ETCS Level1 - GSM-R

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1417
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a preglednik » 19.03.2014, 19:38

Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?
preglednik
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 839
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Tomy » 19.03.2014, 19:51

To imaš verjetnom prav. Ampak do takrat, bo že Živa muzejska... :mrgreen:

Lep dan
Tomaž
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 24.03.2014, 15:16

Razkopava se že v Borovnici, nosilci za balize so tudi že montirani.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a igor72 » 10.06.2014, 14:01

V Prestranku postavljajo še balise....
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1105
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 13.06.2014, 20:02

preglednik napisal/-a:Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?



Pri ERTMS ni težav, če vozilo nima vgrajene ustrezne naprave. Strojevodja dobi nekakšen " GSMR mobitel" preko katerega dobi vse potrebne podatke za vožnjo, sam GSMR sistem pa ga tudi sledi, kje na progi se nahaja.
Infra
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 19.12.2011, 18:02

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Infra » 23.06.2014, 20:11

September - oktober predvideno testiranje z lokomotivo Pivka - Brezovica.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 24.06.2014, 8:33

ŽAT32 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Razumem, ker so zunanji signali še vedno v uporabi. V zadnji fazi, ko zunanji signali odpadejo in je v uporabi samo kabinska signalizacija, pa možnost vožnje parnih lokomotiv po taki progi verjetno odpade. Razen če niso opremljene z ustrezno elektronsko opremo, kar pa dvomim. Razmišljam morda napačno?



Pri ERTMS ni težav, če vozilo nima vgrajene ustrezne naprave. Strojevodja dobi nekakšen " GSMR mobitel" preko katerega dobi vse potrebne podatke za vožnjo, sam GSMR sistem pa ga tudi sledi, kje na progi se nahaja.


Je problem.Ker ERMTS preko mobilne enote nima vpliva na vožnjo vlaka.Vožnja takih vlakov bi bila po vsej verjetnosti podobna vožnja brez ASN (dvojna zasedba...) pa še to samo v prvih dveh nivojih.V zadnjem,ko je pa kabinska signalizacija pa še to ne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 24.06.2014, 11:17

Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?
Goran
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 796
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 24.06.2014, 12:56

Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?


Ne samo ta del, ampak celoten V. koridor. :)
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4531
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a igor72 » 24.06.2014, 14:40

Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?


Ne, Koper ne....vsaj v kratkem ne! Opremljen bo le krak Sežana-Hodoš.
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1105
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 24.06.2014, 14:41

Nurmi napisal/-a:Je problem.Ker ERMTS preko mobilne enote nima vpliva na vožnjo vlaka.Vožnja takih vlakov bi bila po vsej verjetnosti podobna vožnja brez ASN (dvojna zasedba...) pa še to samo v prvih dveh nivojih.V zadnjem,ko je pa kabinska signalizacija pa še to ne.


Seveda to velja samo za garniture ali strojne vlake. Pri tovornih pa morajo biti na progi še stevci osi. Ali pa vsaj premikalna skupina z nekom v vlogi sklepnika. V študiji (spet :wink: )za kočevsko progo je to mišljeno tako, da bi se tovorne vozilo le ponoči, ko nebi bilo potniškega prometa.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3391
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 25.06.2014, 16:11

Z Levelom 1 se opremlja koridor D, in mora biti nared v naslednjem letu, saj so zato dobljena tudi EU sredstva.
Kar se vozil tiče, tako potniški, kot tudi tovorni nimata nobenega vozila opremljenega z omenjeno napravo.

Nurmi, kabinsko signalizacijo imaš lahko tudi pri Level 2, ko ob progi nimaš signalov imaš pa fiksne blokovne odseke, le teh pa nimaš v level 3 - ko imaš "moving blok".

Za kočevko bi bil zanimiv ETCS regional, za katerega pa TSI še niso izdelani. Švedi so to stestirali na eni od svojih prog s pretežno potniškimi vlaki. Ni pa še dodelano ugotavljanje celovitosti vlaka, saj na progi nimaš ne števcev ne izolirk. Promet vlakov se vodi preko PC-ja, postaje so nezasedene in brez signalov.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 25.06.2014, 16:50

ETCS je definitivno prihodnost in korak k večji varnosti.Na SŽ pa ne moremo loviti niti sedanjosti.Že I60-R na vseh vozilih in ASN na vseh progah bi bil velik korak k večji varnosti.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Infra
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 19.12.2011, 18:02

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a Infra » 26.06.2014, 0:17

igor72 napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:Eno vprašanje. Zasledil sem take balise na progi Hodoš-Pragersko. To pomeni, da naj bi v nekem "doglednem" času bila celotna povezava iz Kopra proti Hodošu opremljena z ERTMS?


Ne, Koper ne....vsaj v kratkem ne! Opremljen bo le krak Sežana-Hodoš.


Sežana - Hodoš in Koper - Divača torej cel koridor do konca 2015.

Dela se izvajajo tudi že v Rimskih Toplicah (torej odsek Zidani Most - Pragersko).
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 688
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: ETCS Level1

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 15.07.2014, 20:22

Vzporedno z ETCSom nastaja tudi GSM-R seveda z evropskim denarjem. Prve stebri za antene že stojijo, skopanih pa je kar nekaj lukenj in zabetonirano nekaj temeljev.Stebri so kar konkretni.
Slika

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov