Cestni nadvoz Medno
Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Pa se je zgodilo!
Pretekli teden, sem si nadvoz ogledal tudi sam. Sam dostop je ZELO NEVAREN!
Od daleč z nivojskega prehoda pred zaprto žago. Pogled proti Ljubljani.
Pazite, ker je med drogovoma razpeta jeklenica, ki preprečuje prevoz prehoda in dostop na dvorišče bivšega lesnega obrata.
Najperj sem poskusil po desni, a je vse zaraščeno. Zato sem nadaljeval po levi. Med skalami in profilom, ki zaradi nagiba proge ne pušča veliko prostora med drogom vozne mreže in vlakom.
Pogled proti hotelu Medno z Ljubljanske smeri.
Pogled proti Medvodam.
Z smeri Ljubljana...
proti
Medvodam.
Še detajl.
Pa še tovorni vlak, za vse tiste, ki mi ne verjamete!
Dejstvo je, da se prihoda vlaka sploh ne sliši! Promet na nadvozu, proga v ovinku in v skalnem vseku.
S terena za forum.
Jernej
Pa še povezava, za širši kot.
Pa se je zgodilo!
Pretekli teden, sem si nadvoz ogledal tudi sam. Sam dostop je ZELO NEVAREN!
Od daleč z nivojskega prehoda pred zaprto žago. Pogled proti Ljubljani.
Pazite, ker je med drogovoma razpeta jeklenica, ki preprečuje prevoz prehoda in dostop na dvorišče bivšega lesnega obrata.
Najperj sem poskusil po desni, a je vse zaraščeno. Zato sem nadaljeval po levi. Med skalami in profilom, ki zaradi nagiba proge ne pušča veliko prostora med drogom vozne mreže in vlakom.
Pogled proti hotelu Medno z Ljubljanske smeri.
Pogled proti Medvodam.
Z smeri Ljubljana...
proti
Medvodam.
Še detajl.
Pa še tovorni vlak, za vse tiste, ki mi ne verjamete!
Dejstvo je, da se prihoda vlaka sploh ne sliši! Promet na nadvozu, proga v ovinku in v skalnem vseku.
S terena za forum.
Jernej
Pa še povezava, za širši kot.
Re: Cestni nadvoz Medno
Dodajam povezavo na članek
RTV SLO.
Slike povedo vse. Kolona do...
citiram "povprečno prevozi več kot 12.000 vozil dnevno."
Moje mnenje:
Saj bi ljudje že potrpeli, če bi potekala obnovitvena dela. Tudi v Kranju so/smo. A datuma obnove tudi šlogarica ne ve.
Sem se spomnil, nemškega pregovora: "Kaput sparen!" (napisano po domače )
Z veseljem bom objavil sliko z gradbišča.
Jernej
RTV SLO.
Slike povedo vse. Kolona do...
citiram "povprečno prevozi več kot 12.000 vozil dnevno."
Moje mnenje:
Saj bi ljudje že potrpeli, če bi potekala obnovitvena dela. Tudi v Kranju so/smo. A datuma obnove tudi šlogarica ne ve.
Sem se spomnil, nemškega pregovora: "Kaput sparen!" (napisano po domače )
Z veseljem bom objavil sliko z gradbišča.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Problem bo, če se tale most podere ko bo po njem peljal poln avtobus, pod njim pa poln potniški vlak. Kriv ne bo noben, preden bi pa vse počistili in usposobili vsaj za vlak, pa bi tudi trajalo, da ne omenjam lokalnih cest, ki bodo polne pločevine.
Re: Cestni nadvoz Medno
railfan brez problema, SV pravi:Problem bo, če se tale most podere ko bo po njem peljal poln avtobus, pod njim pa poln potniški vlak. Kriv ne bo noben, preden bi pa vse počistili in usposobili vsaj za vlak, pa bi tudi trajalo, da ne omenjam lokalnih cest, ki bodo polne pločevine.
Vir:Taktični lansirni most Eurobridge je namenjem premagovanju naravnih in umetnih ovir do 40 m brez vmesnih podpor. Most je naložen na štiri transportna vozila, peto pa je opremljeno z lansirno rampo. Nosilnost mostu je 35 ton za kolesnike in 70 ton za goseničarje. Širok je 4,4 m, čas postavitve pa je 90 minut.
http://www.postanivojak.si/index.php?id=481" onclick="window.open(this.href);return false;
Torej, še predno se bodo aktivirale vse sile na SŽ za odstranitev razbitin lahko SV postavi mnogo močnejši most.
LPL
Re: Cestni nadvoz Medno
...če ga ne bodo prej odvlekli k šiptarjem ali v Afganistan.Ljubitelj napisal/-a: Torej, še predno se bodo aktivirale vse sile na SŽ za odstranitev razbitin lahko SV postavi mnogo močnejši most.
LPL
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Nagovarjaš protestnike, naj zahtevajo od SV, da postavi ta most
Da vidimo, če ga res postavi v 90 minutah. Pol pa začnemo voziti po njem...pol je pa naš!
Sedanji most je gotof!
Je odslužil svoje. Zgradil ga je ing. Dedek. Ja, v gnili Jugoslaviji. Bi rad videl enega "našega", ki bi toliko časa zdržal
Pozdrav
Darko
Da vidimo, če ga res postavi v 90 minutah. Pol pa začnemo voziti po njem...pol je pa naš!
Sedanji most je gotof!
Je odslužil svoje. Zgradil ga je ing. Dedek. Ja, v gnili Jugoslaviji. Bi rad videl enega "našega", ki bi toliko časa zdržal
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
ŽC, pazi, užalil boš kakšnega "inženirja"...železocestnik napisal/-a:Zgradil ga je ing. Dedek. Ja, v gnili Jugoslaviji. Bi rad videl enega "našega", ki bi toliko časa zdržal
Pozdrav
Darko
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Cestni nadvoz Medno
Pet let se ne bo zgodilo nič, potem bo ven dan en razpis za popravilo, sledilo bo še par let pritožb in podobnih zadev. Potem pa bo prišel majster z lambarjem fertig malte iz najbližje štacune, ki bo luknje malo zaribal. In most bo rešen.
Pa par deset miljonov bo tudi spravljenih v eni čudni državi
Pa par deset miljonov bo tudi spravljenih v eni čudni državi
Re: Cestni nadvoz Medno
Prvi pravi delovni dan.
Stanje!
Promet je urejala cestna služba ročno.
Tako, ko bo pa kaj pozitivnega kot priprava na obnovo, bom pa spet kaj pripel.
Jernej
Pa še vprašanje: Ali je na odseku (pod nadvozom) vzpostavljena počasna vožnja? Sodeč po izkušnjah bi rekel, da ne.
Stanje!
Promet je urejala cestna služba ročno.
Tako, ko bo pa kaj pozitivnega kot priprava na obnovo, bom pa spet kaj pripel.
Jernej
Pa še vprašanje: Ali je na odseku (pod nadvozom) vzpostavljena počasna vožnja? Sodeč po izkušnjah bi rekel, da ne.
Re: Cestni nadvoz Medno
Prav paše če t=r , glede na to kakšen promet se tam odvija
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Cestni nadvoz Medno
Eno vprašanje: Ali trenutni most dopuša izvedbo dvotirne proge? Meni se zdi dokaj tesno. Upam da bodo pri projektiranju novega to upoštevali.
Morda kdo pozna leto izgradnje mostu?
Drugače pa glede primerjave novih in starih mostov: sedaj imamo mnogo boljše materiale, standardi zahtevajo večje faktorje varnosti, kar je pa najpomembnejše pri mostovih pa je to, da je sedaj debelina krovnega sloja betona (zaščita armature) precej debelejša, zato ne prihaja do težav, ki jih vidimo na slikah starih mostov.
Po novih standardih se mostove projektira na življensko dobo 100 let, večje kot so Črni kal pa celo na 120 let.
Sicer sem malo zavil iz železničarske teme, ampak saj tudi železnice potrebujejo mostove
Morda kdo pozna leto izgradnje mostu?
Drugače pa glede primerjave novih in starih mostov: sedaj imamo mnogo boljše materiale, standardi zahtevajo večje faktorje varnosti, kar je pa najpomembnejše pri mostovih pa je to, da je sedaj debelina krovnega sloja betona (zaščita armature) precej debelejša, zato ne prihaja do težav, ki jih vidimo na slikah starih mostov.
Po novih standardih se mostove projektira na življensko dobo 100 let, večje kot so Črni kal pa celo na 120 let.
Sicer sem malo zavil iz železničarske teme, ampak saj tudi železnice potrebujejo mostove
Re: Cestni nadvoz Medno
Od kdaj pa naj bi veljali tele novi standardi? Resnici na ljubo, ko gledamo tele gradnje zadnjih dvajsetih let... no nevem, malce skeptičen sem. Sicer lepo gledek beton, v desetih letih pa se že vidijo razne razpoke. Če so to novi standardi raje delajmo po tistih iz kraljevinezigc0601 napisal/-a:Po novih standardih se mostove projektira na življensko dobo 100 let, večje kot so Črni kal pa celo na 120 let.
Re: Cestni nadvoz Medno
Pa saj je @zigc0601 lepo napisal, da se stvari projektira na življensko dobo .... kako se jih potem zgradi je pa že drugo vprašanje.ŽAT32 napisal/-a:Od kdaj pa naj bi veljali tele novi standardi? Resnici na ljubo, ko gledamo tele gradnje zadnjih dvajsetih let...zigc0601 napisal/-a:Po novih standardih se mostove projektira na življensko dobo 100 let, večje kot so Črni kal pa celo na 120 let.
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljen!
Ta nadvoz v Mednem definitivno ni narejen za dvotirno progo. Podvozi in nadvozi na tem odseku z razponom čez oz. širino za dva tira so grajeni po letu 1978. Primer podvoz v Vasi Godešič letnik 1979. Pa še ta je samo pripravljen. Tudi podvoz v Medvodah, ki je narejen že v tem stoletju, pa most čez potok Žabnica pri Žabnici. Nosilni deli so, doda se samo premostitvei del.
Drugače pa nikjer nisem zasledil nič o gradnji novega, ampak samo o popravilu obstoječega.
V Kranju so ga popravili (leta 2008-9, nisem ravno prepričan) tako, da so ga "poštemali" do kosti, nato pa dodali kar krepko armaturno mrežo in na novo zabetonirali nosilni premostitveni del, sledilo je asfaltiranje in ureditev ograje. S spodnje strani sploh ne bi pomislil, da je popravljen, razen kozmetično. Pri prevozu z osebnim vozilom pa opaziš nove pločnike malo spremenjen nivo in potek ceste v ovinku.
Jernej
P.S. Bo Miloš še kaj dodal.
zigc0601 napisal/-a:Eno vprašanje: Ali trenutni most dopuša izvedbo dvotirne proge? Meni se zdi dokaj tesno. Upam da bodo pri projektiranju novega to upoštevali.
Ta nadvoz v Mednem definitivno ni narejen za dvotirno progo. Podvozi in nadvozi na tem odseku z razponom čez oz. širino za dva tira so grajeni po letu 1978. Primer podvoz v Vasi Godešič letnik 1979. Pa še ta je samo pripravljen. Tudi podvoz v Medvodah, ki je narejen že v tem stoletju, pa most čez potok Žabnica pri Žabnici. Nosilni deli so, doda se samo premostitvei del.
Zaman sem iskal tablo! Je pa zelo podoben (po načinu izdelave, in obliki) nadvozu v Kranju, ko se pripelješ po klancu z Labor mimo iskre. Po moje je zgrajen po letu 1963. Sklepam: elektrifikacija leta 1964, prva večja urejanja krivin, vidni odtisi desk, ki so sestavljale opaž.zigc0601 napisal/-a:Morda kdo pozna leto izgradnje mostu?
Drugače pa nikjer nisem zasledil nič o gradnji novega, ampak samo o popravilu obstoječega.
V Kranju so ga popravili (leta 2008-9, nisem ravno prepričan) tako, da so ga "poštemali" do kosti, nato pa dodali kar krepko armaturno mrežo in na novo zabetonirali nosilni premostitveni del, sledilo je asfaltiranje in ureditev ograje. S spodnje strani sploh ne bi pomislil, da je popravljen, razen kozmetično. Pri prevozu z osebnim vozilom pa opaziš nove pločnike malo spremenjen nivo in potek ceste v ovinku.
Jernej
P.S. Bo Miloš še kaj dodal.
Re: Cestni nadvoz Medno
1936:bart napisal/-a:Zaman sem iskal tablo! Je pa zelo podoben (po načinu izdelave, in obliki) nadvozu v Kranju, ko se pripelješ po klancu z Labor mimo iskre. Po moje je zgrajen po letu 1963. Sklepam: elektrifikacija leta 1964, prva večja urejanja krivin, vidni odtisi desk, ki so sestavljale opaž.zigc0601 napisal/-a:Morda kdo pozna leto izgradnje mostu?
Drugače pa nikjer nisem zasledil nič o gradnji novega, ampak samo o popravilu obstoječega.
V Kranju so ga popravili (leta 2008-9, nisem ravno prepričan) tako, da so ga "poštemali" do kosti, nato pa dodali kar krepko armaturno mrežo in na novo zabetonirali nosilni premostitveni del, sledilo je asfaltiranje in ureditev ograje. S spodnje strani sploh ne bi pomislil, da je popravljen, razen kozmetično. Pri prevozu z osebnim vozilom pa opaziš nove pločnike malo spremenjen nivo in potek ceste v ovinku.
Jernej
P.S. Bo Miloš še kaj dodal.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... no#p102637
Lp