Cestni nadvoz Medno
Re: Cestni nadvoz Medno
363
Naj me koklja brcne. Sem imel še trikrat večje oči!
Hvala!
Jernej
P.S. Sem bil, prepričan, da sem pregledal vse teme ŽelezoCestnika.
Naj me koklja brcne. Sem imel še trikrat večje oči!
Hvala!
Jernej
P.S. Sem bil, prepričan, da sem pregledal vse teme ŽelezoCestnika.
Re: Cestni nadvoz Medno
Ne vem kaj dosti,gorenjsko cesto so delali v kraljevini,tudi nadvoz v Naklem je podoben.Lahko ti samo pokažem,kje je šla pred tem cesta od Iskre čez progo do gostilne Gaštej (ni več,sedaj je savska menza).Nekje sem videl,da so imeli za gradnjo gaštejskega klanca položeno majhno železnico (verjetno 600mm).Pod mostom na levi pod bregom je bila kretniška hišica,v njen dimnik pa se je pozimi rado metalo kepe.Pod tem nadvozom smo Strašani tudi radi hodili na delo v Iskro,kar jih je nekaj tudi plačalo z živlenjem.
LP Miloš
LP Miloš
Re: Cestni nadvoz Medno
[Od kdaj pa naj bi veljali tele novi standardi? Resnici na ljubo, ko gledamo tele gradnje zadnjih dvajsetih let... no nevem, malce skeptičen sem. Sicer lepo gledek beton, v desetih letih pa se že vidijo razne razpoke. Če so to novi standardi raje delajmo po tistih iz kraljevine [/quote]
novi standardi Evrokod, ki jih je sprejela vsa EU so pri nas začeli veljati uradno l. 2008. (bili smo eni prvih, ki smo jih uvedli).Pred tem se je že od leta 1997 lahko uporabljalo t.i. predstandard ali stare JUS standarde.
P.S. Pa še glede razpok. Razpoke same po sebi niso težava, dokler ne pride zaradi tega do korozije (rjavenja) armature, ter posledično odstopanja betona. Zato se na začetku projektiranja določi v kakšnem okolju bo objekt stal, kakšna bo življenska doba in iz tega sledijo omejitve razpok, zahteve po dodatkih v betonu,... Seveda imajo mostovi zelo visoke zahtevnosti zaradi dolge življenske dobe in zaradi velikih količin soli zaradi posipanja.
Je pa seveda res kot pravi @mkx to je projektirano stanje. Je pa tudi res, da iz izkušenj na gradbiščih lahko rečem da še nisem srečal izvajalca, ki bi se šalil s statiko in nebi izvedel po zahtevah projekta.
Težave 20 let starih objektov so po mojem mnenju predvsem s premajhno debelino betonske plasti, ki služi kot zaščita armature ter nevzdrževanje odvodnavanja meteorne vode z mostov, ki nato zateka v beton in ga uničuje.
@363: hvala za letnico izgradnje. Tudi jaz sem debelo pogledal! Če je tako je most oddelal svoje saj ni bil projektiran za takšno obtežbo in frekvenco vozil kot se vozi preko njega vsak dan. Ni čudno da so omejili promet na njemu.
novi standardi Evrokod, ki jih je sprejela vsa EU so pri nas začeli veljati uradno l. 2008. (bili smo eni prvih, ki smo jih uvedli).Pred tem se je že od leta 1997 lahko uporabljalo t.i. predstandard ali stare JUS standarde.
P.S. Pa še glede razpok. Razpoke same po sebi niso težava, dokler ne pride zaradi tega do korozije (rjavenja) armature, ter posledično odstopanja betona. Zato se na začetku projektiranja določi v kakšnem okolju bo objekt stal, kakšna bo življenska doba in iz tega sledijo omejitve razpok, zahteve po dodatkih v betonu,... Seveda imajo mostovi zelo visoke zahtevnosti zaradi dolge življenske dobe in zaradi velikih količin soli zaradi posipanja.
Je pa seveda res kot pravi @mkx to je projektirano stanje. Je pa tudi res, da iz izkušenj na gradbiščih lahko rečem da še nisem srečal izvajalca, ki bi se šalil s statiko in nebi izvedel po zahtevah projekta.
Težave 20 let starih objektov so po mojem mnenju predvsem s premajhno debelino betonske plasti, ki služi kot zaščita armature ter nevzdrževanje odvodnavanja meteorne vode z mostov, ki nato zateka v beton in ga uničuje.
@363: hvala za letnico izgradnje. Tudi jaz sem debelo pogledal! Če je tako je most oddelal svoje saj ni bil projektiran za takšno obtežbo in frekvenco vozil kot se vozi preko njega vsak dan. Ni čudno da so omejili promet na njemu.
Re: Cestni nadvoz Medno
Toliko že vem, da ima beton precej različno natezno in tlačno trdnost. Me pa zanima, koliko katera variira glede na tip/mešanico betona? Primer: če ima en tip betona dvakrat višjo tlačno trdnost kot drugi, ali ima tudi dvakrat višjo natezno trdnost?zigc0601 napisal/-a:Pa še glede razpok. Razpoke same po sebi niso težava, dokler ne pride zaradi tega do korozije (rjavenja) armature, ter posledično odstopanja betona.
Ravno zaradi mnogo slabše natezne trdnosti je treba uporabljati armaturo ... razpoke pa nastajajo predvsem zaradi nateznih deformacij. Pa se sprašujem ali se statične zahteve (ki se tičejo predvsem tlačne trdnosti betona in natezne trdnosti armature) lahko doseže s cenejšim betonom, ki ima tlačno trdnost zadovoljivo, natezno pa ne (in zato kasneje nastajajo razpoke, ki odpirajo pot do armature)?
Ali elastičnost betona igra kakšno vlogo? Mislim si, da elastičnejši beton (ki recimo dosega enako tlačno trdnost) bolje prenaša vibracije, ki nastajajo ob prometu po mostu ...
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
Natezna trdnost betona je tako nizka, da je sploh ne upoštevamo. Razpoke lahko nastanejo tudi v tlačni coni če je obremenitev prehuda (tu lahko betonu pomagamo tudi s tlačno armaturo). So pa konstrukcije projektirane, da v primeru rušitve najprej "steče" jeklo (natezna cona prej popusti), ker s tem dosežemo duktilno porušitev, namesto krhe (v primeru, da prej popusti tlačna cona).
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Na našem koncu še zmeraj...
... rdeča preganja zeleno.
In bo še nekaj časa.
Jernej
Na našem koncu še zmeraj...
... rdeča preganja zeleno.
In bo še nekaj časa.
Jernej
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 19.08.2013, 9:55
Re: Cestni nadvoz Medno
Samo glejte, da ne boste imeli začasnega mosta ter še semaforja zraven, kot v naših krajih. Tam je na cesti Tolmin-Nova Gorica tudi en dotrajan most, kjer promet poteka enosmerno s pomočjo semaforja. Žalost pa je, da 5 m stran že več let stoji začasni most, ki je bil namenjen prometu v času prenove tega dotrajanega mostu. No, do te prenove še ni prišlo, začasni most pa že več služi domačinom za parkiranje avtomobilov ter celo tovornjaka. In ta most je z makadamsko dovozno cesto povezan na glavno cesto na obeh straneh, torej bi lahko služil prometu. Toda ne, vozniki moramo čakati pred semaforjem na zeleno luč, medtem ko začasni most služi kot parkirišče. Pa razumi logiko v tej državi, če lahko. Na koncu bomo verjetno dobili še 3 most
Glejte, da ne bo isto tudi pri vas.
Glejte, da ne bo isto tudi pri vas.
Re: Cestni nadvoz Medno
Premik...
No ja, prej korak nazaj oziroma, ne levo ne desno.
V LOŠKIH NOVICAH je župan Škofje Loke MIHA JEŠE odgovarjal na vprašanja...
Kaj se trenutno dogaja pri reševanju problematike delno zaprte ceste v mednem? Kdaj lahko pričakujemo razplet?
"Ker se je neizbrani izvajalec za izgradnjo mostu v Mednem pritožil, razpletu trenutno ni videti konca. Na listi glede reševanja pri Državni revizijski komisiji se nahajamo na 19. mestu, zato smo dali pobudo za prednostno obravnavo, saj menimo, da zamaški v Mednem predstavljajo velik problem, ki ga je treba čim prej rešiti."
Spraševala je Klavdija Škarbo Karabegović
Jernej
No ja, prej korak nazaj oziroma, ne levo ne desno.
V LOŠKIH NOVICAH je župan Škofje Loke MIHA JEŠE odgovarjal na vprašanja...
Kaj se trenutno dogaja pri reševanju problematike delno zaprte ceste v mednem? Kdaj lahko pričakujemo razplet?
"Ker se je neizbrani izvajalec za izgradnjo mostu v Mednem pritožil, razpletu trenutno ni videti konca. Na listi glede reševanja pri Državni revizijski komisiji se nahajamo na 19. mestu, zato smo dali pobudo za prednostno obravnavo, saj menimo, da zamaški v Mednem predstavljajo velik problem, ki ga je treba čim prej rešiti."
Spraševala je Klavdija Škarbo Karabegović
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
...ja, je žal tako..... ...konec novembra in začetek decembra imajo sosedje "ta veliko" zaporo Rosenbach - Gödersdorf in posledično obvoz tovornih via Šentilj, Trbiž.....in potniških "po cesti"....in posledično skoraj nič mednarodnega po Gorenjki...
...pa je blo baje v špilu tud' "Medno".... ....pa je šlo u maloro...... ...še za nekaj let....
...pa je blo baje v špilu tud' "Medno".... ....pa je šlo u maloro...... ...še za nekaj let....
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni,
samo da podkrepim s sliko in napisanim, da ne bo izgledalo, da sem se zmislil...
pozdrav
Darko
samo da podkrepim s sliko in napisanim, da ne bo izgledalo, da sem se zmislil...
Teden v slikah, priloga Slovencu in Slovenskemu domu, letnik I, štev 12 (1937)železocestnik napisal/-a:
Sedanji most je gotof!
Je odslužil svoje. Zgradil ga je ing. Dedek. Ja, v gnili Jugoslaviji. Bi rad videl enega "našega", ki bi toliko časa zdržal
Pozdrav
Darko
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Obnova v Mednem, verjetno obnova postajališča, peroni,..? Pa tudi z obnovo mostu bodo končno začeli:http://www.gorenjskiglas.si/article/201 ... ovo-mostu-
Vir-Lion007,http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=184
Vir-Lion007,http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 7&page=184
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Cestni nadvoz Medno
Dokler ne bo nove ceste Jeprca-Stanežiče-Brod, bo ta nadvoz vse, kar lahko imamo pri nas. Žal.
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Ne boste verjeli! V okolici cestega nadvoza Medno se dogaja.
Čisti se... Poglej ga "siromaka".
Zakoličena je trasa obvoza.
Vem, da bo še trajalo. Morajo temelje za dva pontonska mostova pripravit pa še in še.
Se je pa vendar začelo premikati.
Jernej
Ne boste verjeli! V okolici cestega nadvoza Medno se dogaja.
Čisti se... Poglej ga "siromaka".
Zakoličena je trasa obvoza.
Vem, da bo še trajalo. Morajo temelje za dva pontonska mostova pripravit pa še in še.
Se je pa vendar začelo premikati.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Najboljše bi bilo, da bi ta obvoz na koncu tudi obstal, pa bi lahko imeli en košček tako zaželene 4 pasovne povezave Ljubljana-Medvode... Seveda, če je planirano, da se obstoječa cesta razširi.
Goran