o zgornjem ustroju železniških prog (UL RS 92/2010)
po novem zahteva vgradnjo vodilnih tirnic in tolčeneca boljše kvalitete v predorih.
LPL1. člen
(tiri v predorih)
(1) V predorih, v katerih je tir na betonskih pragih položen v tirno gredo, mora le-ta biti iz eruptivne kamnine. Tirna greda iz eruptivne kamnine se v tem primeru podaljša še na vsako stran predora za 50 m.
(2) V novih, nadgrajenih ali obnovljenih predorih in galerijah se izvaja tip zgornjega ustroja brez tirne grede, na betonski podlagi. Odstopanja od tega pravila je treba ekonomsko in tehnično utemeljiti. Za vsak posamezen primer je treba izvesti strokovni izbor tipa zgornjega ustroja brez tirne grede v skladu s projektno dokumentacijo v skladu s projektnimi, varnostnimi in obratovalnimi zahtevami.
(3) Za zaščito pred posledicami iztirjenja je treba 10 m pred predorom in še 20 m v njem vgraditi varnostne tirnice ali varnostni kotnik ob notranji strani voznih tirnic. Od tega ravnega podaljška dalje ju je treba na dolžini 7 m ukriviti proti osi tira in na koncu povezati in zaključiti s konično oblikovanim klinom s tipizirano izvedbo v skladu s TS-Z. Slednje rešitve morajo biti usklajene z določbami, ki so navedene v Odločbi komisije z dne 20. decembra 2007 o tehnični specifikaciji za interoperabilnost v zvezi z „varnostjo v železniških predorih“ v vseevropskem železniškem sistemu za konvencionalne in visoke hitrosti (UL L št. 64 z dne 7. 3. 2008, str. 1) ter TSI-Infrastruktura.