Re 4/4 napisal/-a:Trejti tir oziroma pas se bo gradil med Brezovico in južno obvoznico v stilu vzhodne obvoznice .
Kaj na vzhodni obvoznici pa (infrastrukturno) deluje kot tretji pas? Kjerkoli na vzhodni obvoznici pustijo voziti po treh pasovih vzporedno, manjka odstavni pas (infrastrukturna razlika med odstavnim pasom in voznim pasom je očem skrita z izjemo zarisane črte). Pa še tisto je bodisi pospeševalni ali razvrstilni pas (skozi predor Golovec) ali pa počasni pas (po klancu navzgor mimo Bizovika v smeri proti predoru Golovec). To drugo je videno na dosti koncih (Vrhniški klanec, Višnjegorski klanec v smeri proti Ljubljani, ...). Pospeševalni pas skozi predor proti severu je resda malce daljši kot je to običajno, ampak je to narejeno zaradi predora. Recimo: pospeševalni pas skozi Šentviški predor (s Celovške proti Kosezam) je cel predor z neprekinjeno črto ločen od voznega pasu. Edini unikum je razvrščanje pred razcepom Malence (trije vozni pasovi, srednji je namenjen za obe smeri), je pa ista rešitev uporabljena tako z vzhodne kot tudi z južne obvoznice.
Je pa res, da je bil ob odprtju predora Golovec skrajni desni pas res vozni pas in je bilo dovoljeno zapeljati nanj tudi če se je vozilo pripeljalo z južne obvoznice. Ampak to možnost so prepovedali kmalu potem.