Cestni nadvoz Medno
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Cestni nadvoz Medno
Hvala @bart za izčrpno poročanje. Po slikah sodeč bi bilo res najbolje (in morda hitreje) podreti nadvoz in zgraditi novega.
lp
lp
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Glavna beseda tega posta je rekonstrukcija!
Več pa si lahko preberete v članku LOŠKIH NOVICAH, ki jih za naš konec izdaja GORENJSKI GLAS.
Slike danes.
Del vozišča se tako postavijo na konstrukcijo in potem še povežejo z vijaki.
Drugi začasni most je skoraj končan.
Konec tedna bo na ljubljanski strani.
Na nadvozu pa delajo s polno paro.
Zidarska dela.
"Zdravljenje" betona.
S terena za vlaki.info,
Jernej
Glavna beseda tega posta je rekonstrukcija!
Več pa si lahko preberete v članku LOŠKIH NOVICAH, ki jih za naš konec izdaja GORENJSKI GLAS.
Slike danes.
Del vozišča se tako postavijo na konstrukcijo in potem še povežejo z vijaki.
Drugi začasni most je skoraj končan.
Konec tedna bo na ljubljanski strani.
Na nadvozu pa delajo s polno paro.
Zidarska dela.
"Zdravljenje" betona.
S terena za vlaki.info,
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Da se je delo varno začelo so poskrbeli elektrikarji.
Priprave na postavitev drugega začasnega mostu.
Najprej je konstrukcijo treba pravilno "obesit".
Še na drugi strani, pa bomo lahko začeli.
Daljši trikotnik, ki ga tvori vpetje, bolj stabilna je konstrukcija med premikom.
Bager most potiska z dvigalom pa se ga vodi, varuje in nosi na drugo stran.
Še malo pa bo...
... razkrita oblika temelja. Vsak detajl je pomemben!
Še bo.
Jernej
Da se je delo varno začelo so poskrbeli elektrikarji.
Priprave na postavitev drugega začasnega mostu.
Najprej je konstrukcijo treba pravilno "obesit".
Še na drugi strani, pa bomo lahko začeli.
Daljši trikotnik, ki ga tvori vpetje, bolj stabilna je konstrukcija med premikom.
Bager most potiska z dvigalom pa se ga vodi, varuje in nosi na drugo stran.
Še malo pa bo...
... razkrita oblika temelja. Vsak detajl je pomemben!
Še bo.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Pa nadaljujmo!
Dobro namazani so pripravljeni za...
... cestišče, ki so ga zložili na most.
Z vijaki pa postane del konstrukcije.
Nov cestni element na svojem mestu potrebuje vijake.
Preden se posvetimo še "pacientu" še pogled na dvojčka.
Železne "tabletke" raznih premerov.
Med obstoječe "nosilne betonske preklade" bodo namestili dodatno armaturo, ki jo na mestu držijo I profil.
Vse skupaj pa zalili z betonom. Zato izdelujejo delavci tudi opaž.
Še pogled z druge strani. Lepo je vidna zaščita prvotne armature.
Slike z nadvoza so nastale v času, ko so bili delavci na zasluženi malici.
Da ne bo kdo napisal, da nič ne štemajo, vrtajo, žagajo itn.
S terena za vlaki.info
Jernej
P.S. 1. Komentarji so moj laični poskus opisa dogodkov.
P.S. 2. Hvala vam za več kot 10000 ogledov.
Dobro namazani so pripravljeni za...
... cestišče, ki so ga zložili na most.
Z vijaki pa postane del konstrukcije.
Nov cestni element na svojem mestu potrebuje vijake.
Preden se posvetimo še "pacientu" še pogled na dvojčka.
Železne "tabletke" raznih premerov.
Med obstoječe "nosilne betonske preklade" bodo namestili dodatno armaturo, ki jo na mestu držijo I profil.
Vse skupaj pa zalili z betonom. Zato izdelujejo delavci tudi opaž.
Še pogled z druge strani. Lepo je vidna zaščita prvotne armature.
Slike z nadvoza so nastale v času, ko so bili delavci na zasluženi malici.
Da ne bo kdo napisal, da nič ne štemajo, vrtajo, žagajo itn.
S terena za vlaki.info
Jernej
P.S. 1. Komentarji so moj laični poskus opisa dogodkov.
P.S. 2. Hvala vam za več kot 10000 ogledov.
Zadnjič spremenil bart, dne 14.03.2016, 16:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cestni nadvoz Medno
Hm,moje laično razmišljanje, lahko da se motim. Da niso I profili namenjeni "nošenju" opaža, ker spodaj poteka poteka proga in promet. Posledično spodaj ni mogoče podpret opaža za betoniranje.
