Tukaj se tvoja zgodbica lahko kar konča. Kar sanjaj lepo naprej, da boš izbiral, kje boš delal in kaj boš delal.Blaž napisal/-a: Pa če bi lahko izbiral relacijo bi najraje karte luknjal na relaciji Jesenice-Dobova in obratno ali pa Maribor-Koper (ICS... ) in obratno.
Kondukter/sprevodnik
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Kondukter/sprevodnik
Re: Kondukter/sprevodnik
No ja, če prošnjo napišem me pa tud nič ne stane. Sem bil včeraj v Ljubljani pa sem šel vprašat tja v pisarno, kjer so potniške informacije, pa mi je prijazna uslužbenka dejala, da naj prošjo napišem, da konec koncev tako ali tako nimam kaj izgubiti, v isti sapi je pa dejala, da jim kronično primanjkuje blagajnikov, je rekla, da bi jih trenutno potrebovali vsaj 10, če ne več.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Kondukter/sprevodnik
Ja no, pol pa vsaj blagajnik postani, boš vsaj "not".
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Kondukter/sprevodnik
Glede potreb po (novem) kadru: eno je percepcija tistih, ki določeno delo opravljajo (v tvojem zgornjem primeru blagajničarstvo), drugo pa je prepričanje kadrovske službe in/ali direktorjev. Ponavadi obvelja druga, zato se le redko sliši, da so zmanjševali število zaposlenih v kadrovski službi - ker pač niso.
LP, Metod
Re: Kondukter/sprevodnik
Kako primankuje blagajnikov, ko pa skorajda nikjer več ne dela blagajna. Kakor kažejo izkušnje iz sveta, ta poklic nedvomno zamira. Avtomati so mnogo cenejši, velik del potnikov ima mesečne vozovnice, po belem svetu se karte nabavi preko interneta, poleg tega pa vsaj pri nas mora vlak imeti sprevodnika, ki kot kažejo izkušnje, bolj ali manj z lahkoto lahko kasira karte nekaterih od povprečno 70 potnikov/vlak. Moje izkušnje kažejo, da se je v zadnjih letih enkrat samkrat iz Je v Lj čez vikend zgodilo, da sprevodnika skorajda ne bi bila kos nalogi.No ja, če prošnjo napišem me pa tud nič ne stane. Sem bil včeraj v Ljubljani pa sem šel vprašat tja v pisarno, kjer so potniške informacije, pa mi je prijazna uslužbenka dejala, da naj prošjo napišem, da konec koncev tako ali tako nimam kaj izgubiti, v isti sapi je pa dejala, da jim kronično primanjkuje blagajnikov, je rekla, da bi jih trenutno potrebovali vsaj 10, če ne več.
LP in išči bolj perspektiven poklic L
Re: Kondukter/sprevodnik
Prejšnji teden sem slučajno zavil v prostor, kjer so blagajne v Ljubljani....ob 13h je bila odprta le ena! Lahko si predstavljaš, koliko ljudi je čakalo....Ljubitelj napisal/-a: Kako primankuje blagajnikov, ko pa skorajda nikjer več ne dela blagajna......
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Kondukter/sprevodnik
Druge so bile na čiku zunaj.....igor72 napisal/-a:Prejšnji teden sem slučajno zavil v prostor, kjer so blagajne v Ljubljani....ob 13h je bila odprta le ena! Lahko si predstavljaš, koliko ljudi je čakalo....Ljubitelj napisal/-a: Kako primankuje blagajnikov, ko pa skorajda nikjer več ne dela blagajna......
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Kondukter/sprevodnik
Avtomat je pa tudi čakal na bumbarje....Prejšnji teden sem slučajno zavil v prostor, kjer so blagajne v Ljubljani....ob 13h je bila odprta le ena! Lahko si predstavljaš, koliko ljudi je čakalo....
LPL
Re: Kondukter/sprevodnik
Timy napisal/-a:Sprevodnik ne pregleduje le voznih listkov, ampak ima še številne druge dolžnosti:
- zagotovite varnega stopa in izstopa potnikov,
- pravilna sestava vlaka,
- oprema vlaka,
- spenjanje in razpenjanje
- sodelovanje pri premiku,
- izzračitev zavor,
- opravljanje zavornih preizkusov,
- odprava posledic aktiviranja zasilne zavore,
- sodelovanje pri umiku vlaka z odprte proge,
- zavarovanje vlaka proti samopremaknitvi
Vir: Uradni list RS štev. 126 z dne 21.12.2007
Malo preveč za študentsko delo, se ti ne zdi?
Na kratko bi se navezal na vprašanje, ki ga je zastavil Blaž, in zgornja odgovora. Tudi meni osebno bi se zdelo super samo luknjati karte in piskati, vendar pa se iz izkušenj s številnih mednarodnih potovanj zavedam, da biti sprevodnik ni lahko delo, in kot je omenil Nurmi, začeti delo takrat, ko večina drugih še spi, tudi ni enostavno.Nurmi napisal/-a:Prav rad bi jih videl pametnjakoviče,ko so nastopi ob 2,3,4 zjutraj za prve potniške vlake.Petek,svetek, 24/7....
Včeraj sem se dobro vrnil s potovanja po Češki in Poljski in lahko rečem samo "kapo dol" sprevodnikom na češko-poljski meji (v obeh smereh) ki so začeli z delom ob 2 ali 3 zjutraj (s tem da so vstali še prej) na katerem izmed številnih vlakov ki so potovali iz Bohumina proti Varšavi, Krakovu, Moskvi v eni smeri in Pragi, Dunaju in Budimpešti v drugi. Omenjeni zaposleni so resnično polni tolerance do potnikov vseh vrst (se nahajajo, kjer se ne bi smeli (kupe za osebje) in jim morajo na prijazen način povedat, da morajo it drugam; potnikov, ki iščejo karto po nahrbtniku, pa čeprav so vedeli, da prihaja sprevodnik; potnikov, ki jih je zaradi neprimernega vedenja potrebno odstraniti vlaka (8.8.2013 ob 3.20 na mejni postaji Bohumin, sprevodnica ČD z vlaka odstrani očitno pijanega potnika in pri tem mirno presliši tisoč kletvic)).
Priznam, da ne vem natančno, kdaj odrine prvi potniški vlak na nov dan. In tudi tistih tipično nočnih, ki bi zahtevali menjavo sprevodnika sredi noči, ni veliko (tipa Bp-MB-Kp ali bivša Venezia) v primerjavi s sosednjimi državami kjer so nočne povezave stalnica in imajo sprevodniki obvezne nočne ture. In popisovati sestavo vlaka ob 4ih zjutraj na mrazu, medtem ko so potniki na toplem, ni enostavno.
Sam spoštujem sprevodnike in jim nimam namena povzročati težav, zato tudi poskrbim da jih čim manj zadržujem s svojo vozovnico in svojimi težavami.
Re: Kondukter/sprevodnik
Bohsigavedi kdaj bo zopet razpis, ampak upanje umre zadnje!!!
No ja, so pa vsaj gospe gor na kadrovski prijazne, če že druga ne.
Saj ne zahtevam preveč no, samo sprevodnik bi rad bil no.
No ja, so pa vsaj gospe gor na kadrovski prijazne, če že druga ne.
Saj ne zahtevam preveč no, samo sprevodnik bi rad bil no.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Re: Kondukter/sprevodnik
Čez Ljubelj na drugo stranBlaž napisal/-a: Saj ne zahtevam preveč no, samo sprevodnik bi rad bil no.
Nikol ne veš Osnovno nemško boš pa že znal. "Guten tag, karten kontrolen"
Re: Kondukter/sprevodnik
Ja, pri DB jih rabijo praktično vsak dan.
Re: Kondukter/sprevodnik
Hvala za odgovor. A je to morda kakšna neslana šala , ali sta lahko lepo vaju prosim malce bolj konkretna, a gor se tovrstni poklic ne tretira kot t.i. javna služba oz. po domače sam not morš prit pa si na konju...?
Hvala
Hvala
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Re: Kondukter/sprevodnik
Čez mejo se Slovenija konča in kandidiranje za službo je čisto drugače kot pri nas. Za kaj več boš mogo pobrskat pa vprašat njih. Ne morem ti vez rihtat js, ker se tako čez mejo ne dela in tega se strogo držim. Drugače Puhalnik ima v veliki večini prav, samo ne na ICE-jih, bolj lokalcih.Blaž napisal/-a: po domače sam not morš prit pa si na konju...?
Re: Kondukter/sprevodnik
Hvala ti , se bom malce pozanimal.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.