prestavljen na drugi drog ob spremembi vpetja vodnikov. Tudi v Zidanem Mostu je še eden takšen zatezni sklop ob tiru 1.
LP Drotar
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Drotar, hvala lepa za razlago in

LPL
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Danes.

Dizel je naznanil, da je napetost izklopljena.
Slika

Baliza in števec osi nakazujeta bližajoč se vklop postaje.
Slika

Nekaj panoramskih... Podporni zid bo kmalu narejen. Tir 6 še čaka.
Slika

Eden redkih starih stebrov vozne mreže, ki še stojijo.
Slika

Slika

Odstranjevali so kretnice. Angleža na 6. tiru so razrezali. 8)
Slika
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Drotar napisal/-a:
mkx napisal/-a:
Ali lahko kdo od znalcev na kratko opiše, kako tale stvar deluje oz. kaj je na njej posebnega? Meni se zdi, da tam nekje piše da je skala v milimetrih, kar ima smisel sedaj, ko vidimo dimenzijo tega "bobna". Ampak zakaj bi bil relevanten podatek "za koliko milimetrov" smo ga nategnili (vozni vod namreč), na koncu je pomembna sila, s katero je VV zategnjen.

Ali pač ne?
Sem čakal na še aktivne »drotarje«, pa se ne oglasijo. Na sliki je zatezni mehanizem, ki preko (urne) vzmeti v bobnu drži enakomerno napet vodnik , na glede na temperaturo. Skala , ki je vidna ,pa je potrebna ob montaži, da pravilno nastaviš položaj kolesa glede na temperaturo ob vpetju vodnikov, zaradi krčenja ali raztezanja vodnikov ob spremembi temperature. Tudi pozneje ob kontroli lahko preko zateznih vijakov v vodnikih na mestu vpetja na zatezanje lahko popraviš položaj na skali zaradi pravilnega položaja glede na temperaturo. V tem primeru je zatezna sila na mestu vpetja na zatezanje za dve vozni žici 1500 kg (2 x 750 kg). Zaradi prenosa preko škripčevja v razmerju 1/2 na mehanizem, pa je obremenitev na vzmet 750 kg. Za koliko pa se spremeni odčitek na skali ob spremembi temperature npr. za 10 stopinj pa morda lahko pojasni »Napajalc« iz navodil za montažo tega sklopa.
Ta tip zateznega sklopa se po navadi uporablja v predorih zaradi pomanjkanja prostora za uteži. V Sloveniji so verjetno samo zaradi spoznavanja nekaj novega in reklame in ne iz potrebe na tem mestu.. Obstaja še en tip zateznega sklopa na vijačno vzmet, ki pa je tudi na videz drugačen. Ker je glede na konstrukcijo vozne mreže za večje hitrosti tudi zatezna sila za nosilno vrv ali vozni vod lahko večja , se predvidena zatezna sila nastavlja v tovarni. Podrobnosti pa so verjetno predolge za opis.
Ta tip zatezanja je bil v Divači montiran že približno pred 14 leti na drogu pred prometnim uradom na drugem peronu,verjetno je to isti zatezni sklop , samo prestavljen na drugi drog ob spremembi vpetja vodnikov. Tudi v Zidanem Mostu je še eden takšen zatezni sklop ob tiru 1.
LP Drotar
Se opravičavam za mojo ne aktivnost na tem forumu...ma imamo gužvo sez Penp M Bukovica, Divači, žledom in zdaj še Gpp na Tpk... Kdr bo kej več cajta bom opisal nastavitve za zdaj pa tale filmčk https://youtu.be/sPhPd8One8c
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Obnova postaje Divača

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Divača je ponovno v lučkah....
Slika


Imamo pa trenutno le dva tira...enega za desno drugega za levo 8)
Slika


Slika
LEP DAN
Igor
Odgovori