Pa tudi tisti leseni pragi pod I profili mi nekako ne delujejo, da bi bili v betonu. Pa še dva profila eden vrh drugega........, pa višina nebi več odgovarjala.....
Pa tudi tisti leseni pragi pod I profili mi nekako ne delujejo, da bi bili v betonu. Pa še dva profila eden vrh drugega........, pa višina nebi več odgovarjala.....
Ni ga junaka...............................................................................................................
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni,
mene zanima, ali je možno v razpon mostu (starega, betonskega, ki je v "rekonstrukciji"), stlačiti še en tir.
Zakaj me to zanima?
Ker bo sicer ta lep, "rekonstruiran" most sicer potrebno podreti, ko se bo gradil drugi tir na Gorenjsko
Ali je že kdo videl projekt drugega tira na Gorenjsko ?
Vsekakor projekt nekje obstaja, ker so zgradili že kar nekaj nadvozov po Gorenjski za dva tira.
Upam, da ne delajo na pamet
pozdrav
Darko
mene zanima, ali je možno v razpon mostu (starega, betonskega, ki je v "rekonstrukciji"), stlačiti še en tir.
Zakaj me to zanima?
Ker bo sicer ta lep, "rekonstruiran" most sicer potrebno podreti, ko se bo gradil drugi tir na Gorenjsko
Ali je že kdo videl projekt drugega tira na Gorenjsko ?
Vsekakor projekt nekje obstaja, ker so zgradili že kar nekaj nadvozov po Gorenjski za dva tira.
Upam, da ne delajo na pamet
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
V zadnjem popravljenem postu sem zapisal:
"Med obstoječe "nosilne betonske preklade" bodo namestili dodatno armaturo, ki jo na mestu držijo I profili."
Danes so vse skupaj zalili z betonom.
Detajli so pomembni.
Zalili so tudi opaž pri pomožnem mostu. Železničarji bi rekli, da so pod kolesa postavili coklo.
Jernej
V zadnjem popravljenem postu sem zapisal:
"Med obstoječe "nosilne betonske preklade" bodo namestili dodatno armaturo, ki jo na mestu držijo I profili."
Danes so vse skupaj zalili z betonom.
Detajli so pomembni.
Zalili so tudi opaž pri pomožnem mostu. Železničarji bi rekli, da so pod kolesa postavili coklo.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Cestni nadvoz Medno
Če bo tole na koncu most za premostiti dva tira sem pa jaz papež.. zgleda da bo to še en sfaljeni projekt..
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Ja, izgleda da na ministrstvu ne deluje koordinacija med oddelki
Verjetno bi morali iti na Dunaj pogledati, kako imajo to urejeno Avstrijci
Pa še malo v kakšne zgodovinske knjige bi bilo potrebno pogledati
Mater, še v kraljevini Jugoslaviji so imeli svoje ministrstvo
Tako pa bi izgledalo, ko bi njegova ekscelenca gospod Minister za železnice "potegnil" dokument iz akta o železniškem podvozu pri Mednem...in začel iskati, kdo je "zamočil"
pozdrav
Darko
Verjetno bi morali iti na Dunaj pogledati, kako imajo to urejeno Avstrijci
Pa še malo v kakšne zgodovinske knjige bi bilo potrebno pogledati
Mater, še v kraljevini Jugoslaviji so imeli svoje ministrstvo
Tako pa bi izgledalo, ko bi njegova ekscelenca gospod Minister za železnice "potegnil" dokument iz akta o železniškem podvozu pri Mednem...in začel iskati, kdo je "zamočil"
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Če se mene vpraša, razmišljajo nekako takole:Anzee napisal/-a:Če bo tole na koncu most za premostiti dva tira sem pa jaz papež..
anonimni državni sekretar napisal/-a:Huh, tale Medenski nadvoz. A mora biti širok za dva tira? Hmmm ... drugi tir na Gorenjsko...
Ah, saj ne jamrajo posebej močno da bi ga res rabili. Še drugi tir v Koper, za katerega močno navijajo, nam uspeva držati neizveden. Če bodo vseeno izsilili tale drugi tir, bomo imeli še 25 let izgovor, da ni denarja za sočasno gradnjo drugega tira an Gorenjsko. Vmes bo pa tale nadvoz spet do konca razpadel, saj se ve kakšna je kavaliteta danes opravljenih gradbenih del.
Eh, bomo o tem razmišljali takrat, ko bo to prišlo na vrsto (upajmo, da nikoli).
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Samo ena "umetniška" za uvod.
