Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2293
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 30.03.2016, 11:10

Idejni projekt gradnje nadvoza Grosuplje - soseska Sončni dvori, Brezje pri Grosupljem: http://www.grosuplje.si/novice/predstav ... dvore.html
Aljaž
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 30.03.2016, 13:41

leteči vlak napisal/-a:Idejni projekt gradnje nadvoza Grosuplje - soseska Sončni dvori, Brezje pri Grosupljem: http://www.grosuplje.si/novice/predstav ... dvore.html



A je to to? Da se bo to uresničilo, zna trajati še kar nekaj časa.

http://www.dpa.mop.gov.si/doc/37_povzet ... avnost.pdf
Uporabniški avatar
kozorog
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 382
Pridružen: 12.09.2013, 15:45
Kraj: Celje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a kozorog » 17.04.2016, 8:03

Na dan državnosti zapora ceste, če ...
2016-04-16

Vsak laik, ki si ogleda nekaj čez 100 milijonov - večinoma z evri iz blagajne EU - vredno posodobitev železniške proge Pragersko-Hodoš, lahko na potezi med Ptujem in Ormožem kaj hitro ugotovi, da imajo domala na vseh nekdanjih prehodih cest čez železnico zdaj nadvoze. Na najbolj prometni povezavi, na državni cesti med Ptujem in Ormožem, po kateri se vali tudi tranzitni promet tovornjakov proti Hrvaški in Madžarski, pa je v Mihovcih pri Veliki Nedelji prehod ceste čez železnico urejen z zapornicami.

Posodobitev proge končana

Projekt posodobitve železnice, njena elektrifikacija in nadgradnja za predvideno hitrost vlakov do 160 kilometrov na uro je že končan in njegova slovesna predaja naj bi bila na dan državnosti. Prav lahko se zgodi, napoveduje Marjan Mušič, predsednik krajevne skupnosti Velika Nedelja, da bodo razočarani krajani na tisto praznično soboto ali dan prej zaprli glavno državno cesto kot opozorilo na storjeno jim krivico.

Načrtovalci posodobitve na ministrstvu za infrastrukturo so domačinom že večkrat poskušali pojasniti, da se umanjkanje nadvoza ali podvoza zgodilo, ker so pri pripravi projektov v letu 2008 upoštevali načrte za gradnjo hitre ceste, ki bi kraj razbremenila prometa in bi morala biti končana že leta 2013. A je zaradi zapletov z izvajalci in potekom od Markovcev do Ptuja potem sploh niso začeli graditi. Vendar se zdi ta argument nekoliko iz trte izvit, saj so nadvoze naredili tudi na veliko manj prometnih lokalnih cestah, kot bi bila sedanja cesta med Ptujem in Ormožem ob morebitni preusmeritvi prometa na novo hitro cesto. Med snovanjem projekta in izvajanja modernizacije je bilo tudi že povsem jasno, da hitre ceste še ne bo tako kmalu, vsekakor ne leta 2013. Vodja projekta rekonstrukcije in elektrifikacije železniške proge Pragersko-Hodoš Dejan Jurkovič je javnosti in domačinom že nekajkrat in tudi na lanskem množično obiskanem zboru pojasnjeval, zakaj je nastal zaplet.

Zdaj protizakonito

Ko pa so ti zažugali s tožbo pred evropskim sodiščem, ker je ureditev v nasprotju z zakonom o železniškem prometu, so v državi le začeli pripravljati študijo, kako bi ta nadvoz ali podvoz vendarle zgradili. Zakon namreč določa, da je treba ob prvih rekonstrukcijah železniških prog praviloma urediti zunajnivojska križanja (vsaj) na vseh cestah državnega reda.

Da cestni načrtovalci in železniški načrtovalci, ki sedijo na istem ministrstvu, doslej niso povezali ena plus ena, je, milo rečeno, čudno, a prebivalci Velike Nedelje niso in tudi ne bodo stali križem rok. Med drugim so lani jeseni na ministrstvo poslali peticijo s 7600 podpisi, v kateri zahtevajo gradnjo hitre ceste. Ker se ni nič premaknilo, zdaj torej razmišljajo, da bodo morali pritisniti tudi za gradnjo nadvoza ali podvoza. Kar bodo po Mušičevih napovedih, če ne bodo dobili zagotovil o gradnji nadvoza ali podvoza, skoraj zagotovo storili s cestno zaporo na dan načrtovane predaje posodobljene proge namenu, predvideno za 25. junij.

"Pri tem ne bomo popustili, če ne bomo dobili pisnih zagotovil, da bodo našo težavo rešili. Vsak dan se tukaj nabirajo kolone vozil, domačini se na cesto težko vključimo, kolone pred zapornicami pomenijo pogost hrup in emisije izpušnih plinov," povzema razloge za protestno naravnanost Mušič. Ironija je, da je bil podvoz v prvotnih načrtih celo vrisan, a nihče zdaj ne zna pojasniti, kako je iz njih izginil. "Po mojem poznavanju zaradi državnega načrtovanja hitre ceste. A zakaj potem nihče ni spremenil načrta, ko je bilo vendarle jasno, da hitre ceste še ne bo?" se čudi domačin Franc Krabonja, ki živi tik ob prehodu.

Načrtovalci bi, tudi če bi promet usmerili na hitro cesto in bi sedanja postala lokalna, vendar morali narediti zunajnivojsko križanje, če so ga naredili na veliko manj prometnih cestah. Mušič: "Ni logično, da imajo potem, ko se promet za Ormožem razpolovi na dva kraka, proti Središču ob Dravi in proti Ljutomeru, na obeh potezah nadvoza, v Pavlovcih in Pušencih ga pa ne bi imeli!"

Vendar pritisk ni čisto brez rezultatov, saj je so na ministrstvu ugotovili, da je prehod v Mihovcih v nasprotju z zakonom o železniškem prometu, ker je cesta še vedno državnega reda.

Ormoški župan Alojz Sok prizadevanja občanov podpira, a je že precej obupan in ne verjame, da bi ta vlada ali prometni minister kaj premaknila v korist Velikonedeljčanov ali pospešila gradnjo hitre ceste. Kaj bo kot župan še storil, ga vprašamo. Sok odgovori: "Ne vem, kaj lahko še storimo, verjetno počakamo na zamenjavo vlade, kar se bo nedvomno zgodilo. Pri nas v Ormožu je skoraj tretjina volivcev volila nekoga, ki ga niso poznali. Verjeli so, da res volijo ljudi, ki se bodo zavzeli za nas. Sedaj vidijo in vidimo, da iz tega ni nič."


Vir-http://www.publishwall.si/casopisvecer/post/190893/na-dan-drzavnosti-zapora-ceste-ce
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a igor72 » 25.04.2016, 14:45

Priprave na gradnjo podvoza, na bivši lokavski cesti, na mestu, kjer je prehod nekoč že bil....in tako bo padel še zadnji nivojski prehod na Koprčanki =D>
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 25.05.2016, 6:50

ŽELEZNIŠKI PODHOD V ŠTORAH PRIHODNJE LETO

V občini Štore bodo prihodnje leto dobili nov železniški podhod pri železniški postaji. Z naložbo, za katero bodo večino denarja zagotovile Slovenske železnice, del tudi občina, bodo omogočili večjo varnost.

Promet bo preusmerjen

V Štorah pri železniški postaji bodo ukinili nivojski prehod čez progo. Prehod na drugo stran bo skozi podhod možen samo za pešce in kolesarje. Promet za osebna in druga vozila bo preusmerjen na nadvoz Lipa. Podhod bo imel stopnišče, zgradili bodo dvigalo za invalide in na novo uredili parkirišče. Naložba naj bi stala nekaj več kot pol milijona evrov. Trenutno je v pripravi projekta dokumentacija, dela naj bi začeli prihodnje leto. (NS)

http://www.stajerskival.si/sl/news/moja-obcina/zelezniski-podhod-v-storah-prihodnje-leto.html

Peroni :?:
Uporabniški avatar
Solčavec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 265
Pridružen: 07.04.2016, 8:16

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a Solčavec » 25.05.2016, 7:21

ExpressTrain napisal/-a:
Ko gledam te slike mi ta podvoz deluje nekam nizko. A se ne bo po tej cesti vozil tudi bus???

Ljubitelj napisal/-a:
Tudi podvoz na šestovi ulici na Viču je nizek, kaj hočemo Barje je barje in ne trd teren. Tudi pri nizkem podvozu je problem s talno vodo. Kateri avtobus bi pa naj vozil? Avtobusi z Brda in Vrhovcev vozijo po Erjavčevi, kjer je dovolj visok podvoz, ker tam ni Barje in še nekaj, poslužujejo celotno Rožno dolino. Nova obvozna cesta pa pride skozi podhod direktno na Tržaško, že dobro prekrito z mestnim prometom. Vsekakor ne bi bilo škoda, če bi bil dovolj visok, vprašanje pa je, kdo naj to plača. Primestne občine sigurno ne bi hotele, za Ljubljano bo pa tudi dober.

LPL


Podvoz bo lepo globok!

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1098099&page=71

Slika
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 29.05.2016, 15:12

Solčavec napisal/-a:
ExpressTrain napisal/-a:
Ko gledam te slike mi ta podvoz deluje nekam nizko. A se ne bo po tej cesti vozil tudi bus???

