ETCS Level1 - GSM-R
Re: ETCS Level1 - GSM-R
[quote="ŽAT32"]
Še notranjost. Če je 750V napajanje, je v omari precej več rištunge
Kaj se je pa zgodilo s tretjo "pancerko"?
Še notranjost. Če je 750V napajanje, je v omari precej več rištunge
Kaj se je pa zgodilo s tretjo "pancerko"?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
verjetno kaj popravljajo pa so jo dali ven.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Taka BP sploh ni dobro založena. Kar se elektro instalacij tiče je čisto vseeno, ali je v igri ena GSM-R celica ali pa polno konfigurirana komercialna bazna postaja (3 ali več celic, GSM+UMTS+LTE, več frekvenčnih pasov ...), samo moč usmernikov in količina baterij je v drugem primeru večja, odvisno od zahtevanega časa avtonomije (verjamem, da je pri GSM-R zahtevana dokaj dolga avtonomija). Pa pri komercialnih BP se radijske enote montirajo na vrh stolpa zraven anten, kar ima več dobrih posledic (manjše slabljenje na antenskem kablu pomeni močnejši signal na prostem, manj energije potrebne za klimatizacijo prostora saj radijski oddajniki grejejo kar zrak na vrhu stolpa).Deflektor napisal/-a:A vse to je v eni bazni postaji? Je pa kar dobro založena. A ta oprema omogoča tudi prenos podatkov (WiFi) za potnike ali se bo za ta namen uporabljalo ponudbo komercialnih ponudnikov?
Pa še milijontič: tale GSM-R nima nobene veze z WiFi v vlakih za potnike. Nehajte to dovoje povezovati.
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Zadeva je še daleč od operativne rabe.Cepi napisal/-a:Kaj se je pa zgodilo s tretjo "pancerko"?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kot sem obljubil, nekaj malega o repetitorju.
Na zunaj ga večina pozna. Ena omara in manjši stolp
Če s signalom pokriva, recimo samo predor, je antena samo ena. Ta ima dve, ker pokriva še en usek v drugi smeri
Mogoče je zanimivo to, da je bazna postaja v ograji, repetitor pa še antenskih kablov nima kaj prida zavarovanih
Na vratih je manjša klima
Vrat seveda ne moreš neopazno odpreti
Na vrhu omare so varovalke za 220V porabnike ter usmerniki s stikali za 48V porabnike
Pod njimi sta radijska glava in optični delilnik
Spodaj pa akumulatorji. Tista škatlica na levi je eden od dveh grelcev.
Na dnu omare je rištunga za priklop na EE omrežje, za njo pa ločilni transformator
Naslednjič pa še malce o postajnih napravah....
Na zunaj ga večina pozna. Ena omara in manjši stolp
Če s signalom pokriva, recimo samo predor, je antena samo ena. Ta ima dve, ker pokriva še en usek v drugi smeri
Mogoče je zanimivo to, da je bazna postaja v ograji, repetitor pa še antenskih kablov nima kaj prida zavarovanih
Na vratih je manjša klima
Vrat seveda ne moreš neopazno odpreti
Na vrhu omare so varovalke za 220V porabnike ter usmerniki s stikali za 48V porabnike
Pod njimi sta radijska glava in optični delilnik
Spodaj pa akumulatorji. Tista škatlica na levi je eden od dveh grelcev.
Na dnu omare je rištunga za priklop na EE omrežje, za njo pa ločilni transformator
Naslednjič pa še malce o postajnih napravah....
Re: ETCS Level1 - GSM-R
So te slike posnete pred predorom Peščenik2?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
A se tamle med drogom in lestvijo skrivata dva "delilca moči" (strokovno v tujem jeziku se temu reče "power splitter") ... torej delilca signala na dve anteni?ŽAT32 napisal/-a:Če s signalom pokriva, recimo samo predor, je antena samo ena. Ta ima dve, ker pokriva še en usek v drugi smeri
LP, Metod
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Dvakrat "da"
Si ne morem pomagati ..............predor Peščenik je samo eden..........Dirigent napisal/-a:So te slike posnete pred predorom Peščenik2?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kaj pa tisti med postajo Uršna Sela in postajališčem Rožni Dol?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Po eni strani imaš prav, vendar je tudi temu ime le Peščenik. Le zaporedni številki se razlikujetaDirigent napisal/-a:Kaj pa tisti med postajo Uršna Sela in postajališčem Rožni Dol?
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Pri nas se ukvarjamo z ETCS Level1 in modrujemo kdo je kaj zamočil, v tujini pa se ukvarjajo z ETCS Level2, konkretno z njim v novem Gothardskem tunelu, ki je v tej debati že tudi služil za primerjavo. Mesec stara novica iz IRJ pa sporoča tužno vest za ljubitelje lokomotiv TRAXX (187). Citiram:
”BAV (Švicarski zvezni trasnportni urad) says it will not renew the temporary operating license for Bombardier Re 486, Re 487, class 186 and class 187 locomotives beyond November due to “an accumulation of ETCS faults” on the northern and southern access routes to the tunnel, which are already equipped with ETCS Level 2. The decision affects 27 locomotives, most of which are used by BLS Cargo and Crossrail. Operation with a pilot locomotive will still be permitted. ”
LPL
”BAV (Švicarski zvezni trasnportni urad) says it will not renew the temporary operating license for Bombardier Re 486, Re 487, class 186 and class 187 locomotives beyond November due to “an accumulation of ETCS faults” on the northern and southern access routes to the tunnel, which are already equipped with ETCS Level 2. The decision affects 27 locomotives, most of which are used by BLS Cargo and Crossrail. Operation with a pilot locomotive will still be permitted. ”
LPL
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Krivda je na proizvajalcu lokomotiv. Tudi v Nemčiji ima težave z ETCS. Se čaka na update.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
So poštimal zadeve.Ljubitelj napisal/-a: IRJ pa sporoča tužno vest za ljubitelje lokomotiv TRAXX (187).
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Kaj je sedaj s tem projektom? Glede na tale dokument: http://www.di.gov.si/fileadmin/di.gov.s ... orja_D.pdf
Bi moral biti že lani zaključen.
Bi moral biti že lani zaključen.
Re: ETCS Level1 - GSM-R
Tudi mene zanima, a je to sploh že v delovanju/uporabi?
Če ni, kdaj bo in kje se je zalomilo, da ni še?
Če ni, kdaj bo in kje se je zalomilo, da ni še?