dingo napisal/-a:Ja samo to je problem...
Problem je samo v tem, ker bi radi kot manjšina imeli vse na pladnju. Malo vas je takih in ne glejte iz svojega zornega kota, ker še jaz nisem tak. Večina v tujini ne gleda samo na ceno, ker v večjih državah cenijo domače.
Samo v Nemčiji DB daljinski promet letno prepelje skoraj 150 milijonov ljudi, kje je šele regionalni in mestni promet, kjer se številka ustavi pri 2,43 milijarde potnikov. Logično da "drobiž" držav marsikdo niti ne povoha. Povprečen državljan velike države gre z domačim prevoznikom, ker ga pozna, povprečnež razume probleme na železnici, ostali potniki so samo parkrat na leto, poslovneži, izobraženi ljudje logično domači prvi razred (njim dol visi za poceni Ryanair, bolj pomemeben je British in postrežba) "tečneži" gredo s konkurenco...za mednarodni promet, splet domači prevoznik, turisti in tudi domačini v potovalno pisarno. Še pri RegioJetu so jo odprli na Dunaju...no sodelujejo z WESTshops prodajalnami. Zakaj je tako? Ker ima povprečna država, ki jo obiščete mesta z več prebivalcev kot 3/4 populacije celotne Slovenije. In zato je ljudi več. Večina mest (tudi Bratislava in Praga, mislim da tudi Brno) pa celo večjo kupno moč, kot Ljubljana in zato se veliko potuje. Zato tudi povprečnež, ki nima rad kupovanja prek spleta išče šalter za nakup. Kot zanimivost. Med Prago in Berlinom za enega izmed poletnih dnevov ne bi mogle rezervirati prvi razred za jutranji mednarodni vlak. In, ko boste zgruntali zakaj je tako, boste videli, zakaj vse dobimo zadnji, ali zakaj ni konkurence, RailJeta, Freccie... in vse ostalo okoli železice No odgovore sem vam že dal tem postu.
Pa očitno nihče ni omenil. Z junijem 2020 bo RegioJet podaljšal dva vlaka iz Prage preko Dunaja do Budimpešte.