Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivoj
Vir-cokla, http://s558.photobucket.com/user/cokla1 ... 1.jpg.html
Zgornja Hajdina
Podvinci
Pavlovci
Kidričevo
Vir-cokla, http://s558.photobucket.com/user/cokla1 ... 1.jpg.html
Zgornja Hajdina
Podvinci
Pavlovci
Kidričevo
Vir-cokla, http://s558.photobucket.com/user/cokla1 ... 1.jpg.html
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
NOV PODHOD NA PTUJU
Po slabem letu dni, odkar so začeli delo, so danes točno opoldne uradno odprli podhod pod Osojnikovo cesto in železniško progo na Ptuju. Pomembna pridobitev za meščane najstarejšega slovenskega mesta, saj bo le to (staro mestno jedro) odslej vnovič peš ali s kolesom povezano z nakupovalnim delom Ptuja....
Video: http://4d.rtvslo.si/arhiv/tele-m/174335425
Po slabem letu dni, odkar so začeli delo, so danes točno opoldne uradno odprli podhod pod Osojnikovo cesto in železniško progo na Ptuju. Pomembna pridobitev za meščane najstarejšega slovenskega mesta, saj bo le to (staro mestno jedro) odslej vnovič peš ali s kolesom povezano z nakupovalnim delom Ptuja....
Video: http://4d.rtvslo.si/arhiv/tele-m/174335425
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Grobelno: Promet že po novem nadvozu
Promet čez naselje Grobelno od danes poteka po novem nadvozu. Tako se bodo vozniki končno izognili čakanju pred zapornicami na kar treh prečkanjih ceste z železniškimi tiri v naselju. Državna direkcija za ceste je izgradnjo nadvoza pridobila evropski denar. Naložba je stala 17 milijonov evrov.
vir : http://www.novice.si/grobelno-promet-ze ... m-nadvozu/
Promet čez naselje Grobelno od danes poteka po novem nadvozu. Tako se bodo vozniki končno izognili čakanju pred zapornicami na kar treh prečkanjih ceste z železniškimi tiri v naselju. Državna direkcija za ceste je izgradnjo nadvoza pridobila evropski denar. Naložba je stala 17 milijonov evrov.
vir : http://www.novice.si/grobelno-promet-ze ... m-nadvozu/
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Danes prvič po nadvozu mimo Grobelnega
Šentjur, 15. 5. 2015 – Projekt izvennivojskega križanja glavne in regionalne železniške proge z glavno cesto G2-107/1275 Šentjur–Mestinje v Grobelnem je danes odprt za promet. Do konca niso še urejeni vsi izvozi in priključki na nadvoz, vendar se od danes naprej ne bo več čakalo na železniški promet ob zaprtih zapornicah. Ko bo ta investicija dokončana bodo v celoti odpravljena ozka grla na cesti in Grobelno bo razbremenjeno zaradi povečanja potovalne hitrosti. Ocenjena celotna vrednost projekta je 17 milijonov evrov, pri čemer bo pretežni del sredstev (do 85 % upravičenih stroškov) financirala Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, ostalo pa bo zagotovila Direkcija RS za ceste. Predviden rok dokončanja gradbenih del je avgust 2015
Vir-http://www.sentjur.net/?p=40993
Šentjur, 15. 5. 2015 – Projekt izvennivojskega križanja glavne in regionalne železniške proge z glavno cesto G2-107/1275 Šentjur–Mestinje v Grobelnem je danes odprt za promet. Do konca niso še urejeni vsi izvozi in priključki na nadvoz, vendar se od danes naprej ne bo več čakalo na železniški promet ob zaprtih zapornicah. Ko bo ta investicija dokončana bodo v celoti odpravljena ozka grla na cesti in Grobelno bo razbremenjeno zaradi povečanja potovalne hitrosti. Ocenjena celotna vrednost projekta je 17 milijonov evrov, pri čemer bo pretežni del sredstev (do 85 % upravičenih stroškov) financirala Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, ostalo pa bo zagotovila Direkcija RS za ceste. Predviden rok dokončanja gradbenih del je avgust 2015
Vir-http://www.sentjur.net/?p=40993
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Zalilo še nedokončani podvoz
Minuli konec tedna je močno deževje povsod po državi povzročilo številne nevšečnosti. Reke so poplavljale, narasli so hudourniki. Sprožilo se je več zemeljskih plazov, med drugim tudi v dva v občini Cirkulane. Gasilci so imeli polne roke dela tudi zaradi zalitih kleti in poplav meteornih voda ter podrtih dreves. Posredovali so tudi v Osluševcih v občini Ormož, kjer so kar osem ur črpali vodo iz še nedokončanega železniškega podvoza v Osluševcih.
»Na intervencijo smo bili poklicani malo pred 10. uro dopoldan zaradi zalitja gradbišča železniškega podvoza v Osluševcih. Zaradi velike količine vode je namreč popustil nasip oz. jarek, kamor je odtekala meteorna voda. Tako je potem vsa voda začela stekati v podvoz in ga zalila,« je pojasnil vodja intervencije iz PGD Cvetkovci Matej Ozmec. Kot je še povedal, je bilo gradbišče skoraj do vrha polno vode. Višina vode, ki je zalila gradbeno jamo, dolgo približno 250 metrov in široko čez 50 metrov, je namreč bila okrog šest metrov.
Na pomoč so pri črpanju ogromne količine vode priskočili tudi ptujski gasilci: »Z visoko zmogljivo črpalko Civilne zaščite RS, ki prečrpa 15 kubičnih metrov vode na minuto, smo vodo črpali kar osem ur. Po naših izračunih naj bi šlo za nekaj več kot 7000 kubičnih metrov prečrpane vodo. Slednjo smo spuščali v Bresniški potok, ki smo ga obenem tudi spremljali, da ne bi začel poplavljati,« je še pojasnil vodja intervencije.
Zaradi popuščenega nasipa pa bi, če ne bi bil na tisti dan zaradi predvidenih del na celotni relaciji Pragersko–Murska Sobota zaprt železniški promet, ta obstal.
Bo zalit podvoz ob močnem deževju stalnica?
Sicer pa smo še Ozmeca zaprosili za komentar, ali bo zalitje osluševskega podvoza ob večjem deževju postalo stalnica: »To je težko reči. Je pa znano, da so podvozi ob deževju vedno problematični. Res je, da so zmontirane črpalke. Ampak ob neurjih po navadi zmanjka elektrike in te črpalke ne funkcionirajo. Takšne so izkušnje s ptujskim podvozom.«
Vir-http://www.tednik.si/zalilo-se-nedokoncani-podvoz
Minuli konec tedna je močno deževje povsod po državi povzročilo številne nevšečnosti. Reke so poplavljale, narasli so hudourniki. Sprožilo se je več zemeljskih plazov, med drugim tudi v dva v občini Cirkulane. Gasilci so imeli polne roke dela tudi zaradi zalitih kleti in poplav meteornih voda ter podrtih dreves. Posredovali so tudi v Osluševcih v občini Ormož, kjer so kar osem ur črpali vodo iz še nedokončanega železniškega podvoza v Osluševcih.
»Na intervencijo smo bili poklicani malo pred 10. uro dopoldan zaradi zalitja gradbišča železniškega podvoza v Osluševcih. Zaradi velike količine vode je namreč popustil nasip oz. jarek, kamor je odtekala meteorna voda. Tako je potem vsa voda začela stekati v podvoz in ga zalila,« je pojasnil vodja intervencije iz PGD Cvetkovci Matej Ozmec. Kot je še povedal, je bilo gradbišče skoraj do vrha polno vode. Višina vode, ki je zalila gradbeno jamo, dolgo približno 250 metrov in široko čez 50 metrov, je namreč bila okrog šest metrov.
Na pomoč so pri črpanju ogromne količine vode priskočili tudi ptujski gasilci: »Z visoko zmogljivo črpalko Civilne zaščite RS, ki prečrpa 15 kubičnih metrov vode na minuto, smo vodo črpali kar osem ur. Po naših izračunih naj bi šlo za nekaj več kot 7000 kubičnih metrov prečrpane vodo. Slednjo smo spuščali v Bresniški potok, ki smo ga obenem tudi spremljali, da ne bi začel poplavljati,« je še pojasnil vodja intervencije.
Zaradi popuščenega nasipa pa bi, če ne bi bil na tisti dan zaradi predvidenih del na celotni relaciji Pragersko–Murska Sobota zaprt železniški promet, ta obstal.
Bo zalit podvoz ob močnem deževju stalnica?
Sicer pa smo še Ozmeca zaprosili za komentar, ali bo zalitje osluševskega podvoza ob večjem deževju postalo stalnica: »To je težko reči. Je pa znano, da so podvozi ob deževju vedno problematični. Res je, da so zmontirane črpalke. Ampak ob neurjih po navadi zmanjka elektrike in te črpalke ne funkcionirajo. Takšne so izkušnje s ptujskim podvozom.«
Vir-http://www.tednik.si/zalilo-se-nedokoncani-podvoz
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
In potem bi nekateri imeli radi železnico pod zemljo. Namesto elektrolokomotiv rabimo elektropodmornice ob nalivih
Goran
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Pri nadvozu v Pavlovcih bodo izvedli nov potek železniške proge z novimi radiji
Novi radiji so zasnovani tako, da bodo omogočali hitrost vlakov do 120 km/h.
V sklopu projekta rekonstrukcije, elektrifikacije in nadgradnje železniške proge Pragersko–Hodoš ter posodobitve nivojskih prehodov in izvedbe podhodov na železniških postajah, tudi na Ormoškem gradijo podvoze in nadvoze.
En nadvoz, izvennivojsko križanje ceste in proge, se gradi v Pavlovcih, na regionalni cesti R1-230 (Ljutomer - Ormož), kjer poteka tudi izvedba novega poteka proge z novimi radiji, ki so zasnovani tako, da bodo omogočali hitrost vlakov do 120 km/h. Proga se bo ob tem nekoliko prestavila, dolžina nove trase železniške proge je okoli 2 km, prečni premiki osi tira glede na obstoječo traso proge pa znašajo do 160 metrov.
Pri posodovitvi so porušili tudi nekaj objektov, regulirali Pavlovski potok na dveh odsekih, postavili bodo postajališče Pavlovci na novi lokaciji in ukinili štiri obstoječe nivojske prehode. Umestili bodo tudi avtobusno postajališče v obeh smereh vožnje ter postavili elektro napajalno postajo.
Vir-http://www.prlekija-on.net/lokalno/9887 ... adiji.html
Novi radiji so zasnovani tako, da bodo omogočali hitrost vlakov do 120 km/h.
V sklopu projekta rekonstrukcije, elektrifikacije in nadgradnje železniške proge Pragersko–Hodoš ter posodobitve nivojskih prehodov in izvedbe podhodov na železniških postajah, tudi na Ormoškem gradijo podvoze in nadvoze.
En nadvoz, izvennivojsko križanje ceste in proge, se gradi v Pavlovcih, na regionalni cesti R1-230 (Ljutomer - Ormož), kjer poteka tudi izvedba novega poteka proge z novimi radiji, ki so zasnovani tako, da bodo omogočali hitrost vlakov do 120 km/h. Proga se bo ob tem nekoliko prestavila, dolžina nove trase železniške proge je okoli 2 km, prečni premiki osi tira glede na obstoječo traso proge pa znašajo do 160 metrov.
Pri posodovitvi so porušili tudi nekaj objektov, regulirali Pavlovski potok na dveh odsekih, postavili bodo postajališče Pavlovci na novi lokaciji in ukinili štiri obstoječe nivojske prehode. Umestili bodo tudi avtobusno postajališče v obeh smereh vožnje ter postavili elektro napajalno postajo.
Vir-http://www.prlekija-on.net/lokalno/9887 ... adiji.html
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Med 1. in 6. avgustom je predvidena prestavitev proge. Nadvoz se bo pa torej odprl enkrat pred tem.kozorog napisal/-a:Pri nadvozu v Pavlovcih bodo izvedli nov potek železniške proge z novimi radiji
Vir-http://www.prlekija-on.net/lokalno/9887 ... adiji.html
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Vir-http://sobotainfo.com/novica/lokalno/po ... abi/113158Podhod pri pokopališču odslej uradno v uporabi
Danes je murskosoboški župan Aleksander Jevšek prejel v roke ključ od podhoda, ki mu ga je izročil predstavnik izvajalnih del, ki je podjetje Pomgrad. Tako je podhod za pešce in kolesarje pri pokopališču v Murski Soboti odslej uradno v uporabi.
Poskrbljeno je za pešce, kolesarje in gibalno ovirane ljudi, saj ima podhod tudi dvigalo. Vendar pa bo slavnostna otvoritev potekala, ko bo končan celotni projekt gradnje podvoza, kjer bo tudi kolesarska steza.
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Temu se lahko reče urejeno za kolesarje samo na Balkanu.
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Kaj bi pa naj bilo narobe, kolesar ima na voljo dvigalo ali klančino ob stopnicah. Gre v vsakem primeru vsaj peš skozi podhod. Seveda pa je problem s ˝kolesarji˝, ki kolo uporabljajo namesto invalidskega vozička.Temu se lahko reče urejeno za kolesarje samo na Balkanu.
Več se vozit s kolesom in manj jamrat.
LPL
Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih
Ki je miljonkrat bolj neprijazna kot ta na sliki slikaLjubitelj napisal/-a: klančino ob stopnicah.
LPL