Redne zamude zaradi počasnih voženj

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Vidim, da se počasne vožnje še naprej množijo kot gobe po dežju tudi v Zasavju in Posavju in sumim, da to že tudi vpliva na redne zamude. Danes sem šel iz KK v LJ z LP ob 16:25. Vlak je že od Dobove do KK pridelal minuto zamude, do Sevnice še dodatni dve minuti in do Litije še dodatni dve. V Ljubljano smo na koncu prispeli v 1:44 namesto v 1:37. Na poti razen počasnih voženj nisem opazil posebnosti, zato sklepam, da potniški vlaki na tej relaciji zaradi slabih tirov ne zmorejo več pripeljati na cilj po voznem redu v 1:37. A ima kdo kakšne informacije zakaj prihaja do rednih zamud potniških vlakov na moji relaciji ali sem pravilno postavil diagnozo, da je infrastruktura do konca v qrcu?

V Zasavju in Posavju je kar nekaj novih počasnih voženj, ki jih pred časom nisem opazil. A bojo to kaj zrihtali še v tem stoletju ali bojo pustili, da proga do konca zgnije?
Mičo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 352
Pridružen: 11.07.2011, 19:00

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a Mičo »

trance0 napisal/-a:Vidim, da se počasne vožnje še naprej množijo kot gobe po dežju tudi v Zasavju in Posavju in sumim, da to že tudi vpliva na redne zamude. Danes sem šel iz KK v LJ z LP ob 16:25. Vlak je že od Dobove do KK pridelal minuto zamude, do Sevnice še dodatni dve minuti in do Litije še dodatni dve. V Ljubljano smo na koncu prispeli v 1:44 namesto v 1:37. Na poti razen počasnih voženj nisem opazil posebnosti, zato sklepam, da potniški vlaki na tej relaciji zaradi slabih tirov ne zmorejo več pripeljati na cilj po voznem redu v 1:37. A ima kdo kakšne informacije zakaj prihaja do rednih zamud potniških vlakov na moji relaciji ali sem pravilno postavil diagnozo, da je infrastruktura do konca v qrcu?

V Zasavju in Posavju je kar nekaj novih počasnih voženj, ki jih pred časom nisem opazil. A bojo to kaj zrihtali še v tem stoletju ali bojo pustili, da proga do konca zgnije?
A je bil tročlenik Siemens in polovička? Ker polovičke pridelajo tudi 10 minut zamude do Ljubljane iz smeri Zasavja. Drugače bi sicer počasne vožnje lahko kompenzirali (in včasih jih) s krajšimi postanki na postajah in višjo hitrostjo, kjer je to mogoče.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Zakaj pa polovičke pridelajo do deset minut zamude iz Zasavja? Sploh nisem ziher, mislim pa, da je bil tročlenik, samo nisem bil pozoren. Možno, da je bila še polovička zraven priključena... Se pravi je bil kriv vlak oz. kompozicija?
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a bronz »

trance0 napisal/-a:Zakaj pa polovičke pridelajo do deset minut zamude iz Zasavja? Sploh nisem ziher, mislim pa, da je bil tročlenik, samo nisem bil pozoren. Možno, da je bila še polovička zraven priključena... Se pravi je bil kriv vlak oz. kompozicija?
Ne vem al se hecaš, polovička pomeni vleka z enim pretvornikom, posledično slabši pospeški in končna hitrost cca 84 km/ odvisno od števila potnikov, to velja za serijo 100(tridelne)
Ni ga junaka...............................................................................................................
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a 541 »

trance0 napisal/-a:Vidim, da se počasne vožnje še naprej množijo kot gobe po dežju tudi v Zasavju in Posavju in sumim, da to že tudi vpliva na redne zamude. Danes sem šel iz KK v LJ z LP ob 16:25. Vlak je že od Dobove do KK pridelal minuto zamude, do Sevnice še dodatni dve minuti in do Litije še dodatni dve. V Ljubljano smo na koncu prispeli v 1:44 namesto v 1:37. Na poti razen počasnih voženj nisem opazil posebnosti, zato sklepam, da potniški vlaki na tej relaciji zaradi slabih tirov ne zmorejo več pripeljati na cilj po voznem redu v 1:37. A ima kdo kakšne informacije zakaj prihaja do rednih zamud potniških vlakov na moji relaciji ali sem pravilno postavil diagnozo, da je infrastruktura do konca v qrcu?

V Zasavju in Posavju je kar nekaj novih počasnih voženj, ki jih pred časom nisem opazil. A bojo to kaj zrihtali še v tem stoletju ali bojo pustili, da proga do konca zgnije?
To je bila zagotovo granitura s polovično vleko, saj jih je spet iz dneva v dan več. Pač Nemška kakovost, DER ZUG tako kot DAS AUTO. :lol:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

A to je defekt ali dizajn feature Siemensa? :roll:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4119
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ko števec porabljene energije pokaže mesečni limit, se jajček preklopi na špar program :mrgreen:

Pri Kinder jajčkih so pogonske osi samo na vsakem koncu garniture po dve, torej štiri pogonske osi na garnituro (ne glede ali je garnitura dvo- ali tro-čelnska). Zaradi oddaljenosti ima vsak vlečni podstavni voziček svoj inverter brez redundance. Če crkne en inverter, pade moč in vlečna sila celotne garniture na pol. Že to samo po sebi pomeni določene omejitve pri vožnji, poleg tega pa menda tudi nadzorni softver v takem primeru vse skupaj dodatno omeji - vse s ciljem zmanjšanja možnosti okvare še drugega inverterja.
Normalna železniška firma bi tako garnituro poslala direktno v delavnice, SŽ pa ... #-o
Zadnjič spremenil mkx, dne 20.04.2014, 21:15, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a 541 »

mkx napisal/-a: Normalna železniška firma bi tako garnituro poslala direktno v delavnice, SŽ pa ... #-o
O saj gre taka garnitura v delavnico. Če se da zadevo rešiti softversko, potem je OK, če ne pa pač gre tudi iz delavnice z enim pretvornikom. Pa menda tudi motorji po tekočem traku krepajo ... In tako po več mesecev, ker se pač varčuje pri nabavi rezervnih delov. [-o< Seveda je pa poglavitno vprašanje, zakaj to vse crkuje.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a cokla »

541 napisal/-a:
mkx napisal/-a: Normalna železniška firma bi tako garnituro poslala direktno v delavnice, SŽ pa ... #-o
O saj gre taka garnitura v delavnico. Če se da zadevo rešiti softversko, potem je OK, če ne pa pač gre tudi iz delavnice z enim pretvornikom. Pa menda tudi motorji po tekočem traku krepajo ... In tako po več mesecev, ker se pač varčuje pri nabavi rezervnih delov. [-o< Seveda je pa poglavitno vprašanje, zakaj to vse crkuje.

Ker ni prisilnega hlajenja....in se izolacija pregreva. Ne med vožnjo...temveč po ustavitvi. Ker se to dogaja cikličo...izolacija slej kot prej popusti. Amen.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

To je stvarna napaka na produktu zaradi katere bi SŽ lahko uveljavljale tudi vračilo prizadetih garnitur, v kolikor prodajalec ne poskrbi za trajno odpravo napake v zakonsko določenih rokih. Očitno pa to nekomu pri SŽ ni v interesu in raje trošijo davkoplačevalski denar, kot da bi od proizvajalca zahtevali trajno rešitev... Čudno, da to nikoli ni prišlo v medije??!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a cokla »

trance0 napisal/-a:To je stvarna napaka na produktu zaradi katere bi SŽ lahko uveljavljale tudi vračilo prizadetih garnitur, v kolikor prodajalec ne poskrbi za trajno odpravo napake v zakonsko določenih rokih. Očitno pa to nekomu pri SŽ ni v interesu in raje trošijo davkoplačevalski denar, kot da bi od proizvajalca zahtevali trajno rešitev... Čudno, da to nikoli ni prišlo v medije??!
Ma ne nabijaj preveč, če ne poznaš stvari. [-X
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

In katerih stvari še ne poznam? Izdelek s konstrukcijsko napako, ki se redno kvari, je torej ok? Ali sem morda kaj narobe razumel?

Kako so bili financirani ti vlaki? Kdo bo plačal na koncu znesek za defektne vlake? Govori se, da je to dolžna plačati država(= davkoplačevalci). Pri nas se tako ne ve kdo pije in kdo plača. Sicer pa SŽ troši svoj denar za tekoča popravila, to je pa verjetno res, čeprav znatni del denarja za pokrivanje obratovalnih stroškov potniškega prometa dobijo neposredno od potnikov(= večinoma od slovenskih davkoplačevalcev), preostali del pa od države, t.j. posredno od vseh davkoplačevalcev. Na vsak način pa lahko rečemo, da so SŽ v tem primeru dober gospodar... kaj ne??

Pa recimo, da SŽ pač raje denar zapravljajo za popravila namesto, da bi se odločili za trajno sanacijo napake. Vse bi bilo OK, če potniki te šalabajzerske odločitve SŽ ne bi občutili. Ker pa SŽ napak ne odpravlja po več mesecev namesto promptno, bi morali imeti več nedefektnih vlakov, da bi promet potekal brez zamud, in da potniki ne bi imeli razlogov za pritoževanje. Ker pa je SŽ v državni lasti, mislim, da se ima vsak državljan pravico razburjati, če se pri SŽ hvalijo z dobičkom, doseženim tudi na račun slabega vzdrževanja voznih sredstev in posledično slabše storitve za potnike, kar bi morala biti njihova primarna skrb, saj edini izvajajo potniški železniški promet v državici.
Zadnjič spremenil trance0, dne 21.04.2014, 16:02, skupaj popravljeno 1 krat.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a cokla »

trance0 napisal/-a:In katerih stvari še ne poznam? Izdelek s konstrukcijsko napako, ki se redno kvari, je torej ok? Ali sem morda kaj narobe razumel?

Kako so bili financirani ti vlaki? Kdo bo plačal na koncu znesek za defektne vlake? Govori se, da je to dolžna plačati država(= davkoplačevalci). Pri nas se tako ne ve kdo pije in kdo plača. Sicer pa SŽ troši svoj denar za tekoča popravila, to je pa verjetno res, čeprav znatni del denarja za pokrivanje obratovalnih stroškov potniškega prometa dobijo neposredno od potnikov(= večinoma od slovenskih davkoplačevalcev), preostali del pa od države, t.j. posredno od vseh davkoplačevalcev. Na vsak način pa lahko rečemo, da so SŽ v tem primeru dober gospodar... kaj ne??
Kot pravim....ne poznaš stvari dovolj...in tvoje razmišljanje je preveč splošno. Čeprav se v nekaterih stvareh strinjam s tabo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Saj zato pa imamo ta forum, da si izmenjujemo informacije in mnenja...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Redne zamude zaradi počasnih voženj

Odgovor Napisal/-a cokla »

trance0 napisal/-a:Saj zato pa imamo ta forum, da si izmenjujemo informacije in mnenja...
Se strinjam....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori