Cestni nadvoz Medno
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni,
odgovor na vprašanje o 2. tiru na Gorenjsko sem našel na strani:
NOVA PROGA LJUBLJANA-KRANJ-JESENICE Z NAVEZAVO NA LETALIŠČE JOŽETA PUČNIKA
Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana je največje slovensko letališče ter tudi domače letališče Adrie Airways. Z glavnim mestom države je povezan le po cesti. Obstoječa železniška proga, ki vozi dokaj blizu letališča, poteka od Ljubljane mimo Kranja do Jesenic in državne meje. Proga je enotirna in ena od možnosti je gradnja vzporednega, dodatnega II. tira ob obstoječi progi, a je zaradi zastarelih elementov na večjem delu proge nesprejemljiva. Poleg tega je problematična tudi povezanost letališča Jožeta Pučnika z glavnim mestom. Zato je v okviru projekta predvidena vzpostavitev posodobljene železniške infrastrukture v obliki gradnje nove dvotirne proge z navezavo na letališče.
link: http://www.di.gov.si/si/javna_zeleznisk ... a_pucnika/
Torej, Rudolfova železnica
pozdrav
Darko
odgovor na vprašanje o 2. tiru na Gorenjsko sem našel na strani:
NOVA PROGA LJUBLJANA-KRANJ-JESENICE Z NAVEZAVO NA LETALIŠČE JOŽETA PUČNIKA
Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana je največje slovensko letališče ter tudi domače letališče Adrie Airways. Z glavnim mestom države je povezan le po cesti. Obstoječa železniška proga, ki vozi dokaj blizu letališča, poteka od Ljubljane mimo Kranja do Jesenic in državne meje. Proga je enotirna in ena od možnosti je gradnja vzporednega, dodatnega II. tira ob obstoječi progi, a je zaradi zastarelih elementov na večjem delu proge nesprejemljiva. Poleg tega je problematična tudi povezanost letališča Jožeta Pučnika z glavnim mestom. Zato je v okviru projekta predvidena vzpostavitev posodobljene železniške infrastrukture v obliki gradnje nove dvotirne proge z navezavo na letališče.
link: http://www.di.gov.si/si/javna_zeleznisk ... a_pucnika/
Torej, Rudolfova železnica
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Postopek za to novo progo je zaenkrat ustavljen in sodeč po proračunu za infrastrukturo bomo na to progo še dolgo čakali. Trenutno po obstoječi enotirni progi zvozijo pol manj tovora kot po koprski vzpenjači. Vprašanje smotrnosti je torej na mestu. Žal pa mini letališče tudi ne more upravičiti investicije. Je pa lahko bonus, ko se bo enkrat gradilo drugi tir.
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Kaj se dogaja te dni?
Nastaja nov most.
Uterjujejo cestni nasip.
Mogoče se pripravlja širitev?
Ker se tudi na ljubljanski strani nasipa. Bomo videli.
Tudi ta stena pride na vrsto.
Med rekonstrukcijo.
Po uterjevanju z vbrizgavanjem.
Vse zunaje sten bodo dobile dodatno armaturo in nekaj centimetrov betona.
Še bo.
Jernej
Kaj se dogaja te dni?
Nastaja nov most.
Uterjujejo cestni nasip.
Mogoče se pripravlja širitev?
Ker se tudi na ljubljanski strani nasipa. Bomo videli.
Tudi ta stena pride na vrsto.
Med rekonstrukcijo.
Po uterjevanju z vbrizgavanjem.
Vse zunaje sten bodo dobile dodatno armaturo in nekaj centimetrov betona.
Še bo.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pa nadaljujmo!
Podporno steno sanirajo v vsej njeni velikosti. Od vrha do tal.
Priprave na novo "oblekico"
Vso obstoječu železno armaturo so zaščitili z proti korozijskim premazom.
Sledi pogled na dodatno ojačano sredinsko betonsko preklado, po odstrnitvi I profilov.
Še pogled na mesto, kjer med obstoječima prekladama nastaja nova.
Lepo so vidne opažne deske, ki sestavljajo dno in so pritrjene na prvotnih prekladah.
Priprava na železne "tabletke".
Vgrajena armatura, ki jo v zraku (beri: na pravem mestu) nosi I profil.
Jernej
Podporno steno sanirajo v vsej njeni velikosti. Od vrha do tal.
Priprave na novo "oblekico"
Vso obstoječu železno armaturo so zaščitili z proti korozijskim premazom.
Sledi pogled na dodatno ojačano sredinsko betonsko preklado, po odstrnitvi I profilov.
Še pogled na mesto, kjer med obstoječima prekladama nastaja nova.
Lepo so vidne opažne deske, ki sestavljajo dno in so pritrjene na prvotnih prekladah.
Priprava na železne "tabletke".
Vgrajena armatura, ki jo v zraku (beri: na pravem mestu) nosi I profil.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Zadnja slika, zadnje objave, je bila še brez betona.
Odkop na medvoški strani.
Pogled na "notranjo" stran v levi kot.
In še v desni kot kjer se stikata podporna zidova in nadvoz.
Popolnoma razkrita nosilna stena na medvoški strani.
Izpostavljeno železo delavci sproti premazujejo z protikorozijsko zaščito.
Še kar nekaj železa bo "pojedel".
Na ljubljanski...
... in medvoški strani se nadaljuje utrjevanje brežine.
Poleg prve stene prepusta, ki že stoji, delavci za opažom že sestavljajo železo za drugo.
S terena,
Jernej
Zadnja slika, zadnje objave, je bila še brez betona.
Odkop na medvoški strani.
Pogled na "notranjo" stran v levi kot.
In še v desni kot kjer se stikata podporna zidova in nadvoz.
Popolnoma razkrita nosilna stena na medvoški strani.
Izpostavljeno železo delavci sproti premazujejo z protikorozijsko zaščito.
Še kar nekaj železa bo "pojedel".
Na ljubljanski...
... in medvoški strani se nadaljuje utrjevanje brežine.
Poleg prve stene prepusta, ki že stoji, delavci za opažom že sestavljajo železo za drugo.
S terena,
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Še en dokaz, da so se včasih vozili po tlakovcih. Lepo se vidi, katere plasti sestavljajo vozišče in nasip.
Pa poglejmo kaj se je dogajalo včeraj.
Na obeh straneh (beri: ljubljanski in medvoški) raste nasip.
Brum po novo rundo.
Steni prepusta sta poknci.
Pripravlja se opaž za "plato".
Kaj pa naš "pacient"?
Preberite v novem postu.
Jernej
Še en dokaz, da so se včasih vozili po tlakovcih. Lepo se vidi, katere plasti sestavljajo vozišče in nasip.
Pa poglejmo kaj se je dogajalo včeraj.
Na obeh straneh (beri: ljubljanski in medvoški) raste nasip.
Brum po novo rundo.
Steni prepusta sta poknci.
Pripravlja se opaž za "plato".
Kaj pa naš "pacient"?
Preberite v novem postu.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Živijo!
Našega "pacienta" pa vztrajno hranijo z železom.
Podporna zidova sta "dobetonirana" in ojačana z železno armaturo.
Medvoška stran.
Ljubljanska stran.
Rebraste železne palice, ki bodo povezane v nosilno ploščo.
Obe nosilni steni sta dobili novo železobetonsko obleko.
Testni vzorci betona. Le kaj piše na listkih?
Poglej in preberi.
S terena,
Jernej
Našega "pacienta" pa vztrajno hranijo z železom.
Podporna zidova sta "dobetonirana" in ojačana z železno armaturo.
Medvoška stran.
Ljubljanska stran.
Rebraste železne palice, ki bodo povezane v nosilno ploščo.
Obe nosilni steni sta dobili novo železobetonsko obleko.
Testni vzorci betona. Le kaj piše na listkih?
Poglej in preberi.
S terena,
Jernej
- Igor T
- Strojevodja I
- Prispevkov: 320
- Pridružen: 07.03.2009, 13:11
- Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
- Kontakt:
Re: Cestni nadvoz Medno
Zakaj imam občutek, da bi bil cenejši nov nadvoz kot pa tole flikanje ....
Nisem strokovnjak, a če bi bil moj ga bi podru. Tako kot prepust..
Nisem strokovnjak, a če bi bil moj ga bi podru. Tako kot prepust..
Re: Cestni nadvoz Medno
Gotovo je razlika v papirologiji (projekt za sanacijo proti gradbenemu dovoljenju za rušenje in novogradnjo). Pa če bi se šli novogradnjo, bi najbrž morali spoštovati stoletni projekt dvotirne proge in bi torej delali daljši nadvoz. In seveda širšega saj bi se kje našel pravilnik, ki zahteva pločnike...
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Kaj se dogaja v Mednem?
Nasip še kar raste.
Plošča prepusta se suši.
Star prepust pa se je poslovil.
Zgodovina.
Stene pri nadvozu pridobivajo na betonu.
Nastaja nova zaščitna plast.
Pripravljajo opaž za levi (pogled proti Lj)
in desni (pogled proti Lj) previsni element nadvoza.
Le tega pa na Medvoški strani že zasipajo.
Da ne bo posedanja ti. "stopnic" material sproti uterjujejo.
Na sliki se lepo vidi, da so odstranili konstrukcijo iz I profilov.
Novi nosilci so že na šihtu.
S terena,
Jernej
Kaj se dogaja v Mednem?
Nasip še kar raste.
Plošča prepusta se suši.
Star prepust pa se je poslovil.
Zgodovina.
Stene pri nadvozu pridobivajo na betonu.
Nastaja nova zaščitna plast.
Pripravljajo opaž za levi (pogled proti Lj)
in desni (pogled proti Lj) previsni element nadvoza.
Le tega pa na Medvoški strani že zasipajo.
Da ne bo posedanja ti. "stopnic" material sproti uterjujejo.
Na sliki se lepo vidi, da so odstranili konstrukcijo iz I profilov.
Novi nosilci so že na šihtu.
S terena,
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Po uspešnem betoniranju glavne nosilne plošče...
Klasika, umazani škornji.
Zardi urejanja brežin se je že spremenil prometni režim.
ŽCa ter vse ostale uporabnike že boli glava.
Utrjevanje podlage, nasipanje in izdelava kamnitih zložb zahtevajo svoj prostor.
Med tem, ko "Pacient počasi okreva", bomo vozniki počasi izgubljali živce.
Rabelj je že pripravljen.
Takle mamo na našem koncu.
Več pa v članku na žurnalovi strani z naslovom ....
Jernej
Po uspešnem betoniranju glavne nosilne plošče...
Klasika, umazani škornji.
Zardi urejanja brežin se je že spremenil prometni režim.
ŽCa ter vse ostale uporabnike že boli glava.
Utrjevanje podlage, nasipanje in izdelava kamnitih zložb zahtevajo svoj prostor.
Med tem, ko "Pacient počasi okreva", bomo vozniki počasi izgubljali živce.
Rabelj je že pripravljen.
Takle mamo na našem koncu.
Več pa v članku na žurnalovi strani z naslovom ....
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Jernej, tudi mene boli glava, ko vsako jutro peljem proti Lb.
No, rešitev je obvoz skozi Pirniče.
No, rešitev je obvoz skozi Pirniče.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Jernej, za koliko časa so vzpostavili dvosmren promet?
Me res zanima, koliko je to procentov od celotnega časa enosmernega.
Edino, če je imela vojska obvezne vaje po NATO protokolu, potem je opravičljivo, da so postavili še drugi most
Ne vem, zakaj imam občutek, da delajo zato tako dobro, ker jih stalno kontroliraš, pa še brez najave
Ali pa je šef gradbincev pogruntal, da je taka on-line reklama "nartaboljša"...pa še zastonj
Mater, pa enkratna priložnost je bila, da bi povečali radij na novem mostu, da mi ne bilo treba bremzat, ko "uletim" na stari most
pozdrav
Darko
Me res zanima, koliko je to procentov od celotnega časa enosmernega.
Edino, če je imela vojska obvezne vaje po NATO protokolu, potem je opravičljivo, da so postavili še drugi most
Ne vem, zakaj imam občutek, da delajo zato tako dobro, ker jih stalno kontroliraš, pa še brez najave
Ali pa je šef gradbincev pogruntal, da je taka on-line reklama "nartaboljša"...pa še zastonj
Mater, pa enkratna priložnost je bila, da bi povečali radij na novem mostu, da mi ne bilo treba bremzat, ko "uletim" na stari most
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Ko že lopatajo bi bilo fino opraviti še predhodna pripravljalna dela za bodoči drugi tir, ki naj bi ga zgradili v "bližnji" prihodnosti, saj je gorenjska železna cesta preprosto prenatrpana in tako v bistvu že sedaj neprimerna za kakšen resnejši logistični podvig. Morda kdo poreče, da imamo tako in tako bohinjsko progo, a je ta žal tudi predpotopna.
Simpl je tanartabul.
Re: Cestni nadvoz Medno
V trenutku, ko so se odločili za rekonstrukcijo (popravilo) starega mostu namesto nadomestne gradnje novega, so pokopali tole tvojo idejo ...bisabre napisal/-a:Ko že lopatajo bi bilo fino opraviti še predhodna pripravljalna dela za bodoči drugi tir, ...
LP, Metod