Cestni nadvoz Medno
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Mislim, da se po tem "zalogaju" ne bo upal nihče vsaj 10 let izustiti ideje o tem, da bi tukaj tekel drugi tir.
Je bila predraga sanacija. S tem bi priznali, da ne znamo gospodariti in bi nekdo moral zapustiti vlado...
Poleg tega so rabili za dogovor o eni "usrani" sanaciji 2(z besedo: dve) leti
Če ne bi bilo silnega pritiska gorenjskih županov, pa bi se itak zadeva še kar vlekla...
Meni je najhuje za moje zavorne ploščice...in zavorne diske (žička za signalizacijo debeline zavornih oblog je že v stiku, zavorni diski pa se priližujejo minimalni debelini
pozdrav
Darko
Je bila predraga sanacija. S tem bi priznali, da ne znamo gospodariti in bi nekdo moral zapustiti vlado...
Poleg tega so rabili za dogovor o eni "usrani" sanaciji 2(z besedo: dve) leti
Če ne bi bilo silnega pritiska gorenjskih županov, pa bi se itak zadeva še kar vlekla...
Meni je najhuje za moje zavorne ploščice...in zavorne diske (žička za signalizacijo debeline zavornih oblog je že v stiku, zavorni diski pa se priližujejo minimalni debelini
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Dvosmerni promet pa je bil vzpostavljen 18.3.2016.
Do petka 29.4.2016.
Slabih 43 dni!!!
Jernej
18.3.2016 sem zapisal...železocestnik napisal/-a:Jernej, za koliko časa so vzpostavili dvosmren promet?
Darko
... ko sem na lastne oči preveril.bart napisal/-a:Pozdravljeni!
Končno brez semaforja!
Jernej
Dvosmerni promet pa je bil vzpostavljen 18.3.2016.
Do petka 29.4.2016.
Slabih 43 dni!!!
Jernej
Zadnjič spremenil bart, dne 01.05.2016, 22:54, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cestni nadvoz Medno
To je za naše razmere zelo spodoben dosežek ... za sanacijo starega cestnega nadvoza. Problem je bolj v tem, da so se prej dve leti pregovarjali kako (če sploh) popraviti stari nadvoz. Pa bi lahko vse skupaj trajalo samo nekaj mesecev.bart napisal/-a:Dvosmerni promet pa je bil vzpostavljen 17.3.2016.
Do petka 29.4.2016.
Slabih 44 dni!!!
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
...tud za pred zid niso.....je škoda patronov.... ...
Re: Cestni nadvoz Medno
Postavljati drugi most za mesec in pol je traparija. Kar se tiče pa dvotirnega podvoza, naj spomnim na dvotirni nadvoz pri pesniškem rondoju, ki bo čez 10 let preteklost. Kje in kdaj oz. če sploh, bo tekel drugi tir proti beljaškemu logističnemu centru je pa še odprto vprašanje.
Re: Cestni nadvoz Medno
Če bo kdaj drugi tir proti Karavankam bi ga bilo bolj smiselno graditi po severni strani Letališča Jožeta Pučnika.
Se pravi od tovorne železniške postaje Moste, do navezave na Kamniško progo pri Domžalah in nato zavoj proti zahodu mimo Komende, ter ob severni strani letališča z navezavo na obstoječo progo pri Kranju pri čemer proga, Kranj, spet zaobide po severni strani.
Slikica: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... Qlz1UX332Q
Nekako tako politika sicer tudi misli, le da hočejo oni navezavo drugega tira na Gorenjsko progo tam pri Šentvidu in potem potegnit progo do letališča, ki bi ga obšla po Južni strani in potem mimo Kranja spet po severni strani. Okoli letališče bi naredili nek krožni "odcep"....
Meni se zdi 1. varianta boljša, sploh ker bi proga hkrati pobrala kar nekaj več lokalnih potnikov in pa nebi bilo potrebno graditi še enega slepega odcepa okoli letališča.