Včeraj so položili še mankajoči asfalt.
Pa se sprehodimo...
Drugi začasni most. Lepo je viden beton, ki omejuje konstrukcijo.
Še pogled na sidranje noslilca konstrukcije.
Tak bo pogled za voznike, ko se bomo peljali proti Medvodam.
Omejitev 20Km/h. Boljše kot semafor.
Nadvoz:
Na ljubljanski strani se ureja dostop.
"Slačenje" ob zvokih "štemarijade" se nadaljuje.
S terena...
Jernej
Samo ena "umetniška" za uvod.
Včeraj so položili še mankajoči asfalt.
Pa se sprehodimo...
Drugi začasni most. Lepo je viden beton, ki omejuje konstrukcijo.
Še pogled na sidranje noslilca konstrukcije.
Tak bo pogled za voznike, ko se bomo peljali proti Medvodam.
Omejitev 20Km/h. Boljše kot semafor.
Nadvoz:
Na ljubljanski strani se ureja dostop.
"Slačenje" ob zvokih "štemarijade" se nadaljuje.
S terena...
Jernej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Me pa zanima, če so našli stare načrte od mostu ali so šli v akcijo "Ad hoc"*
wikipedija:
Ad hoc je fraza latinskega izvora in pomeni »za ta namen«. Običajno označuje rešitev, ki je značilna za obravnavo posamezne naloge ali posameznega problema, se je ne da posplošiti in za druge namene ni uporabna.
Ne vem če je to pravilna uporaba fraze.
Hotel sem vprašati, ali so našli načrt, statični izračun, ali so "odprli" most in sproti rešujejo zadevo.
Sprašujem zato, ker za večino medvoških mostov nimajo oz. ne najdejo statičnih izračunov in postavljajo omejitve v tri dni...
Pri tem, da so načrti v arhivih, samo najti jih je treba. Sem jih že videl, zato lahko to trdim
Tega cestnega v Mednem pa nisem iskal niti MMG videl.
Ja, tega mostu nemška okupacijska vojska ob umiku ni "spustila" v zrak. So raje tiste v Medvodah preko reke Sore (cestnega in železniškega), tam je težje na hitro premostiti razpon. Pa še malo večji je kot teh "usranih" 16 metrov.
bart, ali nosijo naokoli ti gradbinci kakšne porumenele, zaprašene papirje
pozdrav
Darko
wikipedija:
Ad hoc je fraza latinskega izvora in pomeni »za ta namen«. Običajno označuje rešitev, ki je značilna za obravnavo posamezne naloge ali posameznega problema, se je ne da posplošiti in za druge namene ni uporabna.
Ne vem če je to pravilna uporaba fraze.
Hotel sem vprašati, ali so našli načrt, statični izračun, ali so "odprli" most in sproti rešujejo zadevo.
Sprašujem zato, ker za večino medvoških mostov nimajo oz. ne najdejo statičnih izračunov in postavljajo omejitve v tri dni...
Pri tem, da so načrti v arhivih, samo najti jih je treba. Sem jih že videl, zato lahko to trdim
Tega cestnega v Mednem pa nisem iskal niti MMG videl.
Ja, tega mostu nemška okupacijska vojska ob umiku ni "spustila" v zrak. So raje tiste v Medvodah preko reke Sore (cestnega in železniškega), tam je težje na hitro premostiti razpon. Pa še malo večji je kot teh "usranih" 16 metrov.
bart, ali nosijo naokoli ti gradbinci kakšne porumenele, zaprašene papirje
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Končno brez semaforja!
Nastajajoči temelji drugega mostu.
Na ljubljanski strani se nadaljuje urejanje brežine.
Nadvoz pa brez prečnih reber in pripravljen za sprejem armature.
Urejajo tudi betonske stene. Čiščenje betona z visokim tlakom.
Sedaj vas vabim, da prisedete.
Po več kot dveh letih brez semaforja iz Medna proti Medvodam.
Še bo!
Jernej
Končno brez semaforja!
Nastajajoči temelji drugega mostu.
Na ljubljanski strani se nadaljuje urejanje brežine.
Nadvoz pa brez prečnih reber in pripravljen za sprejem armature.
Urejajo tudi betonske stene. Čiščenje betona z visokim tlakom.
Sedaj vas vabim, da prisedete.
Po več kot dveh letih brez semaforja iz Medna proti Medvodam.
Še bo!
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Bi bil lahko za režiserja?
Po več kot dveh letih je
končno vsaj za nekaj časa padel.
Jernej
Po več kot dveh letih je
končno vsaj za nekaj časa padel.
Jernej