drugač bomo pa Celjanarji šli gor poslikatledeni napisal/-a:Upam da je kakšen fotograf na lokaciji.
Slovenska Bistrica - Pragersko
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Zadnjič spremenil vselic, dne 02.10.2014, 14:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Haha, nisem železničar amapk si kar mislim kdo je SPET izvajalec hahahacokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Če hočeš podrobno, neki takšnega kot si povedal uvozi/izvozi, Višnjegorski klanec ali proti Trojanskim predorom iz zahoda ali predor Golovec, kam bodo pa stlačili odstavni pas če sploh bo? ti lahko na darsu povedo, saj naj bi leta 2015 že načrtovali to. Bilo je pa vprašanje poslušalcev kako bodo naredili tretji pas, če so glih kar postavili protihrupne ograje. Se pa obeta še nov priključek Brezovicamkx napisal/-a: Kaj na vzhodni obvoznici pa (infrastrukturno) deluje kot tretji pas? Kjerkoli na vzhodni obvoznici pustijo voziti po treh pasovih vzporedno, manjka odstavni pas
Sicer pa, prekmurje ima tudi avtocesto pa ni odstavnega pasu. (pustimo tista izogibališča)
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Na delovnem tiru je bila zelena večja lokomotiva kenedy? z več nizkimi vagoni, zgledalo je da so pobirali stare tirnice ,videt je da ŽGP.cokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Ne bom pa trdil ker sem opazoval od daleč, čisto natančno kaj delajo ne morem rečti.
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
To imamo tudi Dolenjci ... Višnjegorski klanec proti Novemu Mestu. Kadarkoli se kaj zgodi (crkne kamion), dobimo N-kilometrski zastoj gratis. Zadnjih nekaj juter pa imajo veselico gorenjci, že nekajkrat je bilo okvarjeno vozilo v Šentviškem predoru, tega so potem kar zaprli.Re 4/4 napisal/-a:Sicer pa, prekmurje ima tudi avtocesto pa ni odstavnega pasu. (pustimo tista izogibališča)
Nazaj k temi: Cjelani, kje so fotografije?
LP, Metod
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Danes smo pobirali tirnice...bil je Regan....delali so ŽGP....baje oni samo tirnice pa "šfelere" umaknejo...ostalo ima nek zunanji prek, kdo pa ne vem...space napisal/-a:Na delovnem tiru je bila zelena večja lokomotiva kenedy? z več nizkimi vagoni, zgledalo je da so pobirali stare tirnice ,videt je da ŽGP.cokla napisal/-a:Kdo izvaja dela...? ŽGP ali zunanji?
Ne bom pa trdil ker sem opazoval od daleč, čisto natančno kaj delajo ne morem rečti.
LP, Klemen
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
LP,
Iz vsebine javnega razpisa izhaja:
Javno naročilo je bilo dodeljeno ponudnikom: CPG d.d., Ginex International d.o.o. in Kolektor Koling, ki so oddali skupno ponudbo. Določena dela (zgorni ustroj, vozna mreža, svtk dela) bodo izvajali podizvajalci (ŽGP d.d.,...).
Levi tir bo obnovljen na 5,63 km dolgem odseku proge (od KKr 9 v km 569+274,57 do KKr3 v km 574+902,68), desni tir pa na 5,55 km dolgem odseku (od KKr 10v km 569+312,70 do KKr 2 v km 574+863,23). Tirnice bodo 60E na betonskih pragovih. Kretnice ostajajo iste, saj se bodo le-te menjavale kasneje, ob rekonstrukciji postaj Sl. Bistrica in Pragersko, za kar bodo javni razpisi za izvedbo del še objavljeni (glede na pričakovano podaljšanje koristnih tirov po postajah, bodo nove kretnice tako vgrajene bolj na odprto progo).
Izvedena bo obnova dveh nivojskih prehodov (NPr Leskovec v km 572+959 ter NPr Pragersko v km 574+507), ki bodo tlakovani z montažnimi gumijastimi ploščami.
Predvidena je tudi sanacija objektov spodnjega ustroja ter vgradnja tampona. V sklopu sanacije levega tira, katerega sanacija je predvidena najprej, je predvidena izdelava zagatne stene za zaščito tirne grede na sosednjem voznem tiru (zaradi izkopa za vgradnjo tamponskega sloja na zaprtem tiru) ter sanacija nasipa na odseku od 571+500 do km 573+100 in predora Črešnjevci ter gradnja dveh novih prepustov iz montažnih elementov v km 570+374,00 (nov prepust) in v km 571+182,72 (namesto obstoječega prepusta v km 571+179).
Pri obnovi bo izvedena ustrezna obnova in delna rekonstrukcija SVTK naprav. Skupaj z obnovo tirov bo izvedena tudi obnova vozne mreže v obsegu (cca. 150 kom novih večinoma Ls stebrov), ki ga pogojuje nova lega tirov.
Okvirni čas trajanja posameznih faz projekta:
- pripravljalna dela→60 dni,
- 1.faza (LEVI tir) →90 dni popolna zapora,
- 1a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- 2.faza (DESNI tir) →90 dni popolna zapora,
- 2a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- zaključna dela→30 dni, predvidoma brez zapor.
Upam da bo kdo kaj poslikal
Iz vsebine javnega razpisa izhaja:
Javno naročilo je bilo dodeljeno ponudnikom: CPG d.d., Ginex International d.o.o. in Kolektor Koling, ki so oddali skupno ponudbo. Določena dela (zgorni ustroj, vozna mreža, svtk dela) bodo izvajali podizvajalci (ŽGP d.d.,...).
Levi tir bo obnovljen na 5,63 km dolgem odseku proge (od KKr 9 v km 569+274,57 do KKr3 v km 574+902,68), desni tir pa na 5,55 km dolgem odseku (od KKr 10v km 569+312,70 do KKr 2 v km 574+863,23). Tirnice bodo 60E na betonskih pragovih. Kretnice ostajajo iste, saj se bodo le-te menjavale kasneje, ob rekonstrukciji postaj Sl. Bistrica in Pragersko, za kar bodo javni razpisi za izvedbo del še objavljeni (glede na pričakovano podaljšanje koristnih tirov po postajah, bodo nove kretnice tako vgrajene bolj na odprto progo).
Izvedena bo obnova dveh nivojskih prehodov (NPr Leskovec v km 572+959 ter NPr Pragersko v km 574+507), ki bodo tlakovani z montažnimi gumijastimi ploščami.
Predvidena je tudi sanacija objektov spodnjega ustroja ter vgradnja tampona. V sklopu sanacije levega tira, katerega sanacija je predvidena najprej, je predvidena izdelava zagatne stene za zaščito tirne grede na sosednjem voznem tiru (zaradi izkopa za vgradnjo tamponskega sloja na zaprtem tiru) ter sanacija nasipa na odseku od 571+500 do km 573+100 in predora Črešnjevci ter gradnja dveh novih prepustov iz montažnih elementov v km 570+374,00 (nov prepust) in v km 571+182,72 (namesto obstoječega prepusta v km 571+179).
Pri obnovi bo izvedena ustrezna obnova in delna rekonstrukcija SVTK naprav. Skupaj z obnovo tirov bo izvedena tudi obnova vozne mreže v obsegu (cca. 150 kom novih večinoma Ls stebrov), ki ga pogojuje nova lega tirov.
Okvirni čas trajanja posameznih faz projekta:
- pripravljalna dela→60 dni,
- 1.faza (LEVI tir) →90 dni popolna zapora,
- 1a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- 2.faza (DESNI tir) →90 dni popolna zapora,
- 2a.faza (zaključek faze (regulacije tira, sproščanje,...)) →20 dni občasne dnevne zapore,
- zaključna dela→30 dni, predvidoma brez zapor.
Upam da bo kdo kaj poslikal
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Hmmmm, zakaj pa so potem potrgali desni tir, če bi morali prvo delati levega ????
Al spet česa ne vem
Al spet česa ne vem
+
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
...k'teri pa je levi.....k'teri pa desni.... ....to je tu.. ....(najbrž)....
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Če je temu tako, je verjetno prišlo do spremembe zaradi neobstoječe dvojne kretniške zveze na B strani postaje Sl. Bistrica, saj ob zapori levega tira niso možna križanja dveh potniških vlakov na postaji Sl. Bistrica. Kot izhaja iz razpisa je v času zapore levega tira sicer predvidena tudi izgradnja začasnega perona ob tiru št. 2 postaje Slovenska Bistrica.mario napisal/-a:Hmmmm, zakaj pa so potem potrgali desni tir, če bi morali prvo delati levega ????
Al spet česa ne vem
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozdrav
Včeraj se iz Poljčan v MB nisem vračal z vlakom, sem se pa zato danes popoldan. Sem ob tej priliki uspel posneti nekaj (dokumentarnih) fotografij, kaj se dogaja na tem raztežaju proge.
Po izvozu iz SB, ko se pride na ovinek pred tunelom, je danes (03.10.2014 ~16.15) stanje bilo takšno:
Tira ni več, steber VM pa je odrezan.... Seveda so tukaj bila prevozna sredstva, potrebna za takšen poseg:
Na začetku useka sem srečal težko mehanizacijo in živo delovno silo:
Malenkost naprej so na tolčencu še ležali pragi:
Od začetka tunela naprej pa so pragovi še zasuti s tolčencem:
Po izvozu iz tunela so na pragovih še tirnice, ki pa so privijačene samo na vsak cca. deseti prag. Se to takoj opazi, ker so ti, preostali vijaki označeni z rdečo barvo. Stebrov VM pa ni več, so jih porazirali....
Toliko za danes, več naslednji teden
LP
Jože
Včeraj se iz Poljčan v MB nisem vračal z vlakom, sem se pa zato danes popoldan. Sem ob tej priliki uspel posneti nekaj (dokumentarnih) fotografij, kaj se dogaja na tem raztežaju proge.
Po izvozu iz SB, ko se pride na ovinek pred tunelom, je danes (03.10.2014 ~16.15) stanje bilo takšno:
Tira ni več, steber VM pa je odrezan.... Seveda so tukaj bila prevozna sredstva, potrebna za takšen poseg:
Na začetku useka sem srečal težko mehanizacijo in živo delovno silo:
Malenkost naprej so na tolčencu še ležali pragi:
Od začetka tunela naprej pa so pragovi še zasuti s tolčencem:
Po izvozu iz tunela so na pragovih še tirnice, ki pa so privijačene samo na vsak cca. deseti prag. Se to takoj opazi, ker so ti, preostali vijaki označeni z rdečo barvo. Stebrov VM pa ni več, so jih porazirali....
Toliko za danes, več naslednji teden
LP
Jože
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Levi oz. desni tir???
Uradno poteka proga iz Zidanega mosta proti Šentilju in DM. Tako tudi naraščajo hekto- in kilometrske oznake ob progi. Levi tir je pravi tir za vožnjo proti Šentilju in se označuje s tirom št. 1. Desni tir je za vožnjo vi sti smeri nepravi in ima št. 2 in se tako uporablja v posebnih razmerah. V obratni smeri pa seveda tir št 2 postane levi in tako pravi.
S tem je vse ostalo definirano
LP - Peter
Uradno poteka proga iz Zidanega mosta proti Šentilju in DM. Tako tudi naraščajo hekto- in kilometrske oznake ob progi. Levi tir je pravi tir za vožnjo proti Šentilju in se označuje s tirom št. 1. Desni tir je za vožnjo vi sti smeri nepravi in ima št. 2 in se tako uporablja v posebnih razmerah. V obratni smeri pa seveda tir št 2 postane levi in tako pravi.
S tem je vse ostalo definirano
LP - Peter
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Tole ne drži. Le v primerih, ko je proga preurejena za obojestranski promet se uporablja termin proga 1 ali proga 2....Peter 5 napisal/-a:Levi oz. desni tir???
Uradno poteka proga iz Zidanega mosta proti Šentilju in DM. Tako tudi naraščajo hekto- in kilometrske oznake ob progi. Levi tir je pravi tir za vožnjo proti Šentilju in se označuje s tirom št. 1. Desni tir je za vožnjo vi sti smeri nepravi in ima št. 2 in se tako uporablja v posebnih razmerah. V obratni smeri pa seveda tir št 2 postane levi in tako pravi.
S tem je vse ostalo definirano
LP - Peter
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Točno!
(Imel sem v mislih odsek med Teznom in MB glavnim kolodvorom!
Pa mi je prišlo prav za splošno razlago.
Sicer pa marsikje drugod na omenjeni progi stojijo signali tudi ob desnem tiru)
Peter
(Imel sem v mislih odsek med Teznom in MB glavnim kolodvorom!
Pa mi je prišlo prav za splošno razlago.
Sicer pa marsikje drugod na omenjeni progi stojijo signali tudi ob desnem tiru)
Peter