ETCS Level1 - GSM-R
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Vse elok RCA 1216-141/148 imajo vgrajen ETCS,ampak dokler AŽP ne homologira novega softvera ostajamo pri starem.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
http://www.primorske.si/Novice/Srednja/ ... -nad-glavo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ETCS Level1 - GSM-R
"Iz svetlo rjave hiše na desni se niso pritožili, ker jim je RDZ stolp zraven nje scvrl možgane"
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Še malce drugače: iz svetlo rjave hiše novega stolpa sploh še niso opazili, saj so ga zlobe DRIjevske skrile za stari RDZ stolp
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ali ima vgrajen ETCS že ES Izjavo o skladnosti? Katera SRS verzija je nameščena? On-board je pa alstom ali?1216-001 napisal/-a:Vse elok RCA 1216-141/148 imajo vgrajen ETCS,ampak dokler AŽP ne homologira novega softvera ostajamo pri starem.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
A je danes prišla še ena lokomotiva za testiranje ETCS?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
V Štanjelu izgleda da bodo postavili stolp na mesto ki je bilo prvo določeno, torej ob lokomotivi 33-110.
Včeraj je že čakal stolp na tleh...
Včeraj je že čakal stolp na tleh...
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Na ŽP Volčja Draga, je že nekaj dni nared temelj za montiranje stolpa
Aja, po mojem mnenju glede na lokacijo kjer stoji (tik na južni strani "legendarnega" nadhoda) bo kar čudež, če bo šlo skozi brez "upora" krajanov
Pričakoval sem, da bo stolp stal nekje na južni strani postaje, kjer tiri naredijo ovinek v smeri Sežane, ker tam ni nobenih hiš, razen podjetnih hal na drugi strani ceste.
pozz
Aja, po mojem mnenju glede na lokacijo kjer stoji (tik na južni strani "legendarnega" nadhoda) bo kar čudež, če bo šlo skozi brez "upora" krajanov
Pričakoval sem, da bo stolp stal nekje na južni strani postaje, kjer tiri naredijo ovinek v smeri Sežane, ker tam ni nobenih hiš, razen podjetnih hal na drugi strani ceste.
pozz
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Isto kot vse ostale elok 10 in 1116 na OBB. Ja nameščen je Alstom.Infra napisal/-a:Ali ima vgrajen ETCS že ES Izjavo o skladnosti? Katera SRS verzija je nameščena? On-board je pa alstom ali?1216-001 napisal/-a:Vse elok RCA 1216-141/148 imajo vgrajen ETCS,ampak dokler AŽP ne homologira novega softvera ostajamo pri starem.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Ker so tudi Koprčanko vtaknili v koridor D, smo dobili veliko novih rumenih škatel, in ker mi ne premoremo niti ene samo lokomotive z vgrajenim ETCSjem, vedno znova prihajajo na testiranja iz tujine....še dobro da je tako
Tokrat je (bil) pri nas Vosllohov Mak 1206
Lokomotiva ima nekaj fajn rešitev, če jo primerjamo recimo z našo Đuro
Vodostaj je vedno na očeh...
...in takoj vidiš če je kakšno odstopanje
Odlična zavora z zavornimi čevlji in z diski .......kar seveda ni res, zavorni čevlji so popoln nadomestek kosmatenja in upravljajo se avtomatsko
Pa še njena osebna izkaznica:
O lokomotivi več mogoče kje drugje, tokrat je bil v ospredju ETCS. Odlična zadeva....pa si malo poglejmo kako deluje:
Progovna hitrost se riše na zunanjem robu števca hitrosti (obarvano v sivo). Če je hitrost presežena, se najprej prikaže oranžno/rdeče polje, katero tolerira malo večjo hitrost in je pogojeno z podatki vstavljenimi v računalnik, tj, dolžina in teža vlaka, zavorni procent in konfiguracija proge. Če se oranžno polje preseže ni več toleriranja
Sivo polje je pred koncem malo odebeljeno, v tem obsegu je ciljna hitrost, ne več in niti ne manj.
Poleg hitrostnih omejitev, obstaja tudi cel kup obvestil. Tukaj sta pred nami most in predor. Prvi piktogram kaže da na nobenem od njih ni dovoljeno ustavljanje, drugi znakec pa pomeni da je v tunelu potreben izklop klimatskih naprav, oziroma vklop kroženja le notranjega zraka
Vožnja mimo signala, tem primeru "Omejena pričakuj stoj" ne zahteve nobene potrditve in pri vožnji mimo signala se ne zgodi nič. V ozadju pa naprava izračuna krivuljo hitrosti, ki je potrebna za pravočasno ustavitev, oziroma odklonsko hitrost. Spet in vedno je krivulja odvisna od podatkov o vlaku in progi.
