Slovenska Bistrica - Pragersko
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Lahko mi nekdo pojasni, zakaj je tudi po remontu proge, še vedno (nekaj) časa počasna vožnja?
A ne bi sedaj lahko potniški vlaki šibali 120km/h komot
pozz
A ne bi sedaj lahko potniški vlaki šibali 120km/h komot
pozz
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
gorican napisal/-a:Lahko mi nekdo pojasni, zakaj je tudi po remontu proge, še vedno (nekaj) časa počasna vožnja?
A ne bi sedaj lahko potniški vlaki šibali 120km/h komot
pozz
Po domače...tir se mora "uležt". Potem se sprosti mehanske napetosti,,,šele potem so podani pogoji za redne hitrosti.
Je pa res, da je to pri nas včasih nerazumljivo dolgo obdobje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Desni tir gre na voznoredno 11. levi pa 17. maja - če na TP ne odkrijemo kakih presenečenj, seveda
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
grikos napisal/-a:Desni tir gre na voznoredno 11. levi pa 17. maja - če na TP ne odkrijemo kakih presenečenj, seveda
Ni res
+
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Včeraj (10.5.) dopoldne so še nekaj delali na desnem tiru, najbrž je šlo za sproščanje. Pa malo tolčenca so še dosuli in tako naprej. Zvečer smo se že peljali po desnem tiru, seveda je še bila omejitev hitrosti.grikos napisal/-a:Desni tir gre na voznoredno 11. levi pa 17. maja - če na TP ne odkrijemo kakih presenečenj, seveda
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozdrav
Če se mi prav zdi, smo včeraj (25.05.2015) zjutraj v smeri Slovenske Bistrice vozili z normalno hirostjo.... Za popoldan pa za nazaj ne morem povedati, sem spal ...
LP
Jože
Če se mi prav zdi, smo včeraj (25.05.2015) zjutraj v smeri Slovenske Bistrice vozili z normalno hirostjo.... Za popoldan pa za nazaj ne morem povedati, sem spal ...
LP
Jože
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Kolikor sem jaz včeraj popoldne imel občutek na Emoni, se je iz Bistrice v Pragersko vozilo bolj počasi, ker je nato pred Pragerskim celo pospešil. Zadnji vlak iz Mb pa je veselo brzel v nasprotni smeri.... Kolikor sem pa videl imajo pa še marsikaj za postorit v okolici proge.Če se mi prav zdi, smo včeraj (25.05.2015) zjutraj v smeri Slovenske Bistrice vozili z normalno hirostjo.... Za popoldan pa za nazaj ne morem povedati, sem spal ...
LPL
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 02.01.2015, 14:02
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
A sta oba tira odprta?
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
In zakaj ne bi bila?ExpressTrain napisal/-a:A sta oba tira odprta?
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pri vsej pameti, koliko je maksimalna hitrost po nepravem tiru?vselic napisal/-a:No na slikah se sedaj vidi, da je iz smeri Slo. Bistrica čez tune 90 90 90, potem pa 100 100 100, kar pomeni da so hitrost zmanjšali... HAHA RES idiotsko, da narediš remont, pa vlak vozi počasneje kot prej... In tabla mislim da ni začasna, ker je čisto nova za videt!
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Nas laike lahko nekdo od železniških strokovnjakov razsvetli, 541? Kakšna bo/je nova voznoredna hitrost na tem odseku? Kakšna je bila pred remontom?
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Zopet mnogo govoric in malo podatkov, ki držijo.
Kakor vem ( nisem pa prepričan ) na objektu še ni bilo končnega pregleda, zato tudi ne morejo veljati nove hitrosti ampak maksimalno voznoredna...
Projektno pa mislim da bo od SB do nekje 571+150 ( preko predora ) 90/100/115 in nato naprej do konca remonta 160/160/160.
Zadovoljni ?
Kakor vem ( nisem pa prepričan ) na objektu še ni bilo končnega pregleda, zato tudi ne morejo veljati nove hitrosti ampak maksimalno voznoredna...
Projektno pa mislim da bo od SB do nekje 571+150 ( preko predora ) 90/100/115 in nato naprej do konca remonta 160/160/160.
Zadovoljni ?
+
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Mario napoveduje neverjetne hitrosti
ž
LPL
ž
Dandanes sta na JŽI severno od ZM dva odseka v glavnem v premo, obnovljena po vseh standardih D kategorije prog in na nobenem ni take optimistične hitrosti. Še najvišja je Pr-Tezno 120/140/160, Šentjur-Štore pa je daleko nižja 100/120/140. In to sta edina odseka v Sloveniji, kjer bi vlaki lahko dosegali spodobno hitrost. Ne verjamem, in ne bom verjel v Mariove navedbe, dokler ne bo navedel, zakaj na teh dveh odsekih hitrosti občutno zaostajajo, recimo 100 namesto 160 km/h. Na žalost dostop do programa omrežja ni mogoč, da bi natančno prevril.Projektno pa mislim da bo od SB do nekje 571+150 ( preko predora ) 90/100/115 in nato naprej do konca remonta 160/160/160.
LPL
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Maksimalna hitrost po nepravem tiru je 100 km/h, zato ker za vožnjo po nepravem tiru ni kontrole prostosti blokovnega odseka. Ker je bil dlje časa en tir zaprt, se je označila tudi hitrost za vožnjo po nepravem tiru (zato nova tabla 100/100/100 - desni tir od tunela proti Prageskemu). Tudi Pragersko - Tezno vozi Pendolino po nepravem tiru največ 100 km/h. In to je vse. Nič "idiotov" in "idiotskega" torej!trance0 napisal/-a:Nas laike lahko nekdo od železniških strokovnjakov razsvetli, 541?