Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a malimali21 »

Ljubitelj ja priznam moja napaka, da sem napisal napačno .
Lahko vam tudi povem še to, da še bo ta cesta vroča razprava saj še tu ni nič 100% urejeno.
Je pa tudi res bilo kaj se gradi v Sloveniji nič ni tako kot bi moralo biti.
In ta cesta res ni primerna za tovorni promet.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In ta cesta res ni primerna za tovorni promet.
In katera lokalna cesta je primerna za tovorni promet? Iz mojih izkušenj bi dejal, da le redke. Toda lokalna cesta služi bolj ali manj le lokalnemu prebivalstvu, odkod torej tako velik tovorni promet, da se po pogojno dvosmerni cesti redek tovorni promet ne bi mogel odvijati? Ne mi govorit, da je v teh krajih takšna gospodarska dejavnost, ki generira masovne prevoze, vsaj na BDP-ju tega ni opaziti. Slučajno sem lani (in tudi letos nekoliko južneje, saj veš kje je slovenski New York, pa tudi že preje nekolikokrat) prekolesaril doberšen del teh cest med Majšperkom in Hodošom. In moj občutek je milo rečeno, da tako dobrih lokalnih cest (in druge infrastrukture) drugje v Sloveniji ni videti. Sicer je pa južno od železnice cesta št. 2, kjer poteka večina prometa, tudi tovornega.

Opažam pa splošno značilnost teh SV krajev (iz katerih centra sem tudi doma), da manj ko prispevajo v skupni žakelj, bolj jamrajo nad stanjem infrastrukture. Primer naj bo bojda smrtno nevarna pomurska AC brez odstavnih pasov. Kot zanimivost, v dveh regijah (JZ, SZ) na nasprotnem koncu naše kure, ki sta ekonomsko 2x močnejši in neto plačnika v državni žakelj, skromnejša izvedba AC brez odstavnih pasov ne povzroča problemov ob primerljivem prometu! Malo skromnosti ne bi škodilo občinarjem socialno podpiranih občin na SV RS. Ko pa bodo neto plačnice v državni žakelj pa se naj s svojim denarjem preseravajo po mili volji.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Kaj ce bi se Ljubitelj malo umiril s svojim pljuvanjem po SV Sloveniji, vsakic ko tema nanese na to regijo? Forum ni pravi fromat za zdravljenje frustracij. Zelezniska infra na Stajerskem koncu se danes ne dosega minimalne osne kategorije tole kalimerovsko jokanje je pod nivojem. Edino kar so imeli od zeleznice so bile glasne lokomotive, ki so jih gazile na nezavarovanih prehodih. Evo, zdaj v EU pa so upraviceni do vec sredstev kot centralni del, tako da niti jamr o "neto placnikih" ne drzi.
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a malimali21 »

Ljubitelj vsak ma svoje mnenje ampak jaz poznam to cesto še kako predobro. Industrijska cona Gorišniva je pa glavni krivec, da se tu sedaj odvija promet tovornjakov.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kaj ce bi se Ljubitelj malo umiril s svojim pljuvanjem po SV Sloveniji, vsakic ko tema nanese na to regijo?
ledeni,

če razumeš, kar bi bojda naj prebral, bi opazil, da JŽI nisem nikjer omenil. Debata je bila o lokalnih cestah v območju občine Dornava in bojda neprimernosti za tovorni promet. Bom pa še enkrat napisal, kdor je neto prejemnik podpor, naj se s tujim, (tudi mojim in tvojim) denarjem ne preserava. Kaj bo pa delal s svojim denarjem, me pa nič ne briga, bodo povedali svoje volilci na lokalnem nivoju! Upam da dojameš pomen napisanega!

Pa še to, kot ti je znano se ceni, da je približno 25% sredsetv za izgradnjo AC poniknilo v lokalne ponorje. In proti nenamenski rabi javnega denarja se je potrebno boriti, in ukrepi občine Dornava močno dišijo na take izsiljevalske namene!

LPL
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a malimali21 »

Jaz sem mnenja, da so vsi v prejšnjih mandatih ko seje to načrtovalo krivi ker niso predvidevali določenih stvari. In zakaj zdaj ko občina Dornava svoje zahteva, da se cesta razširi ne razširijo ceste tako, da se lahko dva tovornjaka srečata. Poznam te zadeve in vem kako gre sedaj in tak ne more biti ker promet je zdaj enkrat bolj povečan po tej cesti kot prej!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Industrijska cona Gorišniva je pa glavni krivec, da se tu sedaj odvija promet tovornjakov.
Verjetno misliš Gorišnica. Če se je zaradi ind. cone povečal promet, naj pač odgovorni, verjetno občina, urede ceste. Ampak to nima zveze z modernizacijo železnice. Sicer pa Gorišnica leži ob cesti št. 2. In ob mojem potepanju v septembru ni bilo tudi na tej državni cesti videti nekega silnega prometa.....

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ljubitelj napisal/-a:
če razumeš, kar bi bojda naj prebral, bi opazil, da JŽI nisem nikjer omenil. Debata je bila o lokalnih cestah v območju občine Dornava in bojda neprimernosti za tovorni promet. Bom pa še enkrat napisal, kdor je neto prejemnik podpor, naj se s tujim, (tudi mojim in tvojim) denarjem ne preserava. Kaj bo pa delal s svojim denarjem, me pa nič ne briga, bodo povedali svoje volilci na lokalnem nivoju! Upam da dojameš pomen napisanega!
V resnici si samo jezen, ker v Podravju in Prekmurju obnavljajo proge pod EU standardi, v tvoji občini pa so jih pod jugo - post jugo standardi. Mimogrede, tvoji so-občani plačajo ravno toliko cestnine kot občani SV Slovenije. Glede na gostoto poseljenosti prebivalstva pa SV del po infrastrukturi nebi smel zaostajati za osrednjo Slovenijo in Gorenjsko. Tako niti del o "neto prejemnikih" ne pije vode. Še slabše, ker v resnici progo Pragersko - Hodoš v veliki meri financirajo nemški, britanski, finski, francoski, nizozemski davkoplačevalci in je tole zmerjanje z "neto prejemniki" res zadnje kar lahko Slovenec očita Slovencu. Sama nevoščljivost.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ledeni,

škoda debate s teboj.....

L
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a malimali21 »

Ljubitelj eh brez veze debatirati. Mi ki živimo tu vemo kakšen promet je sedaj in zato brez veze debatirati. Kaj bo naredila občina Gorišnica je druga stvar jaz podpiram občino Dornava, da je zaprla za tovorni promet to cesto ker res zdaj ko so urejali bankine so tako uredili, da še je slabše.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

malimali21,

če lahko občina regulira prometni režim na cesti je cesta verjetno lokalna, občinska. In kot taka je občina pristojna za njeno urejanje. Ob rekonstrukciji železnice so se ukinili določeni prehodi in nadomestili z nadvozi. Po kakšni logiki bi naj investitor v JŽI financiral modernizacijo lokalnih cest, ker je med rekonstrukcijo železnice narastel lokalni tovorni promet, ki ga je zgenerirala občina s svojimi razvojnimi načrti v industrijsko/obrtne cone. Občina je za zemljišča pobrala komunalni prispevek in ona je odgovorna za stanje cest. V normalnem svetu je to vsa logika, seveda se je pa lahko iti izgradnjo nekih con in potem zahtevati od države modernizacijo lokalnega cestnega omrežja. Sicer sem pa še vedno prepričan, da stanje prometa ni alarmantno visoko. Tudi po mojih septembrskih izkušnjah ne. Seveda pa jaz gledam s strani plačnika, ti pa iz strani samozvanega upravičenca.
Sicer je pa pri imenovanju Obrtna cona Gorišnica nekaj nelogičnega. Obrtna cona Gorišnica leži namreč v Moškanjcih..... Sicer sem pa v občini sem našel nekaj obrtnih firm za izdelavo vzmeti. Največje VZMETI d.o.o., Moškanjci 95 d, ima res veliko zaposlenih, po BIZI.Si skupina 5-9. Naj me koklja brcne, če lahko firma, ali pa nekaj podobnih, z manj kot desetimi ljudmi izredno obremeni promet po lokalni cesti. 25 m od hiše v Ljubljani imam podobno veliko kovinsko predelovalno firmo in ni opaziti nekega pretresljivega prometa. Sicer pa, tisti, ki je postavil obrtno cono v Moškanjcih, S od proge in ne južno bliže državni cesti št. 2 naj pač nosi stroške rekonstrukcije kobajagi neustrezne ceste. O ustreznosti in neustreznosti je pa stalno mnogo različnih mnenj, običajno v povezavi palčnik/neplačnik.

LPL
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a malimali21 »

Kot sem obljubil ne bom več komentiral ampak moram občina Dornava je svoja občina in občina Gorišnica je druga občina. Ja mi pa poznamo še eno veliko podjetje ki se ukvarja z prodajo sveč.
Tako, da prevozniku je bližje če se pelje po tej ozki cesti če pride iz Smeri Ptuja kod pa se vozi do nadvoza ker potem naredi preveč kilometrov!
Apak mi ki tu živimo vemo, da promet je in da cesta ni primerna za tovorni promet!!

Drugače pa me veseli, da lepo napreduje tudi elektrifikacija. In upajmo da se bomo lahko kmalu peljali z električnimi vlaki
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a cokla »

Verjetno je bilo pred začetkom kakšna javna razgrnitev načrtov? Ali pač ne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Ena občina, druga občina vsaka skrega druga z drugo, z dvema različnima zazidalnima načrtoma, pa še kej je vmes. A je potem kej čudnega da je tako?!
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4115
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Odgovor Napisal/-a mkx »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:Ena občina, druga občina vsaka skrega druga z drugo, z dvema različnima zazidalnima načrtoma...
Tudi iz tega razloga prostor degradirajo najraje ob občinski meji (poslovna, industrijska ali obrtna cona je za podeželske občine vsekakor degradacija prostora) ... da je daleč od oči. Dobrodošel stranski pojav je ta, da se (negativni) vpliv take cone hitro razširi v sosednjo občino ... recimo skozi povečanje prometa po lokalnih cestah. In tole zadnje bi se hitro zgodilo tudi ob ustrezni infrastrukturi znotraj "matične" občine, saj podjetniki (in razni prevozniki so to v najbolj prvinskem pomenu) hitro najdejo bližnjice ...
LP, Metod
Odgovori