Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 353
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ledeni » 11.10.2015, 15:16

Zdaj ste zapluli v vode lokalne in regionalne politike. A največ zmešnjave je pri projektu naredila država. Hitra cesta Ormož - Ptuj je bila ustavljena in veliko rešitev ob progi se je sprejelo ob zagotovilu države, da bo šla v gradnjo te ceste. Zato imamo še vedno nivojski prehod na glavni cesti G-2 (Velika Nedelja) in nove podvoze na lokalnih cestah. Norost. Drug problem sta pa državni cesti 712 in 713 skozi Podvince in Dornavo, ki sta v bistvu lokalni vaški cesti, ki služita daljinski povezavi Ptuj - Slovenske Gorice. Dokler vlada zmešnjava na državnem nivoju bodo tudi regionalne in lokalne rešitve samo parcialne rešitve, ki ne morejo dobro funkcionirati.
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a malimali21 » 11.10.2015, 22:03

Prav je in zato sem napisal v to temo, da se ve kaj se dogaja pri modernizaciji železnice . Marsikaj delajo narobe in bodo delali narobe. Res me čudi marsikaj pri teh obnovah in kako so nekaj let bnazaj to sprejemali na občinah in podajali predloge.
Res je prevozniki iščejo bližnice in bodo vedno iskali ampak mislim pa da če je ta cesta sedaj široka tri metre je absolutno premalo, da bi se npr.: lahko srečala dva tovornjaka ali malo večji traktor in tovornjak.
Tako, da še enkrat povdarjam da se strinjam z občino, da je naredila to ker že pred modernizacijo železnice je na tej cesti bila preproved za tovorna vozila z osno obremenitvijo 4ton.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.10.2015, 6:48

Prav je in zato sem napisal v to temo, da se ve kaj se dogaja pri modernizaciji železnice . Marsikaj delajo narobe in bodo delali narobe. Res me čudi marsikaj pri teh obnovah in kako so nekaj let bnazaj to sprejemali na občinah in podajali predloge.


Podobno kot sedaj pri nameščanju GSM-R stolpov. Šele ko so skoraj stali so ugotoviliu, da imajo pripombe. Sedaj je pa joj, ko nekatere občine spremembe stanejo! Je že tako, da se splača pregledati javno razgrnjene projekte posegov v prostor. Naknadni posegi so namreč dragi in ni računati, da bo država vsaka naknadno lokalno izmišljotino financirala. Za zaključe pa, zahvalite se občinski upravi, ki ni opravila dela.

LPL
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 160
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Pele » 13.10.2015, 9:27

Na podlagi prispevka SIP tv ne vidim nobene težave za transport do in iz obrtne cone Moškanjci.Rezerva pa še ostane nakladalna
rampa na postaji.Kdor pa hoče "NOVO"bližnjico,si jo naj uredi!Svojo sem si uredil sam z lastnimi sredstvi.
Lep pozdrav,Pele!
malimali21
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 21.04.2012, 21:35

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a malimali21 » 13.10.2015, 10:11

Res je, da smo sedaj v tej temi malo zašli iz konteksta in zašli v občinske vode ampak še enkrat povdarjam, da prav da se tudi o tem govori. In kdo si je oziroma si bo pogledal ta prispevek bo točno vedel o čem je govora.
In tudi sam sem mnenja , da je za varnost potrebno poskrbeti.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3382
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a mkx » 13.10.2015, 13:01

Moje osebno mnenje je, da je čisto prav da se tovorni promet prepove po Javni Poti. Tako je namreč kategorizirana sporna "cesta". To ni niti Lokalna Cesta, kaj šele Regionalna cesta ... (to so kratice, ki so začetek oznake). Javna pot v moji okolici je ulica med hišami ali pa kolovoz na travnik. Cesta, ki je namenjena vožnji med sosednjimi vasmi, je že lokalna cesta.
LP, Metod
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Deflektor » 19.10.2015, 9:52



In kje bodo hodili pešci (ali kolesarji)?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 19.10.2015, 11:03

In kje bodo hodili pešci (ali kolesarji)?


Po levi strani vozišča pešči, po desni kolesarji, kakor predvideva prometna zakonodaja. Lahko bi pa naredili prostor za kolesarsko stezo in plčnik za pešče.

LPL
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 360
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a odbijac » 11.11.2015, 10:56

V Prešnici tik pred cepiščem (gledano v smeri Kopra) se bo najkrajšem času začela gradnja cestnega podvoza na mestu, kjer je sedaj NPR. Pred tednom so si "skavti" ogledovali teren in se odločali, kje bodo postavili gradbišče. Po njihovih besedah bi se kakšna dela morala odvijati že sedaj, ali kdo pozna situacijo?
LP, odbijac
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4518
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 27.11.2015, 21:57

odbijac napisal/-a:V Prešnici tik pred cepiščem (gledano v smeri Kopra) se bo najkrajšem času začela gradnja cestnega podvoza na mestu, kjer je sedaj NPR. Pred tednom so si "skavti" ogledovali teren in se odločali, kje bodo postavili gradbišče. Po njihovih besedah bi se kakšna dela morala odvijati že sedaj, ali kdo pozna situacijo?

Dela so v teku....
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a kozorog » 28.11.2015, 18:22

Kod kaže bodo v Poljčanah drugo leto začeli z gradnjo obvozne ceste Spodnja Brežnica, s katero bodo ukinili dva nivojska prehoda. Če se ne motim to spada v projekt obnove Poljčane-Slovenska Bistrica za katero so že pridobili EU sredstva.

Novica:http://www.stajerskival.si/sl/news/moja-obcina/v-poljcanah-bodo-gradili-obvoznico.html

Lokacija:https://www.google.si/maps/place/2319+Polj%C4%8Dane/@46.3248847,15.5715712,1278m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x476586b5b3bc605f:0x62fae57cca7fefe1!6m1!1e1?hl=sl
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a kozorog » 14.12.2015, 19:56

ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 16.12.2015, 11:25

kozorog napisal/-a:Gradnja povezovalne ceste med Tržaško in cesto na Brdo z novim podvozom.

Vir-Lion007,http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=129305212#post129305212

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Vir-http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=129305212#post129305212


Ko gledam te slike mi ta podvoz deluje nekam nizko. A se ne bo po tej cesti vozil tudi bus???
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4158
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 16.12.2015, 11:42

Ko gledam te slike mi ta podvoz deluje nekam nizko. A se ne bo po tej cesti vozil tudi bus???


Tudi podvoz na šestovi ulici na Viču je nizek, kaj hočemo Barje je barje in ne trd teren. Tudi pri nizkem podvozu je problem s talno vodo. Kateri avtobus bi pa naj vozil? Avtobusi z Brda in Vrhovcev vozijo po Erjavčevi, kjer je dovolj visok podvoz, ker tam ni Barje in še nekaj, poslužujejo celotno Rožno dolino. Nova obvozna cesta pa pride skozi podhod direktno na Tržaško, že dobro prekrito z mestnim prometom. Vsekakor ne bi bilo škoda, če bi bil dovolj visok, vprašanje pa je, kdo naj to plača. Primestne občine sigurno ne bi hotele, za Ljubljano bo pa tudi dober.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov