Po večini primerov ker NISO imeli soglasij lokalnih skupnosti (beri gradbenega dovoljenja)
Igor, soglasja in gradbenega dovoljenja NISO potrebovali. Glej nadaljevanje zakaj!
....- pravdanje pa bi bilo zelo dolgotrajno.
Igor, to o morebitnem pravdanju imaš pa prav. Pa ne bi bilo toliko problematično pravdanja, denar EU je moral biti porabljen do konca leta 2015 in pravdanje bi pomenilo za državo okoli 100€ izpada denarja (85% investicije + DDV). Sicer pa:
Eden od prvih postov na to temo, Mojster_Strojevodja, 20.7.2014:
V Ljubljani se je pojavila sledeča tabla, da se ve od kod denar in kdo bo kaj naredil, predpisi pač.
Razkriva tudi kako je z dovoljenji in pritožbami določenih civilnih iniciativ - vzdrževalna dela v javno korist
Slika
Več o vzdrževalnih delih za javno korist za gradnjo GSM-R na
http://www.gsm-r.si/pogosta-vprasanja-in-odgovori.html
In še izvleček:
Projekt uvedbe digitalnega radijskega sistema GSM-R na slovenskem železniškem omrežju se v skladu z 2. členom Zakona o graditvi objektov (Uradni list RS, št. 102/04 - uradno prečiščeno besedilo, 14/05 - popr., 92/05 - ZJC-B, 93/05 - ZVMS, 111/05 - odl. US, 126/07, 108/09, 61/10 - ZRud-1, 20/11 - odl. US, 57/12, 101/13 - ZDavNepr in 110/13) - ZGO-1), 5. členom Zakona o varnosti v železniškem prometu (Ur.l. RS, št. 56/13 in 91/13 - ZVZeIP) ter Pravilnikom o pogojih in postopku za začetek, izvajanje in dokončanje tekočega in investicijskega vzdrževanja ter vzdrževalnih del v javno korist na področju železniške infrastrukture (Ur.l. RS, št. 82/2006, v nadaljevanju Pravilnik) izvaja kot vzdrževalna dela v javno korist, na obstoječem železniškem sistemu.
V tretjem odstavku 24. člena Pravilnika je navedeno:
»(3) V okviru signalnovarnostnih naprav se med vzdrževalna dela v javno korist uvrščajo predvsem zamenjava ali gradnja:
postajnih signalnovarnostnih naprav,
progovnih signalnovarnostnih naprav,
signalnovarnostnih naprav za zavarovanje nivojskih prehodov,
signalnovarnostnih naprav za avtomatsko zaščito vlaka,
signalnovarnostnih naprav za daljinsko vodenje prometa,
prenosnih medijev (žični in optični kabli, brezžični mediji), vključno z vsemi pripadajočimi objekti ter zemeljskimi in gradbenimi deli,
funkcionalno potrebnih prostorov in objektov, za namestitev signalnovarnostnih sistemov in naprav, vključno z vsemi komunalnimi vodi do teh objektov, ki so potrebni za zagotovitev nemotenega delovanja vgrajenih sistemov in naprav«.
Iz citiranega določila sledi, da se GSM-R omrežje gradi kot vzdrževalna dela v javno korist, znotraj železniškega območja ter skladno z veljavnimi predpisi s področja železniškega prometa, zato zanj ne veljajo predpisi s področja graditve objektov.
V skladu z 42. odstavkom 5. člena ZVZeIP so vzdrževalna dela v javno korist na železniškem sistemu »postopki, po katerih se izvedejo odstranitve objektov in naprav, obnove, nadgradnje in gradnje strukturnih podsistemov, ki so namenjeni zagotavljanju obveznih gospodarskih javnih služb, z njimi pa se ne posega zunaj železniškega območja; kot vzdrževalna dela v javno korist se izvedejo tudi obnove, nadgradnje in gradnje objektov in naprav druge javne infrastrukture (npr. cestne), ki jih je potrebno zgraditi ali prestaviti zaradi obnove, nadgradnje ali gradnje javne železniške infrastrukture«.
Sicer pa je priporočljivo najprej poznati tozadevno problematiko iz tehnične, ekonomske in pravne smeri. Sam se strokvno ne ukvarjam z nobeno od teh dejavnosti, ni nekoč sem sodeloval pri gradnji neke moderne tovarne in spoznal omejitve realnega življenja. Toda potrebno se je izogibati takim trditvam, recimo vzorec je trditev
ledenega ki zahteva
sekanje glave za 3% prekoračitev in obenem enači en par z 70.,
predvsem pa take izjave kot jih daje
Mojster Bisabre:
Zakaj pa je umaknila soglasja? Kakšna obrazložitev? Ali je šlo samo zato, da se bo potem lahko s prijateljčki sklepalo dobičkonosne anekse?
ne sodijo na resen forum. Mesto jim je na kanalizaciji tipa
Politi kis, kjer bi se mirno uvrstil med najbolj znamenite forumaše tipa
bruh.
LP Igorju-T L