Nakup vozovnic prek interneta

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 239
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nakup vozovnic prek interneta

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.08.2019, 11:24

Re 4/4 napisal/-a:
dingo napisal/-a:Ja samo to je problem...


Problem je samo v tem, ker bi radi kot manjšina imeli vse na pladnju. Malo vas je takih in ne glejte iz svojega zornega kota, ker še jaz nisem tak. Večina v tujini ne gleda samo na ceno, ker v večjih državah cenijo domače.
Samo v Nemčiji DB daljinski promet letno prepelje skoraj 150 milijonov ljudi, kje je šele regionalni in mestni promet, kjer se številka ustavi pri 2,43 milijarde potnikov. Logično da "drobiž" držav marsikdo niti ne povoha. Povprečen državljan velike države gre z domačim prevoznikom, ker ga pozna, povprečnež razume probleme na železnici, ostali potniki so samo parkrat na leto, poslovneži, izobraženi ljudje logično domači prvi razred (njim dol visi za poceni Ryanair, bolj pomemeben je British in postrežba) "tečneži" gredo s konkurenco...za mednarodni promet, splet domači prevoznik, turisti in tudi domačini v potovalno pisarno. Še pri RegioJetu so jo odprli na Dunaju...no sodelujejo z WESTshops prodajalnami. Zakaj je tako? Ker ima povprečna država, ki jo obiščete mesta z več prebivalcev kot 3/4 populacije celotne Slovenije. In zato je ljudi več. Večina mest (tudi Bratislava in Praga, mislim da tudi Brno) pa celo večjo kupno moč, kot Ljubljana in zato se veliko potuje. Zato tudi povprečnež, ki nima rad kupovanja prek spleta išče šalter za nakup. Kot zanimivost. Med Prago in Berlinom za enega izmed poletnih dnevov ne bi mogle rezervirati prvi razred za jutranji mednarodni vlak. In, ko boste zgruntali zakaj je tako, boste videli, zakaj vse dobimo zadnji, ali zakaj ni konkurence, RailJeta, Freccie... in vse ostalo okoli železice No odgovore sem vam že dal tem postu.

Pa očitno nihče ni omenil. Z junijem 2020 bo RegioJet podaljšal dva vlaka iz Prage preko Dunaja do Budimpešte.

Re4/4 samo nekaj bi še dodal. Res je domači in turisti gredo v Reisezentrum ali pa na DB kartomat. No par dni nazaj je nekdo na skyscrapercityu sanjal,da Ljubljana rabi podzemni sbahn. Mesto z 300.000 ljudi rabi hitro podzemno ta bo dobra. kar nekaj let sem živel v Münchenu,ki ima do obvoznice 1,5 mio prebivalcev do tam kjer pa seže mvv pa 6 mio ljudi torej na področju,ki je veliko kot področje med Ljubljano in Trojanami živi za 3 Slovenije prebivalcev. Torej je jasno zakaj nas recimo temu nihče noče prav povohati. Enostavno ni mase,ki bi kupovala določen produkt npr railjet karte. Da se vrnem k ljubljanskemi sbahnu,ja kdo pa se bo vozil? Kdo bi investiral? Recimo v Münchenu se samo na sbahnu dnevno prepelje 7mio potnikov kje pa še je ubahn, tramvaj,bus,bob,RE. Pri takšni naši se investicije pokrijejo in dnevna karta za 4 ringe lahko zato stane 6.8e v Ljubljani ni teoretično mogoče,da bi stala dnevna 7e.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 239
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Nakup vozovnic prek interneta

OdgovorNapisal/-a andre85 » 18.08.2019, 11:37

Npr karta za railjet med Mariborom in Ljubljano bi stala vsaj 29e ja kdo pa bi to ceno plačal? Ali pa 19e med Ljubljano in Beljakom. Enostavno če ni mase,ki bi neki Produkt lahko kupila tudi tega produkta ne bo. Kar se pa tiče online nakupa kart pa bi SŽ lahko za vzor vzela ÖBB aplikacijo
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 496
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nakup vozovnic prek interneta

OdgovorNapisal/-a dingo » 18.08.2019, 13:35

@Re 4/4 kje sem pa omenjal, da iščem najcenejše oz. kje sem sploh govoril o ceni? Omenil sem, da take platforme marsikomu olajšajo nakup vozovnice za vlak (meni so precej). Pa vedno uporabljam vlak nacionalnega (ali lokalnega da se ne bo kdo zapikoval) prevoznika.

Še enkrat pa se opravičujem, da sem omenjal te platforme ker vidim, da sem sprožil samo nepotrebno razburjanje.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3543
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nakup vozovnic prek interneta

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 18.08.2019, 14:29

Re 4/4 napisal/-a:
Pa očitno nihče ni omenil. Z junijem 2020 bo RegioJet podaljšal dva vlaka iz Prage preko Dunaja do Budimpešte.

Pred leti je bil vlak 100/101, in zakaj so Čehi prenehali voziti v Ljubljano? Pa tudi Maribor je bil na dvourni takt povezan z Gradcom/Dunajem in glej ga zlomka tudi Avstrijci so odnehali, res čudno.
Tine
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3146
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nakup vozovnic prek interneta

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 18.08.2019, 14:41

dingo napisal/-a:Omenil sem, da take platforme marsikomu olajšajo nakup vozovnice za vlak .


Praviš marsikomu in tebi. In tu je poanta vsega mojega pisanja. Ne glejte skozi svoje oči in oči drugih, ker je to vedno težava na forumih. Npr Jaz sem eden tistih, ki si upa in zna z vlakom do Norveške, brez iskanja povezav. Pa sem verjetno edini usekan, ki bi šel na takšen način potovati.Takšne strani uporabljajo eksperti in te strani imajo določen interes. In praviloma vedno izvisijo majhne države. Daleč največji delež gre v Interrail vozovnice, če je govora o tujini, ker ti nudi še vedno največ za svojo ceno. Za tujino sem pa že povedal. Potovalni center ali spletna stran domačega prevoznika imata daleč največ zaupanja pri ljudeh v drugih državah, če govorimo o železnici. Potnike iz medcelinskih letov, pa dvomim, da se ne pozanimajo o prevozu v državi gostovanja. Primerjava železnice z letalskim svetom pa ni najbolj enostavna. Letalstvo je čisto tretji svet.
Pa ne vem, kje vidiš kakšno razburjanje? Jaz ga ne.

Tin€ napisal/-a:Pred leti je bil vlak 100/101, in zakaj so Čehi prenehali voziti v Ljubljano? Pa tudi Maribor je bil na dvourni takt povezan z Gradcom/Dunajem in glej ga zlomka tudi Avstrijci so odnehali, res čudno.

Plečnik je vozil čez Pyhrn. Žal prazen po ozemlju Avstrije. ÖBB tarifa pa zelo draga. Danes ta vlak konča v Linzu in ga imajo stroškovno načez ČD (SŽ verjetno načrtuje kaj podobnega z novimi garniturami). Koliko % doprinese k popustu od interoperabilnosti z RailJetom med Gradcem in Prago pa ne vem. Je pa razveseljiva novica, da Čehi kupujejo nove vagone za 230 km/h in bodo homoligarni za Slovenijo, kar so pri ČD potrdili za češke medije. Samo avstrijska infrastruktura mora omogočati hitrejše vozne čase in bi lahko spet vozil v Slovenijo. Verjetno kot interoperabilnost z ÖBB.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov