ETCS Level1 - GSM-R

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a cokla »

RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>
Ma daj Miro....ne nabijaj....kakor kaže bo pri nas ratal - mrk.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a igor72 »

RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>
Si slišal Kristjan?...kje se prijavimo??
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a igor72 »

igor72 napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.
Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12 :shock:
Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 :? ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.
Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12 :shock:
Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 :? ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?
Mogoče jih je pri Ležečah toliko, ker je treba s kabinsko signalizacijo znižati hitrost z 245 na 133 km/h in to postopno, da se pri Divači ne ponovi Santiago de Compostella? :mrgreen:

Pa še nekaj resnih vprašanj glede ETCS baliz:
Koliko informacije lahko prenaša ena baliza?
Kako je z aktivnostjo baliz glede na smer vožnje? Pri klasiki je to enostavno, saj je baliza ob desni strani glede na smer vožnje in vozilo, ki vozi v nasprotni smeri, nima aktivnega senzorja (kako se strokovno imenuje tisti del SVN, ki je na vlaku?) na tej strani.
LP, Metod
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a desiro »

EG 3100 napisal/-a:Tudi mašine bodo opremili za ERTMS. Prototipa za vgradnjo sta izbrana izmed serije 664 in 541-1xx.

http://www.enarocanje.si/Dokumentacija/ ... objava.zip
Meni pa ni jasno zakaj bodo mašine opremili z ERTMS, a ne bomo mi imeli ETCS?
Zadnjič spremenil desiro, dne 06.10.2013, 22:09, skupaj popravljeno 1 krat.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a Tono »

ERTMS = ETCS + GSM-R

Eksperti tega ne poznate?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
kristko1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 93
Pridružen: 21.10.2008, 16:44

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a kristko1 »

Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a cokla »

kristko1 napisal/-a:Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.
Evo ti strokovne razlage....tnx Kristjan...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a cokla »

Slika

Slika
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a mkx »

Še nekaj o evrobalizah je najti na wikipediji. Tudi o moji dilemi glede informacij glede na smer vožnje.

Nekaj več informacij je na nemški wikipediji.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol in še pet da jih dajo nazaj gor. :roll:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Nurmi napisal/-a:Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol
Je medtirnični plug veliko hitrejši :mrgreen:
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Še nekaj petkovih slik

1. ko se je sončila pred halo
Slika

2. notranjost
Slika

3. tik pred začetkom testov
Slika

Žal pa sem bil odsoten v času testov, tako da upam da kdo drug pove rezultate testov

Danes večer pa lokomotiva piči proti Sežani...
LP
Matic
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ETCS Level1

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Predem začnem malo bolj intenzivno brskat po netu, naj mi kdo poenostavljeno razloži, kaj je bistvena razlika med ERMTS (ETCS) in avtomatskim progovnim blokom APB. Je bistvo samo v principu digitalno - analogno, oz., kaj ponuja ERMTS več kot APB. So vse te balize na progi medsebojno povezane s kakšno optiko, je potrebno tudi dodatno napajanje?
preglednik
Odgovori