Kakorkoli 1. varianta je odpadla, ker sedaj delajo prizidke k letališču, kakšnega prostora pa junci itak ne bodo pustili. 2. varianta pa najbrž tudi. Morda bi bilo res še najbolje graditi ob obstoječem tiru, letališče pa prestaviti bližje njemu
Sploh ko pogledaš na zemljevid ti tudi ni jasno zakaj so na tistem območju v vzporedni razdalji 10 km 3 štiripasovnice (Gorenjska avtocesta, 4 pasovnica proti Trzinu in pa še Štajerska avtocesta) skratka nekako imam občutek, da je z lokacijo letališča nekdo precej zamočil, da je treba vso infrastrukturo sedaj na silo vleči tja, ko pa je bilo že prej vse na južnem bregu Save, vključno z reko. Hkrati so na cedilu pustili tiste iz Posočja, ki na vsake kvatre pridejo v prestolnico čez Škofjo Loko itd.
Se pravi od tovorne železniške postaje Moste, do navezave na Kamniško progo pri Domžalah in nato zavoj proti zahodu mimo Komende, ter ob severni strani letališča z navezavo na obstoječo progo pri Kranju pri čemer proga, Kranj, spet zaobide po severni strani.
Slikica: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... Qlz1UX332Q
Nekako tako politika sicer tudi misli, le da hočejo oni navezavo drugega tira na Gorenjsko progo tam pri Šentvidu in potem potegnit progo do letališča, ki bi ga obšla po Južni strani in potem mimo Kranja spet po severni strani. Okoli letališče bi naredili nek krožni "odcep"....
Meni se zdi 1. varianta boljša, sploh ker bi proga hkrati pobrala kar nekaj več lokalnih potnikov in pa nebi bilo potrebno graditi še enega slepega odcepa okoli letališča.
Kakorkoli 1. varianta je odpadla, ker sedaj delajo prizidke k letališču, kakšnega prostora pa junci itak ne bodo pustili. 2. varianta pa najbrž tudi. Morda bi bilo res še najbolje graditi ob obstoječem tiru, letališče pa prestaviti bližje njemu
Sploh ko pogledaš na zemljevid ti tudi ni jasno zakaj so na tistem območju v vzporedni razdalji 10 km 3 štiripasovnice (Gorenjska avtocesta, 4 pasovnica proti Trzinu in pa še Štajerska avtocesta) skratka nekako imam občutek, da je z lokacijo letališča nekdo precej zamočil, da je treba vso infrastrukturo sedaj na silo vleči tja, ko pa je bilo že prej vse na južnem bregu Save, vključno z reko. Hkrati so na cedilu pustili tiste iz Posočja, ki na vsake kvatre pridejo v prestolnico čez Škofjo Loko itd.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Meni je popolnoma jasno, da denarja NI. Zagona gospodarstva, ki bi omogočil investicije v železniško infrastrukturo NI.
...
...
...in ga še en čas NE BO, če se bomo tako obnašali, kot se (DRŽAVA namreč).
Pošljimo že enkrat te naše, ki odločajo, nekam, da se bodo kaj naučili (AVSTRIJA; NEMČIJA; ŠVEDSKA, FINSKA itd)
Če nič drugega, bi lahko imeli vse rešeno na papirju (tako se reče, sicer v digitalni obliki) z gradbenimi dovoljenji vred.
Da ko bi bil denar za eno zadevo, lahko začnemo graditi jutri, ne pa da se zopet 5 let "nategujemo".
Načrte in gradbeno dovoljenje daš v predal in "zastražiš" traso, na kateri se ne more graditi NIČ!
Kako je bilo včasih mogoče rezervirati traso za ljubljansko obvoznico (cesto)?
Kaj se je spremenilo od takrat v naši družbi?
pozdrav
Darko
...
...
...in ga še en čas NE BO, če se bomo tako obnašali, kot se (DRŽAVA namreč).
Pošljimo že enkrat te naše, ki odločajo, nekam, da se bodo kaj naučili (AVSTRIJA; NEMČIJA; ŠVEDSKA, FINSKA itd)
Če nič drugega, bi lahko imeli vse rešeno na papirju (tako se reče, sicer v digitalni obliki) z gradbenimi dovoljenji vred.
Da ko bi bil denar za eno zadevo, lahko začnemo graditi jutri, ne pa da se zopet 5 let "nategujemo".
Načrte in gradbeno dovoljenje daš v predal in "zastražiš" traso, na kateri se ne more graditi NIČ!
Kako je bilo včasih mogoče rezervirati traso za ljubljansko obvoznico (cesto)?
Kaj se je spremenilo od takrat v naši družbi?
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Zasebna lastnina je postala bistveno pomembnejša kot skupno dobro.železocestnik napisal/-a:Kaj se je spremenilo od takrat v naši družbi?
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Zato pa pošiljam "odločilne" na ekskurzijo v Avstrijo in Nemčijo, da si ogledajo, kako tam trasirajo proge.
Krovni zakon imamo pa enak za vse v EU. Če je naš izvedbeni zanič, ga je pač treba takoj prilagoditi takšnemu, kot velja v Avstriji ali Nemčiji. Če je pa že sedaj primeren (tak kot v A, D...), potem je problem samo pri izvedbi in se morajo naučiti na ekskurziji samo, kako se izvaja. Če niso zmožni/voljni učenja, jih je potrebno zamenjati.
pozdrav
Darko
Krovni zakon imamo pa enak za vse v EU. Če je naš izvedbeni zanič, ga je pač treba takoj prilagoditi takšnemu, kot velja v Avstriji ali Nemčiji. Če je pa že sedaj primeren (tak kot v A, D...), potem je problem samo pri izvedbi in se morajo naučiti na ekskurziji samo, kako se izvaja. Če niso zmožni/voljni učenja, jih je potrebno zamenjati.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Za gradbeno dovoljenje moraš odkupiti zemljišča, gradbeno dovoljenje pa ne traja večno. Zadeve niso tako preproste. Določena orodja lahko zamrznejo razpolaganje z zemljišči, ampak to je seveda časovno omejeno, kako drugače pa naj bo? Blokirati vse premike v prostoru ker denarja ni? Prvi pogoj za pametno načrtovanje je stabilni proračunski vir. Ampak to volilcev ne gane zato so proračun za infro več kot prepolovili in denar preumserili h glasnim sindikalnim srakam ki imajo volilne glasove. Evo, rezultat je tu. Ne se zdaj čuditi, bilo je pričakovano in smo opozarjali.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Ja, to z gradbenimi dovoljenji imaš prav, tako daleč je res brez veze pripeljati zadevo, če veš, da še 10 let in več ne bo denarja za določeno zadevo.
Mora pa država poskrbeti za osnovne prometne poti in jih zavarovati. In se enkrat odločiti: ta trasa bo šla tukaj, ta pa tukaj.
Ne pa da enkrat privlečejo na dan drugi tir na Gorenjsko ob sedanjem, drugič drugje.
Poleg tega pri novogradnjah zahtevajo recimo ob stari progi nov podvoz za dva tira (da je dražji: primer v Medvodah, ne v Mednem), pa bo šla proga nazadnje drugje.
Tako se ne dela...
Butasto se mi zdi, da ne morejo ob tej obnovi mosta reči:
tukaj ne bo šel nikoli drugi tir, šel pa bo tukaj in tukaj...imamo že izdelano študijo, vsklajena je z naravovarstveniki in....civilnimi iniciativami itd.
Ali pa: tukaj ne bo šel drugi tir nikoli, zaenkrat pa še ne vemo kje
Država mora imeti dolgoročne plane.
pozdrav
Darko
Mora pa država poskrbeti za osnovne prometne poti in jih zavarovati. In se enkrat odločiti: ta trasa bo šla tukaj, ta pa tukaj.
Ne pa da enkrat privlečejo na dan drugi tir na Gorenjsko ob sedanjem, drugič drugje.
Poleg tega pri novogradnjah zahtevajo recimo ob stari progi nov podvoz za dva tira (da je dražji: primer v Medvodah, ne v Mednem), pa bo šla proga nazadnje drugje.
Tako se ne dela...
Butasto se mi zdi, da ne morejo ob tej obnovi mosta reči:
tukaj ne bo šel nikoli drugi tir, šel pa bo tukaj in tukaj...imamo že izdelano študijo, vsklajena je z naravovarstveniki in....civilnimi iniciativami itd.
Ali pa: tukaj ne bo šel drugi tir nikoli, zaenkrat pa še ne vemo kje
Država mora imeti dolgoročne plane.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Žal veliko ljudi, ki so udeleženi v procese odločanja nima ustrezno izobrazbo ali pa so prišli do izobrazbe z goljufanjem, ali pa z povprečno oceno 6-7 in prežuranimi študijskimi dnevi (velja tudi za malo starejšo populacijo). V času debelih krav, ko so se opravljale zaposlitve si prišel noter lahko tudi z napačno izobrazbo, češ bo že dobil izkušnje. In potem si se včlanih v sindikat in danes si kočevski medved. In ker je navada železna srajca, boš pač delal kot si v uvajanju. Počasi, z napakami, brez sankcij, brez smisla... Kot smetana na torti, pa se vsako leto pogajajo za višje plače in bonitete.železocestnik napisal/-a: Butasto se mi zdi, da ne morejo ob tej obnovi mosta reči:
Pa jih ima? Nima! Če pa jih že ima, je pa ne realizira niti do polovice, ker pride do menjave vlade in, ker se potem oni ne bodo mogli tolči po prsih, da je naš projekt, ga zamenjajo.železocestnik napisal/-a: Država mora imeti dolgoročne plane.
Re: Cestni nadvoz Medno
Malo off topic.... zakaj se v smeri Primorske ne razmišlja o navezavi Ajdovščina - Logatec (Vrhnika) kot o možnosti hitre proge vzhod - zahod?suha napisal/-a:Če bo kdaj drugi tir proti Karavankam bi ga bilo bolj smiselno graditi po severni strani Letališča Jožeta Pučnika.
Se pravi od tovorne železniške postaje Moste, do navezave na Kamniško progo pri Domžalah in nato zavoj proti zahodu mimo Komende, ter ob severni strani letališča z navezavo na obstoječo progo pri Kranju pri čemer proga, Kranj, spet zaobide po severni strani.
Slikica: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... Qlz1UX332Q
Re: Cestni nadvoz Medno
...ker je že zgrajena "Pontebbana" in ker je "KoralmBahn" že v gradnji.... ...jakaklec napisal/-a: Malo off topic.... zakaj se v smeri Primorske ne razmišlja o navezavi Ajdovščina - Logatec (Vrhnika) kot o možnosti hitre proge vzhod - zahod?
...in ker križišče X. in V. panevropskega koridorja že dolgo ni več v Sloveniji... ...saj so ga "nacionalni interesi", kot toliko drugih zadev, speljal na Kajmanske otoke... ..........al pa v Panamo...
Re: Cestni nadvoz Medno
Nekateri ga pa res pihnete... Col - Ajdovščina je 600m višinske razlike na razdalji manjši od 10 km in tudi hitra cesta zaradi tega komaj ustreza standardnim normativom. To onaniranje na nove hitre proge je seveda obsojeno na propad, kar je prvotno razmišljanje o drugem gorenjskem tiru tudi pokazalo. Za tistih par mednarodnih vlakov se ne splača graditi ravne proge sredi ničesar.