zelo zanimivo sliko !!!gorican napisal/-a:Obnova proge Slovenska Bistrica - Pragersko
http://www.miniaturna-zeleznica.com/gal ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaj, ko končajo z tem tirom in po njem spet steče promet, začnejo isto obnovo vzporednega tira?
Upam, da ja
pozz
Slovenska Bistrica - Pragersko
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozdrav
Namignjeno mi je bilo, da bi naj ta tir bil dokončan do sredine decembra (baje še v tem letu ), če ne bo težav z vremenom ali kakšnih drugih presenečenj (to nabiranje vode v tunelu bi lahko že bilo eno). Drugi tir pa bo bojda na vrsti spomladi 2015....
LP
Jože
Namignjeno mi je bilo, da bi naj ta tir bil dokončan do sredine decembra (baje še v tem letu ), če ne bo težav z vremenom ali kakšnih drugih presenečenj (to nabiranje vode v tunelu bi lahko že bilo eno). Drugi tir pa bo bojda na vrsti spomladi 2015....
LP
Jože
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
poglejte slike, dela ponoči !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
V tunelu je zmer noč
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
poglejte... http://nov.vecer.com/clanek/201412026077879" onclick="window.open(this.href);return false;
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
omogočala bo vožnjo težjih vlakov??RitterVonGhega napisal/-a:poglejte... http://nov.vecer.com/clanek/201412026077879" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Osni pritisk iz C3 na D4.space napisal/-a:omogočala bo vožnjo težjih vlakov??RitterVonGhega napisal/-a:poglejte... http://nov.vecer.com/clanek/201412026077879" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Že že ,,vendar celotna trasa verjetno ni končana v tej smeri do Zidanega mosta,, zato take izjave so brezvezne..ker še manjka kar nekaj km..EG 3100 napisal/-a:Osni pritisk iz C3 na D4.space napisal/-a:omogočala bo vožnjo težjih vlakov??RitterVonGhega napisal/-a:poglejte... http://nov.vecer.com/clanek/201412026077879" onclick="window.open(this.href);return false;
,
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Vidim da se tukaj vgrajujejo "rebrasti" drogovi, ob istem času na našem koncu pa cevasti??? ima to kakšen logičen smisel, razlog?
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Nekje sem prebral, da je razlika v mehanskih lastnostih, kar je logično ob pogledu na geometrijo. Tam kjer je nevarnost žleda (Primorska proga) se pač vgrajujejo dražji cevasti ki so odpornejši na vzdolžne obremenitve. Na Štajerskem koncu je žled veliko mnanj nevaren in se pač vgrajuje domnevno cenejše. Sicer pa kašen Napajalec ve o tem več.
LPL
LPL
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
To tudi mene zanima, zakaj so recimo na pravkar prenavljajočem odseku, Pragersko-Hodoš montirani "rebrasti" drogovi, drugje na Primorski (ŽP Divača recimo) in proti Ilirski Bistrici pa cevasti stebri oziroma "kandelabri" kot za semaforje in obcestne luči
p.s. sicer smo offtopic, ampak tokrat naj pa grešimo
pozz
p.s. sicer smo offtopic, ampak tokrat naj pa grešimo
pozz
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Povsem pravilna odločitev. Bolj kot obremenitev od žleda so problematični padci dreves (zaradi žleda ali vstavi poljubno).
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Verjetno je povezano tudi s tem kakšni so obstoječi drogovi v bližini. Da so vizuelno enaki oz. podobni obstoječim. So pa predalčni drogovi verjetno cenejši od brezšivnih mannesmann cevnih drogov in po letu 1972 uporabljeni pri večini elektrifikacij prog.
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Zdravo!
Skozi tunel ter po 30 m pred in za njim polagajo lesene pragove, baje pa bodo tukaj namontirali tudi vodilni tirnici. Kot da gre za most! Novi predpisi?
Tudi tu je pritrditev Pandrol, tirnice pa so seveda S60 E1 (UIC 60) in neprekinjeno zavarjene. Tolčenec na tem mestu pa je drugačen, temnejši! Da ni uvožen in iz prodorninske kamenine?
Pozdrav - Peter
Skozi tunel ter po 30 m pred in za njim polagajo lesene pragove, baje pa bodo tukaj namontirali tudi vodilni tirnici. Kot da gre za most! Novi predpisi?
Tudi tu je pritrditev Pandrol, tirnice pa so seveda S60 E1 (UIC 60) in neprekinjeno zavarjene. Tolčenec na tem mestu pa je drugačen, temnejši! Da ni uvožen in iz prodorninske kamenine?
Pozdrav - Peter
Zadnjič spremenil Peter 5, dne 10.12.2014, 9:09, skupaj popravljeno 1 krat.