Sivo polje hitrosti se spremeni in pokaže se nova ciljna hitrost, v tem primeru odklonska, rumeni del pa se počasi zmanjšuje proti sivemu in temu je potrebno slediti. Pri vsakem zmanjšanju hitrosti se ob strani prikaže še razdalja do začetka izvršbe (trenutno še 309m do uvozne kretnice)
Izvoz v odklon:nič pritiskanja; dovoljena hitrost 40/km/h, dokler cel vlak ne zapelje čez kretnico, potem se hitrost spremeni
https://www.dropbox.com/s/h0nttbylaehr3 ... 4.mp4?dl=0
Vožnja mimo rdečega signala, tukaj ni milosti...piska in piha. Zanimivost; premikanje, po aktiviranju, v nasprotni smeri je tudi "zaščiteno" saj po 5m zopet aktivira prisilna ustavitev
https://www.dropbox.com/s/g7c6lyw3wz6u6 ... 4.mp4?dl=0
Tokrat je (bil) pri nas Vosllohov Mak 1206
Lokomotiva ima nekaj fajn rešitev, če jo primerjamo recimo z našo Đuro
Vodostaj je vedno na očeh...
...in takoj vidiš če je kakšno odstopanje
Odlična zavora z zavornimi čevlji in z diski .......kar seveda ni res, zavorni čevlji so popoln nadomestek kosmatenja in upravljajo se avtomatsko
Pa še njena osebna izkaznica:
O lokomotivi več mogoče kje drugje, tokrat je bil v ospredju ETCS. Odlična zadeva....pa si malo poglejmo kako deluje:
Progovna hitrost se riše na zunanjem robu števca hitrosti (obarvano v sivo). Če je hitrost presežena, se najprej prikaže oranžno/rdeče polje, katero tolerira malo večjo hitrost in je pogojeno z podatki vstavljenimi v računalnik, tj, dolžina in teža vlaka, zavorni procent in konfiguracija proge. Če se oranžno polje preseže ni več toleriranja
Sivo polje je pred koncem malo odebeljeno, v tem obsegu je ciljna hitrost, ne več in niti ne manj.
Poleg hitrostnih omejitev, obstaja tudi cel kup obvestil. Tukaj sta pred nami most in predor. Prvi piktogram kaže da na nobenem od njih ni dovoljeno ustavljanje, drugi znakec pa pomeni da je v tunelu potreben izklop klimatskih naprav, oziroma vklop kroženja le notranjega zraka
Vožnja mimo signala, tem primeru "Omejena pričakuj stoj" ne zahteve nobene potrditve in pri vožnji mimo signala se ne zgodi nič. V ozadju pa naprava izračuna krivuljo hitrosti, ki je potrebna za pravočasno ustavitev, oziroma odklonsko hitrost. Spet in vedno je krivulja odvisna od podatkov o vlaku in progi.
Sivo polje hitrosti se spremeni in pokaže se nova ciljna hitrost, v tem primeru odklonska, rumeni del pa se počasi zmanjšuje proti sivemu in temu je potrebno slediti. Pri vsakem zmanjšanju hitrosti se ob strani prikaže še razdalja do začetka izvršbe (trenutno še 309m do uvozne kretnice)
Izvoz v odklon:nič pritiskanja; dovoljena hitrost 40/km/h, dokler cel vlak ne zapelje čez kretnico, potem se hitrost spremeni
https://www.dropbox.com/s/h0nttbylaehr3 ... 4.mp4?dl=0
Vožnja mimo rdečega signala, tukaj ni milosti...piska in piha. Zanimivost; premikanje, po aktiviranju, v nasprotni smeri je tudi "zaščiteno" saj po 5m zopet aktivira prisilna ustavitev
https://www.dropbox.com/s/g7c6lyw3wz6u6 ... 4.mp4?dl=0
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Pri ETCS so dve možnosti vožnje; premik in vlakovna vožnja. Menjava med njima je hitra, z ukazno tipko na monitorju.
Hitrost pri premiku je omejena na 30 km/h. Zanimivost: pri premiku mimo uvoznega signala se aktivira zaviranje v sili
Tudi na potne prehode smo opozorjeni. Če je prehod zavarovan z zapornicami, kontrolira delovanje le teh in nas v primeru okvare ustavi pred prehodom, kar sedaj ni ravno samoumevno...
