Obnova postaje Divača
Re: Obnova postaje Divača
Pogled na Divaško umetnijo še iz zraka....
Kretnica, ki deli krožišče, tako kot proga deli naselje že vrsto let; kamen in kraška "štirna" narejena iz kamnov bivšega cetnega mostu preko proge, tvorijo, res čudovit, skupek ta'lepšega krožišča pri nas
...slika ni moja, je pa objavljena z dovoljenjem lastnika
Kretnica, ki deli krožišče, tako kot proga deli naselje že vrsto let; kamen in kraška "štirna" narejena iz kamnov bivšega cetnega mostu preko proge, tvorijo, res čudovit, skupek ta'lepšega krožišča pri nas
...slika ni moja, je pa objavljena z dovoljenjem lastnika
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova postaje Divača
Obnovljena postaja Divača je res videti lepo. Pohvala tudi vsem fotografom, ki so dokumentirali potek obnove. En pomislek: na zračnem posnetku se zdi podhod razmeroma oddaljen od postajne zgradbe. koliko je v resnici hoje po peronih?
Sicer pa mi je všeč tudi divaški rondo. Za razliko od mnogih pri nas je primernega premera, tudi kolesarska steza v obliki zunanjega obroča se mi zdi bolj uporabna kot tiste, kjer mora kolesar vsakič s pločnika na pločnik, le da ta zahteva večjo pazljivost šoferjev. Sploh pa mi je všeč kretnica in drugo na sredini ter simbolika, ki jo sporoča, za razliko od vsakovrstnih umetnin, ki se pojavljajo na drugih rondojih, ki v glavnem le slabšajo preglednost in kažejo bahavost lokalnih veljakov, ki jih naročajo.
lp
Sicer pa mi je všeč tudi divaški rondo. Za razliko od mnogih pri nas je primernega premera, tudi kolesarska steza v obliki zunanjega obroča se mi zdi bolj uporabna kot tiste, kjer mora kolesar vsakič s pločnika na pločnik, le da ta zahteva večjo pazljivost šoferjev. Sploh pa mi je všeč kretnica in drugo na sredini ter simbolika, ki jo sporoča, za razliko od vsakovrstnih umetnin, ki se pojavljajo na drugih rondojih, ki v glavnem le slabšajo preglednost in kažejo bahavost lokalnih veljakov, ki jih naročajo.
lp
Re: Obnova postaje Divača
cca 400m od zacetka do konca perona... podhod je pa cca 300m oddaljen od postajne zgradbe. me veseli da nismo delezni samo kritik, postaja je res lepa zdaj se par stvari postimamo, kot so ograje ipd in to je to.električar napisal/-a:Obnovljena postaja Divača je res videti lepo. Pohvala tudi vsem fotografom, ki so dokumentirali potek obnove. En pomislek: na zračnem posnetku se zdi podhod razmeroma oddaljen od postajne zgradbe. koliko je v resnici hoje po peronih?
Sicer pa mi je všeč tudi divaški rondo. Za razliko od mnogih pri nas je primernega premera, tudi kolesarska steza v obliki zunanjega obroča se mi zdi bolj uporabna kot tiste, kjer mora kolesar vsakič s pločnika na pločnik, le da ta zahteva večjo pazljivost šoferjev. Sploh pa mi je všeč kretnica in drugo na sredini ter simbolika, ki jo sporoča, za razliko od vsakovrstnih umetnin, ki se pojavljajo na drugih rondojih, ki v glavnem le slabšajo preglednost in kažejo bahavost lokalnih veljakov, ki jih naročajo.
lp
l.d.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova postaje Divača
A ni šlo bližje? Potniki se bodo kar nahodili.cca 400m od zacetka do konca perona... podhod je pa cca 300m oddaljen od postajne zgradbe
lp
Re: Obnova postaje Divača
sej ta podhod se bo verjetno bolj uporabljal za povezavo med centrom in lokavsko cesto, za potnike bo bolj prirocen postajni podhod.električar napisal/-a:
A ni šlo bližje? Potniki se bodo kar nahodili.
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Obnova postaje Divača
Nisem vedel, da sta dva podhoda. Nisem tako natančno spremljal teme.
lp
lp
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Obnova postaje Divača
Ko je že takšna panika o podhodih. Na primer v Münchnu vlak, ki mu je sklep na koncu 400m perona, potnik ki tam izstopi, mora 400 metrov prehoditi in nato, če ima zvzeo na kakšnih treh vmesnih tirih, ponovno prehoditi 400 metrov, če želi sedeti na čelu 400m dolgega vlaka. Torej mora prehoditi 800 metrov.
Re: Obnova postaje Divača
Kje je šele Zürich Iztopiš v kleti (S-bahn; Löwenstrasse), vmes po nakupih, dva štuka višje pa 15 dvonadstropnih vagonov prečekirat, če je kakšen prost sedež, na koncu pa stojiš.petindvajsetka napisal/-a:....Na primer v Münchnu vlak...
p.s. resnična zgodba
Re: Obnova postaje Divača
Moram rečt, da je ta Divaška tržnica kar fajn izpadla
klančina, široke stopnice, ograje, svetlobne luknje na strehi...
