Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
V sklopu projekta Modernizacija nivojskih prehodov na progi Pragersko-Hodoš bo narejeno sledeče:
Povzetek je iz predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš", avtorja Marka Movrina (DRI), kateri je bil predstavljen na strokovnem posvetu
PROJEKTI IN RAZVOJSLOVENSKE ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE oktobra letos.
Povezava do celotne predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš"
Povezava do video predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš"
Poleg tega pa se bo kot kaže gradilo tudi na koprski progi - Ministrstvo za infrastrukturo je namreč v sklopu projekta "Modernizacija obstoječe železniške proge Divača – Koper«, faza II"
objavilo razpis za izvedbo podvoza Prešnica v km 16+391, podvoza v km 2+800 ter podhoda na ulici Gregorja Žiberne v Divači. Rok za dokončanje del je 12 mesecev.
Povezava do objave naročila
Povezava do razpisne dokumentacije
Povzetek je iz predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš", avtorja Marka Movrina (DRI), kateri je bil predstavljen na strokovnem posvetu
PROJEKTI IN RAZVOJSLOVENSKE ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE oktobra letos.
Povezava do celotne predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš"
Povezava do video predstavitve projekta "Modernizacija železniške proge Pragersko -Hodoš"
Poleg tega pa se bo kot kaže gradilo tudi na koprski progi - Ministrstvo za infrastrukturo je namreč v sklopu projekta "Modernizacija obstoječe železniške proge Divača – Koper«, faza II"
objavilo razpis za izvedbo podvoza Prešnica v km 16+391, podvoza v km 2+800 ter podhoda na ulici Gregorja Žiberne v Divači. Rok za dokončanje del je 12 mesecev.
Povezava do objave naročila
Povezava do razpisne dokumentacije
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
http://vimeo.com/111057481" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Grobelno
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
v Lipovcih promet že poteka preko novega nadvoza - sicer zaenkrat samo po enem pasu, a ni treba več čakat pred zapornicami
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Zgornji Log, 14.12.2014
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Vir-skyscrapercity.com, Lion007
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Obvozna cesta ob potoku>>>http://nov.vecer.com/clanek/201502036092700
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
NEZADOVOLJNI KRAJANI VELIKE NEDELJE
Krajani Velike Nedelje in Mihovcev zaradi železniškega prehoda napovedujejo državljanjsko nepokorščino. Zaradi avtomatskih zapornic, ki so po njihovem nekajkrat zatajile, povrhu pa so še ne nepreglednem nivojskem prehodu, se počutijo ogrožene. Spuščene zapornice pa ohromijo promet v naselju, zdaj zahtevajo, da se zgradi bodisi nadvoz ali podvoz.
http://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik-tv-maribor/174320192" onclick="window.open(this.href);return false;
Krajani Velike Nedelje in Mihovcev zaradi železniškega prehoda napovedujejo državljanjsko nepokorščino. Zaradi avtomatskih zapornic, ki so po njihovem nekajkrat zatajile, povrhu pa so še ne nepreglednem nivojskem prehodu, se počutijo ogrožene. Spuščene zapornice pa ohromijo promet v naselju, zdaj zahtevajo, da se zgradi bodisi nadvoz ali podvoz.
http://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik-tv-maribor/174320192" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Jaz bom pa rekel, naj tile naši rojaki iz SV najprej kaj dobro zaslužijo, in PLAČAJo davke, potem pa naj zahtevajo nadstandard.
Ni jim dobra osiromašena AC, ki je sicer dobra na Primorskem in Gorenjskem,
Ni jim dober zavarovan prehod čez železnico (v primerjavo sam se dnevno vozim čez porehod s podobno frekvenco vlakov, še postajališče je neposredno zraven, avtomobilskega prometa pa ene 4x več kot na tisti cestici skozi V. Nedeljo proti Ormožu.
Včasih so se repenčili ker so hoteli imeti prehod na 500 m.
Malo morgen, pa stalno jamrajo o revščini, ko prideš pa v tiste kraje pa je z lučjo pri belem dnevu ne vidiš, vsaj v primerjavi z res skromno Notranjsko. Ampak tam pa nikoli ne jamrajo..... pa imajo po zadnjih podatkih najmanjše plače v Sloveniji, naredijo pa precej večji BDP na glavo...
LPL
Ni jim dobra osiromašena AC, ki je sicer dobra na Primorskem in Gorenjskem,
Ni jim dober zavarovan prehod čez železnico (v primerjavo sam se dnevno vozim čez porehod s podobno frekvenco vlakov, še postajališče je neposredno zraven, avtomobilskega prometa pa ene 4x več kot na tisti cestici skozi V. Nedeljo proti Ormožu.
Včasih so se repenčili ker so hoteli imeti prehod na 500 m.
Malo morgen, pa stalno jamrajo o revščini, ko prideš pa v tiste kraje pa je z lučjo pri belem dnevu ne vidiš, vsaj v primerjavi z res skromno Notranjsko. Ampak tam pa nikoli ne jamrajo..... pa imajo po zadnjih podatkih najmanjše plače v Sloveniji, naredijo pa precej večji BDP na glavo...
LPL
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Težko verjamem, da bo v Veliki Nedelji zgrajen nadvoz, ali podvoz.
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Ljudje s tega konca nimajo veliko koristi od pomurske avtoceste, ki teče bolj severno. Je pač tako, da je to glavna tranzitna pot Ptuj - Ormož - Središče ob Dravi - Čakovec in da je bila planirana obvozna cesta po južni strani kanala Drave. Zato so podvoz na glavni cesti G2 pri Veliki Nedelji črtali in zgradili kup podvozov in nadvozov na bistveno manj obremenjenih lokalnih cestah. Po mojem mnenju se upravičeno počutijo nategnjene.
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Da bodo žabarji lahko še bolj fajn živeli...Ljubitelj napisal/-a:Jaz bom pa rekel, naj tile naši rojaki iz SV najprej kaj dobro zaslužijo...
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
mmataja,
lahko si tudi tako protižabarsko nastrojen, toda potem ne hodi v marost za vsako figo, kar počne polovica Slovenije in to po možnosti z avtom. Ampak kruta dejstva so kruta dejstva. Sem lepo za primero podal, da se vsak dan vozim po 2 pasovni cesti, ki ima ene 4x večji promet kot ona skozi VN proti Ormožu (in na njo gravitira cca 30.000 ljudi, recimo za eno pokrajino, ki hoče AC povezavo), železniški prehod ima samo malenkost manjše število vlakov in še postajališče v neposredni bližini, pa se da shajat. Oni bi pa imeli nadvoz, me nič ne moti, naj si ga kupijo iz svojih davkov, cesta bo srednejročno tako in tako bolj lokalnega značaja.
Kar me pa moti, je stalno jamranje iz nekih delov Slovenije, ki roko na srce še davkov nočejo plačevati (Apaška iniciativa), nobena AC jim ni dovolj dobra, živijo razsipno, še prehranjujejo se razsipno, poznam pa dobro eno drugo pokrajino, na drugem koncu iste države, kjer so ljudje skromni, tako v hišah in še bolj v hrani, kar primerjajte kauro in bujto repo pa vam bo jasno.
In ne na zadnje, ti ljudje plačujejo davke in so bolj ali manj zadovoljni z razmerami, ki so kakršne pač so.
In kakšen je končni rezultat, ti skromni ljudje žive kar precej dalje od tistih zavaljenih razsipnežev, ki niso z ničemer zadovoljni in samo jamrajo!
LPL
lahko si tudi tako protižabarsko nastrojen, toda potem ne hodi v marost za vsako figo, kar počne polovica Slovenije in to po možnosti z avtom. Ampak kruta dejstva so kruta dejstva. Sem lepo za primero podal, da se vsak dan vozim po 2 pasovni cesti, ki ima ene 4x večji promet kot ona skozi VN proti Ormožu (in na njo gravitira cca 30.000 ljudi, recimo za eno pokrajino, ki hoče AC povezavo), železniški prehod ima samo malenkost manjše število vlakov in še postajališče v neposredni bližini, pa se da shajat. Oni bi pa imeli nadvoz, me nič ne moti, naj si ga kupijo iz svojih davkov, cesta bo srednejročno tako in tako bolj lokalnega značaja.
Kar me pa moti, je stalno jamranje iz nekih delov Slovenije, ki roko na srce še davkov nočejo plačevati (Apaška iniciativa), nobena AC jim ni dovolj dobra, živijo razsipno, še prehranjujejo se razsipno, poznam pa dobro eno drugo pokrajino, na drugem koncu iste države, kjer so ljudje skromni, tako v hišah in še bolj v hrani, kar primerjajte kauro in bujto repo pa vam bo jasno.
In ne na zadnje, ti ljudje plačujejo davke in so bolj ali manj zadovoljni z razmerami, ki so kakršne pač so.
In kakšen je končni rezultat, ti skromni ljudje žive kar precej dalje od tistih zavaljenih razsipnežev, ki niso z ničemer zadovoljni in samo jamrajo!
LPL