Cestni nadvoz Medno
Re: Cestni nadvoz Medno
Se bojim, Gorchi, da iz te moke še ne bo kruha. Kolikor vem je štiripasovnica naprej od Jelena predvsem mestni (beri: Jankovićev) projekt, ki naj bi nudil normalno cestno navezavo mega blokovskega naselja v Stanežičah. Resda je občinska meja nalenkost naprej (proti Medvodam) od tega nadvoza, kljub vsemu pa gre tukaj za državni projekt ... države pa trenutno prav nič ne zanima prihodnost, še za sedanjost se komaj pobriga.
LP, Metod
Re: Cestni nadvoz Medno
Gorchi,
začasni premostitveni objekti so montažni mostovi, razviti v vojski za premagovanje ovir (rek, ...), v gradbeništvu pa za začasno premostitev. Nekoč smo debatirali v temi o obnovi Divače ali so pontonski (pa niso) ali ne. Kot taki so absolutno neprimerni za trajno gradnjo ceste.
Sicer bom pa malo zlobno dejal, da ta cesta naj kar ostane dvopasovna ( pa jo mnogokrat preklinjam) v opomin onim, ki jamrajo kako velik promet imajo na svojih bolj ali manj praznih lokalnih dvopasovnicah z nekajkrat manjšim prometom. Pa je za silo šlo tudi z enosmernim nadvozom, kljub temu d aje ta odsek do uvedbe vinjet imel večji promet kot AC KR-LJ.
LPL
začasni premostitveni objekti so montažni mostovi, razviti v vojski za premagovanje ovir (rek, ...), v gradbeništvu pa za začasno premostitev. Nekoč smo debatirali v temi o obnovi Divače ali so pontonski (pa niso) ali ne. Kot taki so absolutno neprimerni za trajno gradnjo ceste.
Sicer bom pa malo zlobno dejal, da ta cesta naj kar ostane dvopasovna ( pa jo mnogokrat preklinjam) v opomin onim, ki jamrajo kako velik promet imajo na svojih bolj ali manj praznih lokalnih dvopasovnicah z nekajkrat manjšim prometom. Pa je za silo šlo tudi z enosmernim nadvozom, kljub temu d aje ta odsek do uvedbe vinjet imel večji promet kot AC KR-LJ.
LPL
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
V Mednem se dogaja.
Železnice se pripravljajo na prestavitev in zaščito kablov.
Takole pa so in se pripravljajo temelji za pontonska mosta in teren za obvoz.
Ta cestni podvoz je zgodovina. V preteklosti so ga že obnavljali. Vidni so zaključki sider.
Priprava terena za obvoz.
temelj na medvoški strani.
Temeljna plošča in opaž za začasna objekta na ljubljanski strani.
Pogled od blizu.
Še bo.
Jernej
V Mednem se dogaja.
Železnice se pripravljajo na prestavitev in zaščito kablov.
Takole pa so in se pripravljajo temelji za pontonska mosta in teren za obvoz.
Ta cestni podvoz je zgodovina. V preteklosti so ga že obnavljali. Vidni so zaključki sider.
Priprava terena za obvoz.
temelj na medvoški strani.
Temeljna plošča in opaž za začasna objekta na ljubljanski strani.
Pogled od blizu.
Še bo.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Stanje nadvoza.
Nasipanje in začetek obvoza.
Vse "raste".
Dvigujejo teren ter ga uterjujejo.
Vlivajo beton v nosilce mostne konstrukcije.
Med tem pa so v parih dneh teren dvignili že skoraj na nivo prvotne ceste.
Za konec.
Obvoz v času gradbenih del bo potekal dvosmerno.
Po dooooooolgem času se bomo peljali brez ustavljanja pred semaforejem.
Prvih štirinajst dni še izmenično.
Za vlaki.info s terena...
Jernej
Nasipanje in začetek obvoza.
Vse "raste".
Dvigujejo teren ter ga uterjujejo.
Vlivajo beton v nosilce mostne konstrukcije.
Med tem pa so v parih dneh teren dvignili že skoraj na nivo prvotne ceste.
Za konec.
Obvoz v času gradbenih del bo potekal dvosmerno.
Po dooooooolgem času se bomo peljali brez ustavljanja pred semaforejem.
Prvih štirinajst dni še izmenično.
Za vlaki.info s terena...
Jernej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Bravo Jernej
Tako vsaj vem, kaj se dogaja.
Odkar je semafor namreč uporabljam "obvoz" mimo motela/hotela
pozdrav
Darko
Tako vsaj vem, kaj se dogaja.
Odkar je semafor namreč uporabljam "obvoz" mimo motela/hotela
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Moje laično mnenje: "Dobro napredujejo."
Kmalu nam (beri:ŽCu) ne bo treba več uporabljati obvoza ali čakati pred semaforjem.
Temelj na medvoški strani.
In še pogled proti obema na ljubljanski strani. (Vem. Nadvoz stoji v ljubljanski občini.)
Korita so...
...ob progi praktično že pripravljena na sprejem kablov.
Vzrok vseh del.
S terena (beri:"sprehoda")
Jernej
Moje laično mnenje: "Dobro napredujejo."
Kmalu nam (beri:ŽCu) ne bo treba več uporabljati obvoza ali čakati pred semaforjem.
Temelj na medvoški strani.
In še pogled proti obema na ljubljanski strani. (Vem. Nadvoz stoji v ljubljanski občini.)
Korita so...
...ob progi praktično že pripravljena na sprejem kablov.
Vzrok vseh del.
S terena (beri:"sprehoda")
Jernej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Ja, če takole s strani pogledaš most, bi rekel da smo v Siera Leone
Ja, sem se zmotil...
Tam so ravno kitajski železničarji zgradili nov cestni most...
Ja, izvajalec del:China Railway Seventh Group Ltd. The Chief Engineer: Zhang Zhen.
pozdrav
Darko
Ja, sem se zmotil...
Tam so ravno kitajski železničarji zgradili nov cestni most...
Ja, izvajalec del:China Railway Seventh Group Ltd. The Chief Engineer: Zhang Zhen.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
pozdravljeni,
dne 24.9.2009 je nadvoz v Medvodah izgledal takole...
Jaz nisem prijavil slabega stanja inšpektorju za ceste.
Nisem šel do proge. Se mi je zdelo prenevarno. Sem videl, da je Jernej že na začetku napisal, da je laziti spodaj pri progi zelo nevarno.
Da pa ne boste mislili, za kakšen ogrooomen razpon gre.
Usranih 16 metrof.
pozdrav
Darko
dne 24.9.2009 je nadvoz v Medvodah izgledal takole...
Jaz nisem prijavil slabega stanja inšpektorju za ceste.
Nisem šel do proge. Se mi je zdelo prenevarno. Sem videl, da je Jernej že na začetku napisal, da je laziti spodaj pri progi zelo nevarno.
Da pa ne boste mislili, za kakšen ogrooomen razpon gre.
Usranih 16 metrof.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Odkod mi tistih 16 m ?
Z načrta.
Cesto je gradilo gradbeno podjetje Ing. Dedek:
http://shrani.najdi.si/?31/yP/lg26o74/s ... -0001a.jpg
Danes sem našel manjkajoč del načrta.
Sicer je slab print, vendar fotke med 60.000-mi na trdem disku ne najdem
povečava...
Z načrta.
Cesto je gradilo gradbeno podjetje Ing. Dedek:
http://shrani.najdi.si/?31/yP/lg26o74/s ... -0001a.jpg
Danes sem našel manjkajoč del načrta.
Sicer je slab print, vendar fotke med 60.000-mi na trdem disku ne najdem
povečava...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Slike nastale v torek 2.2.2016
V mednem se dogaja. Kablovje je osvobojeno kovinske kabelske police
in pripravljeno za začasno preložitev v betonska korita.
Temelji in podlaga za obvoz so bili v torek skoraj že končani.
Nastaja prva 50m dolga mostna konstrukcija. Pontonski most je sestavljen iz različnih delov.
Vertikalna ojačitev.
Horizontalna ojačitev.
Glavni nosilni element ki sestavlja mostni lok.
Ojačitve za povečanje nosilnosti.
Slika glavnega nosilnega tramu(I profil), ki povezuje levi in desni noslilni lok mi žal ni uspela.
Na vse to pa položijo cestišče sestavljeno iz posameznih elementov.
Delavca prido vijačita posamezne elemente v celoto.
Pripravljeno vozišče.
Še bo.
Jernej
(5979)
Slike nastale v torek 2.2.2016
V mednem se dogaja. Kablovje je osvobojeno kovinske kabelske police
in pripravljeno za začasno preložitev v betonska korita.
Temelji in podlaga za obvoz so bili v torek skoraj že končani.
Nastaja prva 50m dolga mostna konstrukcija. Pontonski most je sestavljen iz različnih delov.
Vertikalna ojačitev.
Horizontalna ojačitev.
Glavni nosilni element ki sestavlja mostni lok.
Ojačitve za povečanje nosilnosti.
Slika glavnega nosilnega tramu(I profil), ki povezuje levi in desni noslilni lok mi žal ni uspela.
Na vse to pa položijo cestišče sestavljeno iz posameznih elementov.
Delavca prido vijačita posamezne elemente v celoto.
Pripravljeno vozišče.
Še bo.
Jernej
(5979)
Re: Cestni nadvoz Medno
Nadaljujmo.
Vse skupaj pa držijo matice, vijaki, navojne palice in zatiči.
Takole izgleda tale sestavljanka. "Bolcni" (beri: zatiči) so dobro namazani.
Na tej sliki se vidi povezovalna konstrukcija in glavni povezovalni tram, ki bodo nosili vozišče.
Pogled na medenski breg.
En element že visi čez rob temelja.
Sestavo vodita in nadzorujeta "inženirca" slovenske vojske izvaja pa podjetje RAFAEL.
Elementi gredo skupaj kot znane kocke.
Cilj bodo dosegli osmega februarja. Lepo se vidi podstavek z valjem in ležaji, ki držijo smer med pomikom.
Ko sestavijo del, celotno konstrukcijo potisnejo čez temelj proti cilju.
Koliko elemetov že visi čez rob?
Osmega februarja bodo s pomočjo avtodvigala potisnili oba pontonska mosta na svoje mesto.
S terena za vlaki.info.
Jernej
Vse skupaj pa držijo matice, vijaki, navojne palice in zatiči.
Takole izgleda tale sestavljanka. "Bolcni" (beri: zatiči) so dobro namazani.
Na tej sliki se vidi povezovalna konstrukcija in glavni povezovalni tram, ki bodo nosili vozišče.
Pogled na medenski breg.
En element že visi čez rob temelja.
Sestavo vodita in nadzorujeta "inženirca" slovenske vojske izvaja pa podjetje RAFAEL.
Elementi gredo skupaj kot znane kocke.
Cilj bodo dosegli osmega februarja. Lepo se vidi podstavek z valjem in ležaji, ki držijo smer med pomikom.
Ko sestavijo del, celotno konstrukcijo potisnejo čez temelj proti cilju.
Koliko elemetov že visi čez rob?
Osmega februarja bodo s pomočjo avtodvigala potisnili oba pontonska mosta na svoje mesto.
S terena za vlaki.info.
Jernej
Zadnjič spremenil bart, dne 04.02.2016, 12:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Cestni nadvoz Medno
Sledijo še povezave.
Mabey kompact 200 premostitveni sistem.
Na tej povezavi pa sem našel tole sliko.
DIAGRAM MOSTNEGA SISTEMA BAILEY
Več pa na http://www.christopherlong.co.uk/baileybridge/
In še povezava na stran 14. inženirski bataljon.
Jernej
Mabey kompact 200 premostitveni sistem.
Na tej povezavi pa sem našel tole sliko.
DIAGRAM MOSTNEGA SISTEMA BAILEY
Več pa na http://www.christopherlong.co.uk/baileybridge/
In še povezava na stran 14. inženirski bataljon.
Jernej
Re: Cestni nadvoz Medno
Zdravo!
Kje pa je v Mednem kaka voda? Kolikor vem, je pontonski most takšen most, kjer je premostitvena konstrukcija podprta s plovili.
Če nimam prav, se rad posipam s pepelom! Sicer pa pohvala za izčrpno poročanje z gradbišča !
Pozdrav - Peter
Kje pa je v Mednem kaka voda? Kolikor vem, je pontonski most takšen most, kjer je premostitvena konstrukcija podprta s plovili.
Če nimam prav, se rad posipam s pepelom! Sicer pa pohvala za izčrpno poročanje z gradbišča !
Pozdrav - Peter
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni!
Kaj se dogaja? Most se sestavlja!
Slike so od danes popoldne (4.2.2016).
Deli cestne konstrukcije v tem primeru delujejo kot protiutež.
Čez nekaj trenutkov bo na svojem mestu.
"Fine" nastavitve pa bo.
Jernej
Kaj se dogaja? Most se sestavlja!
Slike so od danes popoldne (4.2.2016).
Deli cestne konstrukcije v tem primeru delujejo kot protiutež.
Čez nekaj trenutkov bo na svojem mestu.
"Fine" nastavitve pa bo.
Jernej
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cestni nadvoz Medno
Pozdravljeni,
Kratek pogled v wikipedijo potrdi Petrovo trditev:
"Pontonski most je oblika mostu, ki je sestavljen iz plavajočih delov, povezanih med seboj ter s pomočjo plošč ali desk prirejen za promet ljudi in vozil.
Ime izvira iz latinske besede ponto, ki pomeni brod ali prevoz čez reko. Sestavlja ga poljubno število pontonov (plavajočih delov), ki so med seboj povezani."
še SSKJ:
"pontonski most: most, ki sloni na pontonih
pontón -a m (ọ̑) 1. voj. štirioglato koritasto plovilo za prevažanje ljudi ali tovora čez reke
Jernej poroča s terena. Opremili smo ga s pametnim telefonom in čudo enimi podatki. Do sedaj smo bili navajeni pri montažni gradnji mostov, tam kjer je bila zraven tudi vojska, na Roth-Waagnerjevo konstrukcijo montažnih elementov. To poznamo že iz prve svetovne vojne na solkanskem mostu, pa iz druge svetovne vojne na borovniškem viaduktu.
Kaj sta o Bailey-evem mostu rekla dva generala, ki ju vsi poznamo?
Both American and British generals have sung its praises as one of the key factors in the Allied victory. Indeed, Britain's Field Marshal Bernard Montgomery wrote in 1947, "Bailey bridging made an immense contribution towards ending World War II. As far as my own operations were concerned, with the Eighth Army in Italy and with the 21 Army Group in Northwest Europe, I could never have maintained the speed and tempo of forward movement without large supplies of Bailey bridging." Likewise, General Dwight D. Eisenhower considered the Bailey bridge one of the three most important developments of the war effort, on a par with radar and the heavy bomber.
Montgomery je povdaril pomemben doprinos teh montažnih mostov za hitrejši zaključek druge svetovne vojne, Eisenhower pa te mostove postavlja onb pomembnost radarja in težkih bombnikov za uspešno dokončanje vojne.
Sedaj se je začel prenos tehnologij NATO pakta in ko smo Jerneju vnašali podatke v pametni telefon o novih tehnologijah Bailey-evega mostu in firme MABEY bridge, je prišlo do zmešnjave pri prevodih
Nekaj je kriva centrala MRS, nekaj center za prevajanje, nekaj pa specialna aplikacija za mobilne pametne telefone
Glede na to, da je Jernej sicer dal link do montaže takšnega mostu, ki se začasno postavlja na medanskem klancu, nam pa se praviloma ne da brskati po teh povezavah, tukaj pripenjam filmček, kako se tak most montira:
https://youtu.be/TTJK7-jBKbI
pozdrav
Darko
Seveda se Petru ne bo potrebno posuti s pepelomPeter 5 napisal/-a:Zdravo!
Kje pa je v Mednem kaka voda? Kolikor vem, je pontonski most takšen most, kjer je premostitvena konstrukcija podprta s plovili.
Če nimam prav, se rad posipam s pepelom! Sicer pa pohvala za izčrpno poročanje z gradbišča !
Pozdrav - Peter
Kratek pogled v wikipedijo potrdi Petrovo trditev:
"Pontonski most je oblika mostu, ki je sestavljen iz plavajočih delov, povezanih med seboj ter s pomočjo plošč ali desk prirejen za promet ljudi in vozil.
Ime izvira iz latinske besede ponto, ki pomeni brod ali prevoz čez reko. Sestavlja ga poljubno število pontonov (plavajočih delov), ki so med seboj povezani."
še SSKJ:
"pontonski most: most, ki sloni na pontonih
pontón -a m (ọ̑) 1. voj. štirioglato koritasto plovilo za prevažanje ljudi ali tovora čez reke
Jernej poroča s terena. Opremili smo ga s pametnim telefonom in čudo enimi podatki. Do sedaj smo bili navajeni pri montažni gradnji mostov, tam kjer je bila zraven tudi vojska, na Roth-Waagnerjevo konstrukcijo montažnih elementov. To poznamo že iz prve svetovne vojne na solkanskem mostu, pa iz druge svetovne vojne na borovniškem viaduktu.
Kaj sta o Bailey-evem mostu rekla dva generala, ki ju vsi poznamo?
Both American and British generals have sung its praises as one of the key factors in the Allied victory. Indeed, Britain's Field Marshal Bernard Montgomery wrote in 1947, "Bailey bridging made an immense contribution towards ending World War II. As far as my own operations were concerned, with the Eighth Army in Italy and with the 21 Army Group in Northwest Europe, I could never have maintained the speed and tempo of forward movement without large supplies of Bailey bridging." Likewise, General Dwight D. Eisenhower considered the Bailey bridge one of the three most important developments of the war effort, on a par with radar and the heavy bomber.
Montgomery je povdaril pomemben doprinos teh montažnih mostov za hitrejši zaključek druge svetovne vojne, Eisenhower pa te mostove postavlja onb pomembnost radarja in težkih bombnikov za uspešno dokončanje vojne.
Sedaj se je začel prenos tehnologij NATO pakta in ko smo Jerneju vnašali podatke v pametni telefon o novih tehnologijah Bailey-evega mostu in firme MABEY bridge, je prišlo do zmešnjave pri prevodih
Nekaj je kriva centrala MRS, nekaj center za prevajanje, nekaj pa specialna aplikacija za mobilne pametne telefone
Glede na to, da je Jernej sicer dal link do montaže takšnega mostu, ki se začasno postavlja na medanskem klancu, nam pa se praviloma ne da brskati po teh povezavah, tukaj pripenjam filmček, kako se tak most montira:
https://youtu.be/TTJK7-jBKbI
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers