Proga ima zagotovo začasno uporabno dovoljenje... Takšno stanje, da so hitrosti bile nižje, je bilo tudi na odseku Poljčane Bistrica (obnovljeni del) in pred postajo Poljčane... In ker smo pač birokratska država bo takšno stanje zagotovo še kakšnega pol leta po obnovi še preostalega tira... Predno se pridobi stalno uporabno dovoljenje in s tem zagotovo višja hitrost...vselic napisal/-a:No na slikah se sedaj vidi, da je iz smeri Slo. Bistrica čez tune 90 90 90, potem pa 100 100 100, kar pomeni da so hitrost zmanjšali... HAHA RES idiotsko, da narediš remont, pa vlak vozi počasneje kot prej... In tabla mislim da ni začasna, ker je čisto nova za videt!
Slovenska Bistrica - Pragersko
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Re 4/4 napisal/-a:Proga ima zagotovo začasno uporabno dovoljenje... Takšno stanje, da so hitrosti bile nižje, je bilo tudi na odseku Poljčane Bistrica (obnovljeni del) in pred postajo Poljčane... In ker smo pač birokratska država bo takšno stanje zagotovo še kakšnega pol leta po obnovi še preostalega tira... Predno se pridobi stalno uporabno dovoljenje in s tem zagotovo višja hitrost...vselic napisal/-a:No na slikah se sedaj vidi, da je iz smeri Slo. Bistrica čez tune 90 90 90, potem pa 100 100 100, kar pomeni da so hitrost zmanjšali... HAHA RES idiotsko, da narediš remont, pa vlak vozi počasneje kot prej... In tabla mislim da ni začasna, ker je čisto nova za videt!
Še prej bo to ( če sploh ) ob menjavi vozega reda. Če ne potrebno zamenjati tudi kompletno voznoredno knjižico...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Voznoredna hitrost je vsekakor navzgor omejena s progovno hitrostjo. Obratno pa ni nujno ... ali pač? Kar bi pomenilo, da se lahko progovna hitrost dvigne ne da bi se spreminjalo vse vozne rede. Znižanje progovne hitrosti pa se seveda mora takoj (smiselno) upoštevati pri voznem redu.cokla napisal/-a:Še prej bo to ( če sploh ) ob menjavi vozega reda. Če ne potrebno zamenjati tudi kompletno voznoredno knjižico...
LP, Metod
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozabi na logiko na ajzenponu! Še stalno do sedaj je bila uvedena sprememba hitrosti navzgor z uveljavitvijo novega voznega reda.Voznoredna hitrost je vsekakor navzgor omejena s progovno hitrostjo. Obratno pa ni nujno ... ali pač? Kar bi pomenilo, da se lahko progovna hitrost dvigne ne da bi se spreminjalo vse vozne rede. Znižanje progovne hitrosti pa se seveda mora takoj (smiselno) upoštevati pri voznem redu.
LPL
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Narejenega je že kar precej, razen tunela in nekaj manjših flikarij je tamponska plast lepo zvaljana kot še šika in nasip je postal nekam čudno širok in terasast.
Toda kar moti je čudna neaktivnost, proti 5 uri popoldan, ob polni dnevni svetlobi in prelepem vremenu, ni na gradbišču NIKOGAR! Mogoče so že res v okviru terminskega plana, toda zapore so vseeno drage.
LPL
Toda kar moti je čudna neaktivnost, proti 5 uri popoldan, ob polni dnevni svetlobi in prelepem vremenu, ni na gradbišču NIKOGAR! Mogoče so že res v okviru terminskega plana, toda zapore so vseeno drage.
LPL
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Glede popoldanske neaktivnosti je krivda popolnoma na strani naročnika del. Delo preko rednega delovnega časa izvajalca stane (nadure za delavce) in če izvajalec za ta izplačila nima nobene vzpodbude (bodisi grozeči penali zaradi zamud ali pa obljubljeni bonusi za predčasen zaključek del), pač nadurnega dela ne bo. Možna izjema tega pravila je, če ima izvajalec naročilo za drugo delo, ki se treminsko prekriva s trenutnim poslom. Če tega nima in bi predčasen zaključek del pomenil gledanje v luft, se ekonomska računica ne izide.
Potem pridemo pa do dobrih strani ločitve infrastrukture od prevoznikov: zapore stanejo predvsem prevoznike (kakšen vlak manj lastnika infrastrukture ne boli, vemo da so pristojbine za uporabo JŽI precej nizke), motivacija izvajalca za skrajšanje rokov pa je strošek lastnika infrastrukture. Glede na to, da se pri naši javni upravi ne dela gospodarno niti znotraj svojega budžeta, kaj šele da bi se gledalo na budžet druge proračunske pijavke, je iluzorno pričakovati to, da bo neka agencija pripravljena v dodatne stroške samo zato, da bodo neke (nekatere dejansko, največja pa zgolj formalno) privat firme imele manjše stroške.
Potem pridemo pa do dobrih strani ločitve infrastrukture od prevoznikov: zapore stanejo predvsem prevoznike (kakšen vlak manj lastnika infrastrukture ne boli, vemo da so pristojbine za uporabo JŽI precej nizke), motivacija izvajalca za skrajšanje rokov pa je strošek lastnika infrastrukture. Glede na to, da se pri naši javni upravi ne dela gospodarno niti znotraj svojega budžeta, kaj šele da bi se gledalo na budžet druge proračunske pijavke, je iluzorno pričakovati to, da bo neka agencija pripravljena v dodatne stroške samo zato, da bodo neke (nekatere dejansko, največja pa zgolj formalno) privat firme imele manjše stroške.
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
nova slika za galerija ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... progu.html" onclick="window.open(this.href);return false; lahko poglejte slike....
bo 2.del slike v petek ali pa v sobotah
LP !
bo 2.del slike v petek ali pa v sobotah
LP !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
spet 2.del slike ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... gu_13.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lp !
lp !
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
3.del slike ; http://www.eurocitycard.blogspot.com/20 ... gu_21.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bo še 4.del...
bo še 4.del...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozdrav
Nov tir je bil v četrtek (23.04.2015) že spojen, včeraj (24.04.2015) popoldne po 16:00 pa sem videl, da so od tunela do Pragerskega tudi konzole že na stebrih.... Ni več daleč dan, ko se bo vozilo po novem kosu proge....
LP
Jože
Nov tir je bil v četrtek (23.04.2015) že spojen, včeraj (24.04.2015) popoldne po 16:00 pa sem videl, da so od tunela do Pragerskega tudi konzole že na stebrih.... Ni več daleč dan, ko se bo vozilo po novem kosu proge....
LP
Jože
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
odprto na tiru bo 30.april.2015 naprej.... (malo prej 8 dni, zaradi dolgo ni nič dež, hitro delo... ) kmalu konecBarbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Nov tir je bil v četrtek (23.04.2015) že spojen, včeraj (24.04.2015) popoldne po 16:00 pa sem videl, da so od tunela do Pragerskega tudi konzole že na stebrih.... Ni več daleč dan, ko se bo vozilo po novem kosu proge....
LP
Jože
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Je remont na tem odseku že zaključen in proga že odprta?
Lp
Lp
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
dingo napisal/-a:Je remont na tem odseku že zaključen in proga že odprta?
Lp
Ja...od nedelje ob 18-h....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Slovenska Bistrica - Pragersko
Pozdrav
Jap, danes sem se prvič peljal domov iz Poljčan po novem tiru... Gre zelooo gldako (a še počasi)...
LP
Jože
Jap, danes sem se prvič peljal domov iz Poljčan po novem tiru... Gre zelooo gldako (a še počasi)...
LP
Jože