Ljubitelj napisal/-a:
Tudi podvoz na šestovi ulici na Viču je nizek, kaj hočemo Barje je barje in ne trd teren. Tudi pri nizkem podvozu je problem s talno vodo. Kateri avtobus bi pa naj vozil? Avtobusi z Brda in Vrhovcev vozijo po Erjavčevi, kjer je dovolj visok podvoz, ker tam ni Barje in še nekaj, poslužujejo celotno Rožno dolino. Nova obvozna cesta pa pride skozi podhod direktno na Tržaško, že dobro prekrito z mestnim prometom. Vsekakor ne bi bilo škoda, če bi bil dovolj visok, vprašanje pa je, kdo naj to plača. Primestne občine sigurno ne bi hotele, za Ljubljano bo pa tudi dober.

LPL


Podvoz bo lepo globok!

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1098099&page=71

Slika


Globina bo 7,40m + krožišče na Tržaški.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 30.05.2016, 14:15

Lion007 SSC http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 99&page=71

Slika

Slika

Slika

Na takšnen način bi lahko poglobili 10 km železnice v Ljubljani. Razlika je le v tem, da tu polagajo beton, tam bi pa pragove :)
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 649
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a bisabre » 30.05.2016, 17:17

V Ljubljani poglobitev ni potrebna, gre zgolj za taktično zavlačevalno potezo zainteresiranih skupin in posameznikov, ki žele s tem zaslužiti. Po mnogih evropskih mestih so potniške postaje (ponekod skoznje še vedno poteka tudi tovorni promet) v središču mesta pa se nihče ne vsaja. Meni se poglobljena obvozna tovorna proga zdi bolj smiselna kakor pa poglabljanje skozi urbano okolje. Če pa je že taka nuja se železnica skozi bolj naseljeni del mesta komot skrije v tunel poveznjen preko nje, le arhitektonsko mora biti domišljen, dodelan. Torej iz mešane železo-betonske-aluminijaste-steklene konstrukcije ter primerno osvetljen, da bi bil za mesto nek dodan arhitektonski presežek.
Simpl je tanartabul.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 20.06.2016, 9:41

Pozabite na krožišče. Šel sem gledat po parcelah, ki jih morajo razlastiti in sem ugotovil, da tiste na drugi strani križišča sploh niso omenjene. Moje sožalje. Prekmalu sem se veselil.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 20.06.2016, 9:52

leteči vlak napisal/-a:Idejni projekt gradnje nadvoza Grosuplje - soseska Sončni dvori, Brezje pri Grosupljem: http://www.grosuplje.si/novice/predstav ... dvore.html


Do leta 2018 naj bi začeli gradit tudi ta nadvoz + krožišči v Grosupljem. A kdo ve, kam se bo priključila ta trasa. Na katero cesto
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3431
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a mkx » 20.06.2016, 10:04

ExpressTrain napisal/-a:
leteči vlak napisal/-a:Idejni projekt gradnje nadvoza Grosuplje - soseska Sončni dvori, Brezje pri Grosupljem: http://www.grosuplje.si/novice/predstav ... dvore.html


Do leta 2018 naj bi začeli gradit tudi ta nadvoz + krožišči v Grosupljem. A kdo ve, kam se bo priključila ta trasa. Na katero cesto

Tukajle bo. Kako točno bo potem kolovoz speljan do blokov južno od nadvoza pa ... naj ugiba kdo drug :wink:
LP, Metod
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1092
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 20.06.2016, 20:20

mkx napisal/-a:Kako točno bo potem kolovoz speljan do blokov južno od nadvoza pa ... naj ugiba kdo drug


Cesta bo šla po kolovozu do ceste za Brezje, kjer bo krožišče. Tam se bo nadaljevala in se za grosupeljsko kurilnico prključila na Industrijsko cesto.

Da bi ta nadvoz in cesta morala biti že davno narejena, ker je občina Grosuplje v ta namen pokasirala skoraj milijon evrčkov komunalnega prispevka iz tehle dvorov verjetno ni pomembno :beg
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ExpressTrain » 20.06.2016, 22:52

ŽAT32 napisal/-a:
mkx napisal/-a:Kako točno bo potem kolovoz speljan do blokov južno od nadvoza pa ... naj ugiba kdo drug


Cesta bo šla po kolovozu do ceste za Brezje, kjer bo krožišče. Tam se bo nadaljevala in se za grosupeljsko kurilnico prključila na Industrijsko cesto.

Da bi ta nadvoz in cesta morala biti že davno narejena, ker je občina Grosuplje v ta namen pokasirala skoraj milijon evrčkov komunalnega prispevka iz tehle dvorov verjetno ni pomembno :beg


Kdaj se naj bi to začelo graditi? 2016, 2017 ali 2018???
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1092
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Ukinjanje nivojskih prehodov in gradnja novih izvennivojskih

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 21.06.2016, 4:00

Ne bodi neučakan :D

Nadvoz naj bi izgledal takole

http://www.grosuplje.si/novice/predstav ... dvore.html

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov