Stran 3 od 37

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 05.10.2013, 10:27
Napisal/-a RitterVonGhega
slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 05.10.2013, 10:29
Napisal/-a cokla
RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>


Ma daj Miro....ne nabijaj....kakor kaže bo pri nas ratal - mrk.

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 05.10.2013, 13:42
Napisal/-a igor72
RitterVonGhega napisal/-a:slišam eni govori bo iz SNCF e.lok BB36 xxx "FRET" od Ljon (Lyon) do Budapest in nazaj za samo tovorni vlak , cca 2015 leta naprej . lani in letos za SNCF BB36xxx "FRET" je vedno vozi do opčine villa . =D>


Si slišal Kristjan?...kje se prijavimo??

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 9:35
Napisal/-a igor72
igor72 napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.

Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12 :shock:

Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 :? ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 10:46
Napisal/-a mkx
igor72 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
kristko1 napisal/-a:Pri ETCS sistemu gre za kabinsko signalizacijo. Če je sistem zgrajen s pomočjo EURO baliz (lahko še z EURO LOOP ali RADIO INFILL), jih je potrebno med npr. med prednim in uvoznim signalom vgraditi kar nekaj. Na sami progi, ki bo imela vgrajen ETCS bo vse rumeno zaradi EURO baliz.

Res je vse rumeno; če sem prav preštel (G.Ležeče) jih je med PS in US kar 12 :shock:

Evo, se popravljam; na tem odseku je kar 13 baliz. Malo naprej, med PSB in USB postaje Pivka pa le 5 :? ...ali ima to kaj veze z preglednostjo proge oziroma vidno razdaljo signala?

Mogoče jih je pri Ležečah toliko, ker je treba s kabinsko signalizacijo znižati hitrost z 245 na 133 km/h in to postopno, da se pri Divači ne ponovi Santiago de Compostella? :mrgreen:

Pa še nekaj resnih vprašanj glede ETCS baliz:
Koliko informacije lahko prenaša ena baliza?
Kako je z aktivnostjo baliz glede na smer vožnje? Pri klasiki je to enostavno, saj je baliza ob desni strani glede na smer vožnje in vozilo, ki vozi v nasprotni smeri, nima aktivnega senzorja (kako se strokovno imenuje tisti del SVN, ki je na vlaku?) na tej strani.

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 11:30
Napisal/-a desiro
EG 3100 napisal/-a:Tudi mašine bodo opremili za ERTMS. Prototipa za vgradnjo sta izbrana izmed serije 664 in 541-1xx.

http://www.enarocanje.si/Dokumentacija/2013/9/12877-15717592628272291567/Razpisna_dokumentacija_-_objava.zip


Meni pa ni jasno zakaj bodo mašine opremili z ERTMS, a ne bomo mi imeli ETCS?

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 11:36
Napisal/-a Tono
ERTMS = ETCS + GSM-R

Eksperti tega ne poznate?

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 14:39
Napisal/-a kristko1
Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 16:35
Napisal/-a cokla
kristko1 napisal/-a:Evro baliza je lahko pasivna ali aktivna. Katera baliza je vgrajena
na progovnem delu, je odvisno od nivoja sistema ETCS. Če ena baliza ne zadostuje
za prenos vseh podatkov, se lahko vgradi zaporedno od dve do osem baliz. V tem
primeru so organizirane v skupino na predpisano razdaljo, ki je odvisna od progovne
hitrosti.
Evrobalize so sestavljene iz štirih glavnih delov: napajalni del, pomnilniški del,
oddajni del in antenski del. Delajo na frekvencah 4 MHz in 27 MHz. Omogočajo
prenosne zmogljivosti do 565 kbit/s za hitrosti vlakov do 500 km/h.


Evo ti strokovne razlage....tnx Kristjan...

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 16:51
Napisal/-a cokla
Slika

Slika

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 17:20
Napisal/-a mkx
Še nekaj o evrobalizah je najti na wikipediji. Tudi o moji dilemi glede informacij glede na smer vožnje.

Nekaj več informacij je na nemški wikipediji.

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 20:06
Napisal/-a Nurmi
Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol in še pet da jih dajo nazaj gor. :roll:

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 06.10.2013, 20:10
Napisal/-a ŽAT32
Nurmi napisal/-a:Ubogi SVTK,ko bo strojna regulacija.5 ur da jih pošravfajo dol


Je medtirnični plug veliko hitrejši :mrgreen:

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 07.10.2013, 22:14
Napisal/-a 664-111
Še nekaj petkovih slik

1. ko se je sončila pred halo
Slika

2. notranjost
Slika

3. tik pred začetkom testov
Slika

Žal pa sem bil odsoten v času testov, tako da upam da kdo drug pove rezultate testov

Danes večer pa lokomotiva piči proti Sežani...

Re: ETCS Level1

Objavljeno: 08.10.2013, 6:48
Napisal/-a preglednik
Predem začnem malo bolj intenzivno brskat po netu, naj mi kdo poenostavljeno razloži, kaj je bistvena razlika med ERMTS (ETCS) in avtomatskim progovnim blokom APB. Je bistvo samo v principu digitalno - analogno, oz., kaj ponuja ERMTS več kot APB. So vse te balize na progi medsebojno povezane s kakšno optiko, je potrebno tudi dodatno napajanje?