ETCS Level1 - GSM-R
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: ETCS Level1
Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?
preglednik
Re: ETCS Level1
To imaš verjetnom prav. Ampak do takrat, bo že Živa muzejska...
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: ETCS Level1
Razkopava se že v Borovnici, nosilci za balize so tudi že montirani.
Re: ETCS Level1
preglednik napisal/-a:Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?
Pri ERTMS ni težav, če vozilo nima vgrajene ustrezne naprave. Strojevodja dobi nekakšen " GSMR mobitel" preko katerega dobi vse potrebne podatke za vožnjo, sam GSMR sistem pa ga tudi sledi, kje na progi se nahaja.
Re: ETCS Level1
September - oktober predvideno testiranje z lokomotivo Pivka - Brezovica.
Re: ETCS Level1
Je problem.Ker ERMTS preko mobilne enote nima vpliva na vožnjo vlaka.Vožnja takih vlakov bi bila po vsej verjetnosti podobna vožnja brez ASN (dvojna zasedba...) pa še to samo v prvih dveh nivojih.V zadnjem,ko je pa kabinska signalizacija pa še to ne.ŽAT32 napisal/-a:preglednik napisal/-a:Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?
Pri ERTMS ni težav, če vozilo nima vgrajene ustrezne naprave. Strojevodja dobi nekakšen " GSMR mobitel" preko katerega dobi vse potrebne podatke za vožnjo, sam GSMR sistem pa ga tudi sledi, kje na progi se nahaja.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ETCS Level1
Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?
Goran
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: ETCS Level1
Ne samo ta del, ampak celoten V. koridor.Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?
Re: ETCS Level1
Ne, Koper ne....vsaj v kratkem ne! Opremljen bo le krak Sežana-Hodoš.Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ETCS Level1
Seveda to velja samo za garniture ali strojne vlake. Pri tovornih pa morajo biti na progi še stevci osi. Ali pa vsaj premikalna skupina z nekom v vlogi sklepnika. V študiji (spet )za kočevsko progo je to mišljeno tako, da bi se tovorne vozilo le ponoči, ko nebi bilo potniškega prometa.Nurmi napisal/-a:Je problem.Ker ERMTS preko mobilne enote nima vpliva na vožnjo vlaka.Vožnja takih vlakov bi bila po vsej verjetnosti podobna vožnja brez ASN (dvojna zasedba...) pa še to samo v prvih dveh nivojih.V zadnjem,ko je pa kabinska signalizacija pa še to ne.
Re: ETCS Level1
Z Levelom 1 se opremlja koridor D, in mora biti nared v naslednjem letu, saj so zato dobljena tudi EU sredstva.
Kar se vozil tiče, tako potniški, kot tudi tovorni nimata nobenega vozila opremljenega z omenjeno napravo.
Nurmi, kabinsko signalizacijo imaš lahko tudi pri Level 2, ko ob progi nimaš signalov imaš pa fiksne blokovne odseke, le teh pa nimaš v level 3 - ko imaš "moving blok".
Za kočevko bi bil zanimiv ETCS regional, za katerega pa TSI še niso izdelani. Švedi so to stestirali na eni od svojih prog s pretežno potniškimi vlaki. Ni pa še dodelano ugotavljanje celovitosti vlaka, saj na progi nimaš ne števcev ne izolirk. Promet vlakov se vodi preko PC-ja, postaje so nezasedene in brez signalov.
Kar se vozil tiče, tako potniški, kot tudi tovorni nimata nobenega vozila opremljenega z omenjeno napravo.
Nurmi, kabinsko signalizacijo imaš lahko tudi pri Level 2, ko ob progi nimaš signalov imaš pa fiksne blokovne odseke, le teh pa nimaš v level 3 - ko imaš "moving blok".
Za kočevko bi bil zanimiv ETCS regional, za katerega pa TSI še niso izdelani. Švedi so to stestirali na eni od svojih prog s pretežno potniškimi vlaki. Ni pa še dodelano ugotavljanje celovitosti vlaka, saj na progi nimaš ne števcev ne izolirk. Promet vlakov se vodi preko PC-ja, postaje so nezasedene in brez signalov.
Re: ETCS Level1
ETCS je definitivno prihodnost in korak k večji varnosti.Na SŽ pa ne moremo loviti niti sedanjosti.Že I60-R na vseh vozilih in ASN na vseh progah bi bil velik korak k večji varnosti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: ETCS Level1
Sežana - Hodoš in Koper - Divača torej cel koridor do konca 2015.igor72 napisal/-a:Ne, Koper ne....vsaj v kratkem ne! Opremljen bo le krak Sežana-Hodoš.Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?
Dela se izvajajo tudi že v Rimskih Toplicah (torej odsek Zidani Most - Pragersko).
Re: ETCS Level1
Vzporedno z ETCSom nastaja tudi GSM-R seveda z evropskim denarjem. Prve stebri za antene že stojijo, skopanih pa je kar nekaj lukenj in zabetonirano nekaj temeljev.Stebri so kar konkretni.