Še posebej veseli, da so po postaji namontirali kamere
Zopet nova različica prikazovanja prometa vlakov.....windows platforma absolutno že zaostaja za časom...za dve sekunde
Spust v postajni podhod (grafitov ni več, oziroma so jih prepleskali) in videonadzor tudi v podhodu
Skrb za slabovidne
Prvi podhod, tisti pri postaji, je krajši; povezuje le 1. in 2 peron!
In še njegov izhod/vhod na peron 2. Postavljeni so tudi "S", po moje signalna oznaka, ki bi jo bilo potrebno črtat iz signalnega pravilnika....po hitrem postopku!
klančina, široke stopnice, ograje, svetlobne luknje na strehi...
Še posebej veseli, da so po postaji namontirali kamere
Zopet nova različica prikazovanja prometa vlakov.....windows platforma absolutno že zaostaja za časom...za dve sekunde
Spust v postajni podhod (grafitov ni več, oziroma so jih prepleskali) in videonadzor tudi v podhodu
Skrb za slabovidne
Prvi podhod, tisti pri postaji, je krajši; povezuje le 1. in 2 peron!
In še njegov izhod/vhod na peron 2. Postavljeni so tudi "S", po moje signalna oznaka, ki bi jo bilo potrebno črtat iz signalnega pravilnika....po hitrem postopku!
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
Dostop na 1. peron, je sedaj tudi fizično ločen, razen iz postaje in podhodov.....čestitke tudi za to
Drugi podhod je veliko daljši, in poleg dostopa na oba perona povezuje še razdeljeno Divačo. NA lokavski strani sicer lično urejeno, z kolesarko klančino, ki pa je na drugi strani ni
Priročno...
In še tisto, kar me ne veseli...kar pa ni le Divaški problem, ampak....ali res ne znamo naredit ene spodobne čakalnice na peronu????
Drugi podhod je veliko daljši, in poleg dostopa na oba perona povezuje še razdeljeno Divačo. NA lokavski strani sicer lično urejeno, z kolesarko klančino, ki pa je na drugi strani ni
Priročno...
In še tisto, kar me ne veseli...kar pa ni le Divaški problem, ampak....ali res ne znamo naredit ene spodobne čakalnice na peronu????
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Obnova postaje Divača
V sedanj obliki nedvomno. Tipično stoji nekje na koncu perona, računajoč najdaljše vlake, ki jih pa nekako ni več. Potniki pa potem lepo nekaj 100 m do podhoda peš. V Avstriji imajo na postajah oznake kje se ustavljajo vlaki določenih dolžin. Tipično je sredina vsakega vlaka nekje pri podhodu. Da ne govorimo, da so na večjeih postajah peroni razdeljene v sektorje in se ve kje bodo stali kateri vagoni.Postavljeni so tudi "S", po moje signalna oznaka, ki bi jo bilo potrebno črtat iz signalnega pravilnika....po hitrem postopku!
Drugače pa izgleda postaja kot se šika, ne glede na vse bolj ali manj (ne)umestne pripombe!
LPL
Re: Obnova postaje Divača
Zdravo! Tudi meni je všeč novi, zelo urejeni videz postaje Divača in čestitam krajanom in drugim uporabnikom k novi pridobitvi!
LP - Peter
LP - Peter
Re: Obnova postaje Divača
Led so prebili sedaj pa je čas, da se obnovijo vse železniške postaje. Prva na vrsti je Ljubljanska postaja ker je res sramota za prestolnico. Nekaj takega kot Villach Hbf ali Graz Hbf bi čisto zadoščalo. Potem pa obnovo še ostalih postaj.
Re: Obnova postaje Divača
...rezultat "evropske komande" (po letu 2004)je Divača s Koprčanko in Madžarka..... ....vse "u nulo"...
...rezultat "Evrope na balkanski" pa Primorka - od sredine devetdesetih do 2009 -(pod mus na daljinsko)...vse na pol, nobenih podhodov na perone,nobene obnove SNEV, nobenih izven nivojskih križanj..... .... pa še žled za povrh..... ....ki je v polomil -v glavnem - že zdavnaj amortizirane (in knjigovodsko odpisane) SNEV.....
...rezultat "Evrope na balkanski" pa Primorka - od sredine devetdesetih do 2009 -(pod mus na daljinsko)...vse na pol, nobenih podhodov na perone,nobene obnove SNEV, nobenih izven nivojskih križanj..... .... pa še žled za povrh..... ....ki je v polomil -v glavnem - že zdavnaj amortizirane (in knjigovodsko odpisane) SNEV.....
Re: Obnova postaje Divača
Signalna oznaka "S" dobiva nov pomen : "Saj bo bolje".