Moram rečt, da smo na koncu ugotovili, da vse balize delujejo Vmes je sicer bilo nekaj težav, ki pa so jih reševali na zares vrhuski ravni.
Thalesov programer je napako sporočil na Dunaj, mojsti so napako odpravili, poslali update serviserju na Kozino, ta jo je snel iz strežnika, se priklopil na signal in ga nadgradil....za vse to so potrebovali manj kot 1/2 URE!!!...
Začetek modernizacije na Puljski progi
In še en posnetek vožnje mimo rdečega signala "po nalogu"
Ta je edini ki zahteva predhodno potrditev, katera je veliko bolj uporabnikom prijazna kot jo poznamo na naših vozilih. Namreč, potrditev se lahko izvrši do največ 200m pred signalom in traja 60s. S tem pa, ko obidemo signal, vozimo naslednji odsek brez kakršnegakoli podatka o naslednjem signalu, progovni hitrosti in drugih sporočil. Takrat nase prevzameš vso odgovornost, kar ti na motorju naprava tudi sporoči!
https://www.dropbox.com/s/88x6izhy54rmg ... 6.mp4?dl=0
Še poslovilna iz Divače
Toliko na kratko in upam, da bomo odnevemkje napraskali sredstva, da tudi naš vozni park opremijo s to napravo
Hitrost pri premiku je omejena na 30 km/h. Zanimivost: pri premiku mimo uvoznega signala se aktivira zaviranje v sili
Tudi na potne prehode smo opozorjeni. Če je prehod zavarovan z zapornicami, kontrolira delovanje le teh in nas v primeru okvare ustavi pred prehodom, kar sedaj ni ravno samoumevno...
Moram rečt, da smo na koncu ugotovili, da vse balize delujejo Vmes je sicer bilo nekaj težav, ki pa so jih reševali na zares vrhuski ravni.
Thalesov programer je napako sporočil na Dunaj, mojsti so napako odpravili, poslali update serviserju na Kozino, ta jo je snel iz strežnika, se priklopil na signal in ga nadgradil....za vse to so potrebovali manj kot 1/2 URE!!!...
Začetek modernizacije na Puljski progi
In še en posnetek vožnje mimo rdečega signala "po nalogu"
Ta je edini ki zahteva predhodno potrditev, katera je veliko bolj uporabnikom prijazna kot jo poznamo na naših vozilih. Namreč, potrditev se lahko izvrši do največ 200m pred signalom in traja 60s. S tem pa, ko obidemo signal, vozimo naslednji odsek brez kakršnegakoli podatka o naslednjem signalu, progovni hitrosti in drugih sporočil. Takrat nase prevzameš vso odgovornost, kar ti na motorju naprava tudi sporoči!
https://www.dropbox.com/s/88x6izhy54rmg ... 6.mp4?dl=0
Še poslovilna iz Divače
Toliko na kratko in upam, da bomo odnevemkje napraskali sredstva, da tudi naš vozni park opremijo s to napravo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Krasna reportaža
Edino ... nekaj fotografij, sodeč po predhodnem opisu strašno zanimivih, ni videti: Kot kaže so obležale nekje na dropboxu (3. od spodaj in spodnja v prvem delu, predzadnja v drugem delu prispevka).
Edino ... nekaj fotografij, sodeč po predhodnem opisu strašno zanimivih, ni videti: Kot kaže so obležale nekje na dropboxu (3. od spodaj in spodnja v prvem delu, predzadnja v drugem delu prispevka).
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Hvala...kar je na Dropboxu so filmčki...kolikor razumem bi moralo delatmkx napisal/-a:Krasna reportaža
Edino ... nekaj fotografij, sodeč po predhodnem opisu strašno zanimivih, ni videti: Kot kaže so obležale nekje na dropboxu (3. od spodaj in spodnja v prvem delu, predzadnja v drugem delu prispevka).
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Morda ... za na dropbox-u registrirane. Nekateri nismo. Za take je boljši youtube.igor72 napisal/-a:Hvala...kar je na Dropboxu so filmčki...kolikor razumem bi moralo delatmkx napisal/-a:Krasna reportaža
Edino ... nekaj fotografij, sodeč po predhodnem opisu strašno zanimivih, ni videti: Kot kaže so obležale nekje na dropboxu (3. od spodaj in spodnja v prvem delu, predzadnja v drugem delu prispevka).
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Filmčki delajo, če ne direktno, si ga pa preneseš.