Cestni nadvoz Medno

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.05.2016, 7:23

Malo off topic.... zakaj se v smeri Primorske ne razmišlja o navezavi Ajdovščina - Logatec (Vrhnika) kot o možnosti hitre proge vzhod - zahod?


Saj se je nekoč razmišljalo, ko smo še bili pod črno žolto monarhijo. Še tunel so nam že zgradili. No skoraj...

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1370
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.05.2016, 12:34

ledeni napisal/-a:Nekateri ga pa res pihnete... Col - Ajdovščina je 600m višinske razlike na razdalji manjši od 10 km in tudi hitra cesta zaradi tega komaj ustreza standardnim normativom. To onaniranje na nove hitre proge je seveda obsojeno na propad, kar je prvotno razmišljanje o drugem gorenjskem tiru tudi pokazalo. Za tistih par mednarodnih vlakov se ne splača graditi ravne proge sredi ničesar.


Vprašanje ni tako neumno, kot se zdi. Italijani so sredi gradnje nove hitre proge (300 km/h) od Milana proti Benetkam, gradijo jo vzporedno z obstoječo. Tukaj je govora o koridorju proti vzhodu (Beogradu), ki bo nekoč postal enako pomembno prometno vozlišče kot so Dunaj, Benetke, Budimpešta... Vprašanje je samo, kako čez Slovenijo po najkrajši poti. Ob današnji tehnologiji gradnje tunelov ni direktna povezava iz Vipavske doline v Ljubljansko kotlino nobena utopija.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.05.2016, 17:16

Vprašanje ni tako neumno, kot se zdi. Italijani so sredi gradnje nove hitre proge (300 km/h) od Milana proti Benetkam, gradijo jo vzporedno z obstoječo. Tukaj je govora o koridorju proti vzhodu (Beogradu), ki bo nekoč postal enako pomembno prometno vozlišče kot so Dunaj, Benetke, Budimpešta... Vprašanje je samo, kako čez Slovenijo po najkrajši poti. Ob današnji tehnologiji gradnje tunelov ni direktna povezava iz Vipavske doline v Ljubljansko kotlino nobena utopija.


Seveda ni nobena utopija, samo prej je potrebno ugotoviti, ali se sodobno tehnologijo gradnje tunelov lahko uporablja v kraškem svetu. Pri nas so do sedaj samo enkrat uporabljali stroj TBM, za vrtanje tunela v HE Plave II. Pa ni šlo brez zapletov, kmalu na začetku so naleteli na glino, in je bilo potrebno ročno kopanje v precejšni dolžini. In še nekaj, huda nočna mora uporabnikov TBM na krasu so podzemske votline. V tem primeru je namreč potrebno zgraditi most za TBM...... Načelno se pa da izvesti tunel, ostaja samo eno čisto majčkeno vprašanje, ali se stvar sploh finančno izplača. Iz Italije na Balkan nekako ni pričakovati tovornega prometa podobnega onemu v novem Gothardskem tunelu........, še manj pa potniškega.......

LPL
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a jakaklec » 03.05.2016, 18:48

Ljubitelj napisal/-a:
Pri nas so do sedaj samo enkrat uporabljali stroj TBM, za vrtanje tunela v HE Plave II.


Ne samo HE Plave II, ampak tudi za HE Doblar II.

...sicer pa ideja o taki železnici res samo z dolgim tunelom, pa vendar kakor sem videl nekaj študij o ravnanju krivin od Borovnice do Divače za bodočo hitro železnico, se človek vpraša ali nebi bilo bolj smiselno narediti en dolg tunel Vrhnika (Logatec) - Ajdovščina in ne toliko siliti proti jugu nato pa nazaj proti severu (Italija).
senitel
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 146
Pridružen: 02.08.2013, 13:15

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a senitel » 03.05.2016, 19:24

Ljubitelj napisal/-a:
Vprašanje ni tako neumno, kot se zdi. Italijani so sredi gradnje nove hitre proge (300 km/h) od Milana proti Benetkam, gradijo jo vzporedno z obstoječo. Tukaj je govora o koridorju proti vzhodu (Beogradu), ki bo nekoč postal enako pomembno prometno vozlišče kot so Dunaj, Benetke, Budimpešta... Vprašanje je samo, kako čez Slovenijo po najkrajši poti. Ob današnji tehnologiji gradnje tunelov ni direktna povezava iz Vipavske doline v Ljubljansko kotlino nobena utopija.


Seveda ni nobena utopija, samo prej je potrebno ugotoviti, ali se sodobno tehnologijo gradnje tunelov lahko uporablja v kraškem svetu. Pri nas so do sedaj samo enkrat uporabljali stroj TBM, za vrtanje tunela v HE Plave II. Pa ni šlo brez zapletov, kmalu na začetku so naleteli na glino, in je bilo potrebno ročno kopanje v precejšni dolžini. In še nekaj, huda nočna mora uporabnikov TBM na krasu so podzemske votline. V tem primeru je namreč potrebno zgraditi most za TBM...... Načelno se pa da izvesti tunel, ostaja samo eno čisto majčkeno vprašanje, ali se stvar sploh finančno izplača. Iz Italije na Balkan nekako ni pričakovati tovornega prometa podobnega onemu v novem Gothardskem tunelu........, še manj pa potniškega.......

LPL


Težave so bile samo na začetku Plave II, Doblar II bp.. v povprečju zadeva zgradila 35m tunela na dan, rekord 50m - če so pogoji je zadeva super.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4278
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.05.2016, 20:18

Težave so bile samo na začetku Plave II, Doblar II bp.. v povprečju zadeva zgradila 35m tunela na dan, rekord 50m - če so pogoji je zadeva super.


Če so pogiji je seveda zadeva super, kras pa prinaša kar pogoste pasti...... Včasih se razkrijejo tudi 150 let po gradnji, primer Postojna ne tako daleč nazaj.

Sicer pa v geomehanskih krogi (prosto po mojem sinu) radi povedo zgodbo, kako so Hrvati vrtali vzporedno cev k enemu od tunelov na AC proti Zadru in Splitu:
Šef reče ”Zakaj ne vrtate?”. Odgovor delavcev: ”Tukaj ni nič”, ”Kako ni ni?, Ja nič ni...” in prenapeti šef si ogleda kraj in komaj ga rešijo da ne pade v velikanski nič (podzemsko jamo namreč)...... Pa so morali namesto tunela graditi most......

LPL
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a bart » 26.05.2016, 21:27

Pozdravljeni!

Ja. Še spremljam rekonstrukcijo.

Takšno je bilo stanje po grobem čiščenju, ko so odstranili spodnji opaž.
Slika
Tako poteka delo med zaporami kadar so ob koncih tedna.
Slika
Izpostavljena ter premazana s protikorozijsko zaščito, armatura čaka pripravljena na končno "plast cementa".
Slika
Na trasi so asfaltirali.
Slika
Nadvoz je dobival vse več detajlov.
Slika
Zaščitnih betonskih ter cestnih ograj.
Slika
Vse kar spada pod cestno opremo.
Slika
Vse se je pripravljalo na prusmeritev prometa.

Jernej :mrgreen:
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a bart » 26.05.2016, 21:38

Začasni se poslavlja!

Ko ga odstranijo bodo lahko uredili brežino še na drugi strani.
Slika
ŽC! Malo pa so vseeno spremenili potek ovinka čez nadvoz.
Slika
Asfalt na desni strani cestišča (smer: Medvode).
Slika
Postavljanje ograj.
Slika
Izmenična zapora! Promet prestavljen nazaj čez podvoz.
Slika
Čakanje na odstranitev.
Slika
Pa še zadnja slika iz začasnega s pogledom na promet iz Ljubljane.
Slika

S terena za vlaki.info

Jernej 8)
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a električar » 26.05.2016, 22:30

Bart, hvala za poročanje. Potek ceste čez nadvoz bo res malo bolj ugoden.

lp
Uporabniški avatar
541-110
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1083
Pridružen: 11.06.2006, 9:25
Kraj: LJUBLJANA

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a 541-110 » 27.05.2016, 18:22

Skrajni čas. Še avtobusi zamujajo. #-o #-o
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a bart » 30.05.2016, 20:03

Pozdravljeni!

Kaj se je dogajalo v nedeljo 29.5.2016.

"Rabelj" med delom. Prometa za vzorec.
Slika
V senci (beri: boljše kot na soncu)...
Slika
so na odrih postavljenih na vagonu...
Slika
delavci pridno izvajali zaključna dela (slikano med kosilom).
Slika
Kdor je dobro pogledal slike je opazil menjavo na stebru vozne mreže (druga slika).
Slika
Preden se vrnejo, pa še pogled od blizu.
Slika
Armatura je delno že skrita.
Slika
Sledi še delo pridnih rok.
Slika
Še pogled z ljubljanske smeri proti Medvodam.
Slika
S terena za vlaki.info

Hvala za oglede in spodbudo.
Jernej :mrgreen:
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a Igor T » 11.06.2016, 12:10

SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 912
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a SIMY » 27.07.2016, 15:38

Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9006
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 27.07.2016, 21:54

Moram reči, da sem presenečen. Izgleda, da se je našel nazadnje en pameten projektant. Ali pa z izkušnjami, da je že letel iz ovinka...
Ali pa se je treba držati EU predpisov :-k

Ovinek je sedaj OK.

Ločili so pasova, tako da je sedaj neka varnostna razdalja med nasproti vozečimi vozili. Za vsak primer, če kdo zdrsne ali zamišljen vozi z mobitelom na ušesu...

Ovinek pa se tudi da peljati...preverjeno.

pozdrav
Darko
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 308
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Cestni nadvoz Medno

OdgovorNapisal/-a električar » 28.07.2016, 21:47

Kaj pa če je sredinski šrafiran pas namenjen za bodoči pas za levo zavijanje? Po nekih načrtih je na tem mestu predvidena povezava na lokalno cesto, ki bi lahko nadomestila NPr pred ŽP Medvode.

lp

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov